Τρίτη, 13 Δεκεμβρίου 2011

- Τήν ιστορία με τον καντηλανάφτη την ξέρετε;

Πάντα μου άρεσαν οι ιστορίες οι οποίες στο τέλος της διήγησης σου έδιναν τροφή για να σκεφτείς κάποια πράγματα και ειδικά όταν αυτές οι ιστορίες προέρχονταν από τους παππούδες και τις γιαγιάδες. Μια τέτοια ιστορία λοιπόν θα μοιραστώ μαζί σας σε αυτή την ανάρτηση και ας έχω ακόμη χρόνια μπροστά μου για να γίνω παππούς.

Μια φορά και έναν καιρό λοιπόν ήταν μια φτωχή οικογένεια που είχε δύο γιους. Ο πατέρας των παιδιών λοιπόν, μην μπορώντας να τους βρει μια δουλειά, κάλεσε τον παπά του χωριού στο σπίτι και εκεί πέρα του ζήτησε αν μπορεί να βοηθήσει τους γιούς του να βρουν μια δουλειά.
Ο παπάς πρόθυμος να βοηθήσει την οικογένεια μιας και ήταν φτωχή, ρώτησε τον πατέρα:

«Γράμματα ξέρουν τα παιδιά σου;»

«Πάτερ ο μεγάλος μου γιος ο Γιώργης, ήταν πολύ καλός μαθητής στο σχολείο, αλλά ο μικρός μου γιος ο Κωνσταντής δεν τα πήγαινε και πολύ καλά με τα γράμματα», είπε με μεγάλη ειλικρίνεια ο πατέρας των παιδιών.

«Κοίταξε να δεις, αυτό που μπορώ να κάνω είναι να πάρω τον Γιώργη στην εκκλησία μαζί μου να με βοηθάει στο άναμμα των καντήλων, μιας και είναι γραμματιζούμενος. Για τον Κωνσταντή δεν μπορώ να κάνω κάτι», είπε με λύπη ο παπάς.

Έτσι λοιπόν κι έγινε.
Την επόμενη ημέρα ο Γιώργης ξεκίνησε για την εκκλησία, ενώ ο Κωνσταντής μάζεψε τα πράγματά του, τα έβαλε σε μια βαλίτσα και άφησε το χωριό και το σπίτι στο οποίο ζούσε, με σκοπό να πάει να ψάξει την τύχη του κάπου αλλού.

Πέρασαν κάποια χρόνια και ο Γιώργης συνέχιζε να βοηθάει τον παπά στην εκκλησία ενώ ο Κωνσταντής είχε γίνει ένας από τους μεγαλύτερους επιχειρηματίες της Ευρώπης.
Η φήμη του ήταν τεράστια και τα ποσά που κέρδιζε έφταναν για να θρέψει γενεές ολόκληρες.
Κάποια στιγμή σε μια συνάντηση που είχε με κάποιους ανθρώπους του εμπορίου και ενώ είχαν κλείσει μια τεράστια συμφωνία έπρεπε να υπογράψει κάποια συμφωνητικά και εκεί μην ξέροντας γράμματα, αντί για υπογραφή έβαλε ένα σταυρό.
Μόλις το είδαν οι άλλοι επιχειρηματίες αυτό, γύρισε ένας και του είπε:

«Μα καλά, αγράμματος άνθρωπος εσύ, πως έγινες ένας από τους πιο αναγνωρισμένους επιχειρηματίες στον κόσμο;»

Και τότε ο Κωνσταντής χωρίς δεύτερη σκέψη, απάντησε:

«Θα σας πω ένα πράγμα φίλοι μου. Αν ήξερα γράμματα, αυτή τη στιγμή, θα ήμουν καντηλανάφτης».

Να έχετε μια υπέροχη μέρα !!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: