Δευτέρα, 2 Ιανουαρίου 2012

- Μήν πίνεις...γιατί σε πίνει

Ποτέ μου δεν μπόρεσα να καταλάβω κάποιον μεθυσμένο, που παραφέρεται λόγω μέθης. Αν σε χαλάει, μην το πίνεις. Αν πίνεις, πιές όσο αντέχεις, κράτα και για την επόμενη.

Μερικοί πίνουν για να απολαύσουν τη στιγμή.
Οι πολλοί πίνουν για να τους βαρέσουν οι άλλοι παλαμάκια, για το πόσο πολύ μπορούν να πιούν.
Γίνονται νταήδες, μιλάνε μόνο για καυγάδες, ψάχνουν καυγά, λένε αηδίες, λένε πολλά, κάνουν πολλά, και την επόμενη ντρέπονται να αντικρίσουν τα πρόσωπα που μίλησαν χτες σουρωμένοι.

Ο ανθρώπινος ξεπεσμός, μέσω αλκοόλ.

Το ακόμη χειρότερο θέαμα, πίστεψέ με, είναι μια μεθυσμένη γυναίκα.
Αυτό, σου λέω, δεν αντέχεται με τίποτε.
Να βλέπεις ένα πλάσμα, όμορφο, θηλυκό, ένα πλάσμα πλασμένο να γοητεύει και να θαυμάζεται, στην χειρότερη φάση που θα μπορούσες να το φανταστείς.
Να περπατάει ζίκ-ζάκ, με ασταθή βήματα, κι εσύ με αγωνία να τη βλέπεις και να λες.. "τώρα θα πέσει..", να μιλάει δυνατά, να λέει πολλά... πολλά λέμε, και να λέει αρλούμπες με όλη τη σημασία της λέξης, να ξευτελίζεται και να πέφτει χαμηλά, όσο δεν πάει άλλο.

Δεν τα έχω με όποιον πίνει, κι εγώ πίνω, και είναι φορές που πίνω - λόγω της δουλειάς μου. Κατεβάζω απλά το κεφάλι, και χάνομαι στις αναμνήσεις μου.
Κλείνω το στόμα μου, όσο καλύτερα μπορώ, και προσπαθώ να μην μιλάω σε κανέναν όσο μπορώ. Αν πρέπει να μιλήσω, προσέχω τι θα πω, δεν μου αρέσουν οι τύψεις και τα σχόλια της επόμενης ημέρας.

Πήγαινε σπίτι σου.Μήν αποζητάς καυγάδες. Τύφλα σουρωμένος, τι καυγά να κάνεις; Και ένα δωδεκάχρονο θα σε έκανε τόπι στο ξύλο, αφού πέφτεις μόνος σου, τον καυγά τι να τον κάνεις; Και αν καυγαδίσεις, θα σε θαυμάσουν οι άλλοι; Μα πόσο ηλίθιες νοοτροπίες.

Ήρθες και πάλι ψες, και ήσουν χάλια. Ήρθες ήδη χάλια, απο αλλού.
Δεν σεβάστηκες κανέναν, έδιωξες κόσμο, μίλησες πολύ άσχημα σε κάποιους, και γλύτωσες τα χαστούκια στο "παρά τρίχα", βλέπεις, δεν πίνεις μόνο εσύ, πίνουν όλοι εκεί μέσα..
Μην πίνεις, άκου με, σταμάτα το το γαμημένο, ξεφτιλίζεσαι.
Είσαι όμορφη γυναίκα μην πίνεις γιατί σε πίνει,
και σε χαλάει αφάνταστα !!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: