Δευτέρα, 2 Ιουνίου 2014

Καταδικάζω απερίφραστα...

Το τελευταίο χρονικό διάστημα, η "Ιτέα Καρδίτσας" έχει γίνει αποδέκτης αρνητικών κριτικών αναφορικά με τα ανώνυμα σχόλια που δημοσιεύονται σε διάφορες κατά καιρούς αναρτήσεις.

Προκειμένου να διευκρινίσω τη θέση μου, σας δηλώνω ότι καταδικάζω απερίφραστα οποιονδήποτε εκμεταλλευόμενος την δυνατότητα της ανωνυμίας που του παρέχεται, θίγει, προσβάλει και συκοφαντεί κάθε πρόσωπο σε αυτό εδώ το blog.

Στη λογική της "κουκούλας" δεν μπήκα ποτέ και ούτε πρόκειται να μπώ.
Κι αυτό γιατί έχω μάθει να έχω το θάρρος της γνώμης μου και να κάνω μόνο επώνυμη κριτική.
Είμαι και παραμένω υπέρμαχος της ελευθερίας του τύπου και της επώνυμης και μόνο κριτικής.

Η τακτική της "κουκούλας" και της ανώνυμης κατασυκοφάντησης μας βρίσκει όλους (ελπίζω) κάθετα αντίθετους και είναι εντελώς ξένη για εμάς εδώ στο χωριό.
Μοναδικός στόχος όλων μας, είναι να οδηγήσουμε τον αγαπημένο τόπο μας σε ανοδική πορεία και να λειτουργήσουμε με γνώμονα την αγάπη για το καλό της Ιτέας και των πολιτών της.

Βλέποντας την ιδιαίτερα μεγάλη δυναμική που έχει αποκτήσει η "Ιτέα Καρδίτσας", με την αγάπη και την επιλογή του κόσμου, πρέπει όλοι μας (και εγώ ως διαχειριστής) να διαφυλάξουμε απο δω και πέρα το ήθος, την αξιοπρέπεια, την ειλικρίνεια, και την καθαρότητα που μας διακρίνει ως δημότες.

Σας ευχαριστώ όλους για την κατανόηση

Παύλος Σαμαράς

4 σχόλια:

Μακρη Ελενη είπε...

Η τακτικη της κουκουλας εινσι ξενη για εμας εδω στο χωριο;;;;;;;;
Εκτος απο τεσσερα η πεντε ατομα ολοι οι υπολοιποι γραφουν ανωνυμα.
Οι δεν ειναι απο το χωριο ή ειναι εξωγηινοι.
Και στις δυο περιπτωσεις με κανουν να αναρωτιεμαι γιατι ασχολουνται με το συγκεκριμενο χωριο....
Δυστυχως λιγοι εχουν το σθενος στην επωνυμια των γραφομενων τους ακομη και αν διαφωνουν με την πλειοψηφια.
Προσωπικα πιστευω οτι η θρασυδειλια ειναι διαχυτη.
Καλο μηνα σε ολους με μια ευχη
Ας μην κρυβομαστε πισω απο το δαχτυλο μας....ολοι γνωριζομαστε....
(Μερικοι δεν χωραμε κιολας) ;-)

Γιουλη Λειβαδιτη είπε...

Κύριος !!!!

Παύλος Σαμαράς είπε...

Γιατί τόσος πεσιμισμός Ελένη μου, είναι το χωριό σου. Είναι ο τόπος που έχεις μεγαλώσει από μικρό παιδί, έχεις αγαπήσει και θες να προσφέρεις ώστε οι συνθήκες της καθημερινότητας μας να είναι όσο το δυνατόν καλύτερες. Τρέχεις από τόση δα στα σοκάκια του χωριού και στις πλατείες. Γνωρίζεις τι κρύβει κάθε πέτρα από κάτω, γνωρίζεις τα θέματα που απασχολούν τους κατοίκους εδώ. Οι Κουτσιαριώτες πάντα είχαν να αναδείξουν έναν πλούτο πολιτισμού και τα τελευταία χρόνια οι Σύλλογοι του χωριού μας το έχουν καταφέρει. Η προσπάθεια του πολιτιστικού συλλόγου Ιτέας, του συλλόγου γυναικών, του αθλητικού συλλόγου του χωριού και πολλών εθελοντών έχουν δώσει την αξία που αρμόζει στο χωριό μας. Γιατί η Ιτέα είμαστε όλοι εμείς Ελένη μου, είσαι εσύ, και με δημότες πρόθυμους και δυναμικούς σαν εμάς πολλά μπορούν να πραγματοποιηθούν!
Δεν θέλω λοιπόν ηττοπάθειες.
Την καλησπέρα μου!!!

Μακρη Ελενη είπε...

Σε οτι με αφορα καμια ηττοπαθεια και πολυ περισσοτερο πεσιμισμος. Εσυ τουλαχιστον ξερεις οτι μονο ετσι δεν ειμαι. Απλα τα γεγονοτα περιγραφω Παυλο μου. Τα τοσα ανωνυμα σχολια επιβεβαιωνουν τα λεγομενα μου. Πως αλλιως να χαρακτηρισω καποιον που επιτιθεται στον οποιονδηποτε ανωνυμα εκτος απο θρασυδειλο;
Σε οτι αφορα τα πολιτιστικα.....
Τον πολιτισμο καποιος τον εχει πρωτα μεσα του. Αυτο τον παρακινει να κανει πραγματα. Ας μην εισασταν δυο τρεις ανθρωποι να καταθετετε αμετρητες εργατοωρες προσωπικης εργασιας.......