Σάββατο, 27 Σεπτεμβρίου 2014

Μεμονωμένο περιστατικό...

Καλημέρα αναγνώστη μου!!!

Λοιπόν, τελικά είμαι πεπεισμένος ότι αυτή η κυβέρνηση θα μας σώσει!!!
Μισθός και σύνταξη στα 490 ευρά και γκρινιάζουμε.
Δεν ντρεπόμαστε λέω εγώ;

Κοίτα πλάνο που έχουν κάνει οι άνθρωποι:
Λοιπόν, αν είσαι τυχερός και έχεις δουλειά, δουλεύεις γύρω στις 10 ώρες τη μέρα, σωστά; Σωστά.
Να μην κοιμηθείς κι άλλες 8, για να είσαι αποδοτικός στη δουλειά σου; Το σύνολο 18.
Σου μένουν, 6 ώρες τη μέρα.
Απ’ αυτές βγάλε κανά μισάωρο για πλύσιμο, ξύρισμα. Βγάλε και κανά μισάωρο για χέσιμο, πάει άλλη μια ώρα.
Μας έμειναν 5.
Δεν θες και κανά μισάωρο για να μετακινηθείς από και προς τη δουλειά;;; Βάλε κι ένα μισάωρο στα τηλέφωνα, πάει άλλη μια ώρα.
Μας έμειναν 4.
4 ώρες τη μέρα επί 30 μέρες το μήνα 4Χ30=120.

Κάτσε ρε μάστορα, βουλευτής είσαι να τρως 490 ευρά σε 120 ώρες;;;
Και πολλά μας δίνουν…

Η αλήθεια είναι ότι δεν έχουμε δώσει τη δέουσα προσοχή στο ποσό του κατώτατου μισθού.
Μάλλον γιατί θα επηρεαστούν μόνο οι μισθοί των άλλων και όχι οι δικοί μας.
Κάτι σαν τον φασισμό μου κάνει, που στην αρχή έρχεται μόνο για τους άλλους.
Και μέσα σε όλα αυτά οι Σαμαροβενιζέλοι να προσπαθούν να λύσουν τα εσωκομματικά τους.
Ότι μπορεί να λύσει ο καθένας καλό είναι βέβαια, ας είναι και τα κορδόνια του…


Αμ το άλλο!
Οτι άσχημο, ανήθικο, εγκληματικό, αυτοκτονία γίνεται στην χώρα μας το θεωρούμε μεμονωμένο περιστατικό.
- «Έλα μωρέ, μεμονωμένο περιστατικό ήταν! Επειδή είναι ένας μ@λ@κ@ς δεν κάνουν όλοι έτσι!» 
Και κάτω από τέτοιες δικαιολογίες κρύβουμε την αλήθεια.
Πόσο πιο χαμηλά θα πέσει η αξία της ανθρώπινης ζωής;;
Πάντως φίλοι μου όταν μειώνεται τόσο πολύ η ανθρώπινη ζωή, μην περιμένεις ο μισθός σου ν’ αυξηθεί…
Σου δίνουν όσα σε κοστολογούν. Τόσο απλά. Τόσο ξεκάθαρα.

Αυτοί είμαστε αναγνώστη μου…αυτά μας αξίζουν.
Ας περιμένουμε λίγο ακόμα, υπάρχουν χώρες με ακόμα κατώτερο κατώτατο μισθό, έχουμε κόσμο να συναγωνισθούμε.

Καλημέρα και καλή τύχη!

Παύλος

Δεν υπάρχουν σχόλια: