Κοιμάται κι ονειρεύεται και τότε θα ξυπνήσει,
όταν στα δάση, στα βουνά, στα πέλαγα, βροντήσει
το φοβερό μας κήρυγμα «Χτυπάτε, πολεμάρχοι!
Μη λησμονείτε το σχοινί, παιδιά, του πατριάρχη!»
-Αριστοτέλης Βαλαωρίτης-
Tο ζήτημα με την παραποίηση της Ελληνικής Ιστορίας και την μετατροπή της σε ένα «πολιτικώς ορθό» συνονθύλευμα αφηρημένων εννοιών, δεν είναι καινούργιο. Είναι κάτι το οποίο έχει την απαρχή του στο εκσυγχρονιστικό καθεστώς που εγκαθιδρύθηκε στην Πατρίδα μας στο μέσο της δεκαετίας του '90. Τότε αίφνης εισήχθησαν στην σχολική εκπαίδευση, στην δημόσια διοίκηση και στα τηλεοπτικά προγράμματα οι έννοιες πολυπολιτισμός, αντιρατσισμός, σεβασμός του διαφορετικού, ανεκτικότητα κτλ.
Οι σκοτεινοί εγκέφαλοι που σε συνεργασία με τα ανδρείκελα της ελλαδικής πολιτικής αποφάσισαν να μετατρέψουν την Ελλάδα από εθνική κοινωνία σε πολυφυλετική μάζα, στόχευσαν αμέσως στην διδασκαλία της ελληνικής ιστορίας, τόσο στα σχολεία, όσο και γενικότερα στον δημόσιο βίο. Η συγκεκριμένη στόχευση δεν έγινε φυσικά τυχαία. Η ιστορία των Ελλήνων έχει την παγκόσμια μοναδικότητα του ότι διαπλάθει χαρακτήρα και συνείδηση, αποτελεί ηθικό δίδαγμα και πηγή εθνικού φρονήματος και απόδειξη της διαχρονικής ανωτερότητας της Ελληνικής Φυλής. Η διδασκαλία της, δε, συνιστούσε εξ αρχαιοτάτων ετών βασική μέριμνα του κράτους, προκειμένου να διαπλάθει εθνικά και ηθικά τον χαρακτήρα των Ελλήνων. Προφανώς αυτό έπρεπε να αλλάξει προκειμένου να ελαχιστοποιηθούν οι εθνικές, ηθικές και ψυχικές αντιστάσεις του Έλληνα στον πολυπολιτισμικό ολετήρα.
Έτσι λοιπόν, από τα μέσα της δεκαετίας του '90 και έκτοτε, συμβαίνουν γεγονότα αναφορικά με την ελληνική ιστορία, τα οποία μεμονωμένα δεν τους δίδει κανείς σημασία πέρα από μια διαμαρτυρία, αλλά που αν τεθούν σε συνέχειες, συνθέτουν έναν επιστημονικά οργανωμένο μηχανισμό ψυχικής προπαγάνδας. Έτσι λοιπόν, αρχικά είχαν αφαιρεθεί από την εξεταστέα ύλη των πανελλαδικών εξετάσεων οι Βαλκανικοί Πόλεμοι. Στην συνέχεια, βιώσαμε την περιθωριοποίηση της διδασκαλίας των πολεμικών γεγονότων του 1821 με ταυτόχρονο υπερτονισμό ασήμαντων για την εγκύκλια Παιδεία γεγονότων όπως τα επαναστατικά δάνεια, οι εθνοσυνελεύσεις, το ελληνικό εμπόριο κτλ. Προφανής σκοπός τους, η απαλοιφή των πολεμικών γεγονότων τα οποία γεμίζουν περηφάνεια και αίσθημα υπεροχής τους μαθητές και η διδασκαλία του 1821 σαν ένα πολιτικό και οικονομικό γεγονός. Γι' αυτό άλλωστε και στα σχολικά βιβλία ιστορίας του Λυκείου, είναι εμφανής η προσπάθεια να ερμηνευτεί η Εθνική Επανάσταση με οικονομικούς και φορολογικούς όρους. Δηλαδή ότι οι Έλληνες επαναστάτησαν εναντίον των Τούρκων, λόγω του ότι δεν άντεχαν την φορολογία!
Επιπλέον προσπαθούν να παγιώσουν την θέση πως δεν υπήρχε τουρκοκρατία αλλά «Οθωμανική διοίκηση» και πως οι Έλληνες δεν ήταν υπόδουλοι, αλλά απλά ισότιμοι «Οθωμανοί πολίτες», κατασκευάζουν σκόπιμα ψεύδη περί ανυπαρξίας κρυφών σχολειών και της Αγίας Λαύρας, συκοφαντούν και γελοιοποιούν τις προσωπικότητες της Επανάστασης κτλ. Οι αποδομητές της εθνικής συνείδησης χρησιμοποιούν το προπαγανδιστικό τέχνασμα της μισής αλήθειας. Ούτε μια φορά δεν θα διαβάσετε στα σχολικά βιβλία ή στα περιβόητα ντοκιμαντέρ, σε ποια εδάφη σχηματίστηκε η Οθωμανική Αυτοκρατορία. Σχηματίστηκε σε ελληνικά εδάφη τα οποία οι Τούρκοι κατέκτησαν. Υποδούλωσαν, έσφαξαν και εξανδραπόδισαν ελληνικούς πληθυσμούς. Τότε, μάλιστα, υπήρχε Οθωμανική Αυτοκρατορία. Αυτά όμως δεν εντάσσονται στο πολυπολιτισμικό δόγμα του ανθελληνικού μηχανισμού της εκπαίδευσης.
Η σκόπιμη διαστρέβλωση της ελληνικής ιστορίας αναφορικά με την τουρκοκρατία και την Εθνική Επανάσταση συνεχίστηκε ως γνωστόν με το αλήστου μνήμης βιβλίο της Μαρίας Ρεπούση, συνεχίζεται καθημερινά στις σχολικές αίθουσες και «αποθεώθηκε» με το προπαγανδιστικά άρτια δομημένο ντοκιμαντέρ του «ΣΚΑΙ». Τι θέλουν επιτελούς να αποδείξουν όλοι αυτοί οι διεστραμμένοι εγκέφαλοι;
Ναι, οι Έλληνες είχαν στα χέρια τους το εμπόριο και την οικονομική ζωή επί τουρκοκρατίας.
Ναι, υπήρχε οικονομική ανάπτυξη, εμπόριο.
Ναι, είχε προνόμια η Εκκλησία, υπήρχαν σχολεία, ό,τι θέλετε υπήρχε.
Τα δεχόμαστε όλα.
Αυτό όμως αποδεικνύει πως οι Έλληνες επαναστάτησαν γιατί ήθελαν δική τους Πατρίδα!
Δεν ήθελαν να παριστάνουν τους νοικοκυραίους και να σκύβουν το κεφάλι στον Τούρκο δυνάστη. Ήθελαν να ακούνε την Κυριακή τα καμπαναριά της εκκλησίας και όχι τους μουεζίνηδες των τζαμιών. Σε τελική ανάλυση δεν μπορούσαν να δεχθούν πως ως Έλληνες, έθνος Κυρίων, να τους εξουσιάζουν βάρβαροι.
Από το 1453, ο υπόδουλος Ελληνισμός δεν συμφιλιώθηκε ποτέ με τον κατακτητή. Περίπου 730 Επαναστάσεις φλόγισαν απ' άκρη σ' άκρη τα ελληνικά εδάφη ως το 1821. Ούτε λέξη στα σχολικά βιβλία, ούτε λέξη στα πανάθλια ντοκιμαντέρ. Οι άνθρωποι αυτοί, είναι ψυχικά άρρωστοι, μισούν την Ελλάδα και τις ιδέες που αντιπροσωπεύει. Τη συγκεκριμένη διαστροφή θα την παρατηρήσει κανείς σε όλη την διαδρομή του βίου τους. Μισούν την Πατρίδα και γίνονται γρανάζια του μηχανισμού αποδόμησης της εθνικής κοινωνίας, δια της ψυχικής ταπείνωσης του Έλληνα. Μένει να αποτινάξουμε κι αυτό τον ζυγό οριστικά.
Η 25η Μαρτίου 1821, η Λαμπρή του Ελληνισμού, ας φωτίζει τις ψυχές Όσων Ζωντανών.
Σπ. Κ. Σπυρόπουλος
όταν στα δάση, στα βουνά, στα πέλαγα, βροντήσει
το φοβερό μας κήρυγμα «Χτυπάτε, πολεμάρχοι!
Μη λησμονείτε το σχοινί, παιδιά, του πατριάρχη!»
-Αριστοτέλης Βαλαωρίτης-
Tο ζήτημα με την παραποίηση της Ελληνικής Ιστορίας και την μετατροπή της σε ένα «πολιτικώς ορθό» συνονθύλευμα αφηρημένων εννοιών, δεν είναι καινούργιο. Είναι κάτι το οποίο έχει την απαρχή του στο εκσυγχρονιστικό καθεστώς που εγκαθιδρύθηκε στην Πατρίδα μας στο μέσο της δεκαετίας του '90. Τότε αίφνης εισήχθησαν στην σχολική εκπαίδευση, στην δημόσια διοίκηση και στα τηλεοπτικά προγράμματα οι έννοιες πολυπολιτισμός, αντιρατσισμός, σεβασμός του διαφορετικού, ανεκτικότητα κτλ.
Οι σκοτεινοί εγκέφαλοι που σε συνεργασία με τα ανδρείκελα της ελλαδικής πολιτικής αποφάσισαν να μετατρέψουν την Ελλάδα από εθνική κοινωνία σε πολυφυλετική μάζα, στόχευσαν αμέσως στην διδασκαλία της ελληνικής ιστορίας, τόσο στα σχολεία, όσο και γενικότερα στον δημόσιο βίο. Η συγκεκριμένη στόχευση δεν έγινε φυσικά τυχαία. Η ιστορία των Ελλήνων έχει την παγκόσμια μοναδικότητα του ότι διαπλάθει χαρακτήρα και συνείδηση, αποτελεί ηθικό δίδαγμα και πηγή εθνικού φρονήματος και απόδειξη της διαχρονικής ανωτερότητας της Ελληνικής Φυλής. Η διδασκαλία της, δε, συνιστούσε εξ αρχαιοτάτων ετών βασική μέριμνα του κράτους, προκειμένου να διαπλάθει εθνικά και ηθικά τον χαρακτήρα των Ελλήνων. Προφανώς αυτό έπρεπε να αλλάξει προκειμένου να ελαχιστοποιηθούν οι εθνικές, ηθικές και ψυχικές αντιστάσεις του Έλληνα στον πολυπολιτισμικό ολετήρα.
Έτσι λοιπόν, από τα μέσα της δεκαετίας του '90 και έκτοτε, συμβαίνουν γεγονότα αναφορικά με την ελληνική ιστορία, τα οποία μεμονωμένα δεν τους δίδει κανείς σημασία πέρα από μια διαμαρτυρία, αλλά που αν τεθούν σε συνέχειες, συνθέτουν έναν επιστημονικά οργανωμένο μηχανισμό ψυχικής προπαγάνδας. Έτσι λοιπόν, αρχικά είχαν αφαιρεθεί από την εξεταστέα ύλη των πανελλαδικών εξετάσεων οι Βαλκανικοί Πόλεμοι. Στην συνέχεια, βιώσαμε την περιθωριοποίηση της διδασκαλίας των πολεμικών γεγονότων του 1821 με ταυτόχρονο υπερτονισμό ασήμαντων για την εγκύκλια Παιδεία γεγονότων όπως τα επαναστατικά δάνεια, οι εθνοσυνελεύσεις, το ελληνικό εμπόριο κτλ. Προφανής σκοπός τους, η απαλοιφή των πολεμικών γεγονότων τα οποία γεμίζουν περηφάνεια και αίσθημα υπεροχής τους μαθητές και η διδασκαλία του 1821 σαν ένα πολιτικό και οικονομικό γεγονός. Γι' αυτό άλλωστε και στα σχολικά βιβλία ιστορίας του Λυκείου, είναι εμφανής η προσπάθεια να ερμηνευτεί η Εθνική Επανάσταση με οικονομικούς και φορολογικούς όρους. Δηλαδή ότι οι Έλληνες επαναστάτησαν εναντίον των Τούρκων, λόγω του ότι δεν άντεχαν την φορολογία!
Επιπλέον προσπαθούν να παγιώσουν την θέση πως δεν υπήρχε τουρκοκρατία αλλά «Οθωμανική διοίκηση» και πως οι Έλληνες δεν ήταν υπόδουλοι, αλλά απλά ισότιμοι «Οθωμανοί πολίτες», κατασκευάζουν σκόπιμα ψεύδη περί ανυπαρξίας κρυφών σχολειών και της Αγίας Λαύρας, συκοφαντούν και γελοιοποιούν τις προσωπικότητες της Επανάστασης κτλ. Οι αποδομητές της εθνικής συνείδησης χρησιμοποιούν το προπαγανδιστικό τέχνασμα της μισής αλήθειας. Ούτε μια φορά δεν θα διαβάσετε στα σχολικά βιβλία ή στα περιβόητα ντοκιμαντέρ, σε ποια εδάφη σχηματίστηκε η Οθωμανική Αυτοκρατορία. Σχηματίστηκε σε ελληνικά εδάφη τα οποία οι Τούρκοι κατέκτησαν. Υποδούλωσαν, έσφαξαν και εξανδραπόδισαν ελληνικούς πληθυσμούς. Τότε, μάλιστα, υπήρχε Οθωμανική Αυτοκρατορία. Αυτά όμως δεν εντάσσονται στο πολυπολιτισμικό δόγμα του ανθελληνικού μηχανισμού της εκπαίδευσης.
Η σκόπιμη διαστρέβλωση της ελληνικής ιστορίας αναφορικά με την τουρκοκρατία και την Εθνική Επανάσταση συνεχίστηκε ως γνωστόν με το αλήστου μνήμης βιβλίο της Μαρίας Ρεπούση, συνεχίζεται καθημερινά στις σχολικές αίθουσες και «αποθεώθηκε» με το προπαγανδιστικά άρτια δομημένο ντοκιμαντέρ του «ΣΚΑΙ». Τι θέλουν επιτελούς να αποδείξουν όλοι αυτοί οι διεστραμμένοι εγκέφαλοι;
Ναι, οι Έλληνες είχαν στα χέρια τους το εμπόριο και την οικονομική ζωή επί τουρκοκρατίας.
Ναι, υπήρχε οικονομική ανάπτυξη, εμπόριο.
Ναι, είχε προνόμια η Εκκλησία, υπήρχαν σχολεία, ό,τι θέλετε υπήρχε.
Τα δεχόμαστε όλα.
Αυτό όμως αποδεικνύει πως οι Έλληνες επαναστάτησαν γιατί ήθελαν δική τους Πατρίδα!
Δεν ήθελαν να παριστάνουν τους νοικοκυραίους και να σκύβουν το κεφάλι στον Τούρκο δυνάστη. Ήθελαν να ακούνε την Κυριακή τα καμπαναριά της εκκλησίας και όχι τους μουεζίνηδες των τζαμιών. Σε τελική ανάλυση δεν μπορούσαν να δεχθούν πως ως Έλληνες, έθνος Κυρίων, να τους εξουσιάζουν βάρβαροι.
Από το 1453, ο υπόδουλος Ελληνισμός δεν συμφιλιώθηκε ποτέ με τον κατακτητή. Περίπου 730 Επαναστάσεις φλόγισαν απ' άκρη σ' άκρη τα ελληνικά εδάφη ως το 1821. Ούτε λέξη στα σχολικά βιβλία, ούτε λέξη στα πανάθλια ντοκιμαντέρ. Οι άνθρωποι αυτοί, είναι ψυχικά άρρωστοι, μισούν την Ελλάδα και τις ιδέες που αντιπροσωπεύει. Τη συγκεκριμένη διαστροφή θα την παρατηρήσει κανείς σε όλη την διαδρομή του βίου τους. Μισούν την Πατρίδα και γίνονται γρανάζια του μηχανισμού αποδόμησης της εθνικής κοινωνίας, δια της ψυχικής ταπείνωσης του Έλληνα. Μένει να αποτινάξουμε κι αυτό τον ζυγό οριστικά.
Η 25η Μαρτίου 1821, η Λαμπρή του Ελληνισμού, ας φωτίζει τις ψυχές Όσων Ζωντανών.
Σπ. Κ. Σπυρόπουλος
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Οι όροι χρήσης που ισχύουν για τη δημοσίευση των σχολίων, έχουν ως εξής: Σχόλια ανώνυμα, σχόλια τα οποία είναι υβριστικά ή περιέχουν χαρακτηρισμούς ή ανώνυμες καταγγελίες που δεν συνοδεύονται από αποδείξεις θα αφαιρούνται. Η "Ιτέα Καρδίτσας" δεν παρεμβαίνει σε καμία περίπτωση για να αλλοιώσει το περιεχόμενο ενός σχολίου εφόσον πληρεί τις προϋποθέσεις. Σε καμιά περίπτωση τα σχόλια δεν αντιπροσωπεύουν την "Ιτέα Καρδίτσας". Επίσης ο διαχειριστής διατηρεί το δικαίωμα να αφαιρεί οποιοδήποτε σχόλιο θεωρεί ότι εμπίπτει στις παραπάνω κατηγορίες. Με την αποστολή ενός σχολίου αυτόματα αποδέχεστε και τους όρους χρήσης.
Ο διαχειριστής