Τρίτη 30 Απριλίου 2013

"Παραδοσιακό πανηγύρι" με τον Πολιτιστικό Σύλλογο Ιτέας

"Παραδοσιακό πανηγύρι" με τον Πολιτιστικό Σύλλογο Ιτέας
Την Δεύτερη μέρα του Πάσχα και ώρα 21:00 μμ στην πλατεία της Ιτέας.

Το πρόγραμμα θα ανοίξουν τα χορευτικά  του Συλλόγου και θα ακολουθήσει γλέντι με ζωντανή παραδοσιακή ορχήστρα.

Συμμετέχουν οι μουσικοί:
Παπαγεωργόπουλος Αλέξης: κλαρίνο
Σούλτης Γιάννης: βιολί
Χακτσής Θανάσης: τραγούδι
Σαρημιχαηλίδης Μάριος: λαούτο-τραγούδι
Γαρουφαλιάς Φώτης: κρουστά

(Θα διεξαχθεί λαχειοφόρος με δώρο ένα σαλόνι κήπου - βεράντας)

Υ.Γ.  Την Μεγάλη Παρασκευή η χορωδία του συλλόγου θα ψάλλει εγκώμια στον Ιερό Ναό Αγίου Αθανασίου Ιτέας.


Πόσοι από μας τους παλαιότερους άραγε να θυμούνται, ότι στις 2 Μαίου το Κουτσιαρί πανηγύριζε παλιά, και έδινε σε αυτή τη μέρα ιδιαίτερη λαμπρότητα;
Παλιότερα τη μέρα αυτή, μετά την πανηγυρική θεία λειτουργία ο κόσμος έβγαινε έκανε βόλτα και γιόρταζε, με χορούς και τραγούδια.
Γεμάτες οι ταβέρνες απο νωρίς το απόγευμα με τραπεζοκαθίσματα όπου κάθονταν παρέες - παρέες και εναλλάσσονταν στο χορό.
Τα παραδοσιακά «όργανα» έπαιζαν τα δημοτικά τραγούδια και οι νέοι και νέες είχαν την ευκαιρία να επιδείξουν τις χορευτικές ικανότητες και τα κάλλη τους.
Οι μεγαλύτεροι καμάρωναν και απολάμβαναν το γλέντι με μπύρες και αναψυκτικά.
Το γλέντι κρατούσε μέχρι το πρωϊ και μικροί και μεγάλοι απολάμβαναν το Μαγιάτικο πανηγύρι του χωριού.

Ετσι και φέτος για πρώτη φορά μετά απο τόσα χρόνια ο Πολιτιστικός Σύλλογος Ιτέας διοργανώνει "Παραδοσιακό Πανηγύρι"και ευελπιστεί να βγεί ο κόσμος έξω, να διασκεδάσει, και να ξεχάσει για λίγο τα όποια προβλήματα τον απασχολούν.


Τώρα ειν΄ο Μάης
(Χορευτικό Πασχαλιάτικο)
Τώρα είν’ ο Μάης κι Άνοιξη, τώρα είν’ το καλοκαίρι,
τώρα στολίζ’ ο Θεός τη γη με εννιά λογιών λουλούδια,
τώρα και μένα η μάννα μου μ’ εννιά λογιών αρμάθες
ως να ντυθώ ν’ αρματωθώ να πάω στο πανηγύρι.

Το πανηγύρι χάλασε ζωνάρι δεν ευρίσκω
γέρνω πάνω, γέρνω κάτω στα μέσα απ’ το παζάρι
και βρίσκω ένα πραματευτή όπου πωλεί ζωνάρια.
- Πόσο πραματευτή μ’ το ζνάρι, πόσο το παζαρεύεις
- Εγώ το έχω στα εκατό, σένα το δίνω δέκα
ντρέπομαι απ’ τα ξανθά σ’ μαλλιά και σου το δίνω χάρη.


Σας περιμένουμε όλους!!!

- Τον Βαραββάν..τον Βαραββάν!!

Ο ηγεμόνας φώναξε στο πλήθος.
- Ποιόν να αθωώσω, τον Ιησού ή τον Βαραββά;
Και το πλήθος βροντοφώναξε,
- "Τον Βαραββάν".
- Τον Βασιλιά σας; να τον σταυρώσω; Αυτόν που έκανε τόσες αγαθοεργίες σε συνανθρώπους σας μέχρι χτές;
- "Τον Βαραββάν", ξανά φώναξε ο όχλος.
- Μα ο Βαραββάς είναι εγκληματίας, ληστής..
- "Τον Βαραββάν.." έκραξε το πλήθος, σχίζοντας τα ρούχα του. Τυφλοί, χωρίς συνήδειση, θυμητικό και άδικοι. Ζητούσαν να ελευθερωθεί ο ληστής, σταυρώνοντας τον αθώο.

Τι αρμόζει αλήθεια σε έναν τέτοιο λαό;
Τιμωρία και καταφρόνια. Περιθωριοποίηση και έλειψη εμπιστοσύνης. Κάθε κυβέρνηση στον τόπο μας, εδώ και ογδόντα και πλέον χρόνια, έκλεψε, ρήμαξε, εξαπάτησε, αδίκησε, και σταύρωσε τον λαό μας, σαν τον ληστή τον Βαραββά.
Και κάθε φορά, ο λαός αυτός, όταν ερχόταν η ώρα της δίκης και της σταύρωσης του ληστή, ορυόταν και φώναζε, "ΑΘΩΟΣ", σταυρώνοντας προδοτικά τον πραγματικά αθώο, την ίδια του την πατρίδα, τους τιμημένους του προγόνους, το πανάκριβο αίμα τους, τις θυσίες τους, τα άγια χώματα που πατούσε, τα ιερά του σύμβολα.

Και ο ένας Βαραββάς, διαδέχονταν τον άλλον.
Και κανένας δεν ζητούσε την καταδίκη του ληστή. Είχαν πλέον αποθρασσυνθεί οι Βαραββάδες, γνωρίζοντας πως ποτέ δεν θα τιμωρηθούν, και είχαν γίνει παραδείγματα πρός μίμηση.
Και μόλις αθώωναν τον Βαραββά, και μόλις τελείωναν με την σταύρωση (ξανά και ξανά) των αθώων τους, έβγαιναν στους δρόμους κλαίγοντας και φωνασκώντας υστερικά, γιατί και αυτός ο νέος Βαραββάς τους αδίκησε, ζητώντας τον επόμενο Βαραββά τους.

Ποιά τιμωρία αξίζει σ' αυτόν τον λαό λοιπόν;
Ποιά η διαφορά του απο έναν άλλο, που χρησιμοποίησα στην αρχή σαν παράδειγμα;
Γιατί να απορεί για την κατάντια του; Αφού αυτό είναι ένα απο τα αποτελέσματα των δικών του επιλογών, γιατί ρίχνει σε άλλους τις ευθύνες;
Ο Βαραββάς ληστής ήταν, την δουλειά του έκανε, αυτήν γνώριζε να κάνει καλά, και την έκανε άξια. Αυτοί που τον αθώωναν πάντοτε, τον πίστευαν και για χάρη του σταύρωναν αθώους, δεν θέλουν σταύρωμα οι ίδιοι;
- Ποιόν να αθωώσω λοιπόν, τον Λαό, ή τον Βαραββά;
- Τον Βαραββάν..τον Βαραββάν!!

ΑΑΤΟΝ

Κυριακή 28 Απριλίου 2013

- Αρχισε η παραλαβή αιτήσεων ΟΣΔΕ απο την ΕΑΣ Καρδίτσας

- 9 ΣΤΑΘΜΟΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΣΤΑ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ ΣΗΜΕΙΑ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ

Άρχισε χθες από την  Ένωση Αγροτικών Συνεταιρισμών Καρδίτσας η διαδικασία συγκέντρωσης  των  δηλώσεων  ΟΣΔΕ  2013.
Καθημερινά, στα γραφεία της  ΕΑΣ Καρδίτσας  οι παραγωγοί  μπορούν  να  υποβάλλουν
τις  αιτήσεις  τους  για  το Ολοκληρωμένο  Σύστημα  Διαχείρισης  και  Ελέγχου  για το  2013.
Σε συνέντευξη  τύπου  που παραχώρησε,  ο Πρόεδρος  της  Ένωσης κ. Βασίλης  Γιαννάκος
επισήμανε  πώς  για  δεύτερη  χρονιά , η  ΕΑΣ Καρδίτσας  εφαρμόζει  το  πρωτοποριακό  σύστημα  των  μισθωμένων  γραμμών, το  οποίο  είναι  το  μοναδικό  στην  Ελλάδα.

Αυτή η  καινοτομία στη  διορατικότητα  της  διοίκησης  της ΕΑΣ Καρδίτσας αλλά  και  στην
τεχνογνωσία  του  τμήματος  ΟΣΔΕ¨ ανέφερε  ο  κ. Γιαννάκος  τονίζοντας  παράλληλα  πως στα  περιφερειακά  σημεία  του  Νομού  οι  παραγωγοί  θα  μπορούν  να  προσέρχονται  την  εβδομάδα  μετά το  Πάσχα. ¨Θα υπάρχουν  9  σταθμοί  εξυπηρέτησης  ώστε  οι  παραγωγοί
να  μπορούν  να  υποβάλλουν  τις  αιτήσεις  τους.  Εδώ  να  επιστήσουμε  την  προσοχή  των  παραγωγών  για  το γεγονός  ότι  ο  χρόνος  παραμονής  των  συνεργείων  στους  σταθμούς  εξυπηρέτησης  θα  είναι  ελάχιστος. Επίσης,  δήλωση  ΟΣΔΕ  μπορούν  να  κάνουν  οι παραγωγοί  σε  οποιοδήποτε  σημείο  θέλουν.  Δηλαδή  αν  ένας  παραγωγός  από τους  Σοφάδες  βρίσκεται  στο  Μουζάκι , μπορεί  και  εκεί  να  υποβάλλει  τη  δήλωση¨ ανέφερε  ο  κ. Γιαννάκος.

Κόστος
Σε  ότι  αφορά  το  κοστολόγιο, ο Πρόεδρος  της  Ένωσης  ξεκαθάρισε  πως  το  ποσό  είναι  ίδιο  με  πέρυσι,  δηλαδή  30  ευρώ  συμπεριλαμβανομένου  και  του  ΦΠΑ. ¨Το τίμημα  δεν  εισπράττεται  για  την  καταχώρηση  των  αιτήσεων  αλλά  για  έξοδα  των  εξωτερικών  συνεργατών, τη  μίσθωση  των  γραμμών  και  του  εξοπλισμού¨, υπογράμμισε ο κ.Γιαννάκος.

Απαραίτητα  Δικαιολογητικά
Όσοι  παραγωγοί  δεν  προσέρχονται  οι  ίδιοι  στα  συνεργεία  της  ΕΑΣ  για  την  υποβολή  της  δήλωσης  θα  πρέπει  αυτοί  οι  οποίοι  προσέρχονται  για  να  καταθέσουν  την  δήλωση  τους  να  έχουν  απαραίτητα  Εξουσιοδότηση  με  το  γνήσιο  της  υπογραφής  από  τον  δικαιούχο  παραγωγό  της  εκμετάλλευσης.

Τα δικαιολογητικά  είναι τα  εξής:
Α) Παραστατικά  για  κάποιον  που  κάνει  Ενιαία  για πρώτη  φορά (χωρίς  ζωικό  κεφάλαιο / χωρίς  Εξισωτική /  χωρίς  παράλληλες  δράσεις):

•    Αντίγραφα  των  παραστατικών  νομής  ενοικιαζόμενων  αγροτεμαχίων ( για  ενοικιαζόμενα  αγροτεμάχια )
•    Αντίγραφο  της  πρώτης  σελίδας  του  βιβλιαρίου  της  Τράπεζας , με  τον  αριθμό  τραπεζικού  λογαριασμού  ταμιευτηρίου
•    Αντίγραφο  και  των  δύο  όψεων  της  αστυνομικής  ταυτότητας ( ή  των  κρίσιμων  σελίδων  του  διαβατηρίου )
•    Αντίγραφο  Ε9  που  αποδεικνύει  την  νόμιμη  κατοχή  των  αγροτεμαχίων  ( για  ιδιόκτητα  αγροτεμάχια )

Σημείωση 1 : Εάν  κάποιος  έχει  πεθάνει  και  οι  κληρονόμοι  δεν  έχουν  κάνει  ακόμη  αποδοχή  κληρονομιάς  τότε  ως  δικαιολογητικό  θα  πρέπει  να προσκομίζεται  το  Ε9  του αποβιώσαντα  καθώς  και  πιστοποιητικό  εγγυτέρων  συγγενών.

Σημείωση 2 : Εάν  κάποιος  έχει  κάνει  πρόσφατη  αγοραπωλησία  και  δεν  έχει  ακόμα  ενημερώσει  το  Ε9 , προσκομίζει  επιπλέον  το  συμβόλαιο.
•    Αντίγραφο  ΑΜΚΑ
•    Αποδεικτικά  χρήσης  πιστοποιημένου  σπόρου  βαμβακιού  και  σκληρού  σίτου
( καρτέλες  και  τιμολόγιο  ή  ακριβές  αντίγραφο  τιμολογίου )
( τιμολόγιο  σίτου  έως 28/2/2013  και  τιμολόγιο  βάμβακος  έως  31/5/2013 )
•    Βεβαίωση  πως  είναι  ενταγμένοι  σε  πρόγραμμα  ολοκληρωμένης  διαχείρισης 
Σκληρού Σίτου  ή  Βάμβακος  ή  Καπνού.

Β) Ενιαία  Δήλωση  ( υποβάλλονται  κάθε  έτος ) Όλα  τα  παραπάνω  δικαιολογητικά  και       επιπλέον :
•    Αντίγραφο  της  πρώτης  σελίδας  του  βιβλιαρίου  ΟΓΑ ( ή  άλλης  ασφάλισης )
•    Αντίγραφο  σύμβασης  για την  καλλιέργεια  ζαχαρότευτλων, καπνού , ενεργειακών καλλιεργειών  και  βιομηχανικής  ντομάτας. (εφόσον  αιτούνται)
•    Έγγραφα  που  τεκμηριώνουν  την  περίπτωση  ανωτέρας  βίας. (εφόσον  αιτούνται)

Γ)  Δενδρώδεις  Καλλιέργειες :
•    Ελαιοκομικό  Μητρώο
•    Αμπελουργικό  Μητρώο

Δ)  Ενιαία Δήλωση  με  ζωικό  κεφάλαιο ( επιπλέον  του  Α  και  του  Β ) :
•    Αντίγραφο  του  μητρώου  κτηνοτροφικής  εκμετάλλευσης  αιγοπροβάτων παλαιό και νέο.
•    Βεβαίωση  της  αρμόδιας  Κτηνιατρικής  Υπηρεσίας.
•    Αντίγραφο  του  μητρώου  χοιροτροφικής  εκμετάλλευσης.
•    Μελισσοκομικό Μητρώο.



Ε) Εξισωτική Αποζημίωση:
1. Βεβαίωση μονίμου κατοικίας ( η οποία πρέπει να έχει ημερομηνία και αριθμό πρωτοκόλλου).
2. Υπεύθυνη δήλωση (προς την οικεία Δ.Ο.Υ) στην οποία θα βεβαιώνεται απο την Δ.Ο.Υ οτι δεν έχει υποβληθεί δήλωση φορολογίας εισοδήματος (εφόσον δεν έχει υποβληθεί δήλωση φορολογίας εισοδήματος).
3. Αδεια μετακίνησης πρός θερινό βοσκότοπο ή βεβαίωση της αρμόδιας Κτηνιατρικής υπηρεσίας του Νομού (Αγροτικό Κτηνιατρείο) απο όπου γίνεται η μετακίνηση (για τούς μετακινούμενουςκτηνοτρόφους.

- ΕΚΘΕΣΗ "Τέχνης Επος" Βάνα Μπαρτζιώκα - Σοφία Τζέλλα

Η Βάνα Μπαρτζιώκα και η Σοφία Τζέλλα, εμπνευστές και δημιουργοί του ηλεκτρονικού καταστήματος "Τέχνης ¨Επος" (www.tepow.gr) εκθέτουν στη διάρκεια όλης της Μεγάλης Εβδομάδας στο πατάρι του Αρμού τις δημιουργίες τους:

Δένδρα τύχης, με χάντρες και λίθους, για καλή τύχη και ευημερία, κασμήματα με ημιπολύτιμους λίθους, για τις σχέσεις, την εργασία, προστασία, διαίσθηση κ.λ.π., πίνακες με πηλό και άλλα υλικά της φύσης, προτάσεις για γάμο και βάφτιση (μπομπονιέρα και χειροποίητη πρόσκληση) και ποικίλες ιδέες διακόσμησης και στολισμού για κάθε ιδιαίτερη στιγμή σας.


ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ       
29/4 έως 4/5/2013

ΩΡΕΣ ΕΚΘΕΣΗΣ

Μ. ΔΕΥΤΕΡΑ  18:00  -  21:00  ΕΓΚΑΙΝΙΑ
Μ. ΤΡΙΤΗ - Μ. ΤΕΤΑΡΤΗ - Μ. ΠΕΜΠΤΗ  Πρωϊ  10:00 - 1400  Απόγευμα  18:00 - 21:00
Μ. ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ   12:00 - 21:00
Μ. ΣΑΒΒΑΤΟ   10:00 - 13:00

Σάββατο 27 Απριλίου 2013

- Δημήτρη Παπαχρήστου «Αγία μνήμη» με τους "ΧΡΟΕΣ"

Από τη συμμετοχή της ομάδας ''ΧΡΟΕΣ'' στην παρουσίαση του βιβλίου του Δημήτρη Παπαχρήστου «Αγία μνήμη» , στις 5 Απριλίου 2013 στο Αρχαιολογικό μουσείο της Καρδίτσας.
Το βιβλίο παρουσίασε ο Περικλής Κοροβέσης.










- Για δεύτερη φορά δωρέαν εξέταση Οστεοπόρωσης απο τον Σύλλογο Γυναικών Ιτέας

Με μεγάλη συμμετοχή πραγματοποιήθηκε και η δεύτερη δωρεάν μέτρηση οστεοπόρωσης χθες Παρασκευή 26 Απριλίου στο Αγροτικό Ιατρείο της Ιτέας.
Διοργανωτές και πάλι ο Σύλλογος Γυναικών Ιτέας που πραγματοποιεί το τελευταίο διάστημα δωρεάν εξετάσεις σε θέματα υγείας των γυναικών, και οχι μόνο, του χωριού μας.


Η Πρόεδρος κ. Τζένη Μακρή ευχαριστεί τον ειδικό ερευνητή κ. Τσαγκαλία Ανδρέα, καθώς επίσης και όλους τους συμμετέχοντες για την συμπαραστασή τους, και εμπιστσύνη τους σ΄αυτή την προσπάθεια του Συλλόγου Γυναικών.

Εκ μέρους του Δ.Σ
   Η Πρόεδρος
Τζένη Μακρή

















Παρασκευή 26 Απριλίου 2013

- Κάλεσμα δήμου Παλαμά για εξόφληση τελών

Με επείγουσα χθεσινή του ανακοίνωση, ο Δήμος Παλαμά καλεί όλους τους αγρότες παραγωγούς που διαμένουν ή καλλιεργούν αγροτεμάχια στα όρια του Δήμου Παλαμά, να προβούν άμεσα σε εξόφληση των χρεών τους προς το Δήμο, για να μπορέσουν να ποτίσουν και φέτος χωρίς προβλήματα τα χωράφια τους.

Συγκεκριμένα, όπως τονίζεται στην ανακοίνωση, «παρακαλούνται όλοι οι οφειλέτες παραγωγοί να εξοφλήσουν μέχρι τις 10 Μαϊου 2013 τις οφειλές τους από τέλη άρδευσης και τέλη ηλεκτρικού ρεύματος, προκειμένου να τους επιτραπεί να αρδεύσουν τις καλλιέργειές τους»

Πέμπτη 25 Απριλίου 2013

- Σεβασμός στον πελάτη

"Σεβασμός στον πελάτη"
Βλέπω κάποιους μαγαζάτορες τα τελευταία χρόνια, να το έχουν διαγράψει το ρητό αυτό από τη μνήμη τους, και να το θυμούνται πάντα στο τέλος, όταν θα είναι πλέον αργά, όταν θα έχουν μείνει μόνοι τους.



Αγαπητέ, όταν ανοίγεις μαγαζί, έχεις ανάγκη πολύ κόσμο.
Και δεν χρειάζεσαι μονάχα λεφτά για να το ανοίξεις, μα και σωστή διαχείριση, για να το έχεις και στο μέλλον με επιτυχία.
Θα σου πω λοιπόν τις δικές μου “Δέκα Εντολές”, και εντελώς δωρεάν....

1. Κατ’ αρχάς, έχεις ανάγκη τον κάθε πελάτη, (άλλωστε γι΄αυτό το ανοίγεις) αλλιώς θα το κλείσεις πολύ σύντομα.

2. Έχεις ανάγκη από πεπειραμένο, τίμιο και ευγενικό προσωπικό, γιατί αλλιώς την έκατσες, θα σου διώξουν τους πελάτες, και πάλι θα το κλείσεις.

3. Είσαι κουβαρντάς, δεν βάζεις καβούρια στις τσέπες σου, και αυτό το καταλαβαίνει ο πελάτης πιστεψέ με, γι’ αυτό δεν χρειάζεται να σου πω το γιατί. Εκτός κι αν θέλεις να σε φωνάζουν  “Εβραίο”.. ξέρεις ποιόν εννοώ!

4. Κρατάς ευχαριστημένο το προσωπικό σου, για να σου δώσει την ψυχή του, και δεν τους φέρεσαι σαν σε σκλάβους σε γαλέρα. Αλλιώς κάντα όλα μόνος σου αν μπορείς. Με ανθρώπους έχεις να κάνεις, όχι με ζώα, αν και με τα ζώα είσαι πιο ανθρώπινος.

5. Είσαι κοινωνικός, χαμογελαστός και κάνεις φίλους τους πελάτες σου.
Τις κακοκεφιές, και τα προβληματά σου τα αφήνεις σπίτι σου, δεν σου φταίνε αυτοί.

6. Δεν αφήνεις τη γυναίκα σου, η όποιον άλλον να κάνει κουμάντο στην δουλειά σου, ούτε είναι ωραίο να σας βλέπει ο κόσμος να τσακώνεστε. Αυτά κρατήστε τα για το σπίτι σας.

7. Αν κάποιος από το προσωπικό δεν κάνει για την επιχείρησή σου, τον απολύεις, δεν τον κρατάς επιδεικτικά για το φτηνό μεροκάματο, γιατί μια μέρα θα μείνετε οι δυό σας στο μαγαζί.

8. Κράτα χαμηλά την μουσική που βάζεις, δεν είναι όλοι κουφοί, ούτε διψασμένοι για μουσική.
Ο κόσμος έρχεται να ηρεμίσει και να ξεκουραστεί, όχι να βραχνιάσει επειδή δεν τον ακούει η παρέα του, και την επομένη, όποιος τον ακούσει να μιλάει, να νομίζει ότι ήταν σε κανένα γήπεδο.

9. Δείχνε στον πελάτη ότι τον σέβεσαι, και ότι νοιάζεσαι για αυτόν. Όχι να του δείχνεις επιδεικτικά πως τον έχεις χεσμένο, γιατί το δικό του (σίγουρο) χέσιμο, μια ημέρα των ημερών θα σου κοστίσει πολύ ακριβά.

10. Αν κάτι χάλασε, το αντικαθιστάς με καινούργιο, δεν το γεμίζεις "τσιρότα", ούτε το προσφέρεις ατελές η φθαρμένο.

Αυτές ήταν οι δέκα “εντολές”, που εγώ θα τις έλεγα “συμβουλές” για πολλούς που θέλουν σώνει και καλά να λέγονται μαγαζάτορες.
Αποφάσισα να τα γράψω, μήπως αν τα δουν γραμμένα, κάποιων να ιδρώσει λιγάκι τ’ αφτί.
Για να δούμε..!!

Παύλος Σαμαράς

Τετάρτη 24 Απριλίου 2013

- Μέτρηση οστεοπόρωσης απο τον Σύλλογο Γυναικών Ιτέας

Εκ μέρους του Συλλόγου Γυναικών Ιτέας σας ενημερώνουμε οτι την ερχόμενη Παρασκευή 26 Απριλίου 2013 και απο ώρα 8:30 το πρωϊ εως 14:00 μμ. στο Αγροτικό Ιατρείο της Ιτέας, θα γίνει δωρεάν μέτρηση οστεοπόρωσης σε όσες γυναίκες το επιθυμούν με ειδικό μηχάνημα μέτρησης, με τον ειδικό ερευνητή κ. Τσαγκαλία Ανδρέα

Με εκτίμηση το Δ.Σ του Συλλόγου Γυναικών Ιτέας

Τρίτη 23 Απριλίου 2013

- H Χαρούλα Αλεξίου "ντύνει" το τρέιλερ της νέας ταινίας "Before Midnight"

Μια από τις μεγαλύτερες φωνές της Ελλάδας, η Χάρις Αλεξίου, επιλέχθηκε για να "ντύσει" το τρέιλερ της ταινίας "Before Midnight", με το τραγούδι "Για ένα tango".

Τα γυρίσματα της ταινίας έγιναν στο Παρίσι, στη Βιέννη και σε όμορφα μέρη της Μεσσηνίας, όπως στην Πύλο, στην Κορώνη και στην Καρδαμύλη.

Πηγή από το περιβάλλον της παραγωγής δήλωσε:
"Ο σκηνοθέτης Ρίτσαρντ Λινκλεϊτερ αλλά και ο Ίθαν Χοκ, που αγαπάει την Ελλάδα και την έχει επισκεφθεί αρκετές φορές, είχαν την ιδέα να ντυθεί το τρέιλερ με τη φωνή της Χαρούλας. Και αυτό γιατί  πρόκειται για ένα πολύ όμορφο τραγούδι το οποίο μιλά για ένα tango, κάτι δηλαδή που αντιπροσωπεύει το θέμα της ταινίας, αφού αναφέρεται σε ένα ερωτευμένο ζευγάρι".

Το "ερωτευμένο ζευγάρι" της ταινίας, συναντήθηκε για πρώτη φορά το 1995 σε ένα ταξίδι στη Βιέννη (Before Sunrise), ενώθηκε ξανά στο Παρίσι το 2004 ( Before Sunset) και επιστρέφει στη Μεσσηνία το 2013 με το Before Midnight.

Πρωταγωνιστούν: Ίθαν Χοκ, Ζιλί Ντελπί.

Στην ταινία συμμετέχει και η Ξένια Καλογεροπούλου.

- "Η Σκοτεινή πλευρά του φεγγαριού"

Ενα από τα αγαπημένα πράγματα στη ζωή μου είναι ένα άλμπουμ των Pink Floyd που κυκλοφόρησε πρίν 40 χρόνια σαν σήμερα τον Απρίλιο του 1973.
Θυμάμαι ήμουν 13 χρονών στη Θεσσαλονίκη όταν πρωτοάκουσα το Time σε ενα πάρτυ με την απίθανη εισαγωγή με τις καμπάνες του Μπίνγ Μπέν και το απολαυστικό σόλο του David...ανατρίχιασα, πανδαισία μουσικής φίλοι μου!!!

The Dark Side of the Moon.

Οι στίχοι των τραγουδιών αναφέρονται στην καθημερινή ζωή των ανθρώπων, τα προβλήματα, τις συνήθειες, θέματα όπως ο χρόνος, η απληστία, οι συγκρούσεις, τα ταξίδια, οι ψυχικές διαταραχές και ο Θάνατος.
Μαζί με το The Wall θεωρείται ως ένα από τα καλύτερα δείγματα δουλειάς των Pink Floyd.
Πολλοί κριτικοί έχουν χρησιμοποιήσει το δίσκο ως κριτήριο διαχωρισμού μεταξύ της κλασικής Ροκ και ηλεκτρονικής μουσικής.
Και τα τέσσερα μέλη του συγκροτήματος (Ντέιβιντ Γκίλμορ, Νικ Μέισον, Ρότζερ Γουώτερς και Ρίτσαρντ Ράιτ) πήραν μέρος στην δημιουργία και την παραγωγή του δίσκου.

Το Dark Side of the Moon εμπνέεται από τον πιεστικό τρόπο ζωής που μπορεί να οδηγήσει τον άνθρωπο στην τρέλα, τον καταναλωτισμό, τον αυξημένο ρυθμό ζωής και μετακίνησης, την παρακμή των γηραιών ανθρώπων και τον θάνατο, την απανθρωπιά της κοινωνίας και τις πολεμικές συγκρούσεις.
Η θεματολογία αυτή μεταδίδεται τόσο μέσα από τους στίχους όσο και μέσα από ήχους και ομιλία.
Για παράδειγμα στο τραγούδι On the Run ο ήχος του αεροπλάνου που συντρίβεται μπορεί να ερμηνευτεί ως φοβία για τα αεροπλάνα.
Στο τραγούδι Time τα ξυπνητήρια προσπαθούν να θυμίσουν στον ακροατή το πόσο γρήγορα περνάει ο χρόνος.
Το ηχητικό των κερμάτων στο τραγούδι Money κριτικάρει την απληστία.
Το Us and Them είναι ένα αντιπολεμικό μανιφέστο, ενώ το Brain Damage δίνει την εναλλακτική άποψη ότι οι "τρελοί" ίσως είναι οι μόνοι που καταλαβαίνουν τα λάθη της κοινωνίας.
Τέλος, το κομμάτι Eclipse ασχολείται με τις διαπροσωπικές σχέσεις.
Ο Ρότζερ Γουώτερς έγραψε όλους τους στίχους και ηχογράφησε τα "προσχέδια" των τραγουδιών σε ένα στούντιο κοντά στο σπίτι του.

Η ηχογράφηση έγινε στα Abbey Road Studios μεταξύ Ιουνίου 1972 και Ιανουαρίου 1973 χρησιμοποιώντας τις πιο εξελιγμένες τεχνικές που είχαν χρησιμοποιηθεί σε Ροκ άλμπουμ εκείνη την εποχή. Εκτός από τα κλασικά όργανα, χρησιμοποίησαν και ήχους όπως ο ήχος ενός τεχνικού να τρέχει μέσα στο στούντιο (κομμάτι On the Run), παλιά ξυπνητήρια (Time) κ.α.

Μεταξύ των τραγουδιών και πάνω σε αυτά ακούγονται κάποιοι διάλογοι.
Ο Ρότζερ Γουώτερς δημιούργησε κάποιες κάρτες ερωτήσεων που είχαν σχέση με τα θέματα των τραγουδιών. Ύστερα μάζεψε περαστικούς και τους έδειχνε τις κάρτες σε τυχαία σειρά ηχογραφώντας ενιαία τις απαντήσεις. Αυτό δημιούργησε αξιοπρόσεκτους διαλόγους.

Το Dark Side of the Moon έγινε παγκόσμιο Best-Seller έφτασε στην κορυφή στο Billboard 200 για μια εβδομάδα αλλά παρέμεινε στην λίστα για 741 εβδομάδες (περίπου 14 χρόνια).
Οι πωλήσεις έφτασαν τα 45 εκατομμύρια σε παγκόσμιο επίπεδο το 2008 με 400.000 πωλήσεις το 2002 καθιστώντας το στα 200 best-selling albums της χρονιάς σχεδόν 30 χρόνια μετά την έκδοση του. Στην Αμερική έγινε πλατινένιο το 1990 και διαμαντένιο το 1999.
Αυτή την στιγμή είναι 15 φορές πλατινένιο.

Απολαύστε ολο το άλμπουμ......

Δευτέρα 22 Απριλίου 2013

- Όλο το κιτσαριό του νεοέλληνα σε μια διαφήμιση

Όταν πρωτοείδα τη διαφήμιση των Jumbo με την Κατερίνα Στανίση ντυμένη κόκκινη τούρτα – λαμπατέρ πίστας, φρίκαρα. Δεν πίστευα στα μάτια μου. Αυτό και μόνο θα έπρεπε να με υποψιάσει για την ιδιοφυία των δημιουργών της αλλά εγώ παρέμενα κολλημένος στην πρώτη ανάγνωση.
Μια κουβέντα με ένα φίλο (για να μη στο παίζω και ιδιοφυής) μου άνοιξε αμέσως τα μάτια.
Απέναντι στην πιο τίμια καταγραφή της πραγματικότητας μιας χώρας. Πάσχα τσίκνα, παχύσαρκα παιδιά, κοιλαράδες γονείς, πλαστική καρέκλα, σκυλάδικα, χύμα φτηνό κρασί σε πλαστικά μπουκάλια και μαλλί κομμωτηρίου μαζί με φόρεμα τσαντίρι – Μπάκιγχαμ.
Κι ένα τελευταίο πλάνο με ένα παλουκωμένο καμένο αρνί πάνω στο οποίο οι διαφημιστές μας εύχονται «Καλό Πάσχα». Είναι genius. Tίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο.

Μέσα σε λιγότερο από ένα λεπτό, ολόκληρη η νεοελληνική ασχήμια, μετατρέπεται σε διαφημιστικό όνειρο του Αλμοντοβάρ με επιρροές από τον κοινωνικό ρεαλισμό. Από την πρώτη κι όλας σκηνή, με τους άντρες της οικογένειας να πασαλείβουν το αρνί για τη σούβλα και να φωνάζουν την πολεμική ιαχή «στα μπούτια στα μπούτια». Του αρνιού. Που θέλει περισσότερο πασάλειμμα στα μπούτια για να για να μην κάψει.
Αρνί πουτάνα κονσομασιόν κανονικά δηλαδή, σε συνοικιακό σκυλάδικο με μορφή τσουρομαδημένου κήπου που έχει λιώσει το γκαζόν, και στην είσοδο του σπιτιού κρέμονται τα κρόσια του ινδιάνου.
Την ώρα που από κει βγαίνει φορτωμένη με πιάτα μια δούλα νοικοκυρά, με καμένο από το πιστολάκι και το ντεκαπάζ μαλλί, σκάει ξαφνικά η θεά Κατερινάρα τραγουδώντας και φορτωμένη σακούλες Jumbo.
Με τα παχύσαρα να αναγκάζονται για μια φορά στη ζωή τους να κουνήσουν τον χοντρό κώλο τους και να τρέξουν για τα δώρα. Φωνάζοντας «η νονά η νονά». Και με αργή κίνηση για να τονιστεί τόσο το προγούλι στα πεντάχρονα που κουνιέται στο χοροπήδημα όσο η συναισθηματικότητα της σκηνής την ώρα που η Στανίση ανοίγει τα χέρια της σαν τον Ιησού του Ρίο για να αγκαλιάσει τα θρεφτάρια.

Για να κάτσουν όλοι μαζί μετά στις λευκές καρέκλες κήπου του γύφτου, με τη νονά στην κορυφή, τα αρσενικά με φανελάκι που τονίζει ερωτικά το πατσοκοίλι και τα θηλυκά με τη λάμψη πλύστρας από το ξεπάτωμα στην κουζίνα. Προκειμένου να γιορτάσουν την ανάσταση του Θεανθρώπου σε ένα τραπέζι στον κήπο, με αραδιασμένα πλαστικά μπουκάλια χύμα κρασί και πιάτα, σαν το παζάρι, να πιούνε και να φάνε μέχρι να ρευτούνε (αν και αυτό δυστυχώς δεν συμπεριλαμβάνεται στη διαφήμιση). Να πούνε σόκιν ανέκδοτα, και να αισθανθούν περήφανοι, επαρκείς και ευτυχισμένοι πιάνοντας κρυφά κάτω από το τραπέζι με τα λαδομένα από την πέτσα δάχτυλα τους, τον κώλο της γυναίκας του άλλου (ούτε αυτό δυστυχώς συμπεριλαμβάνεται).

Αυτή είναι η εικόνα της Ελλάδας και του Πάσχα των Ελλήνων Πάσχα. Όσο πιο γλαφυρά και τίμια μπορεί να αποτυπωθεί. Τόσο αλμοντοβάρ όσο και ρεαλιστική. Ούτε καν κιτς, απλά πραγματική. Ρώτησα αυτόν τον φίλο μου που ανέφερα στην αρχή κάνοντας το δικηγόρο του διαβόλου και επιμένοντας ακόμα στην αρχική μου αποστροφή πριν δω με καθαρά μάτια το διαφημιστικό: «Οκ, κι αν υποθέσουμε ότι όντως το διαφημιστικό είναι συνειδητό μέσα στην κακογουστιά του, σαν άποψη, και πάλι σε ποιον τελικά απευθύνεται; Στον λιπαρό και φρικαλέο τύπο του ελληναρά που απεικονίζει ή στο πιο ψαγμένο κοινό που μπορεί να το αποκωδικοποιήσει;» Για να μου απαντήσει πολύ απλά: «Μα εννοείται και στους δύο. Γι αυτό είναι απόλυτα επιτυχημένο σαν διαφήμιση. Οι μεν θα πάνε στα Jumbo γιατί αυτό ακριβώς το μοτίβο ζωής τους εκφράζει και θα αισθανθούν οικεία που τους το αναγνωρίζει η διαφήμιση σαν πρότυπο. Οι δε θα πάνε επειδή είναι ή αισθάνονται πως είναι διαφορετικοί από αυτούς, πιο σικάτοι, εξελιγμένοι και έξυπνοι, οπότε θα υποθέσουν με τη σειρά τους, πως γι αυτούς έγινε η διαφήμιση, για να τους κάνει να γελάσουν. Επομένως θα πάνε όλοι». Με αποστόμωσε.

Σε μια χώρα σκυλάδικο, χωρίς καμία αισθητική που από μόνη της είναι στάση ηθικής. Με την πολιτική, να ακολουθεί αυτήν ακριβώς την τακτική: «Στα μπούτια στα μπούτια» κι «έρχεται η νονά». Ατάκα και περιεχόμενο, που καθιστά τη διαφήμιση των Jumbo μπούσουλα για μια επιτυχημένη αντιμνημονιακή επικοινωνιακή πολιτική όποιου κυβερνητικού κόμματος θέλει να ξαναβγεί. Και θα ξαναβγεί. Με αγωνιστικό ύμνο τους ακραία πολιτικούς στίχους του τραγουδιού της Κατερίνας: «Πώς να έρθω στο σπίτι με τα χέρια μου άδεια, γι αυτό πήγα στα τζάμπο κι άδειασα όλα τα ράφια. Τη λαμπάδα σου baby, σου τη ‘φτιάξαν στιλίστες, σχέδιο της νονάς, επνευσμένο απ’ τις πίστες. Χωρίς τζάμπο να ζήσω, δεν μπορώ ούτε ώρα, η ζωή μου θα μοιάζει με τ’ αρνιού καλή ώρα.» Τώρα που το σκέφτομαι, και στον Τσίπρα μια χαρά ταιριάζει. Μοιάζει με Τζάμπο μόνος του.

Λόγια Σταράτα


 Και σε πρώτη εκτέλεση το 1986....

Πέμπτη 18 Απριλίου 2013

- Οι κακοί δεν τραγουδούν...

"Όταν ακούσεις να τραγουδούν, πήγαινε κοντά και μη φοβάσαι,... οι κακοί δεν τραγουδάνε"

Στο παρακάτω Video, βλέπουμε έναν καλλιτέχνη να δακρύζει την ώρα που τραγουδάει.
Θα δείτε όμως κι άλλους καλλιτέχνες να δακρύζουν, όχι (ίσως και μόνο) απο τα λόγια του τραγουδιού, μα βλέποντας τον συνάδελφό τους συγκινημένο.

Απολαύστε φίλες και φίλοι μου αυτό το video, όσοι δεν το έχετε δεί, μα κι όσοι το είδατε, αλλά, απο διαφορετική οπτική γωνία, δείτε το τώρα πιο σχολαστικά ..αν θέλετε.
(Πρώτη εκτέλεση το τραγούδι απο τη ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ των ΧΑΤΖΙΔΑΚΙ - ΓΚΑΤΣΟΥ, - ΕΝΑΣ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΣ ΛΗΣΤΗΣ - με τον Γιώργο Ρωμανό)


Αυτό που εγώ θέλω να πω στα σημερινά νέα παιδιά, είναι πως...
"Αν δεν έχεις ευαίσθητη ψυχή, όσα λεφτά κι αν ξοδέψεις, όσες πλάτες κι αν έχεις, όσο όμορφος κι αν είσαι, όσο όμορφη φωνή κι αν έχεις, αλληθινός καλλιτέχνης, δεν θα γίνεις ποτέ σου.."

Παύλος Σαμαράς

Τετάρτη 17 Απριλίου 2013

- Γέννησαν το πρώτο αγοράκι τους

Το πρώτο τους παιδί γέννησαν το ζεύγος Μαρία Θεοχάρη - Τσέτλα και Χάρη Σαραντόπουλου χθές Τρίτη στις 16 Απριλίου 2013. 
Το νέο μέλος της οικογένειας, είναι αγοράκι και χαίρει άκρας υγείας.
Η γέννησή του γέμισε με χαρά και ευτυχία τους γονείς του, τους παππούδες και γιαγιάδες του, τους συγγενείς και τους φίλους.

Η Ιτέα εύχεται στην οικογένεια, να τους ζήσει, πολλά κι ευτυχισμένα χρόνια.

- Ένας χρόνος χωρίς τον Δημήτρη

Ο Δημήτρης Μητροπάνος γεννήθηκε στην Αγία Mονή Τρικάλων, στις 2 Απριλίου του 1948. Μεγάλωσε χωρίς τον πατέρα του, τον οποίο γνώρισε στα 29 του χρόνια. Μέχρι τα 16 του νόμιζε πως είχε σκοτωθεί στον Εμφύλιο Πόλεμο, όταν ήρθε ένα γράμμα το οποίο έλεγε πως ζει στην Ρουμανία. Ο πατέρας του καταγόταν από ένα χωριό της Καρδίτσας, το Καππά.
Από μικρός δούλευε τα καλοκαίρια για να βοηθήσει τα οικονομικά της οικογένειας του. Πρώτα ως σερβιτόρος στην ταβέρνα του θείου του και ύστερα στις κορδέλες κοπής ξύλων.
Μετά την τρίτη γυμνασίου, το 1964, μετέβη στην Αθήνα προκειμένου να ζήσει με τον θείο του. Προτού τελειώσει το γυμνάσιο άρχισε να εργάζεται ως τραγουδιστής.
Στην ίδια ηλικία, έπειτα από παρότρυνση του Γρηγόρη Μπιθικώτση, τον οποίο γνώρισε σε μία συγκέντρωση της εταιρίας του θείου του, στην οποία τραγούδησε, επισκέφτηκε την «Κολούμπια». Εκεί ο Τάκης Λαμπρόπουλος του γνώρισε τον Γιώργο Ζαμπέτα, δίπλα στον οποίο θα δουλέψει στα «Ξημερώματα».

Το 1966 ο Μητροπάνος συναντάται, τυχαία, για πρώτη φόρα με τον Μίκη Θεοδωράκη και ερμηνεύει, στη θέση άλλου καλλιτέχνη που τότε ασθενούσε, μέρη από τη «Ρωμιοσύνη» και το «Άξιον Εστί» σε μια σειρά συναυλιών στην Ελλάδα και την Κύπρο.
Το 1967, ο Μητροπάνος ηχογραφεί τον πρώτο του 45άρη δίσκο, με το τραγούδι «Θεσσαλονίκη».
Είχε προηγηθεί η ηχογράφηση του τραγουδιού «Χαμένη Πασχαλιά», το οποίο όμως λογοκρίθηκε από τη Χούντα και δεν κυκλοφόρησε ποτέ.

Στην πορεία που χάραξε στο δρόμο του λαϊκού έντεχνου, το 1972 υπήρξε ένας σημαντικός σταθμός: ο συνθέτης Δήμος Μούτσης και ο ποιητής-στιχουργός Μάνος Ελευθερίου κυκλοφορούν τον «Άγιο Φεβρουάριο», με ερμηνευτές τον Μητροπάνο και την Πετρή Σαλπέα, σηματοδοτώντας ένα σταθμό στην ελληνική μουσική. Τον Ιούλιο του 1999, ο Μητροπάνος και ο Μούτσης θα ξαναβρεθούν επί σκηνής στο Ηρώδειο με την Δήμητρα Γαλάνη και την σοπράνο Τζούλια Σουγλάκου για δυο μουσικές βραδιές στα πλαίσια του Φεστιβάλ Αθηνών. Οι συναυλίες αυτές ηχογραφούνται ζωντανά και κυκλοφορούν σε διπλό CD δύο μήνες αργότερα.

Ακολουθούν «Ο Δρόμος για τα Κύθηρα» του Γιώργου Κατσαρού και «Τα συναξάρια» του Γιώργου Χατζηνάσιου, έργα υψηλής ποιότητας αλλά και μεγάλης απήχησης στην ελληνική κοινωνία.

Στη μακρόχρονη πορεία του στο ελληνικό τραγούδι, ο Δημήτρης Μητροπάνος συνεργάστηκε με τους μεγαλύτερους δημιουργούς του λαϊκού αλλά και του έντεχνου τραγουδιού. Γιώργος Ζαμπέτας, Μίκης Θεοδωράκης, Δήμος Μούτσης, Απόστολος Καλδάρας, Τάκης Μουσαφίρης ("Εμείς οι δυο" κ.α.), Χρήστος Νικολόπουλος ("Πάρε Αποφάσεις" σε στίχους Λευτέρη Παπαδόπουλου), Γιάννης Σπανός ("Ο Μητροπάνος τραγουδάει Σπανό") ήταν οι συνθέτες με τους οποίους συνδέθηκε επαγγελματικά, χτίζοντας μια καριέρα συνυφασμένη με την ελληνική λαϊκή μουσική παράδοση, μέχρι και τα τέλη της δεκαετίας του 1980.

Η συμμετοχή του σε δίσκους των Λάκη Παπαδόπουλου (με το τραγούδι "Για να σ' εκδικηθώ") και Νίκου Πορτοκάλογλου ("Κλείνω κι έρχομαι") αναδεικνύουν εκείνη την εποχή την ευρεία γκάμα της ερμηνείας του και προαναγγέλλουν μια στροφή στον τρόπο ερμηνείας του, που θα οδηγήσει σε μια σειρά από δίσκους που άλλαξαν σε μεγάλο βαθμό την έννοια του καλού σύγχρονου λαϊκού τραγουδιού.

Οι συνεργασίες με τον Μάριο Τόκα και το Φίλιππο Γράψα ("Η εθνική μας μοναξιά" το 1992 και "Παρέα με έναν ήλιο" το 1994) συνδυάζουν τη λαϊκή υφή και συναίσθημα με τη πιο βαθιά έννοια στίχων και τη χρησιμοποίηση λέξεων πιο επιτηδευμένων. Παράλληλα, η απήχηση των τραγουδιών στην κοινωνία και η εμπορική επιτυχία αναδεικνύουν αυτές τις δημιουργίες ως εργαλεία αλλά και συμπτώματα της εξέλιξης της ελληνικής κοινωνίας.

Τελευταίες δισκογραφικές δουλειές του Δημήτρη Μητροπάνου, ήταν η ζωντανή ηχογράφηση της συναυλίας του στο Ηρώδειο (Σεπτέμβριος 2009), αποτελούμενη από 2 CD με τον τίτλο "Τα τραγούδια της ζωής μου", και ο δίσκος "Εδώ Είμαστε" με τραγούδια του Σταμάτη Κραουνάκη σε στίχους του ίδιου, της Λίνας Νικολακοπούλου, του Μάνου Ελευθερίου, του Λάκη Λαζόπουλου και ένα ποίημα του Κωστή Παλαμά.

Στις 17 Απριλίου του 2012 ο Δημήτρης μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο Υγεία με οξύ διαρροϊκό σύνδρομο και εμετούς. Εκεί εμφάνισε πνευμονικό οίδημα και μεταφέρθηκε στην Μονάδα Εντατικής Θεραπείας όπου και άφησε την τελευταία του πνοή στις 11.00 το πρωί.

Τρίτη 16 Απριλίου 2013

- 1988 - 2013...25 χρόνια μετά...

...και ο μπαγάσας είναι ακόμη ολοζώντανος στη μνήμη μας.
Μια μνήμη που επιμένει να ψιθυρίζει τα τραγούδια του, αντιμετωπίζοντάς τα σαν βγαλμένα από το μέλλον!



"Κάποτε θα με διαβάσεις ίσως, θα ακούσεις τα τραγούδια μου, θα με κατανοήσεις. Αλλά δε θα 'μαι εγώ πια. Θα 'ναι αυτή η μάσκα που φορούν στους πεθαμένους. Όσους τους χρησιμοποιούν μετά το θάνατό τους, όταν οι ίδιοι δεν υπάρχουν.
Όσο υπήρχα με φοβόσουν. Όσο υπήρχα δε με άντεχες.
Δεν είχες καν τη δύναμη να μείνεις ένα δευτερόλεπτο κοντά, άμα σου το ζητούσα. Θα προτιμούσα να μη με διάβαζες ποτέ.
Είναι καλύτερο ν' αγοράσεις ή να κλέψεις ένα μπλουζάκι με την φάτσα μου επάνω τυπωμένη. Κι ας σου φαίνεται γελοίο. Κι ας μου φαίνεται γελοίο."


Πέρασαν 25 χρόνια από τη μέρα που η είδηση έσκασε σαν βόμβα στην οδό Καλλιδρομίου.
Το μαγαζί - καταφύγιο δεν άνοιξε εκείνο το πρωινό, μα εκείνος ήταν μέσα, φευγάτος για πάντα, όπως σε όλη του τη ζωή!

Τον έπνιξαν οι ευαισθησίες του, που ελάχιστοι ένιωσαν, η μοναξιά που δεν είχε με κανέναν να μοιραστεί.

To περιθώριο, που ο ίδιος είχε διαλέξει ως τρόπο ζωής τον έδιωχνε κάθε μέρα.
Το παιχνίδι (Κλέφτες κι Αστυνόμοι) γνώριμο από χρόνια, τον είχε κουράσει πια. Οσο το άντεχε, έτρεχε, προκαλούσε, αγωνιζόταν για τις αξίες του μόνος αλλά ελεύθερος, κι έτσι ελεύθερος θέλησε να συνεχίσει, κάπου αλλού όμως, μακριά από όλους και όλα.
Αέρας έγινε.

Ο αντικομφορμίστας, ο μοναχικός τροβαδούρος έφτυσε κατάμουτρα στην κοινωνία που δεν τον εξέφραζε ούτε στα αυτονόητα κι έφυγε.

Ισως εκεί που πήγε, τα πράγματα να είναι αλλιώς, να γράφει μουσικές και να μην τις ηχογραφεί μόνος, να μην τις διακινεί σε παράνομες κασέτες, να μην τον πονάει καμιά εκμετάλλευση, να μην χρειάζεται να παλεύει για την ανατροπή κανενός δυνάστη, να μην τον ξυλοκοπάει κανείς για τις ιδέες του, να μην... να μην.... μόνο να παίζει μουσική - ροκ, μπλουζ και κάντρι - παρέα με τον Παύλο, τον Τζιμ, τον Τζίμι, τη Τζάνις και τα άλλα παιδιά του ανέμου.

Ίσως να ξανάρθεις όταν θα 'χω πια, όταν θα 'χω πια χαθεί.
Κι ή θα με 'χουν θάψει, ή θα έχω μα ή θα έχω μαραθεί.


- Πανελλαδικές Εξετάσεις 2013: Από σήμερα τα δικαιολογητικά για ειδικές κατηγορίες

Από σήμερα, Τρίτη 16 Απριλίου, μπορούν υποψήφιοι των πανελλαδικών εξετάσεων να προσέρχονται στο λύκειο τους για να αποκτήσουν δελτίο εξεταζομένου, προσωπικό κωδικό ασφαλείας, καθώς και για να...υπαχθούν στις ειδικές κατηγορίες των τριτέκνων, των πολυτέκνων και των κοινωνικών κριτηρίων.

Φέτος, όπως και πέρυσι, η υποβολή των μηχανογραφικών δελτίων των υποψηφίων για εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση θα γίνει ηλεκτρονικά. Στο πρώτο στάδιο της διαδικασίας, όλοι οι υποψήφιοι είτε των Γενικών Λυκείων (90% και 10%) είτε των Επαγγελματικών Λυκείων (ομάδες Α΄ και Β΄) καλούνται από αύριο, Τρίτη έως και τις 26 του μηνός, να προσέλθουν στο Λύκειό τους για να αποκτήσουν προσωπικό κωδικό ασφαλείας (password), που θα δημιουργήσουν οι ίδιοι.
Με αυτό τον κωδικό, θα μπορούν τον Ιούνιο, αφού μπουν στην ηλεκτρονική διεύθυνση http://exams.minedu.gov.gr, να επεξεργαστούν και τελικά να υποβάλουν οριστικά το μηχανογραφικό τους δελτίο. Οι ημερομηνίες για την οριστική υποβολή των μηχανογραφικών δελτίων θα ανακοινωθούν αργότερα.

Τα δικαιολογητικά για την απόκτηση του προσωπικού κωδικού ασφαλείας (password) είναι τα εξής :

Οι υποψήφιοι ΓΕΛ και ΕΠΑΛ-Β΄για το 90% και οι υποψήφιοι ΕΠΑΛ-Α΄ για να δημιουργήσουν προσωπικό κωδικό ασφαλείας (password), θα επιδεικνύουν στο Λύκειό τους το δελτίο εξεταζομένου ή την αστυνομική τους ταυτότητα. Σε περίπτωση εξουσιοδοτημένου από τον υποψήφιο εκπροσώπου, θα κατατίθεται στο Λύκειο η πρωτότυπη εξουσιοδότηση, θεωρημένη για το γνήσιο της υπογραφής από αρμόδια αρχή.

Οι υποψήφιοι ημερήσιων ΓΕΛ και ΕΠΑΛ-Β΄ για το 10% για να δημιουργήσουν προσωπικό κωδικό ασφαλείας (password), θα επιδεικνύουν στο Λύκειο την πρωτότυπη Βεβαίωση Πρόσβασης και την αστυνομική τους ταυτότητα. Σε περίπτωση εξουσιοδοτημένου από τον υποψήφιο εκπροσώπου, θα κατατίθεται στο Λύκειο η πρωτότυπη εξουσιοδότηση, θεωρημένη για το γνήσιο της υπογραφής από αρμόδια αρχή.

Ειδικές κατηγορίες

Όπως είναι γνωστό, για τις ειδικές περιπτώσεις των πολύτεκνων, των τρίτεκνων και των κοινωνικών κριτηρίων καθορίζεται αριθμός επιπλέον θέσεων εισακτέων, χωρίς ηλικιακά όρια, εισοδηματικό κριτήριο και γεωγραφικό περιορισμό.

Για την ένταξη σε κάποια ειδική περίπτωση, την ίδια περίοδο από 16-4-2013 ως και 26-4-2013, οι ενδιαφερόμενοι θα προσκομίσουν στο Λύκειό τους τα απαραίτητα δικαιολογητικά (μαζί με το πρότυπο ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ σχετικής αίτησης) και έπειτα από τον έλεγχο των δικαιολογητικών, θα χαρακτηρίζονται από τον διευθυντή ή υποδιευθυντή ως ειδική περίπτωση (πολύτεκνοι, τρίτεκνοι, κοινωνικά κριτήρια).
Για τα δικαιολογητικά και τη διαδικασία, οι υποψήφιοι θα ενημερωθούν είτε από το Λύκειό τους είτε από την ιστοσελίδα του ΥΠΑΙΘΠΑ: www.minedu.gov.gr στο σύνδεσμο ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ, όπου αναρτώνται όλα τα σχετικά έγγραφα, εγκύκλιοι, υποδείγματα αίτησης και υπεύθυνων δηλώσεων κλπ.

Υπενθυμίζεται ότι τα παραπάνω δεν αφορούν τις ειδικές κατηγορίες των πολύτεκνων, των τρίτεκνων κλπ. για τις Στρατιωτικές και Αστυνομικές Σχολές και τις Σχολές Ακαδημιών Εμπορικού Ναυτικού, καθώς η διαδικασία και τα δικαιολογητικά γι’ αυτές τις Σχολές καθορίζονται και ανακοινώνονται από τα αρμόδια Υπουργεία.

Δελτίο Εξεταζομένου

Την ίδια περίοδο όσοι λάβουν μέρος στις πανελλαδικές εξετάσεις των ΓΕΛ ή των ΕΠΑΛ θα αποκτήσουν και το Δελτίο Εξεταζομένου, με το οποίο θα προσέρχονται στα εξεταστικά κέντρα τις ημέρες των εξετάσεων.

Σύμφωνα με ανακοίνωση του υπουργείου Παιδείας, οι υποψήφιοι τόσο για τη δημιουργία προσωπικού κωδικού ασφαλείας (password), όσο και για την υποβολή και έλεγχο των δικαιολογητικών για υπαγωγή σε κάποια ειδική περίπτωση, απευθύνονται στο Λύκειο, ως εξής :

Όσοι υποψήφιοι (μαθητές και απόφοιτοι) υπέβαλαν Αίτηση-Δήλωση για συμμετοχή στις πανελλαδικές εξετάσεις του 2013 των ΓΕΛ ή ΕΠΑΛ, θα απευθυνθούν στο αντίστοιχο ΓΕΛ ή ΕΠΑΛ.

Όσοι απόφοιτοι- κάτοχοι βεβαίωσης πρόσβασης 2011 ή 2012 από ημερήσιο ΓΕΛ ή ημερήσιο ΕΠΑΛ (ομάδα Β΄) θα υποβάλουν μηχανογραφικό δελτίο για το 10% των θέσεων εισακτέων χωρίς νέα εξέταση, θα απευθυνθούν σε οποιοδήποτε ημερήσιο ΓΕΛ ή ΕΠΑΛ, κατά προτίμηση στο πλησιέστερο στην κατοικία τους ή εκείνο της αποφοίτησής τους.

Τέλος, όσοι απόφοιτοι με την Αίτηση-Δήλωση του Φεβρουαρίου δήλωσαν υποψηφιότητα για το 90% των θέσεων (με νέα εξέταση), αλλά τελικά δεν προσέλθουν στις πανελλαδικές σε κανένα μάθημα, αμέσως μετά τη λήξη των πανελλαδικών θα προσέλθουν στο Λύκειό τους, για να τους επιστραφεί η Βεβαίωση Πρόσβασης. Αν αυτοί οι απόφοιτοι αποφασίσουν να είναι υποψήφιοι για το 10% των θέσεων χωρίς νέα εξέταση (το δικαίωμα αυτό έχουν οι κάτοχοι Βεβαίωσης Πρόσβασης ημερήσιων ΓΕΛ ή ΕΠΑΛ-Β΄ των ετών 2011 ή 2012), θα πρέπει τον Ιούνιο να προσέλθουν πάλι στο Λύκειο, προκειμένου να δημιουργήσουν νέο προσωπικό κωδικό ασφαλείας (password) και να χαρακτηριστούν εκ νέου από τον (υπο)διευθυντή ως ειδική περίπτωση (αν ανήκουν σε κάποια ειδική περίπτωση), ακόμα και αν θα το έχουν ήδη κάνει από 16-4-2013 ως και 26-4-2013.

Σάββατο 13 Απριλίου 2013

- Οι ''ΧΡΟΕΣ'' στο Ρεμπέτικο την Πέμπτη 18 Απριλίου

Μετά από δύο επιτυχημένες εμφανίσεις στη σκηνή του ''Ρεμπέτικου'', στήν Καρδίτσα το μουσικό σχήμα ''ΧΡΟΕΣ'' θα εμφανιστεί και πάλι στον ίδιο χώρο την Πέμπτη 18 Απριλίου. 
 
Η ομάδα παρουσιάζει την τελευταία δουλειά της που είναι η μουσική παράσταση «Εγώ μιλάω για δύναμη» μέσα στην οποία μελωδίες και λόγια από διαφορετικές χρονικές γεωγραφικές και υφολογικές αφετηρίες διασταυρώνονται και συμπορεύονται για να μεταδώσουν συναισθήματα, συγκίνηση αλλά και «δύναμη» τόσο στους συντελεστές όσο και στους θεατές της παράστασης. 


Το μουσικό σχήμα ''Χρόες'' συγκροτήθηκε στην Καρδίτσα το καλοκαίρι του 2004 και έκτοτε διατηρεί μια αισθητή παρουσία στα πολιτιστικά δρώμενα της πόλης. 

Επιδίωξη του είναι η ανάδειξη της τέχνης του λόγου και της μουσικής(τραγούδι). Γι αυτό και το ρεπερτόριο αποτελείται κυρίως από τραγούδια σπουδαίων Ελλήνων και όχι μόνο δημιουργών, (σύγχρονων αλλά και παλαιότερων) ώστε να έρθει το κοινό σε επαφή με σημαντικά δείγματα-παρακαταθήκες τόσο της μουσικής, όσο και της στιχουργικής-ποιητικής γραφής. 

Μέλημα της ομάδας είναι η προσπάθεια για ένα άρτιο αισθητικό, τεχνικό και καλλιτεχνικό αποτέλεσμα.

Η μουσική ομάδα στη σημερινή της μορφή αποτελείται από τους:
Γιάννη Μπάτρα: Πιάνο, ενορχήστρωση
Αναστασία Μαρκαντώνη: Φωνή
Χριστίνα Γρηγορίου: Βιολί
Χρήστο Διαμαντή: Κλασική κιθάρα


sampavlo's XROES album on Photobucket

Τετάρτη 10 Απριλίου 2013

- ΑΝΑΤΡΙΧΙΑΣΤΙΚΟ ΒΙΝΤΕΟ: Αποκαλύπτει πως γινόταν το παιδομάζωμα από τους Τούρκους

Ένα βίνεο που ξεμπροστιάζει τους νενέκους και βαστάζους των Τούρκων στη χώρα μας.

Ένα βίντεο - χαστούκι για την κ.α Θάλεια Δραγώνα, τον Τούρκο Πρόξενο της Θράκης, τον κ. Βερέμη την κ.α  Ρεπούση και όλους αυτούς τους περίεργους που με όσα λένε και κάνουν, επιδιώκουν να θάψουν την αλήθεια.

Η αλήθεια αποτυπώνεται στο βίντεο και σε όσα λέει ο καθηγητής κ. Ζουράρις για το παιδομάζωμα που γινόταν μέχρι τα τέλη του 17ου αιώνα.
Εξηγεί το πώς έπαιρναν τα 15χρονια αγόρια οι Τούρκοι, για τα οποία φρόντιζαν να είναι αρτιμελή και "καλλιεπή ώστε να τα πηδάνε" όπως λέει χαρακτηριστικά ο καθηγητής.

Τα δε κορίτσια, οι Ελληνίδες μάνες τα χαράκωναν στο πρόσωπο, ή τους έκοβαν δάχτυλα των ποδιών ή χεριών ώστε να μην πέσουν σε χέρια Τούρκων.

Σημειώνεται ότι οι Τούρκοι έπαιρναν για το παιδομάζωμα μόνον αρτιμελή - υγιή παιδιά.
Στην Ήπειρο δε, την πρώτη Κυριακή από την αρπαγή των παιδιών τους στο παιδομάζωμα έκαναν μνημόσυνο γιατί θεωρούσαν πια τα παιδιά τους, νεκρά!!!



Υ.Γ 
Παύλος
Μια γενιά, που πιστεύει πως επειδή σπούδασε και πήρε κάποια πτυχία, είναι και σοφή.
Πως όλα όσα λέει, είναι ιστορικά γεγονότα, και πως όλος ο κόσμος οφείλει να υποκλίνεται σε κάθε τους σαχλαμάρα.
Το κακό και επικίνδυνο στην όλη φάση είναι όμως, πως τα άτομα αυτά, (Δραγώνα, Ρεπούση, Βερέμης κ.λ.π) τα επιλέγουν κάποιοι άλλοι σε καίριες θέσεις, ακριβώς για όλα τα παραπάνω, έχοντας φυσικά τους λόγους τους, και οι οποίοι μόνο αγνοί και πατριωτικοί δεν είναι.

Έτσι λοιπόν, μάθαμε άξαφνα απο αυτούς, πως οι Έλληνες της Μ. Ασίας, δεν σφαγιάσθηκαν όπως οι Αρμένιοι, αλλά πέθαναν απο συνωστισμό.
Οι Τούρκοι μοίραζαν φαίνεται σαλέπι, και έτρεχαν πατείς με πατώ σε να πάρουν, με αποτέλεσμα να τσαλαπατηθούν χιλιάδες εξ αυτών απο την τρελή χαρά.
Θα πηγαίνανε άλλωστε και κρουαζιέρα δωρεάν στον Πειραιά, οπότε η χαρά τριπλή, τι να πει κανείς.!!!

Θα δείτε όμως όλα αυτά τα άτομα, να κόπτονται με τόσο πάθος υπέρ των κάθε λογής μεταναστών, και ειδικότερα αν κάποιοι πουν πως δέχτηκαν κακοποίηση.
Αυτούς τους βαράνε οι Έλληνες,...οι βάρβαροι και ρατσιστές.
Οι Τούρκοι ήταν οι αδικημένοι, οι φιλεύσπλαχνοι και οι φιλόξενοι.

Μήπως να άλλαζε και το επίθετό της σε Ρεπούσογλου;
Κάτι δεν μου κάθεται σωστά στην πτυχιούχα της αν - ιστορίας..!!!

Τρίτη 9 Απριλίου 2013

- Την Τρίτη του Πάσχα η αργία της Πρωτομαγιάς

Για τις 7 Μαΐου, δηλαδή την Τρίτη μετά το Πάσχα, μετατίθεται η αργία της Πρωτομαγιάς, με απόφαση του υπουργού Εργασίας Γιάννη Βρούτση, επειδή φέτος η 1η Μαΐου συμπίπτει με τη Μεγάλη Τετάρτη.

Έτσι, σύμφωνα με την υπουργική απόφαση, η 7η Μαΐου εξομοιώνεται με υποχρεωτική αργία για όλα τα καταστήματα, τις βιομηχανίες, τις βιοτεχνικές επιχειρήσεις, τις εκμεταλλεύσεις και γενικά τις εργασίες, οι οποίες αργούν κατά τις Κυριακές.

Εξαιρούνται οι επιχειρήσεις που λειτουργούν νόμιμα κατά τις Κυριακές και ημέρες αργίας.

Οι εργαζόμενοι των επιχειρήσεων δικαιούνται να λάβουν, εφόσον εργαστούν, την προσαύξηση του 75%, επί του νόμιμου ημερήσιου μισθού.