Με την έντονη παρουσία των νεαρών Παλαμιωτών πραγματοποιήθηκε και φέτος το δρώμενο των Ρουγκατσιάρηδων.
Οι νεαροί ξανάβαλαν για πέντε μέρες τις προβιές, φόρτωσαν τα κουδούνια και πήραν τους δρόμους στην πόλη και τα χωριά του δήμου Παλαμά, ξεσηκώνοντας τους κατοίκους με τους θορύβους των κουδουνιών τους.
Το μπουλούκι των ρουγκατσιάρηδων επισκέφτηκε και το δημαρχείο Παλαμά.
Ο δήμαρχος κ. Πατσιαλής τους καλοδέχτηκε και συνεχάρη τους μεταμφιεσμένους γιατί –όπως είπε- «για μια ακόμα χρονιά οι νέοι του Παλαμά αναβίωσαν ένα πολύ παλιό έθιμο, έθιμο που έχει τη δική του σημασία για τον τόπο μας».
Οι νεαροί ξανάβαλαν για πέντε μέρες τις προβιές, φόρτωσαν τα κουδούνια και πήραν τους δρόμους στην πόλη και τα χωριά του δήμου Παλαμά, ξεσηκώνοντας τους κατοίκους με τους θορύβους των κουδουνιών τους.
Το μπουλούκι των ρουγκατσιάρηδων επισκέφτηκε και το δημαρχείο Παλαμά.
Ο δήμαρχος κ. Πατσιαλής τους καλοδέχτηκε και συνεχάρη τους μεταμφιεσμένους γιατί –όπως είπε- «για μια ακόμα χρονιά οι νέοι του Παλαμά αναβίωσαν ένα πολύ παλιό έθιμο, έθιμο που έχει τη δική του σημασία για τον τόπο μας».
Τι έγινε, δεν τους έδιωξαν τους καλικάντζαρους;
ΑπάντησηΔιαγραφή... ετσι κι αλλιως για τα πανηγυρια ειμαστε ως Δημος..
ΑπάντησηΔιαγραφήε για φωτογραφιες τι ειστε; Για κανενα εργο για τους Δημότες;
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυνάντηση με νόημα... και τα ρουγκατσια και η Δημοτική Αρχή περισσότερο θόρυβο παρά έργο κανουν. Άθλιοι άρχοντες διαφεντεύουν τις ζωές μας. Δήμαρχοι που έμαθαν να παράγουν έργο μέσω προγραμμάτων χρηματοδοτούμενων. Που είναι η καινοτομία τώρα που δεν υπάρχουν λεφτά; Που οι νέες ιδέες
ΑπάντησηΔιαγραφήΑθλιοι αρχοντες: Ποιος τους ψηφισε;
ΑπάντησηΔιαγραφήΔιαφεντευουν ζωες: Ποιος τους εδωσε το δικαιωμα;
Υ. Γ. 1. Οι αρχοντες αντιπροσωπευουν την κοινωνια μας........
ΑπάντησηΔιαγραφήΥ. Γ. 2. Ειναι ευκολοι οι χαρακτηρισμοι οταν κρυβονται πισω απο την ανωνυμια........
Εγώ δεν τους ψηφίζω , γι'αυτό το γράφω. Οκ κυρία επώνυμη;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτο ειναι το προφανες. Γενικοτερα ομως ειναι ευκολο να χαρακτηριζουμε και να κρυβομαστε πισω απο την ανωνυμια μας. Ειναι γνωρισμα της εποχης. Οταν θα μαθουμε να συζηταμε και να λεμε την γνωμη μας ευθαρσως για να καλυτερευσουν τα πραγματα για ολους μας χωρις να μας νοιαζει αν θα ειμαστε αρεστοι ή οχι(με την προυποθεση οτι η κριτικη που θα ασκουμε θα ειναι δικαιη και καλοπροαιρετη)τοτε θα μπορουμε να πουμε οτι καναμε ενα πολυ σημαντικο βημα......
ΔιαγραφήΣυγγνωμη απο τους προγονους και τους απογονους μου. Το να κρυβεσαι πισω απο την ανωνυμια και να "δειχνεις" τον συγχωριανο σου δεν ειναι γνωρισμα της εποχης. Λιγο πισω αν παμε θα δουμε πολλους που μετα απεκτησαν ονοματεπωνυμο που το επραξαν.......
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι σχέση έχει η ανωνυμία με την αλήθεια;
ΑπάντησηΔιαγραφήΛοιπόν ας μην λάβουν υπόψιν την ανώνυμη αγωνία των δημοτών οι κύριοι απλά και μόνο επειδή είναι ανώνυμη. Πολύ σοφό. Την αγωνία την βλέπετε;
Σε ποια εποχή αναφέρεστε ακριβώς; 40-45; Γιατί θα υπενθυμίσω πως αν ίσχυε ο εξοστρακισμος θα είμασταν καλύτερα ως κοινωνία. Τα βότσαλα ήταν ανώνυμα δεν είχαν το όνομα του ριπή, αλλά εκείνου του προς εξοστρακιση.
-ριπτη-
ΑπάντησηΔιαγραφήΘυμιστε μου επισης σε ποια δημοκρατια λαμβανε χωρα ο εξοστρακισμος; Οσο για την αληθεια και την αγωνια που λετε, πιστευετε οτι πισω απο την ανωνυμια μπορει καποιος να λαβει σοβαρα υπ' οψιν την οποιαδηποτε μομφη;
ΑπάντησηΔιαγραφή