Άλλο ένα ατύχημα είχαμε σήμερα νωρίς το πρωί στην Ιτέα.
Ευτυχώς αυτή τη φορά χωρίς θύματα μόνο με μικρές εκδορές.
Αυτοκίνητο φορτηγάκι ερχόμενο από Καρδίτσα με κατεύθυνση προς Λάρισα, βγήκε εκτός δρόμου (από άγνωστη μέχρι στιγμής αιτία) και αφού παρέσυρε τα φανάρια του κόμβου Ιτέας και ότι άλλο βρήκε στο διάβα του σταμάτησε αναποδογυρισμένο στη μέση του δρόμου.
Αμέσως ήρθε η Αστυνομία και ανέλαβε την οδική ευθύνη, αφού τα υπόλοιπα φανάρια του κόμβου σταμάτησαν να λειτουργούν μετά το συμβάν.
Την επικινδυνότητα του οδικού κόμβου στην κεντρική είσοδο (φανάρια) της Ιτέας με του τέσσερις δρόμους που αποτελούν την είσοδο και έξοδο προς την νέα εθνική οδό, επισημαίνουν για άλλη μια φορά κάτοικοι του χωριού αλλά και επισκέπτες.
Το συγκεκριμένο θέμα έχει απασχολήσει πολλάκις τις σελίδες και τα Αστυνομικά δελτία της περιοχής αφού στο άμεσο παρελθόν χάθηκαν και ανθρώπινες ζωές.
Στο συγκεκριμένο σημείο υπάρχει μεγάλη έκταση η οποία με μια σύγχρονη μελέτη θα μπορούσε να καταστήσει τον κόμβο ακίνδυνο και πιο λειτουργικό, για οδηγούς αλλά και πεζούς.
Πρόκειται για μια τραγική κατάσταση που αν συνεχιστεί θα γίνονται συνέχεια δυστυχήματα.
Αξίζει ακόμα να αναφέρουμε, ότι τα παράπονά του μας εξέφρασε τηλεφωνικά επισκέπτης από την Αθήνα, ο οποίος κινδύνεψε να εμπλακεί σε ατύχημα στο συγκεκριμένο σημείο.
Ευτυχώς αυτή τη φορά χωρίς θύματα μόνο με μικρές εκδορές.
Αυτοκίνητο φορτηγάκι ερχόμενο από Καρδίτσα με κατεύθυνση προς Λάρισα, βγήκε εκτός δρόμου (από άγνωστη μέχρι στιγμής αιτία) και αφού παρέσυρε τα φανάρια του κόμβου Ιτέας και ότι άλλο βρήκε στο διάβα του σταμάτησε αναποδογυρισμένο στη μέση του δρόμου.
Αμέσως ήρθε η Αστυνομία και ανέλαβε την οδική ευθύνη, αφού τα υπόλοιπα φανάρια του κόμβου σταμάτησαν να λειτουργούν μετά το συμβάν.
Την επικινδυνότητα του οδικού κόμβου στην κεντρική είσοδο (φανάρια) της Ιτέας με του τέσσερις δρόμους που αποτελούν την είσοδο και έξοδο προς την νέα εθνική οδό, επισημαίνουν για άλλη μια φορά κάτοικοι του χωριού αλλά και επισκέπτες.
Το συγκεκριμένο θέμα έχει απασχολήσει πολλάκις τις σελίδες και τα Αστυνομικά δελτία της περιοχής αφού στο άμεσο παρελθόν χάθηκαν και ανθρώπινες ζωές.
Στο συγκεκριμένο σημείο υπάρχει μεγάλη έκταση η οποία με μια σύγχρονη μελέτη θα μπορούσε να καταστήσει τον κόμβο ακίνδυνο και πιο λειτουργικό, για οδηγούς αλλά και πεζούς.
Πρόκειται για μια τραγική κατάσταση που αν συνεχιστεί θα γίνονται συνέχεια δυστυχήματα.
Αξίζει ακόμα να αναφέρουμε, ότι τα παράπονά του μας εξέφρασε τηλεφωνικά επισκέπτης από την Αθήνα, ο οποίος κινδύνεψε να εμπλακεί σε ατύχημα στο συγκεκριμένο σημείο.
Παύλο μου γιατί είναι καρμανιόλα? έχει φανάρια!!!!λίγο προσοχή θέλει!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΖωϊτσα μου είναι ταχείας κυκλοφορίας και δεν προσέχουμε και φυσικά ο άνθρωπος φταίει αλλά κανονικά έπρεπε να φτιάξουν αερογέφυρα η υπόγεια διάβαση...τι λέω τώρα ε;
ΑπάντησηΔιαγραφήΦτάσαμε 2017 για να γίνει ο κόμβος στη Λαμία με υπόγειο δρόμο!!!! εθνική οδός!!!!!στην Ιτέα;; ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΧλωμό το βλέπω...
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα φανάρια λειτουργούσαν;
ΑπάντησηΔιαγραφήΌταν γινόταν ο δρόμος αφού δε φωνάξαμε Τώρα ψυχή βαθιά Παύλο Ελλάς στο μεγαλείο σου
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι πιο απλό από ένα κυκλικό κόμβο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια ποιον λόγο να σταματάνε να δουλεύουν τα φανάρια συνέχεια;;;;;εγώ αυτό δεν καταλαβαίνω!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα φανάρια δούλευαν κανονικά απλά ανθρώπινο λάθος αυτή τη φορά
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο ότι εμείς σαν οδηγοί είμαστε τελείως ανίεδοι δε παίζει?Στην ευθεία ήτανε ποιά καρμανιόλα μιλάμε?Όταν παραβιάζεις το κόκκινο επειδή βγαίνει το καρούλι ή βαριέμαι να περιμένω το ονομάζουμε καρμανιόλα?Έλεος πιά.Να μου πείς για εκείνα τα δέντρα κατά μήκος του δρόμου που κόβουν την ορατότητα ναί αλλά όχι κ καρμανιόλα αυτός ο δρόμος.Οι πιό επικίνδυνοι οδηγοί είναι αυτοί με τα βανάκια κ τα μηχανάκια.Κόμβος?Θα τον προτιμούσα απο τα φανάρια επειδή τα φανάρια παραβιάζονται αλλά κ πάλι κάποιος θα βρεθεί να πάει ευθεία (ντουγρού)για να πούμε πάλι φταίει ο κόμβος.Έλεος πιά η τροχαία που βρίσκεται να πάρει κεφάλια?
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο σημείο που γίνονται πολύ συχνά τροχαία δυστυχήματα ονομάζεται εδώ και πολλά χρόνια στην Ελλάδα "Καρμανιόλα"
ΑπάντησηΔιαγραφή