Το μεγαλύτερο και τεχνικά δυσκολότερο οδικό έργο που βρίσκεται σε εξέλιξη στην Περιφέρεια Θεσσαλίας
Κ. Αγοραστός στην αυτοψία του έργου: « Η ανάπτυξη είναι θέμα υποδομών και συνεργασιών»
Αυτοψία στο έργο της παράκαμψης Συκεώνας και στη νέα γέφυρα που κατασκευάζεται στον Ενιππέα ποταμό πραγματοποίησε ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας Κώστας Αγοραστός. Πρόκειται για ένα από τα σημαντικότερα οδικά έργα που χρηματοδοτεί και κατασκευάζει η Περιφέρεια Θεσσαλίας, προϋπολογισμού 33 εκατομμυρίων ευρώ, με το οποίο ολοκληρώνεται η ενδοπεριφερειακή οδική σύνδεση Λάρισας - Καρδίτσας αλλά και η σύνδεση με τον αυτοκινητόδρομο Κεντρικής Ελλάδος Ε65, που αποτελεί τμήμα του Διευρωπαϊκού Δικτύου Μεταφορών.
Είναι το μεγαλύτερο και τεχνικά δυσκολότερο οδικό έργο σε εξέλιξη στην Περιφέρεια Θεσσαλίας. Ένα έργο πνοής, που λύνει το πρόβλημα της ασφάλειας σε ένα επικίνδυνο οδικό σημείο και παραδίδει σε κυκλοφορία ένα συντομότερο, ασφαλέστερο δρόμο, που επιτρέπει την άνετη κυκλοφορία και δημιουργεί συνθήκες ανάπτυξης στην περιοχή.
« Η παράκαμψη Συκεώνας είναι ένα μεγάλο έργο που στρατηγικά σχεδιάσαμε, μελετήσαμε, εντάξαμε στο ΕΣΠΑ, δημοπρατήσαμε και αυτή τη στιγμή βρίσκεται στο 30% της υλοποίησης του φυσικού αντικειμένου» δήλωσε ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας Κώστας Αγοραστός. «Ένα πραγματικά κομβικό έργο που ολοκληρώνει με ασφάλεια την μετακίνηση των ανθρώπινων κοινοτήτων στον οδικό άξονα Λάρισα- Καρδίτσα- Λάρισα. Περιλαμβάνει νέα οδική χάραξη σε μήκος 4,5 χλμ, μια γέφυρα στον Ενιππέα ποταμό, δύο ισόπεδες διαβάσεις και μία ανισόπεδη για το Μικρό Βουνό. Επιχειρούμε σε όλο το έργο, το τοπίο έχει αλλάξει, η χάραξη έχει ολοκληρωθεί. Αυτή τη στιγμή, απασχολούνται επιτόπου 50 εργαζόμενοι. Ολοκληρώνουμε τους μεγάλους οδικούς άξονες γιατί η ανάπτυξη είναι και θέμα υποδομών. Χρειάζονται υποδομές και συνεργασίες. Ευχαριστώ το δήμαρχο Παλαμά Γ. Σακελαρίου και τους κατοίκους της περιοχής, γιατί χωρίς της συνεργασία τους δεν θα μπορούσε να είχε ξεκινήσει το έργο. Και αυτό είναι ένα έργο που σώζει ανθρώπινες ζωές, εξασφαλίζει ανθρώπινες περιουσίες, δίνει τη δυνατότητα της ασφαλούς μετακίνησης των ανθρώπων και της διακίνησης των εμπορευμάτων. Ευχαριστώ τις τεχνικές υπηρεσίες της Περιφέρειας, που παρακολουθούν από κοντά καθημερινά το έργο , ώστε να το αποδώσουν σύντομα» ανέφερε ο Περιφερειάρχης.
Ο κ. Αγοραστός τόνισε ότι στο ΕΣΠΑ Θεσσαλίας οι εντάξεις έργων ξεπερνούν το 108% του Προγράμματος και οι συμβασιοποιήσεις φτάνουν το 50%. Και διευκρίνισε ότι «πρόκειται για νέα έργα που δίνουν τη δυνατότητα νέων θέσεων εργασίας και νέων χρημάτων στην τοπική οικονομία. Αυτή είναι η χρησιμότητα του εργαλείου του ΕΣΠΑ», τόνισε ο Περιφερειάρχης «και όχι η μεταφορά έργων που δημιουργούν ωραία εντύπωση στους δείκτες αλλά δεν προσφέρουν τίποτα στην κοινωνία. Οι δείκτες πρέπει να αντανακλούν στην κοινωνία και στον άνθρωπο. Η Περιφέρεια Θεσσαλίας είναι ανθρωποκεντρική, όχι αριθμοκεντρική».
Η παράκαμψη Συκεώνας
Το έργο περιλαμβάνει:
-Κατασκευή κύριας αρτηρίας μήκους 4,5 χλμ με δύο λωρίδες κυκλοφορίας πλάτους 3,5 μ. ανά κατεύθυνση
-Κατασκευή παράπλευρου δικτύου – αγροτικού δικτύου στα τμήματα που απαιτείται για την εξυπηρέτηση των παρόδιων ιδιοκτησιών
-Κατασκευή δύο κυκλικών κόμβων: ενός μεγάλου κυκλικού κόμβου επί της αρτηρίας στην αρχή της χάραξης (ο οποίος θα εξυπηρετεί την πρόσβαση της Συκεώνας για αυτούς που κινούνται από και προς Καρδίτσα) και ενός μικρού στο τέλος της χάραξης, εκτός αρτηρίας, για τη σύνδεση τοπικής παράπλευρης οδού και της εξόδου από την αρτηρία με την υφιστάμενη οδό που οδηγεί δυτικά προς τη Συκεώνα.
-Κατασκευή της γέφυρας του ποταμού Ενιπέα
-Κατασκευή κάτω διάβασης οδού Συκεώνα – Μικρό Βουνό
-Κατασκευή άνω διάβασης
-Κατασκευή έργων αποστράγγισης
-Σήμανση των οδών και των κόμβων
-Ασφάλιση των οδών με την τοποθέτηση μεταλλικών στηθαίων και τέλος
-Εγκατάσταση ηλεκτροφωτισμού
Στην αυτοψία συμμετείχαν ο αντιπεριφερειάρχης Π.Ε. Καρδίτσας Κ. Νούσιος, οι αντιπεριφερειάρχες Αθλητισμού, Τουρισμού, Πολιτισμού, Απασχόλησης και Δια βίου Μάθησης Νικ. Λιούπας και Κοινωνικής Πρόνοιας-Εξυπηρέτησης του Πολίτη Νικ. Καραγιάννης, η περιφερειακή σύμβουλος Λία Ρογγανάκη, το στέλεχος της Δ/νσης Τεχνικών Έργων της Περιφέρειας Θεσσαλίας Στ. Καρρά.
Τρία έργα 85 εκατ. ευρώ για την ολοκλήρωση του άξονα Λάρισα- Καρδίτσα
Η Περιφέρεια Θεσσαλίας ολοκληρώνει τον αυτοκινητόδρομο Λάρισα-Καρδίτσα με τρία έργα συνολικού προϋπολογισμού 85 εκατ. ευρώ, παραδίδοντας ένα σύγχρονο και ασφαλές αυτοκινητόδρομο, με διαχωριστική νησίδα, με δύο λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση και παραδρόμους σε όλο το μήκος του. Συμπληρωματικά με την παράκαμψη Συκεώνας,
-Εντάχθηκε στο ΕΣΠΑ Θεσσαλίας και δημοπρατείται το έργο «Δέλτα Καρδίτσας», η μεγαλύτερη αστική παρέμβαση ανάπλασης, που αλλάζει και αναβαθμίζει αισθητικά την είσοδο της Καρδίτσας, σε μήκος 6,5 χλμ., με προϋπολογισμό 42,5 εκατ. ευρώ, εκ των οποίων τα 8,3 εκατ. ευρώ αφορούν σε απαλλοτριώσεις.
-Προωθείται η ένταξη στο ΕΣΠΑ Θεσσαλίας του έργου «Βελτίωση του τμήματος της
εθνικής οδού Λάρισας- Καρδίτσας, από τη διασταύρωση της Μεσοράχης έως τη διασταύρωση με Ελευθερές», με προϋπολογισμό 8,5 εκατομμύρια ευρώ. Περιλαμβάνει διαπλάτυνση του δρόμου σε μήκος 3 περίπου χλμ., κατασκευή παράπλευρων οδών κυκλοφορίας και τροποποίηση των ισόπεδων κόμβων στις δύο διασταυρώσεις Μεσοράχης και Ελευθερών.
Κ. Αγοραστός στην αυτοψία του έργου: « Η ανάπτυξη είναι θέμα υποδομών και συνεργασιών»
Αυτοψία στο έργο της παράκαμψης Συκεώνας και στη νέα γέφυρα που κατασκευάζεται στον Ενιππέα ποταμό πραγματοποίησε ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας Κώστας Αγοραστός. Πρόκειται για ένα από τα σημαντικότερα οδικά έργα που χρηματοδοτεί και κατασκευάζει η Περιφέρεια Θεσσαλίας, προϋπολογισμού 33 εκατομμυρίων ευρώ, με το οποίο ολοκληρώνεται η ενδοπεριφερειακή οδική σύνδεση Λάρισας - Καρδίτσας αλλά και η σύνδεση με τον αυτοκινητόδρομο Κεντρικής Ελλάδος Ε65, που αποτελεί τμήμα του Διευρωπαϊκού Δικτύου Μεταφορών.
Είναι το μεγαλύτερο και τεχνικά δυσκολότερο οδικό έργο σε εξέλιξη στην Περιφέρεια Θεσσαλίας. Ένα έργο πνοής, που λύνει το πρόβλημα της ασφάλειας σε ένα επικίνδυνο οδικό σημείο και παραδίδει σε κυκλοφορία ένα συντομότερο, ασφαλέστερο δρόμο, που επιτρέπει την άνετη κυκλοφορία και δημιουργεί συνθήκες ανάπτυξης στην περιοχή.
« Η παράκαμψη Συκεώνας είναι ένα μεγάλο έργο που στρατηγικά σχεδιάσαμε, μελετήσαμε, εντάξαμε στο ΕΣΠΑ, δημοπρατήσαμε και αυτή τη στιγμή βρίσκεται στο 30% της υλοποίησης του φυσικού αντικειμένου» δήλωσε ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας Κώστας Αγοραστός. «Ένα πραγματικά κομβικό έργο που ολοκληρώνει με ασφάλεια την μετακίνηση των ανθρώπινων κοινοτήτων στον οδικό άξονα Λάρισα- Καρδίτσα- Λάρισα. Περιλαμβάνει νέα οδική χάραξη σε μήκος 4,5 χλμ, μια γέφυρα στον Ενιππέα ποταμό, δύο ισόπεδες διαβάσεις και μία ανισόπεδη για το Μικρό Βουνό. Επιχειρούμε σε όλο το έργο, το τοπίο έχει αλλάξει, η χάραξη έχει ολοκληρωθεί. Αυτή τη στιγμή, απασχολούνται επιτόπου 50 εργαζόμενοι. Ολοκληρώνουμε τους μεγάλους οδικούς άξονες γιατί η ανάπτυξη είναι και θέμα υποδομών. Χρειάζονται υποδομές και συνεργασίες. Ευχαριστώ το δήμαρχο Παλαμά Γ. Σακελαρίου και τους κατοίκους της περιοχής, γιατί χωρίς της συνεργασία τους δεν θα μπορούσε να είχε ξεκινήσει το έργο. Και αυτό είναι ένα έργο που σώζει ανθρώπινες ζωές, εξασφαλίζει ανθρώπινες περιουσίες, δίνει τη δυνατότητα της ασφαλούς μετακίνησης των ανθρώπων και της διακίνησης των εμπορευμάτων. Ευχαριστώ τις τεχνικές υπηρεσίες της Περιφέρειας, που παρακολουθούν από κοντά καθημερινά το έργο , ώστε να το αποδώσουν σύντομα» ανέφερε ο Περιφερειάρχης.
Ο κ. Αγοραστός τόνισε ότι στο ΕΣΠΑ Θεσσαλίας οι εντάξεις έργων ξεπερνούν το 108% του Προγράμματος και οι συμβασιοποιήσεις φτάνουν το 50%. Και διευκρίνισε ότι «πρόκειται για νέα έργα που δίνουν τη δυνατότητα νέων θέσεων εργασίας και νέων χρημάτων στην τοπική οικονομία. Αυτή είναι η χρησιμότητα του εργαλείου του ΕΣΠΑ», τόνισε ο Περιφερειάρχης «και όχι η μεταφορά έργων που δημιουργούν ωραία εντύπωση στους δείκτες αλλά δεν προσφέρουν τίποτα στην κοινωνία. Οι δείκτες πρέπει να αντανακλούν στην κοινωνία και στον άνθρωπο. Η Περιφέρεια Θεσσαλίας είναι ανθρωποκεντρική, όχι αριθμοκεντρική».
Η παράκαμψη Συκεώνας
Το έργο περιλαμβάνει:
-Κατασκευή κύριας αρτηρίας μήκους 4,5 χλμ με δύο λωρίδες κυκλοφορίας πλάτους 3,5 μ. ανά κατεύθυνση
-Κατασκευή παράπλευρου δικτύου – αγροτικού δικτύου στα τμήματα που απαιτείται για την εξυπηρέτηση των παρόδιων ιδιοκτησιών
-Κατασκευή δύο κυκλικών κόμβων: ενός μεγάλου κυκλικού κόμβου επί της αρτηρίας στην αρχή της χάραξης (ο οποίος θα εξυπηρετεί την πρόσβαση της Συκεώνας για αυτούς που κινούνται από και προς Καρδίτσα) και ενός μικρού στο τέλος της χάραξης, εκτός αρτηρίας, για τη σύνδεση τοπικής παράπλευρης οδού και της εξόδου από την αρτηρία με την υφιστάμενη οδό που οδηγεί δυτικά προς τη Συκεώνα.
-Κατασκευή της γέφυρας του ποταμού Ενιπέα
-Κατασκευή κάτω διάβασης οδού Συκεώνα – Μικρό Βουνό
-Κατασκευή άνω διάβασης
-Κατασκευή έργων αποστράγγισης
-Σήμανση των οδών και των κόμβων
-Ασφάλιση των οδών με την τοποθέτηση μεταλλικών στηθαίων και τέλος
-Εγκατάσταση ηλεκτροφωτισμού
Στην αυτοψία συμμετείχαν ο αντιπεριφερειάρχης Π.Ε. Καρδίτσας Κ. Νούσιος, οι αντιπεριφερειάρχες Αθλητισμού, Τουρισμού, Πολιτισμού, Απασχόλησης και Δια βίου Μάθησης Νικ. Λιούπας και Κοινωνικής Πρόνοιας-Εξυπηρέτησης του Πολίτη Νικ. Καραγιάννης, η περιφερειακή σύμβουλος Λία Ρογγανάκη, το στέλεχος της Δ/νσης Τεχνικών Έργων της Περιφέρειας Θεσσαλίας Στ. Καρρά.
Τρία έργα 85 εκατ. ευρώ για την ολοκλήρωση του άξονα Λάρισα- Καρδίτσα
Η Περιφέρεια Θεσσαλίας ολοκληρώνει τον αυτοκινητόδρομο Λάρισα-Καρδίτσα με τρία έργα συνολικού προϋπολογισμού 85 εκατ. ευρώ, παραδίδοντας ένα σύγχρονο και ασφαλές αυτοκινητόδρομο, με διαχωριστική νησίδα, με δύο λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση και παραδρόμους σε όλο το μήκος του. Συμπληρωματικά με την παράκαμψη Συκεώνας,
-Εντάχθηκε στο ΕΣΠΑ Θεσσαλίας και δημοπρατείται το έργο «Δέλτα Καρδίτσας», η μεγαλύτερη αστική παρέμβαση ανάπλασης, που αλλάζει και αναβαθμίζει αισθητικά την είσοδο της Καρδίτσας, σε μήκος 6,5 χλμ., με προϋπολογισμό 42,5 εκατ. ευρώ, εκ των οποίων τα 8,3 εκατ. ευρώ αφορούν σε απαλλοτριώσεις.
-Προωθείται η ένταξη στο ΕΣΠΑ Θεσσαλίας του έργου «Βελτίωση του τμήματος της
εθνικής οδού Λάρισας- Καρδίτσας, από τη διασταύρωση της Μεσοράχης έως τη διασταύρωση με Ελευθερές», με προϋπολογισμό 8,5 εκατομμύρια ευρώ. Περιλαμβάνει διαπλάτυνση του δρόμου σε μήκος 3 περίπου χλμ., κατασκευή παράπλευρων οδών κυκλοφορίας και τροποποίηση των ισόπεδων κόμβων στις δύο διασταυρώσεις Μεσοράχης και Ελευθερών.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Οι όροι χρήσης που ισχύουν για τη δημοσίευση των σχολίων, έχουν ως εξής: Σχόλια ανώνυμα, σχόλια τα οποία είναι υβριστικά ή περιέχουν χαρακτηρισμούς ή ανώνυμες καταγγελίες που δεν συνοδεύονται από αποδείξεις θα αφαιρούνται. Η "Ιτέα Καρδίτσας" δεν παρεμβαίνει σε καμία περίπτωση για να αλλοιώσει το περιεχόμενο ενός σχολίου εφόσον πληρεί τις προϋποθέσεις. Σε καμιά περίπτωση τα σχόλια δεν αντιπροσωπεύουν την "Ιτέα Καρδίτσας". Επίσης ο διαχειριστής διατηρεί το δικαίωμα να αφαιρεί οποιοδήποτε σχόλιο θεωρεί ότι εμπίπτει στις παραπάνω κατηγορίες. Με την αποστολή ενός σχολίου αυτόματα αποδέχεστε και τους όρους χρήσης.
Ο διαχειριστής