Σάββατο 1 Σεπτεμβρίου 2018

Ευχαριστήριο του Αντιδημάρχου Παλαμά Ιάσωνα Τσιρώνη

Θα ήθελα από καρδιάς να ευχαριστήσω τον δήμαρχο Παλαμά κ. Γιώργο Σακελλαρίου για την εμπιστοσύνη στο πρόσωπο μου.
Η τιμή είναι μεγάλη και οι ευθύνες επίσης. Η τοποθέτησή μου σαν Αντιδήμαρχος για δεύτερη φορά με δεσμεύει με την υπόσχεση να εργαστώ και να αγωνιστώ για το καλύτερο δυνατό...
Ευχαριστώ όλους τους δημοτικούς και τοπικούς συμβούλους για την συμπαράσταση τους και προσδοκώ στην συνεργασία τους. Επίσης ευχαριστώ την πρώην Αντιδήμαρχο κ. Ιφιγένεια Πετροπούλου για την πληρέστατη ενημέρωση μου.
Τέλος ένα μεγάλο ευχαριστώ στους συνδημότες μου που με τιμούν με την ψήφο τους και με στηρίζουν πάντα. Η γνώμη τους θα είναι πάντα οδηγός σε όλες τις αποφάσεις μου. Θα προσπαθήσω να ανταποδώσω την εμπιστοσύνη και την αγάπη που δείχνετε στο πρόσωπο μου . Αρχή μου ,το καλό του τόπου μας.

   Ιάσων Τσιρώνης
Αντιδήμαρχος Παλαμά

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι όροι χρήσης που ισχύουν για τη δημοσίευση των σχολίων, έχουν ως εξής: Σχόλια ανώνυμα, σχόλια τα οποία είναι υβριστικά ή περιέχουν χαρακτηρισμούς ή ανώνυμες καταγγελίες που δεν συνοδεύονται από αποδείξεις θα αφαιρούνται. Η "Ιτέα Καρδίτσας" δεν παρεμβαίνει σε καμία περίπτωση για να αλλοιώσει το περιεχόμενο ενός σχολίου εφόσον πληρεί τις προϋποθέσεις. Σε καμιά περίπτωση τα σχόλια δεν αντιπροσωπεύουν την "Ιτέα Καρδίτσας". Επίσης ο διαχειριστής διατηρεί το δικαίωμα να αφαιρεί οποιοδήποτε σχόλιο θεωρεί ότι εμπίπτει στις παραπάνω κατηγορίες. Με την αποστολή ενός σχολίου αυτόματα αποδέχεστε και τους όρους χρήσης.

Ο διαχειριστής