Την σχετική απόφαση υπέγραψε ο Δήμαρχος Παλαμά Γ. Σακελλαρίου σήμερα Πέμπτη (21/1) και έχει ισχύ έως 30 Ιουνίου 2022.
Σύμφωνα με την απόφαση ο κ. Καρακώστας ορίζεται ως Αντιδήμαρχος Οικονομικών, Διοικητικών, Τεχνικών Υπηρεσιών, Χωροταξίας, Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης Προγραμματισμού και Διαφάνειας, Εξυπηρέτησης του Δημότη, Αθλητισμού Νέας Γενιάς και Αθλητικών Έργων και του μεταβιβάζονται καθ’ ύλην οι παρακάτω αρμοδιότητες:
1. Εποπτεία του προσωπικού και της εύρυθμης λειτουργίας των οικονομικών, διοικητικών και τεχνικών υπηρεσιών.
2. Εποπτεία των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών και των αποκεντρωμένων υπηρεσιών του Δήμου.
3. Εποπτεία των θεμάτων της Δημοτικής Περιουσίας.
4. Εποπτεία Υπηρεσίας έκδοσης αδειών καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος.
5. Άδειες πλανόδιου υπαιθρίου εμπορίου.
6. Εποπτεία Τμήματος Προμηθειών.
7. Εποπτεία Λατομείων.
8. Εποπτεία της σύνταξης βεβαιωτικών καταλόγων εισπράξεων.
9. Αρμόδιος για την υπογραφή των χρηματικών ενταλμάτων.
10. Διαχείριση υλικών αποθηκών του Δήμου.
11. Εφαρμογή προγραμμάτων στήριξης ειδικών πληθυσμιακών ομάδων
12. Εποπτεία Αθλητισμού και Αθλητικών Έργων.
13. Να μεριμνά για θέματα διαφάνειας, ηλεκτρονικής διακυβέρνησης, προγράμματος ΔΙΑΥΓΕΙΑΣ του τομέα αρμοδιότητάς του.
14.Βεβαιώσεις γνησίου υπογραφών και μονίμου κατοικίας.
15. Τέλεση Πολιτικών Γάμων.
Ο ανωτέρω αντιδήμαρχος κ. Καρακώστας Δημήτριος, εκδίδει και υπογράφει τα σχετικά με τη λειτουργία των παραπάνω υπηρεσιών έγγραφα. Διεξάγει την αλληλογραφία των παραπάνω υπηρεσιών, εκδίδει και υπογράφει βεβαιώσεις και κάθε σχετικό έγγραφο που αναφέρεται στο αντικείμενο αυτών, τελεί πολιτικούς γάμους. Εισηγείται θέματα των υπηρεσιών αυτών στο Δημοτικό Συμβούλιο και στις Επιτροπές, για την παροχή των απαραίτητων εγκρίσεων ή λήψη σχετικών αποφάσεων. Επίσης εποπτεύει το προσωπικό για την εύρυθμη λειτουργία των υπηρεσιών για τις οποίες είναι αρμόδιος. Τέλος, στις αρμοδιότητές του, τις οποίες και θα τις ασκεί με την καταβολή των αποδοχών της οργανικής του θέσης, συμπεριλαμβάνονται και θέματα διαφάνειας και ηλεκτρονικής διακυβέρνησης.
Στην περίπτωση απουσίας ή κωλύματος του Αντιδημάρχου τις αρμοδιότητες ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Τσιαδήμος Δημήτριος και σε περίπτωση αντικατάστασης ο επόμενος αντιδήμαρχος.
Όταν ο Δήμαρχος απουσιάζει ή κωλύεται, τα καθήκοντά του ορίζεται να ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Κοντοβάϊος Θωμάς , που αναπληρώνει το Δήμαρχο και όταν αυτός απουσιάζει ή κωλύεται τα καθήκοντα του Δημάρχου θα ασκούνται από τον Αντιδήμαρχο κ. Τσιαδήμο Δημήτριο και σε περίπτωση αντικατάστασης ο επόμενος αντιδήμαρχος.
Θυμίζουμε ότι ως αντιδήμαρχος στη Δ.Ε. Σελλάνων έχει τοποθετηθεί ο κ. Αθανάσιος Γούλας με θητεία έως 31 Ιανουαρίου 2021, ως Αντιδήμαρχος στη Δημοτική Ενότητα Φύλλου έχει τοποθετηθεί ο κ. Θωμάς Κοντοβάιος με θητεία έως 31 Αυγούστου 2021 και ως Αντιδήµαρχος Καθαριότητας, Πρασίνου, και Περιβάλλοντος, Αγροτικής Ανάπτυξης, Παιδείας και Πολιτισµού έχει οριστεί ως 30 Σεπτεμβρίου 2021 ο κ. Δημήτριος Τσιαδήμος.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Οι όροι χρήσης που ισχύουν για τη δημοσίευση των σχολίων, έχουν ως εξής: Σχόλια ανώνυμα, σχόλια τα οποία είναι υβριστικά ή περιέχουν χαρακτηρισμούς ή ανώνυμες καταγγελίες που δεν συνοδεύονται από αποδείξεις θα αφαιρούνται. Η "Ιτέα Καρδίτσας" δεν παρεμβαίνει σε καμία περίπτωση για να αλλοιώσει το περιεχόμενο ενός σχολίου εφόσον πληρεί τις προϋποθέσεις. Σε καμιά περίπτωση τα σχόλια δεν αντιπροσωπεύουν την "Ιτέα Καρδίτσας". Επίσης ο διαχειριστής διατηρεί το δικαίωμα να αφαιρεί οποιοδήποτε σχόλιο θεωρεί ότι εμπίπτει στις παραπάνω κατηγορίες. Με την αποστολή ενός σχολίου αυτόματα αποδέχεστε και τους όρους χρήσης.
Ο διαχειριστής