Είκοσι χρόνια μετα την αποφοιτησή τους θα ξανασυναντηθούν οι απόφοιτοι των Λυκειακών ταξεων του Γυμνασίου Ιτέας-Καρδίτσας του ετους 1995 την Δευτερα 13 Απριλιου 2015 στις 21:00 στο καφε-μπαρ Nouvelle στην Ιτεα!
Το κάλεσμα έγινε σε όλους όσους πρωτοσυναντήθηκαν το σχολικό ετος 1989-1990 ασχέτως εαν δεν αποφοίτησαν μαζι!













Λύκειο Ιτέας - Συνάντηση Αποφοίτων Γ´ Τάξης 1995