Τετάρτη 28 Αυγούστου 2013

- Ούτε στο όνειρό μου...

Kαι ναί..κέρδισα στο ΤΖΟΚΕΡ..!!!
Οσο κι αν σας φαίνεται περίεργο....και .....ναι τα λεφτά είναι πολλά....δεν ξέρω τι να τα κάνω....
Σκέφτηκα να παω μια κρουαζιέρα, έτσι για αρχή....και πήγα.
Και καθότι μου αρέσει η περιπέτεια, είπα το πρώτο μου ταξίδι να είναι η κρουαζιέρα στον Νείλο(μου αρέσει και ο Πουαρώ, απωθημένο αυτο)....!
Και να 'μαι, πάνω στο ποταμόπλοιο, μετα σαλβάρια μου, τις μαντήλες μου κι όλα μου τα μπαγκάζια γενικώς(ότι αφορά την καλαισθησία,,βεβαίως ..βεβαίως)....μου δώσανε και μια καμπίνα ...με όλα τα κομφόρ.
Και ξεκινάει η διαδρομή, και χαζεύω δεξιά κι αριστερά τις ομορφιές του Καίρου, που αφήνω πίσω μου.
Συνταξιδιώτες στην κρουαζιέρα πολλοί...αναμεσά τους κι ο σείχης του Κατάρ, ευγενικός άνθρωπος, αβρός, χαρισματική φυσιογνωμία, δεν μπορώ να πώ το αντίθετο......με πλησιάζει μου κάνει χειροφίλημα, και με καλεί σε δείπνο.
Και ω ναί μετά μαγείας ...δέχομαι, και τρέχω στην καμπίνα μου να γίνω όσο πιο όμορφη γίνεται, μην τον απογοητεύσω τον άνθρωπο.....!
Το δείπνο καταπληκτικό..μουσική, φαγητά, ειδυλιακό περιβάλον....έφαγα του σκασμού,(περιδρόμιασα λαικιστή)και ήρθε η ώρα του χορού.
Λικνιζόμενη πάνω στην πίστα και αφημένη στα στιβαρά χερια του Αμπντουλάχ (ο εμίρης ..ντε) ακούω απο το βάθος μια φωνή....
- mon amourrrr πάλι με απατάς?? ήταν η φωνή του mon amie μου....φτουυυυ πάνω στο καλύτερο!!! Ελεος...ούτε στο όνειρο μου θα γλυτώσω απο σένα.....κακούργα μια ζωή σημαδεμένη....ούτε στο όνειρο μου δεν μπορώ να γλεντήσω...!
ΚΑΛΗΜΕΡΕΣ !!!!!!!!!!!

Αννυ Ζησοπούλου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι όροι χρήσης που ισχύουν για τη δημοσίευση των σχολίων, έχουν ως εξής: Σχόλια ανώνυμα, σχόλια τα οποία είναι υβριστικά ή περιέχουν χαρακτηρισμούς ή ανώνυμες καταγγελίες που δεν συνοδεύονται από αποδείξεις θα αφαιρούνται. Η "Ιτέα Καρδίτσας" δεν παρεμβαίνει σε καμία περίπτωση για να αλλοιώσει το περιεχόμενο ενός σχολίου εφόσον πληρεί τις προϋποθέσεις. Σε καμιά περίπτωση τα σχόλια δεν αντιπροσωπεύουν την "Ιτέα Καρδίτσας". Επίσης ο διαχειριστής διατηρεί το δικαίωμα να αφαιρεί οποιοδήποτε σχόλιο θεωρεί ότι εμπίπτει στις παραπάνω κατηγορίες. Με την αποστολή ενός σχολίου αυτόματα αποδέχεστε και τους όρους χρήσης.

Ο διαχειριστής