Δευτέρα 26 Μαΐου 2014

Απογευματινό καφέ απόλαυσαν τα μέλη του Συλλόγου Γυναικών Ιτέας

Μεγάλη ήταν η προσέλευση των γυναικών, χθές την Κυριακή 25 Μαϊου, στον απογευματινό καφέ που διοργάνωσε το Δ.Σ του Συλλόγου Γυναικών Ιτέας στο καφεζαχαροπλαστείο "Χαβάη" στην Ιτέα.

Η φιλοξενία από πλευράς διοργανωτών του Συλλόγου ήταν ιδιαίτερα ζεστή.

Τα μέλη απόλαυσαν καφεδάκι και κουβεντούλα για όλα τα θέματα που αφορούν τον Σύλλογο και όχι μόνο.

Το Διοικητικό Συμβούλιο ευχαριστεί θερμά όλες τις γυναίκες που τίμησαν με την παρουσία τους την εκδήλωση.


















Διαβάστε Περισσότερα »

Νέος Δήμαρχος Παλαμά ο Γιώργος Σακελλαρίου

Ο Δήμος Παλαμά ψήφισε νέο Δήμαρχο τον Γιώργο Σακελλαρίου στις χθεσινές εκλογές της 25ης Μαΐου 2014.

Η αναμέτρηση στο Δήμο Παλαμά ήταν ντέρμπι.
Από ένα σημείο και έπειτα ωστόσο η υποψηφιότητα του Κου Σακελλαρίου ξεχώρισε και απόκτησε ένα προβάδισμα μερικών εκατοντάδων ψήφων.

Έτσι νέος Δήμαρχος παλαμά εκλέγεται ο Κος Σακελλαρίου με ποσοστό που θα προσεγγίσει το 53%.

Έτσι ο νυν δήμαρχος Κώστας Πατσιαλής, που δεν συμμετείχε στην εκλογική διαδικασία, θα παραδώσει τα "κλειδιά" του δήμου την 1η Σεπτεμβρίου στο νέο Δήμαρχο Γιώργο Σακελλαρίου.

Βραδυά νίκης για τον συνδυασμό του Γιώργου Σακελλαρίου...














Αναλυτικά αποτελέσματα σε επόμενη ανάρτηση προσεχώς...
Διαβάστε Περισσότερα »

Σάββατο 24 Μαΐου 2014

Εμείς, τα παιδιά που γεννηθήκαμε 1980-1989

Εμείς, τα παιδιά που γεννηθήκαμε 1980-1989
Δείτε την απίστευτη μετάλλαξη των γενεών του 1990 και του 2000 και πόσο αδικημένα είναι αυτά τα παιδιά...

Ήμασταν στην τελευταία δεκαετία που προλάβαμε τα ομαδικά παιχνίδια Κρυφτό, Κυνηγητό, Κλέφτες κι Αστυνόμους κ.α. Ακόμα, βλέπαμε Στρουμφάκια, Thundercats, Κabamaru και Candy Candyκαι όχι Pokemon, Digimon και Yu Gi Oh…

Παίζαμε με Playmobil και LEGO και όταν θέλαμε ποδόσφαιρο υπήρχε ακόμα κάποια αλάνα να μας δεχθεί.
Βλέπαμε εκπαιδευτική τηλεόραση στην ΕΡΤ1 και ποιος θα ξεχάσει τη φρουτοπία και του κουτιού τα παραμύθια!
Επίσης, κάναμε ακόμη παιδικά πάρτυ στα σπίτια μας και δεν τρέχαμε σε παιδότοπους.
Δεν γεννηθήκαμε μέσα στην Τεχνολογία, αλλά την ανακαλύψαμε σε μία καλύτερη ηλικία – χωρίς να είναι η μοναδική επιλογή διεξόδου μας από την καθημερινότητα.
Ακούγαμε τη φωνή του άλλου, όταν παίρναμε τηλέφωνο, μέχρι που μας έφαγαν τα SMS.
Παίρναμε κουλούρια και λουκουμάδες με ζάχαρη από το κυλικείο και τρώγαμε Κουκουρούκου και Σοκοφρέτες.
Τρώγαμε ακόμη σπιτικό φαγητό.
Πρωτοχρονιά και Ανάσταση καθόμασταν με την οικογένεια μας και δεν τρέχαμε 00.01 στο πρώτο κλαμπ να τσακίσουμε Mojito, Space και Cuervo.

Είδαμε τα πρώτα Χρυσά σε Ολυμπιακούς αγώνες με τη Βούλα Πατουλίδου και τον Πύρρο Δήμα.
Είδαμε σε πρώτη εκτέλεση απίθανες σειρές από το Εκμέκ Παγωτό και τους Απαράδεκτους μέχρι τις Τρεις Χάριτες και τους Μεν και Δεν.
Ξέραμε μόνο την Μπαλαρίνα και τον Μύλο στα Λούνα Παρκ και δεν μας έφευγε η ψυχή στα 3G.
Μας έδιναν ένα πεντοχίλιαρο οι γιαγιάδες και οι παππούδες και νιώθαμε ευτυχισμένοι….
Δεν ήμασταν μουρτζούφληδες όπως τώρα που αν πάρουμε 20 ευρώ κοιτάζουμε με μισό μάτι.
Ακόμα και το Game Boy δεν μας έκλεινε σπίτι το παίρναμε και τρέχαμε έξω να το μοιραστούμε με τους φίλους μας.
Γράφαμε ακόμη ραβασάκια και δεν κάναμε comment σε twitter και Facebook!
Βγαίναμε με τα ποδήλατα στο δρόμο και δεν κινδυνεύαμε τόσο…

Θυμάστε τους Ευχούληδες;

Ποιος θα ξεχάσει το Χάρρυ Κλυν σόου και τους Δέκα Μικρούς Μήτσους, το Κόντρα Πλακέ, τον Τροχό της Τύχης, Μέγκα Μπάγκα, ‘Αλλα Κόλπα (Ά ρε Βλάσση).
Τα σόου της Ρούλας Κορομηλά και το Ciao Ant1.
Τους Ghostbusters- Karate Kid – ET – Home Alone – Γκούνις – Σεξογήινη (Ποιός δεν είχε κολλήσει με την Κίμ Μπάσιτζερ;), Carousel και Disney club στο Mega.
Τα αγαπημένα μας παιχνίδια ήταν Μήλα – Σχοινάκι – Μακριά γαϊδούρα
Προλάβαμε όλη την εξέλιξη του Χτυποκάρδια στο Μπέβερλυ Χιλς και το Baywatch, καθώς και τον Ιππότη της Ασφάλτου.
Τραγουδήσαμε «Το νού σου κύριε οδηγέ» και χορέψαμε λαμπάντα.

Πηγαίναμε στα «Ηλεκτρονικά» και παίζαμε Super Mario, Sonic, Mortal Compact, Streetfighter, Bubble Bubble, Tetris, Arkanoid, Top Gun και στα πλοία τρέχαμε να βρούμε που τα έχουν κρυμμένα.
Οι γονείς μας δεν ανησυχούσαν αν θα γυρίσουμε σώοι όπως τώρα.
Ματώναμε τα γόνατα μας και συνεχίζαμε το παιχνίδι.
Θυμάστε τα καραμελάκια που όταν τα έβαζες στο στόμα ανατινάσσονταν;
Και τη μόδα με τις τσίχλες Shock, το σπανάκι του Ποπάυ και τα τσιγάρα του Αστερίξ;

Παίζαμε Μπουκάλα και Θάρρος ή Αλήθεια, πατούσαμε τα κουτάκια από τα αναψυκτικά και περπατούσαμε σαν να ήταν τακούνια!
Κάναμε απίστευτες πλάκες με τις μπουγελόφατσες και τα μπουγέλα γενικά στα σχολεία.
Ντυνόμασταν Νίτζα, Καουμπόυ και Ρομπέν των Δασών τις Απόκριες και όχι Πίκατσου και Μπομπ Σφουγγαράκης.
Ψάχναμε για αυτοκόλλητα και τάπες στα γαριδάκια.
Είχαμε τα κλασσικά walkman με τα ακουστικά με το σφουγγαράκι στο πλάι και με το ζόρι χωρούσαμε στη τσέπη μας δύο κασέτες.

Κάναμε κοπάνες για να παίξουμε ποδόσφαιρο και όχι για να πάμε στα WEB και στα InSpot.
Βλέπαμε το Μικρό Σπίτι στο Λιβάδι, Αυθαίρετους, Ρετιρέ και Μικρομεσαίους.
Συνωστιζόμασταν στα Βίντεο Κλαμπ, για να πάρουμε κασέτες με τον Μουστάκα, τον Τσάκωνα, τον Ταμτάκο και τους νέους τότε Μιχαλόπουλο, Γαρδέλη, Ψάλτη και Στίβ Ντούζο.
Παίζαμε ακόμα με μπίλιες.
Παίζαμε με τα ΥΠΕΡΑΤΟΥ καρτελάκια αυτοκίνητα-πλοία-αεροπλάνα.
Παίρναμε τα φακελάκια με τις φάρσες, μελανό μάτι, σκουλήκια στο νερό, τρύπιο δάχτυλο και άλλα πολλά.
Είχαμε τις χλαπάτσες.

To πρώτο μας ηλεκτρονικό το Atari και ακολούθησαν NES, Super Nintendo, Mega Drive.
Βλέπαμε Παντρεμένους με παιδιά και τσαντιζόμασταν που η μαμά μας ήθελε να βλέπει Ατίθασα Νιάτα και Τόλμη και Γοητεία.
Πηγαίναμε στα μηχανήματα που έβγαζαν τα μπαλάκια με τα δωράκια και είχαμε αγωνία τι θα πετύχουμε.
Λέγαμε 6 αριθμούς για το νεόφερτο τότε Λόττο στους γονείς, αλλά ποτέ δεν μας κάθισαν.
Παίρναμε Ξυστό και αν μας έπεφτε ένα κατοστάρικο, παίρναμε άλλο ένα και το χάναμε και αυτό.

Είδαμε να ξεφυτρώνουν καρτοτηλέφωνα σε όλη την Ελλάδα και κάναμε συλλογή από τηλεκάρτες.
Βάζαμε τα σπορτεξάκια με τα φώτα και είχαμε κολλήσει με τις τσάντες PAXOS…και ξερός.
Βλέπαμε Μάπετ Σόου.
Παίρναμε το μπλοκ με τις χειροτεχνίες και με το ασημόχαρτο και το χρυσόχαρτο φτιάχναμε στολίδια τα Χριστούγεννα.
Βλέπαμε Παιχνίδια χωρίς Σύνορα.
Είδαμε Michael Jordan και μαζεύαμε κάρτες ΝΒΑ.
Το πρώτο μας φιλί δινόταν με ακούμπισμα των χειλιών και όχι κατευθείαν η γλώσσα στον ουρανίσκο.
Μαζεύαμε καπάκια από αναψυκτικά στα ταβερνάκια που πηγαίναμε με τους γονείς.
Πιάναμε τα καλαμάκια και βάζοντάς τα κάτω από τη μασχάλη, κάναμε τεχνητά Αέρια.
Ακούγαμε Στέφανο Κορκολή, Οmega Vibes, Αλέξια και Κωνσταντίνα.
Βρέχαμε χαρτοπετσέτες και τις πετούσαμε σε ακαθόριστες πορείες και όποιον έβρισκε.
Τρώγαμε τυράκια BABYBEL και LA VAS QUI RIT(που το λέγαμε πάντα λαβάς τυρί).
Διαβάζαμε Αλμανάκο, Κατερίνα, Μανίνα και Σαΐνια.
Βάζαμε κολόνια Μυρτώ.

Λουζόμασταν με Johnson’s όχι πια δάκρυα και βάζαμε τραυμαπλάστ με φιγούρες και ας μην είχαμε πληγή.
Τρώγαμε Καραμπόλα, αλλά ανοίγαμε το δωράκι πριν φάμε το παγωτό.
Παίζαμε τα επιτραπέζια της ΜΒ, όπως ΗΟΤEL, Μάντεψε ποιος, Το στοιχειωμένο σπίτι.
Είδαμε τον Casper και τον Σκαθαροζούμη.

Περάσαμε την επιδρομή από ψείρες και κόνιδες, και όμως είμαστε εδώ.
Το φάρμακο που είχαν οι μαμάδες βρωμούσεεε.
Eίδαμε το Αγάπη μου συρρίκνωσα τα παιδιά και λατρέψαμε τα Cheerios από την σκηνή με τον μπαμπά στο πιάτο.
Τρώγαμε μπισκότα Rondo και ανοίγαμε πρώτα να φάμε τη σοκολάτα ή τη βανίλια και μετά το μπισκότο.
Bλέπαμε τα Ρακούνς και τον Ντένις τον Τρομερό.
Παράλληλα με το Για πα Ντα μπα Ντου του Φρεντ από τους Flinstones που τα άκουγε μονίμως από τη Βίλμα.
Βλέπαμε τη σειρά με το ανθρώπινο σώμα και το πως λειτουργεί ο οργανισμός.
Tραγουδούσαμε το Μ’ αρεσει να μη λέω πολλά και το Λιωμένο Παγωτό (που κολλούσε πάντα στο χέρι).
Το σεξ ήταν ταμπού και κουβέντα στα κρυφά.

Κάθε βράδυ λέγαμε «Καληνύχτα» ένας, ένας και αν δεν τελειώναμε, δεν κοιμόμασταν.
Κοιμόμασταν σε φίλους Σαββάτο βράδυ και το κανονίζαμε από την Κυριακή.
Όταν μας επισκεπτόταν κάποιος, δεν τον κοιτούσαμε στα χέρια.
Αγοράζαμε καινούρια τετράδια και κάθε χρόνο ορκιζόμασταν ότι θα τα κρατήσουμε καθαρά. 2 βδομάδες μετά είχαν γεμίσει στιχάκια και μηνύματα με τον διπλανό.

Όταν βλέπαμε προφυλακτικά κοκκινίζαμε.
Θεωρούσαμε πορνό τη «Γαλάζια Λίμνη».

Ερωτευόμασταν και το μάθαινε όλο το τμήμα.
Αργήσαμε να μάθουμε το πώς γίνονται τα παιδιά...ενώ τώρααα.
Βλέπαμε το λικέρ στο σύνθετο του σαλονιού και δοκιμάζαμε.
Τις Κυριακές, σηκωνόμασταν απο νωρίς για να προλάβουμε τα «παιδικά».
Ζωγραφίζαμε ακόμη σε χαρτί και όχι με προγράμματα στα VISTA.

Φτιάχναμε ακόμη παζλ και οι γονείς μας τα έκαναν κορνίζες.
Την πίτσα που την τρώγαμε σπάνια και κάναμε γιορτή κάθε φορά που μαθαίναμε ότι οι γονείς θα μας πάνε σε πιτσαρία…!!!

πίσω στα παλιά
Διαβάστε Περισσότερα »

Παρασκευή 23 Μαΐου 2014

Γιατί θέλω τον Γιώργο Σακελλαρίου για Δήμαρχο

Γιατί τη Κυριακή θέλω να έχω τον Δήμαρχο που θα ψηφίσω εγώ, και όχι όποιον αποφασίσουν τα βουλευτικά γραφεία μετά τις εκλογές.
Γιατί τη Κυριακή θέλω να έχω έναν Δήμαρχο ικανό και δίκαιο και Δημοτικό Συμβούλιο που έχει να προσφέρει στον Παλαμά, και όχι άτομα του κομματικού μηχανισμού που λειτουργούν εξυπηρετώντας μικροπολιτικές σκοπιμότητες.
Γιατί τη Κυριακή η ανανέωση ΠΡΕΠΕΙ επιτέλους να έρθει στον Παλαμα!

Το χρωστάμε στον τόπο μας, το χρωστάμε στους γονείς μας, το χρωστάμε σε εμάς τους ίδιους!

Κατερίνα Γκαζούνη


Διαβάστε Περισσότερα »

Tα αποτελέσματα της σταυροδοσίας των δημοτικών συμβούλων του Δήμου Παλαμά.

Tα αποτελέσματα της σταυροδοσίας των δημοτικών συμβούλων του Δήμου Παλαμά.
 






Αναλυτικά η σταυροδοσιες στον δήμο:

Πατήστε επάνω στις φωτό για μεγένθυση

                                                         Συνδυασμός Αχιλλέα Καραλή
 
                                                      Συνδυασμός Γιώργου Σακκελαρίου 

                                                        Συνδυασμός Αρη Πολυγένη


Ολοι οι συνδυασμοί


Εκτύπωσε αυτή την ανάρτηση.
Διαβάστε Περισσότερα »

Η ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΜΑΣ...η δημοφιλέστερη σειρά της ελληνικής τηλεόρασης.

Η ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΜΑΣ

Το δημοφιλέστερο τηλεοπτικό πρόγραμμα της σεζόν 1974 -1975 και από τα δημοφιλέστερα τηλεοπτικά προγράμματα των σεζόν 1971-1972,1972-1973, 1973-1974 και 1975-1976.

Η μουσική των τίτλων της σειράς ήταν το ορχηστρικό θέμα "Χέρι-χέρι με τη νύχτα" του Άγγελου Σέμπου του 1969. Η σειρά ήταν ασπρόμαυρη και δεν προβλήθηκε ποτέ σε επανάληψη από την ΕΡΤ.
Προβλήθηκε από το 1973 έως το 1977 στην Κύπρο από το ΡΙΚ.
ΔΕΝ σώζεται στο Aρχείο της ΕΡΤ.
Δυστυχώς ήταν η εποχή που η καλή ΕΡΤ & ΥΕΝΕΔ τότε, έγραφε καινούρια σήριαλς επάνω στα παλιά.

Εκεί γνωρίσαμε για πρώτη φορά τον Κώστα Καφάση {Ιωνάθαν} τη Μαίρη Χαλκιά {Ρέα} τον Μάκη Δεμίρη τη Σάσα Καστούρα και πολλούς άλλους διάσημους αργότερα ηθοποιούς.
Το τραγούδι της σειρας ήταν του Γιώργου Ζαμπέτα.

Πρεμιέρα: Πέμπτη 24 Φεβρουαρίου 1972 (ΥΕΝΕΔ)
Φινάλε: Πέμπτη 20 Οκτωβρίου 1977

Ιστορίες απλών ανθρώπων σε σε μια αθηναϊκή συνοικία όπου δεσπόζει το αρχοντικό σπίτι των Δελακοβία, ενώ τριγύρω στη μικρή πλατεία υπάρχουν διάφορα μαγαζιά μεταξύ των οποίων κυρίαρχη θέση έχουν το ψιλικατζίδικο του Φανούρη και το καφενείο του Μάκη.
Κοινωνική ηθογραφία με νατουραλιστικό ύφος που αποτέλεσε πρώτυπο μίμησης για το  στήσιμο πολλών άλλων σειρών.
Είναι η δημοφιλέστερη σειρά της ελληνικής τηλεόρασης.
Ανάμεσα στους πολλούς τύπους και χαρακτήρες ξεχωριστή επιτυχία σημείωσαν: ο καφετζής Μάκης που αποτελούσε τον κεντρικό χαρακτήρα και συνδετικό κρίκο των παράλληλων ιστοριών και η κομμώτρια γυναίκα του Σάσα.
Η χαζούλα Ρέα και ο αγαπημένος της Ιωνάθαν "ψώνιο" με το τραγούδι, που
ελπίζει πως μια μέρα θα γίνει μεγάλη βεντέτα.

Και τέλος ο ψιλικατζής Φανούρης και η αρχόντισσα Δελακοβία με τον καπετάνιο γιό της που ήταν
ιδιοκτήτρια των ακινήτων της γειτονιάς.
Το Δεκέμβριο του 1975 έγινε ένα γερό λίφτινγκ στη σειρά με την αποχώρηση πολλών παλιών τύπων και τη προσθήκη νέων, δημοφιλέστεροι των οποίων απεδείχθησαν ο Κούλης και ο Αντωνάκης.

Στο τελευταίο επεισόδιο της σειράς, το κεντρικό σπίτι που στεγαζόταν το καφενείο δόθηκε αντιπαροχή, ο Μάκης μετακόμισε σε άλλη γειτονιά, ο Νάσος γίνεται τραγουδιστής και όλα τελειώνουν με ένα γλέντι στο κέντρο που τραγουδά, όπου συγκεντρώνονται όλοι οι ήρωες της σειράς.

Σενάριο: Κώστας Πρετεντέρης
Σκηνοθεσία : Πέτρος Λεωκράτης
Παραγωγή : ΑΣΤΗΡ TV


Το σήμα της εκπομπής...

Ηθοποιοί:
Μάκης Δεμίρης (Μάκης), Σάσα Καστούρα (Σάσα), Μαρία Φωκά (Δελακοβία), Μαίρη Χαλκιά (Ρέα), Κώστας Καφάσης (Ιωναθαν), Μπάμπης Ανθόποθλος (Φανούρης), Γιάννης Αργύρης (Καπετάνιος), Ανδρέας Φιλιππίδης (Κασσανδρής), Νίκος Μπακογιάννης (Κούλης 1975-77), Βασίλης Μαλούχος (Αργύρης 1975-77), Γιάννης Βογιατζής (Αντωνάκης Σκερδεμπές 1975-77), Μαίρη Μεταξά (Θεοδώρα 1975-77), Γιώργος Ζαχαριάδης (Νάσος 1977-77), Γιώργος Βουτσίνος (Φαίδων 1975-77), Τζένη Ζαχαροπούλου (Γεωργία 1975-77), Νέλλη Γκίνη (τραγουδίστρια), Βάσος Αδριανός, Νίκος Απέργης, Δημήτρης Μπισλάνης, Δήμητρα Ζέζα, Άννα Κυριακού, Χρήστος Ζορμπάς, Σούλη Σαμπάχ, Τόνια Καζιάνη, Τίμος Περλέγκας, Νόρα Βαλσάμη.

Χαρακτηριστικός ήταν ο ρόλος του ψιλικατζή Φανούρη (Μπάμπης Ανθόπουλος), όπως και της Ρέας (Μαίρη Χαλκιά), ένα είδος θηλυκού Μικέ, του χαζούλη χαρακτήρα που έκανε επιτυχία στον κινηματογράφο ο Γιάννης Βογιατζής (του είχε προταθεί να παίξει στη σειρά και αρνήθηκε,
συστήνοντας ο ίδιος τη Χαλκιά).
Φιγούρα της σειράς ήταν ο συγχωριανός μας Ιωνάθαν του Κώστα Καφάση, ένα γκαρσόνι με καημό να γίνει φίρμα της πίστας. Ο δικός του χαρακτήρας συμπύκνωσε τα χαρακτηριστικά της Ελλάδας που ανέτειλε με συστατικά την αφέλεια και το όνειρο του γρήγορου σουξέ.

Είναι λυπηρό πως δεν υπάρχουν φωτογραφίες και υλικό video για τη σειρά όπως και για πολλές άλλες αφού η ΥΕΝΕΔ τότε και ΕΡΤ 2 δεν κράτησε τίποτα, ούτε καν σκηνες από τη σειρά.
Οτι υπάρχει και διασώθηκε είναι από ιδιώτες.

 
Διαβάστε Περισσότερα »

Γιατί ο Παλαμάς την Κυριακή 25 Μάη ψηφίζει ΑΧΙΛΛΕΑ ΚΑΡΑΛΗ

Αρθρο του Κωνσταντίνου Μπαρτζιώκα 

Γιατί ο Παλαμάς την Κυριακή 25 Μάη ψηφίζει 
ΑΧΙΛΛΕΑ ΚΑΡΑΛΗ

Ο Αχιλλέας, γιατί έτσι τον ξέρει ο περισσότερος κόσμος του Δήμου Παλαμά κατάφερε σε μια εξαιρετικά δύσκολη στιγμή για τον τόπο να προσπεράσει εμπόδια, να εμπνεύσει και να συγκροτήσει σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα μια δημοκρατική παράταξη με αρχές, αξίες, όραμα και διάθεση για δουλειά.

Το δύσκολο εγχείρημα - ως πρώτος μεταξύ ίσων - το πίστεψε ο ίδιος, το πιστέψαμε οι συνεργάτες του, το αγκάλιασε ο κόσμος και έγινε μια δημοτική παράταξη με νέους ανθρώπους, με ανησυχίες για τα κοινά, έτοιμοι να δουλέψουν χωρίς κανένα ιδιοτελή σκοπό με μοναδικό κριτήριο την αγάπη για τον τόπο και την άμεση λύση των προβλημάτων του.

Στήριξη στον ίδιο και στην ΝΕΑ ΠΟΡΕΙΑ ΠΑΛΑΜΑ έχουν εκδηλώσει πάρα πολλοί συνδημότες μας, ακόμα και εκείνοι που λόγω των προσωπικών σχέσεων με υποψηφίους άλλων συνδιασμών δεν μπόρεσαν να μας ψηφίσουν απο τον πρώτο γύρο, δείχνοντας έμπρακτα πλέον την στήριξή τους για την ερχόμενη Κυριακή 25 Μαϊου, αναδεικνύοντας μας πρώτη δύναμη.

Αγρότες, κτηνοτρόφοι, επαγγελματίες, επιστήμονες, εργαζόμενοι αλλά και νέοι και νέες που αγωνιούν για τον τόπο τους, συστρατεύθηκαν μαζί μας για μια νέα πορεία και ένα Δήμο για όλους τούς δημότες.


Ο Αχιλλέας γνώστης των προβλημάτων του δήμου μας, με το χαμόγελό του και το ήπιο προφίλ του, ακούραστος εργάτης της καθημερινότητας με συλλογικές δράσεις, μεθοδικότητα και συστηματική δουλειά χαράζει ΝΕΑ ΠΟΡΕΙΑ για τον Δήμο μας με τους συνεργάτες του και έχοντας στο πλευρό του όλους τους δημότες, θα συμβάλει τα μέγιστα ώστε η καθημερινότητα να γίνει ποιοτική.

Ο κόσμος πλέον το γνωρίζει ποιός είναι αυτός που θα έχει πάντα την πόρτα του ανοιχτή για όλους τους δημότες, ποιός θα είναι πάντα δίπλα του δίνοντας λύσεις στα μικρά και μεγάλα προβλήματα.
Το είδαμε αυτό καθ΄ολη τη διάρκεια της προεκλογικής περιόδου, το αγκάλιασμα και την αγάπη του κόσμου, και όλοι εμείς θα του το ανταποδώσουμε οχι με λόγια αλλά με έργα και πράξεις.

Ο Δήμος Παλαμά μπορεί να αλλάξει, να αναβαθμισθεί και να γίνει καλύτερος αρκεί ο κόσμος να μας δείξει εμπιστοσύνη και να μας πιστέψει δίνοντάς μας με την ψήφο του την πρώτη θέση στον συνδυασμό μας.
Η ΝΕΑ ΠΟΡΕΙΑ ΠΑΛΑΜΑ διεκδικεί με αξιώσεις την πρωτιά στις επαναληπτικές εκλογές της Κυριακής 25 Μάη, διαψεύδοντας τις κασσάνδρες που μας ήθελαν αποκλεισμένους στον δεύτερο γύρο.

Παρά τις "γκεμπλίστικες" πρακτικές και μεθόδους που εφαρμόστηκαν και τον πόλεμο λάσπης που δεχθήκαμε, είμαστε όρθιοι και δηλώνουμε παρών για την επόμενη 5ετία για ένα δήμο για όλους τους δημότες χωρίς αποκλεισμούς και διακρίσεις.

ΔΩΣΤΕ ΜΑΣ ΤΗ ΔΥΝΑΜΗ αυτή την Κυριακή μακριά απο μικροπολιτικές σκοπιμότητες, μακριά απο αποκλεισμούς και διακρίσεις "δικών μας" και "αντιπάλων".

ΣΑΣ ΘΕΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΔΙΠΛΑ ΜΑΣ....ΟΛΟΥΣ !!!

Διαβάστε Περισσότερα »

Πέμπτη 22 Μαΐου 2014

Το ξυστό...

Το ξυστό κυκλοφόρησε στην Ελλάδα τον Οκτώβριο του 1993 και σταμάτησε την κυκλοφορία του τον Δεκέμβριο του 1999.

Το ξυστό λαχείο στην Ελλάδα κυκλοφόρησε σε συνολικά 127 εκδόσεις σε μεγάλη ποικιλία θεμάτων, αξίας και κερδών και υπήρξε εξαιρετικά δημοφιλές.

Από τις 127 εκδόσεις έχουμε περίπου 270  διαφορετικά σχέδια ή χρώματα.
Η πιο μικρή έκδοση ήταν 175.000 τεμάχια (Ζώδια – 10η και 14η έκδοση) και η πιο μεγάλη 99,8 εκατομμύρια τεμάχια (Πέταλο – 4η έκδοση).

Η εμπορική τους σήμερα αξία είναι ανύπαρκτη, μιας και ελάχιστοι συλλέκτες ψάχνουν ακόμα μερικά που τους λείπουν και συνήθως τα ανταλλάσσουν με άλλους.
Παραθέτουμε ωστόσο μερικά χαρακτηριστικά παραδείγματα από τις πρώτες εκδόσεις, έτσι για να θυμηθούμε λίγο τις εποχές που η μανία για το συγκεκριμένο  λαχείο είχε καταλάβει ολόκληρη τη χώρα.


πίσω στα παλιά
Διαβάστε Περισσότερα »

Τετάρτη 21 Μαΐου 2014

Βασικά...καλησπέρα σας!!!

Παρά τα τεχνικά ραδιοφωνικά προβλήματα της Ελλάδας, μιας αναπτυσσόμενης και με τα τραύματα του πολέμου ταραγμένης χώρας, στη δεκαετία του1970 "Ραδιοπειρατές" ή "Ραδιοερασιτέχνες" ή "Ραδιόφιλοι" ή "Εραστές του ραδιοφώνου" εκπέμπουν παράνομα στα περισσότερα μέρη της Ελλάδας, στα μεσαία κύματα.

Οι ερασιτεχνικοί ραδιοσταθμοί πολλαπλασιάζονται στις δεκαετίες 1970 και 1980 με τους απόφοιτους των ραδιοτεχνικών και ραδιοηλεκτρολογικών Σχολών, που πειραματίζονται με αυτοσχέδιες ηλεκτρονικές κατασκευές και φτιάχνουν ιδιοκατασκευασμένους ραδιοφωνικούς πομπούς.

Οι περισσότεροι από τους ραδιοπειρατές προέρχονται από τα μαθητικά νεανικά δρώμενα και εκπέμπουν ξένα ροκ και λαϊκά ελληνικά τραγούδια, προσπαθώντας με επιμονή να φτιάξουν το δικό τους επικοινωνιακό χώρο με τις τηλεφωνικές αφιερώσεις ενάντια σε μια αρνητικά δικαστική και αυστηρά αστυνομευόμενη κοινωνία.

1987 πειρατικός σταθμός Α12 του Αχιλλέα Μπαλαντίνα με RCA 807 
Μπορείτε να παρατηρήσετε ότι η κεφαλή του πικ-απ έχει για βάση κουτί από λουκούμια...

1980 πειρατικός σταθμός "Καλόκαρδος" του Χρήστου Χριστοδούλου...

Την εποχή της πειρατικής ραδιοφωνίας.
Δημιουργούσαν σταθμούς και εκπομπές για προσωπική ευχαρίστηση.
Χρησιμοποιούσαν κυρίως ψευδώνυμα.
Ο κάθε ραδιοπειρατής είχε το δικό του σταθμό.
Ο κάθε πειρατικός ραδιοφωνικός σταθμός έβγαινε στον αέρα μέσα από εφηβικά – νεανικά δωμάτια ή από σαλόνια παρέα με τα σεμεδάκια της μαμάς.

Κάποιες φορές, διάφοροι φίλοι συντόνιζαν τους σταθμούς τους και μέσω αναμετάδοσης (αν δε κάνω λάθος) δημιουργούσαν τα γνωστά νυχτερινά πηγαδάκια.
Ελάχιστοι σκεφτόταν πως κάποτε μπορεί να γίνει επάγγελμα το χόμπι τους, άσχετα κι αν έγινε για αρκετούς από αυτούς τελικά.


Στις εκπομπές τους χρησιμοποιούσαν μουσική ελεύθερα, χωρίς να πληρώνουν πνευματικά δικαιώματα.
Χρησιμοποιούσαν μουσική ανάλογα με τη διάθεση της στιγμής και όχι ανάλογα με την πληρωμένη λίστα της δισκογραφικής.
Συζητούσαν με τους ακροατές τους για οτιδήποτε σε ανοιχτές γραμμές που δεν απαντούσαν γραμματείς και παρατρεχάμενοι.
Ξόδευαν αρκετά χρήματα για να μπορούν να εκπέμπουν.
Κάποιοι άρχισαν να χρησιμοποιούν διαφημίσεις για να καλύψουν τα έξοδα και να μπορούν να συνεχίσουν να εκπέμπουν.
Κάποιοι άρχισαν να οργανώνουν ακόμα και πάρτι σε νυχτερινά μαγαζιά.

Όσο περνούσε ο καιρός και αύξανε το κοινό και η δύναμη του μέσου.
Άρχισε να δημιουργείται αναστάτωση στα επίσημα μέσα.
Τους κυνήγησαν αρκετά και κατάφεραν να φιμώσουν αρκετούς.
Κάποιοι ήρθαν αντιμέτωποι με το νόμο και ταλαιπωρήθηκαν ηθικά, ψυχολογικά και οικονομικά μέσα σε δικαστήρια.
Όσοι κατάφερναν να ξεφύγουν, προσπαθούσαν με κάθε τρόπο να διαφυλάξουν την ανωνυμία μέσω της ψευδωνυμίας τους, για να έχουν τη δυνατότητα να συνεχίσουν να εκπέμπουν.
Οι περισσότεροι φοβήθηκαν και σταμάτησαν να εκπέμπουν.

Ετσι και στο χωριό μας την Ιτέα δεν θα μπορούσε να λείψει το "φαινόμενο" εκείνης της εποχής.
Κάποιοι συγχωριανοί μας υπήρξαν πρωτοπόροι και πολύ "μπροστά" για την εποχή τους ενώ κατάφεραν μόνοι τους να φτιάξουν Ραδιοφωνικούς σταθμούς και μάλιστα "Γίγαντες" σε εμβέλεια για εκείνη την εποχή.
Διέθεταν ώρες, χρήμα και μεράκι ξημεροβραδιάζοντας πάνω απο τα πικάπς και τις μεγάλες πυρακτωμένες λυχνίες των μηχανημάτων.
Κάποιοι τούς έχουν ακόμα στα σπίτια τους παροπλισμένους μαζί με τούς χιλιάδες δίσκους βινιλίου για να τούς θυμίζουν τα νειάτα τους και την "επαναστασή τους".

Εδώ μαζεμένοι οι ραδιοερασιτέχνες της περιοχής μας σε κάποια γιορτή...απο αριστερά κάτω Χρήστος "Αμαζόνιος", πάνω Χρήστος "Καλόκαρδος", κάτω Τάσος "Απίθανος", Χρήστος "Θεσσαλός", πάνω Σπύρος "Sylvania", κάτω δεξιά † Φίλιππας "Περαστικός"†

Σας παραθέτω όλα τα ευρηματικά τους ψευδώνυμα και δίπλα τα ονόματα απο τους ερασιτέχνες "Ραδιοερασιτέχνες" της Ιτέας εκείνης της εποχής:

"Καλόκαρδος" -  Χρήστος Χριστοδούλου
"Θεσσαλός" -  Χρήστος Μπαλαντίνας
"San Remo" -  Νίκος Κουτσουμπέης
"Sylvania" -  Σπύρος & Μάκης Ανδριανόπουλος
"Ανεπανάληπτος" -  Ηλίας Μακρής
"Ράδιο 69" -  Βάϊος Καραγιάννης
"Απίθανος" -  Αρης Λιάχανος
"Α12" -  Αχιλλέας Μπαλαντίνας
"PlayBoy" -  Ζήσης Αρχοντής
"Μεγαλόκαρδος" -  Βαγγέλης Κοντοβάϊος
"Τα Σκαθάρια" -  Μίλτος Λιάχανος, Βαγγέλης Γούλας, Σάκης Μακρής
"Απαρηγόρητος" -  Αλέκος Μανώλης
"Περαστικός" -  Φίλιππας Μπακαβέλος †
"Super Sonic" -  Θάνος Μακρής
"Ραδιοφωνία Libero" -  Βασίλης Καναράς, Κώστας Γιαννάκος



Διαβάστε Περισσότερα »