Παρασκευή 25 Μαρτίου 2016

Ας το πάρουμε χαμπάρι επί τέλους: Η Ελλάδα εάλω...

195 χρόνια μετά από εκείνη τη μεγάλη μέρα για το έθνος φαίνεται σαν να μην άλλαξε τίποτα αφού η ελευθερία αυτής της χώρας περνάει τα ίδια δεινά με τότε.
Όλα θυμίζουν εκείνη την εποχή που με δάκρυα στα μάτια και με ματωμένα ρούχα από το αίμα των προγόνων μας, να γυρεύει βοήθεια από τις ξένες δυνάμεις και να αναζητεί απεγνωσμένα μια φωνή να την φωνάξει και πάλι για να βρεθεί ανάμεσα στους Έλληνες.
Κάπως έτσι περιφέρεται και σήμερα με ματωμένα ρούχα, όχι όμως αυτή την φορά από τον εχθρό, αλλά από εμάς τους ίδιους τους Έλληνες που λαβώσαμε κάθε μορφή της...

Ας το πάρουμε χαμπάρι επί τέλους:
Η Ελλάδα εάλω οριστικά και αμετάκλητα πια!
Και δεν εάλω από κανένα άλλο, αλλά από τον πλέον αδυσώπητο και ακατανίκητο, δικό της εχθρό:
Τους πρόστυχους, ξεφτιλισμένους και ξετσίπωτους πολιτικούς.

Δεν ήτανε οι Τούρκοι, δεν ήταν οι Μπραήμηδες, μηδέ Τουρκαλβανοί αυτοί που μας κουρσέψανε τη χώρα στη νέα εποχή. Ήτανε Έλληνες, δωσίλογοι κοινοί. Ρουφιάνοι ξεκουκούλωτοι με κοστουμιές Αρμάνι, και πρόστυχες κυράτσες με φρου-φρού κι αρώματα από τα σκέλια έως την κεφαλή. Βλαστάρια ανεπάγγελτα «Εφιαλτών», που βρήκαν έτοιμο για επάγγελμα την «πολιτική».
Και η Ελλάδα από σύμβολο αυτοθυσίας για την ελευθερία και την αξιοπρέπεια, έγινε έννοια κενή περιεχομένου για μία κάστα επαγγελματιών της πολιτικής, που έχει ως μόνη έγνοια της τη διατήρηση της εξουσίας και μέσω αυτής την επαύξηση της ευημερίας της.
Και είναι σε όλους φανερό ότι οι σημερινοί κοινοβουλευτικοί κοτζαμπάσηδες έλκουν την πολιτική τους καταγωγή και κουλτούρα από την πολιτική σαβούρα της Επανάστασης και όχι από τον Καποδίστρια ή τον «αγράμματο» (κατά Σκάϊ και Βερέμη) Κολοκοτρώνη.
Η «Ρωμιοσύνη» τους συγκινεί μόνο γιατί τους θυμίζει (ως μουσικό άκουσμα) τα νιάτα τους και το «Πολυτεχνειακό» τους παρελθόν, και όχι για το πολιτισμικό φορτίο που στους αιώνες κουβαλάει. Παίρνοντας την εξουσία στα χέρια τους, το τότε «ψωμί – παιδεία – ελευθερία», το έκαναν χαβιάρι (για πάρτη τους) – παραπαιδεία (για τα παιδιά μας) και υποτέλεια (για την πατρίδα μας)». Παγκοσμιοποιημένοι αμερικανοτραφείς τσογλανοκολεγιόπαιδες, Αλφαμήτες λεσχών και στοών κάθε είδους, βγάζουν σπυριά στο άκουσμα και μόνο της λέξης «πατρίδα», σε βαθμό που η αναφορά της και μόνο να θεωρείται ταυτόσημο του «εθνικισμού».
Τα πάντα έχουν γίνει αντικείμενο «δούναι και λαβείν», κυρίως δε γι’αυτούς λαβείν!

Μέσα σε ένα τέτοιο κλίμα είναι αυτονόητο πως τα εθνικά σύμβολα, και οι Εθνικές γιορτές όπως η σημερινή δεν έχουν θέση στη σημερινή Ελλάδα.
Είχαν ήδη πάψει να μην έχουν προ πολλού, απλώς εμείς αεροβατούντες αργήσαμε να το ψυλλιαστούμε.

http://kastrinos.pblogs.gr/


Διαβάστε Περισσότερα »

Πρόσληψη υδρονομέων στο Δήμο Παλαμά

ΠΡΟΣΚΑΛΟΥΜΕ
όσους ενδιαφέρονται να προσληφθούν ως υδρονομείς, με τους όρους που αναφέρονται παρακάτω, να καταθέσουν τις αιτήσεις τους από την Πέμπτη 24/03/2016 έως και την Παρασκευή 01/04/2016 στο Δημοτικό Κατάστημα του Παλαμά.

Αριθμός θέσεων
Το δημοτικό συμβούλιο με την υπ’ αριθμόν 20/2016 απόφαση του, καθόρισε τον αριθμό των θέσεων των υδρονομέων ως εξής:
Α. Υδρονομείς Άρδευσης είκοσι εννιά (29) άτομα, συγκεκριμένα:
 Για το αγρόκτημα Παλαμά άτομα επτά (7)
 Για το αγρόκτημα Βλοχού άτομο ένα (1)
 Για το αγρόκτημα Γοργοβιτών άτομο ένα (1)
 Για το αγρόκτημα Κοσκινά άτομο ένα (1)
 Για το αγρόκτημα Συνοικισμού Ψαθοχώρας της Τ.Κ Κοσκινά άτομο ένα (1)
 Για το αγρόκτημα Καλυβακίων άτομο ένα (1)
 Για το αγρόκτημα Μάρκου άτομο ένα (1)
 Για το αγρόκτημα Μεταμόρφωσης άτομο ένα (1)
 Για το αγρόκτημα Αγίου Δημητρίου άτομο ένα (1)
 Για το αγρόκτημα Προαστίου άτομα δύο (2)
 Για τα αγροκτήματα Αγίας Τριάδας και Καλογριανών άτομο ένα (1)
 Για τα αγροκτήματα Πεδινού και Μαραθέας άτομα δυο (2)
 Για το αγρόκτημα Ιτέας άτομα δύο (2)
 Για το αγρόκτημα Συκεώνας άτομο ένα (1)
 Για το αγρόκτημα Αστρίτσας άτομο ένα (1)
 Για το αγρόκτημα Φύλλου άτομα δύο (2)
 Για το αγρόκτημα Αμπελώνας άτομο ένα (1)
 Για το αγρόκτημα Ορφανών άτομο ένα (1)
 Για το αγρόκτημα Πετρίνου άτομο ένα (1)

2. Αρδευτική περίοδος
Το δημοτικό Συμβούλιο όρισε με την υπ’ αριθμόν 20/2016 απόφαση του την αρδευτική περίοδο από 15-04-2016 έως 15-09-2016.

3. Απαιτούμενα Θετικά Προσόντα
Για να εκλεγεί κάποιος υδρονομέας πρέπει:
α. Να έχει την Ελληνική ιθαγένεια.
β. Να έχει συμπληρώσει το 23ον έτος της ηλικίας του και να μη υπερβαίνει το 60ο. («’Υδρονομεύς δύναται να εκλεγή και ο άγων ηλικίαν μέχρι του 65ου έτους, κατόπιν αποφάσεως ειδικώς ητιολογημένης.», σύμφωνα με το άρθρο 6 παραγ.1β. του Β.Δ 28.3/15.4.1957)
γ. Να γνωρίζει ανάγνωση και γραφή.

4. Απαιτούμενα Αρνητικά Προσόντα
Δεν μπορούν να εκλεγούν υδρονομείς:
α. Οι καταδικασθέντες σε ποινή συνεπαγομένη κατά νόμο στέρηση της ικανότητος του διορισμού ως δημοσίου υπαλλήλου, εφ' όσον διαρκεί η στέρηση αύτη.
Δεν απαιτείται να έχουν απολυθεί από τις τάξεις του στρατού.
Προτιμώνται όμως μεταξύ των εχόντων τα τυπικά και ουσιαστικά προσόντα υποψηφίων οι υπηρετήσαντες εις τις ένοπλες δυνάμεις και εκ τούτων οι έχοντες μάχιμο υπηρεσία εν τη ζώνη επαφής μετά του εχθρού.

5. Απαιτούμενα Δικαιολογητικά
Στην αίτηση που υποβάλλεται για τον διορισμό επισυνάπτονται:
α) Πιστοποιητικό του οικείου δημάρχου (ή προέδρου κοινότητος) περί της εγγραφής του υποψηφίου στο μητρώο. Στο πιστοποιητικό πρέπει να φαίνεται και η χρονολογία της γεννήσεως.
β) Πιστοποιητικό της οικείας σχολικής αρχής περί των γραμματικών γνώσεων του υποψηφίου.
γ) Αντίγραφο του δελτίου ποινικού μητρώου των υποψηφίων, εκδιδόμενο ένα μήνα κατ' ανώτατον όριο προ της αιτήσεως προς διορισμό.
δ) Βεβαίωση δημοτικής ενημερότητας του ιδίου, συγγενών α’ βαθμού και της/του συζύγου.
Η εκλογή και ο διορισμός μπορεί να γίνει και πριν την προσκόμιση των πιστοποιητικών, εφ' όσον υποβληθεί υπεύθυνη δήλωση του υποψηφίου περί της συνδρομής των προσόντων και λοιπών προϋποθέσεων της εκλογής.
Υποχρεούται όμως ο διορισθείς να προσκομίσει τα παραπάνω δικαιολογητικά εντός ευλόγου από
του διορισμού προθεσμίας, άλλως απολύεται άνευ οιασδήποτε διατυπώσεως.
Η προθεσμία αύτη, η οποία αναγράφεται στο έγγραφο του διορισμού, δεν δύναται να  είναι μεγαλύτερη των 30 ημερών από την κοινοποίηση του εγγράφου του διορισμού.

6. Εκλογή υδρονομικών οργάνων
Τα υδρονομικά όργανα θα εκλεγούν από το Δημοτικό Συμβούλιο.

7. Αναδιορισμός
Τα υδρονομικά όργανα διορίζονται μόνο για την χρονική διάρκεια της αρδευτικής περιόδου, όπως αυτή ορίστηκε παραπάνω.
Τα εκ τούτων ευδοκίμως υπηρετούντα όργανα αναδιορίζονται υποχρεωτικώς από τον αγρονόμο και για την επόμενη ή τις επόμενες αρδευτικές περιόδους, μετά από πρόταση του δημοτικού συμβουλίου.

8. Καθήκοντα Υδρονομέων
α. Η επιτήρηση της κανονικής ροής των αρδευτικών υδάτων και η διανομή αυτών κατά τον ισχύοντα κανονισμό αρδεύσεως (ή εάν δεν υπάρχει κανονισμός, κατά τα κρατούντα έθιμα και την καθιερωμένη σειράν αρδεύσεως).
β. Η επιμέλεια της καλής συλλογής και διοχετεύσεως των αρδευτικών υδάτων και η επιτήρηση της ροής αυτών στους αρδευτικούς αύλακας, μέχρι της, εις έκαστο αρδευόμενο κτήμα, εκχύσεώς τους.
γ. Η φύλαξη και η προστασία των πάσης φύσεως αρδευτικών έργων και η επιμέλεια της καλής συντήρησής τους.
δ. Ο έλεγχος της εφαρμογής των υπό των αρμοδίων αρχών ή συμβουλίων ή επιτροπών εκδιδομένων διατάξεων, που αφορούν την διανομή των αρδευτικών υδάτων ή την εκτέλεση ή συντήρηση αρδευτικών έργων ή την καθαριότητα και υγιεινή των υδάτων.
ε. Η βεβαίωση και η καταγγελία των περί τα άνω αντικείμενα αδικημάτων.
στ. Η άμεσος γνωστοποίηση εις τον αρμόδιο αγροφύλακα παντός αγροτικού αδικήματος, το οποίο υπέπεσε στην αντίληψή τους.
ζ. Η φύλαξις των παρά τας όχθας των αυλάκων ή εις μικράν από τούτων απόσταση κειμένων αγροτικών κτημάτων, δι' ά κέκτηνται αρμοδιότητας και υπέχουν ευθύνες ως και οι αγροφύλακες.

9. Δημοσίευση Πρόσκλησης
Η πρόσκληση θα δημοσιευθεί με φροντίδα του δημάρχου τουλάχιστον επτά ημέρες πριν από την ημέρα εκλογής με τοιχοκόλληση αντιγράφου αυτής στον πίνακα ανακοινώσεων του δημοτικού καταστήματος της έδρας του Δήμου, καθώς και στα δημοτικά καταστήματα των Δημοτικών Ενοτήτων.

10. Πληροφόρηση ενδιαφερομένων
Πληροφορίες παρέχονται στο δημοτικό κατάστημα της έδρας του Δήμου Παλαμά Διεύθυνση Β. Παπακυρίτση 4, Τηλέφωνο 2444350141 και FAX 2444350117, κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες.
Αντίγραφο της πρόσκλησης χορηγείται στους ενδιαφερόμενους ύστερα από αίτηση που υποβάλλεται στην παραπάνω διεύθυνση.

 Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΠΑΛΑΜΑ
 ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΑΚΕΛΛΑΡΙΟΥ
Διαβάστε Περισσότερα »

Τετάρτη 23 Μαρτίου 2016

Φωνάρα μου...ψωνάρα μου!!!

Κάνεις το λάθος να πάς στα "μπουζούκια" την σήμερον, (και εννοώ τις μεγάλες πίστες γιατί δεν έχω τίποτα με το υπέροχο αυτό όργανο) και νομίζεις ότι μπήκες κατά λάθος σε καμιά πασαρέλα με επίδειξη εσωρούχων.
Πίνεις ένα ποτό, πίνεις δεύτερο, και στο τρίτο βλέπεις μόνο τα μπούτια και τα στήθια των γυναικών που τραγουδάνε.
Και όσο περισσότερο τους λείπει το ταλέντο και η φωνή, τόσο περισσότερο "κρέας" δείχνουν.

Διάφανα φορέματα, σούπερ μίνι, αποκαλυπτικά σκισίματα, ζαρτιέρες και ότι άλλο μπορεί να βάλει ο νους ενός ανθρώπου επιλέγουν και φορούν στις πίστες κάθε βράδυ.
Από το πολύ κρέας που βλέπεις, στο τέλος θα πας σε κανένα κρεοπωλείο, και θα πείς:
"Βάλε μου τρία κιλά μπούτι και ένα κιλό στήθος τραγουδίστριας"

Φυσικά, οι λιγούρηδες και οι κλαρινογαμπροί, είναι μέσα στην τρελή χαρά..
- "ΦΩΝΑΡΑ ΜΟΥ" φωνάζουν σαν αφηνιασμένοι πετώντας λουλούδια μαζί με τα κοτσάνια τους, ανοίγοντας σαμπάνιες και περιμένοντας στην ουρά για μια selfie μαζί τους.
Και η "φωνάρα" τους, αισθάνεται φυσικά σαν θηλυκός βάρδος στη σκάλα του Μιλάνου.
Που πας "ΨΩΝΑΡΑ ΜΟΥ";...που πάς;
Αυτό πάλι που θέλουν να βελτιώσουν τα επαγγελματικά τους κι αντί να κάνουν φωνητική κάνουν πλαστική, δεν το καταλαβαίνω.

Εχω διαβάσει κάπου οτι κάθε εβδομάδα τουλάχιστον 10 νταλίκες που μεταφέρουν λουλούδια ξεκινούν από την Κωνσταντινούπολη, περνούν τα σύνορα και φτάνουν στην Ελλάδα για να τροφοδοτήσουν νυχτερινά κέντρα...αλλά και γραφεία τελετών (εδώ η αντίθεση σε όλο το μεγαλείο της). Ασε που κάθε γυναικεία ύπαρξη που θεωρεί την έξοδο στα μπουζούκια τόσο σημαντική ώστε φοράει σε μια εμφάνιση την..."Άρτα και τα Γιάννενα".

Στα μπουζούκια πας να ακούσεις μουσική και να διασκεδάσεις, όπως τον παλιό καλό καιρό, όχι να "φτιάξεις" τη χαλασμένη σου λίμπιντο. Ούτε πας για να στην πέφτει με το που κατέβει από την πίστα η "ψωνάρα" που την είδε τραγουδίστρια για κονσομασιόν και να σου κατσικώνεται όλο το βράδυ μπεκροπίνοντας σαν καουμπόης.

Ε, ναι.. έλεος δηλαδή, κατάντησε αηδία...

Παύλος


Διαβάστε Περισσότερα »

Δευτέρα 21 Μαρτίου 2016

Ανοιξιάτικη 2ήμερη εξώρμηση στα Ζαγοροχώρια πραγματοποίησε ο Πολιτιστικός Σύλλογος Ιτέας

Πόσο συχνά δεν έχεις συναντήσει εικόνες σε περιοδικά, στην τηλεόραση, στο facebook, από τοπία τόσο μαγικά που νομίζεις πως, αν τα κοιτάξεις καλύτερα, κάπου θα δεις να τριγυρνούν νεράιδες και ξωτικά;
Και πόσες φορές η λεζάντα από κάτω δεν υπογράμμιζε τον ίδιο κάθε φορά προορισμό: Ζαγοροχώρια;

Είναι από τις φορές που δεν ξέρεις αν οι λέξεις μπορούν να αποτυπώσουν την ογκώδη και επιβλητική ομορφιά του τόπου αυτού. Αριστοκρατικές εικόνες, συναισθήματα και ηρεμία που δε μπορείς να συναντήσεις εύκολα στην πόλη
Τα χωριά του Ζαγορίου, μικρά και μεγάλα, σε προσκαλούν να τα εξερευνήσεις, να τα ανακαλύψεις και τελικά (αναπόφευκτα) να τα αγαπήσεις, αφού η ομορφιά που θα συναντήσεις δεν μπορεί παρά να σε κερδίσει με την απαράμιλλη αισθητική και το πλούσιο φυσικό τοπίο.

Επισκεφτήκαμε το χωριό Καλπάκι και το Πολεμικό Μουσείο.
Εκεί μας έγινε ξενάγηση απο στρατιώτες και προβολή βίντεο για τη μάχη του Καλπακίου.
Στο βιβλίο πεσόντων ήταν γραμμένο και το όνομα ενός κουτσιαριώτη Παναγιωτή Βάϊου του Σωκράτη ο οποίος σκοτώθηκε σε εκείνη τη μάχη.


Μετά επισκευτήκαμε την όμορφη Αρίστη για καφέ, τσιπουράκι και φαγητό.
Μετά επίσκεψη σε πέτρινα γεφύρια, της Κλειδωνιάς και της Κόνιτσας.
Στις τέσσερις το απόγευμα καταλήξαμε σε ξενοδοχείο της Κόνιτσας για ξεκούραση και ελεύθερη ώρα μέχρι την Κυριακή το πρωϊ.
Την άλλη μέρα αφού πήραμε το πρωινό αναχωρήσαμε για το ξακουστό Τσεπέλοβο.
Εκεί καθίσαμε για καφέ και ανάψαμε κεράκι στον Ναό του Αγίου Νικολάου.
Στη συνέχεια επισκευτήκαμε το μεγαλύτερο τρίτοξο γεφύρι των Κήπων.
Κατόπιν επίσκεψη στο φαράγγι του Βίκου και στο χωριό Μονοδένδρι για φαγητό και ελεύθερη ώρα.
Αργότερα επίσκεψη στο Εκκλησάκι της Αγίας Παρασκευής με θέα το φαράγγι του Βίκου.
Αναχώρηση στις 5 το απόγευμα για Ιτέα.
Στην διαδρομή για το χωριό σταματήσαμε για ξεκούραση και ένα καφεδάκι στο Μέτσοβο όπου χαλαρώσαμε μέχρις ότου πάρουμε τον δρόμο της επιστροφή μας.

Το Δ.Σ του συλλόγου ευχαριστεί όλους όσους συμμετείχαν ώστε να πραγματοποιηθεί με επιτυχία και αυτή η μοναδική 2ήμερη εκδρομή.



























































Διαβάστε Περισσότερα »