Παρασκευή 28 Μαΐου 2021

Η Δημοτική Σύμβουλος Μαλαματένια Μπουραζάνη δηλώνει ανεξάρτητη

Συνδημότες και συνδημότισσες

Με ανάμεικτα συναισθήματα θέλω να σας ανακοινώσω την απόφασή μου για ανεξαρτητοποίηση από την δημοτική ομάδα της μείζονος μειοψηφίας του δήμου Παλαμά «Νέα Πορεία». Οι λόγοι που με οδήγησαν σε αυτήν την πράξη είναι πολλοί και σοβαροί. Η απόφασή μου πάρθηκε κατά κύριο λόγο επειδή παραμένω πιστή τόσο στις αρχές μου όσο και στα κίνητρα που με ενέπνευσαν για την ενασχόλησή μου με την τοπική αυτοδιοίκηση. Η παρουσία μου και η προσφορά μου για το κοινό καλό είναι για μένα στάση ζωής. Εξάλλου το έχω αποδείξει με τις μέχρι τώρα πράξεις μου. Έτσι μπήκα στην πολιτική, με όνειρα και διάθεση προσφοράς προς τους δημότες μας. Δυστυχώς όμως η πραγματικότητα ήταν εντελώς διαφορετική. Τα όνειρά μου τα σκορπούσε η αδιαφορία και η αναποτελεσματικότητα. Τις προτάσεις μου τις έβλεπα να πέφτουν πάνω σε ένα τοίχο αδιαλλαξίας. Έβλεπα τον δήμο να αγνοεί κάθε ωφέλιμη πρόταση και να υιοθετεί πολιτικές χωρίς καμία αναπτυξιακή προοπτική.

Ο δεύτερος και πολύ βασικός λόγος ήταν η έντονη απογοήτευση που αφορούσε την παρουσία και τη στάση της δικής μου δημοτικής ομάδας. Πλην ελάχιστων εξαιρέσεων, η πολιτική αφωνία και η έλλειψη ουσιαστικής αντιπολίτευσης σε συνάρτηση με τις τελευταίες εξελίξεις όπου «κάποιοι έξυπνοι» με θέση ευθύνης και δικαίωμα υπογραφής κατά το παρελθόν, και που όταν έπρεπε και μπορούσαν να αλλάξουν το δήμο μας προς το καλύτερο, όχι μόνο δεν το  έκαναν αλλά προσπαθούν ακόμη και σήμερα με διάφορα πολιτικά παιχνιδάκια να παραμείνουν στην επιφάνεια χωρίς να έχουν ακόμη αντιληφθεί ότι ο κόσμος, τους έχει γυρίσει την πλάτη και δεν εκπροσωπούν τίποτα άλλο πέρα από τον εαυτό τους.

Αυτή είναι η αλήθεια και η αλήθεια πλέον δεν μπορεί να κρυφτεί.

Όπως ανέφερα προηγουμένως ο κύριος λόγος της ανεξαρτητοποίησής μου είναι ότι εγώ συνεχίζω να παραμένω πιστή στις ιδέες μου και στις θέσεις της μεγάλης μας παράταξης. Σε αντίθεση με άλλους που προσπαθούν μέσω αυτής της παράταξης να κρύψουν την ανυπαρξία τους και να ενδιαφέρονται μόνο για τα προσωπικά τους συμφέροντα. Θέλω να γνωρίζουν όλοι οι δημότες μας ότι θα συνεχίσω να είμαι κάθε στιγμή δίπλα τους. Θέλω να γνωρίζουν ότι τα όνειρα για ένα καλύτερο δήμο δεν μπορεί να τα σταματήσει κανείς. Και κλείνοντας θέλω να πιστεύω ότι σύντομα κάτι καινούργιο, κάτι μεγάλο θα γεννηθεί και θα δώσει στο δήμο μας τη θέση που πραγματικά του αξίζει.

Μένω δίπλα σας.

            Μαλαματένια Μπουραζάνη


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι όροι χρήσης που ισχύουν για τη δημοσίευση των σχολίων, έχουν ως εξής: Σχόλια ανώνυμα, σχόλια τα οποία είναι υβριστικά ή περιέχουν χαρακτηρισμούς ή ανώνυμες καταγγελίες που δεν συνοδεύονται από αποδείξεις θα αφαιρούνται. Η "Ιτέα Καρδίτσας" δεν παρεμβαίνει σε καμία περίπτωση για να αλλοιώσει το περιεχόμενο ενός σχολίου εφόσον πληρεί τις προϋποθέσεις. Σε καμιά περίπτωση τα σχόλια δεν αντιπροσωπεύουν την "Ιτέα Καρδίτσας". Επίσης ο διαχειριστής διατηρεί το δικαίωμα να αφαιρεί οποιοδήποτε σχόλιο θεωρεί ότι εμπίπτει στις παραπάνω κατηγορίες. Με την αποστολή ενός σχολίου αυτόματα αποδέχεστε και τους όρους χρήσης.

Ο διαχειριστής