Τετάρτη 23 Οκτωβρίου 2013

- Νέος κύκλος κλοπών μετασχηματιστών της ΔΕΗ από χωράφια της περιοχής μας

Ύστερα από μια μικρή τρίμηνη παύση, οι «κυνηγοί χαλκού» χτύπησαν ξανά σε Ιτέα, Άμπελο, Φύλλο, Λεύκη κλέβοντας μετασχηματιστές από χωράφια της περιοχής μας.
Συνολικά τις τελευταίες ημέρες, από την αρχή του μήνα, περίπου περισσότεροι από 30 μετασχηματιστές κλάπηκαν σε διάφορες περιοχές του νομού Καρδίτσας.

Σημειώνεται ότι πέρυσι εξιχνιάστηκαν 1.222 κλοπές μετασχηματιστών, καλωδίων και ηλεκτρικών πινάκων, που πραγματοποιήθηκαν στη Θεσσαλία.
Κατασχέθηκαν πάνω από 1.450 κιλά χαλκού, 700 περίπου μέτρα πλαστικού καλωδίου της ΔΕΗ, από το οποίο είχε αφαιρεθεί ο χαλκός, καθώς και πλήθος εργαλείων και αντικειμένων, που χρησιμοποιούσαν για τη διάπραξη των κλοπών.

Η συνολική οικονομική ζημία που υπέστη η επιχείρηση της Δ.Ε.Η. εκτιμάται ότι υπερβαίνει τα 3.900.000 ευρώ.
Ο κάθε μετασχηματιστής ζυγίζει 200-400 κιλά και κοστίζει περίπου 4000-8000 ευρώ, για τα οποία επιβαρύνθηκαν οι πολίτες.


Διαβάστε Περισσότερα »

Τρίτη 22 Οκτωβρίου 2013

- Τακτική γενική συνέλευση του Πολιτιστικού Συλλόγου Ιτέας

Ομαλά διεξήχθη και η 2η Τακτική Γενική συνέλευση των μελών του Εκπολιτιστικού Μορφωτικού Συλλόγου Ιτέας την Κυριακή 20 Οκτωβρίου στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων του Δημοτικού καταστήματος Ιτέας.

Σε μια γεμάτη από κόσμο αίθουσα αναφέρθηκαν τα ποσά που διαχειρίστηκε το Δ.Σ καθώς επίσης και το υπόλοιπο θετικό ταμείο του Συλλόγου.

Αναφέρθηκε αναλυτικά το έργο του απερχόμενου Δ.Σ και στη συνέχεια ορίστηκε εφορευτική επιτροπή για την διεξαγωγή εκλογών καθώς επίσης και η ημερομηνία αυτών.  


Εφορευτική επιτροπή είναι η κάτωθι:
Θεόδωρος Σδόγγος
Νικόλαος Μανώλης
Χρήστος Κάσσος
Ηλίας Μακρής (αναπληρωματικό μέλος)

Ημερομηνία διεξαγωγής των εκλογών ορίστηκε η Κυριακή 27 Οκτωβρίου στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων του Δημοτικού καταστήματος Ιτέας και τις ώρες 10:00 πμ έως 17:00 μμ.
Οι ενδιαφερόμενοι υποψήφιοι μπορούν να υποβάλουν τις αιτήσεις τους μέχρι και την Παρασκευή 25 Οκτωβρίου στο γραφείο του Προέδρου της Κοινότητας Ιτέας κ.Θεόδωρου Σδόγγου.
Διαβάστε Περισσότερα »

Πέμπτη 17 Οκτωβρίου 2013

- Πίσω στα παλιά...

Πολλές οι διαφημίσεις για τσιγάρα εκείνα τα χρόνια.
Ότι βλάπτουν σοβαρά την υγεία δεν το έγραφαν.
Αντιθέτως έγραφαν....απολαυστικά....αρωματικά...ελαφρά...ωραίες συσκευασίες ...χρώματα.!!!

Σπάνιο είδος ο μη καπνιστής.
Και όπου πήγαινες σε κλειστό χώρο ντουμάνιαζες.
Μέσα στα σπίτια παντού τασάκια και φυσικά η τσιγαρίλα σε όλους τους χώρους.

Τα παιδιά έβλεπαν τους μεγάλους με τα πακέτα τα σπίρτα τους αναπτήρες και τους ζήλευαν.
Ανυπομομονούσαν πότε θα μεγαλώσουν.
Μέχρι τότε μαζεύανε τα άδεια κουτιά και έπαιζαν με αυτά όπως
με τις χαπαχούπες ...τα χαρτάκια που αγοράζανε από τον ψιλικατζή δηλαδή.

Φυσικά υπήρχε και η πρόκληση του απαγορευμένου.
Ο αρχηγός της τσακαλοπαρέας είχε βουτήξει ένα άφιλτρο
από το πακέτο του πατέρα του.
Τσιλιαδόρος στην γωνιά του δρόμου το άναβε και το πέρναγε χέρι χέρι στους αμούστακους βαρύμαγκες.
Σε λίγο λές και είχαν κολλήσει όλοι χτικιό από τον βήχα....κόκκινα τα μάτια και η μαγκιά έφευγε.
Γραμμή για τον ψιλικατζή για καραμέλες από την γυάλα με γεύση κανέλας μπάς και φύγει η βρώμα από την ανάσα και γλυτώσεις το κοκκίνισμα στα μάγουλα από τα σκαμπίλια γυρίζοντας στο σπίτι αλλά και την απειλή της τότε εποχής ευχή σημερινή...

"....με τα μυαλά που έχεις σε βλέπω να πουλάς κουλούρια...."





















Διαβάστε Περισσότερα »

- Πιο βλάκας πεθαίνεις...

Ελλάδα 2013:
Μία χρεοκοπημένη χώρα, μία απαθέστατη κοινωνία, μία οικονομική ολιγαρχία και μία μάζα ανθρώπων που προσπαθεί να κρύψει την απάθεια και τη δειλία που την χαρακτηρίζουν πίσω από τη γενικευμένη βλακεία.

Οι δημοσιογράφοι που δεν πήρανε χαμπάρι τη χρεοκοπία της χώρας είναι ακόμα στις θέσεις τους.
Οι επιχειρηματίες και οι εργολάβοι που απολαμβάνουν εξοργιστικά προνόμια είναι ακόμα υπεράνω όλων.
Οι πολίτες που δεν έκαναν τίποτα για να αλλάξουν τα πράγματα μέσα από την καθημερινή ενασχόληση και συμμετοχή τους σε κοινωνικές δραστηριότητες είναι ακόμα στον καναπέ τους.

Ένα από τα πιο αγαπημένα σλόγκαν των απανταχού εξουσιαστών, το περίφημο “καταδικάζουμε τη βία από όπου και αν προέρχεται”, ήρθε και πάλι στη μόδα.

Πολιτικοί, δημοσιογράφοι, αναλυτές, προσωπικότητες του πνεύματος και του κώλου απαιτούν από τους ραγιάδες που τους εμπιστεύονται να καταδικάζουν τη βία 5 φορές τη μέρα.
Γιατί;
Μα, γιατί ξέρουν ότι η δίκαιη και στοχευμένη βία είναι η μόνη φυσιολογική απάντηση απέναντι σε όσους οδήγησαν μία ολόκληρη χώρα στα βράχια. Και το μόνο πράγμα που φοβάται το στρατόπεδο των από πάνω είναι η βία του λαού που, σε κάποια φάση, θα στραφεί απέναντι στους δυνάστες του για να αποδώσει ουσιαστική και τυφλή δικαιοσύνη.

Καλώς ή κακώς, μόνο η βία μπορεί να αναγκάσει μία κοινωνία να αλλάξει ριζικά κατεύθυνση.
Δεν μιλάμε φυσικά για να κάνει ο καθένας ότι θέλει, όποτε θέλει και όπως θέλει. Μιλάμε για την άκρως απαραίτητη βία που θα προκύψει σαν αναπόφευκτη αντίδραση και θα δώσει μία κλωτσιά στο σάπιο σύστημα του χθες για να κοιτάξουμε και να υποδεχτούμε ένα διαφορετικό ελπιδοφόρο αύριο.
Η βία ήταν, είναι και θα είναι εργαλείο.
Μόνο στα μυαλά των αρρωστημένων τύπων είναι αυτοσκοπός και στόχος ζωής.

Με βία ελευθερώθηκε η Ελλάδα από τους Τούρκους το 1821, μετά από σχεδόν 400 χρόνια σκλαβιάς, όχι με θεωρητικές πολιτικές προτάσεις.
Με βία αντιστάθηκαν οι έλληνες εξεγερμένοι απέναντι στους ναζί την περίοδο της γερμανικής κατοχής, όχι με τα επιχειρήματα του Πρετεντέρη.
Με βία έγινε η επανάσταση στην Κούβα, όχι με debate ανάμεσα στον Κάστρο και τον Μπατίστα.
Με βία η Αμερική ανάγκασε την Ιαπωνία να παραδοθεί και να λήξει ο Β Παγκόσμιος πόλεμος, όχι με ανταλλαγές απόψεων.

Για να το πάμε και λίγο παρακάτω με βία, και μάλιστα μαζική και τυφλή, κατάφερε η κυβέρνηση του Παπανδρέου να περάσει το μεσοπρόθεσμο τον Ιούνιο του 2011.
Με βία, σπάνε οι απεργίες των εργαζομένων.
Με βία περνάνε από τη Βουλή τα αντισυνταγματικά νέα μέτρα.
Με βία θέλει το κράτος και οι επενδυτές να κάνουν την εξόρυξη χρυσού στις Σκουριές.
Είναι το λιγότερο αστείο να μιλάνε οι κυβερνήσεις που χρησιμοποιούν τη βία καθημερινά για μία γενικευμένη καταδίκη της βίας από όπου και αν προέρχεται.
Χωρίς την κρατική βία, αυτός ο πλανήτης θα ήταν ένα πολύ πιο ασφαλές και ειρηνικό μέρος για όλους.

Όσο για την Ελλάδα, από ότι φαίνεται η δίκαιη βία θα αργήσει να κάνει την εμφάνιση της, αφού ένα 30% πιστεύει ότι μας ψεκάζουν.
Το να είσαι σκέτο ραγιάς υποφέρεται.
Το να είσαι, όμως, και βλάκας και ραγιάς είναι κάτι που δεν παλεύεται…!!! 
Διαβάστε Περισσότερα »

Τρίτη 15 Οκτωβρίου 2013

- Μόνο για Έλληνες…

Καλημέρα. Έχετε τρόφιμα;
– Ναι. Είσαι Έλληνας;
– Δεν υπάρχει Ιουδαίος και Έλληνας, δεν υπάρχει δούλος και ελεύθερος, δεν υπάρχει άντρας και γυναίκα…(Προς Γαλάτας Επιστολή Απ.Παύλου, 3,28) .
– Ποιος είσαι ρε;
– Ονομάζομαι Ιησούς. Είμαι εβραίος.
– Χάσου από δω ρε. Είναι μόνο για Έλληνες λέμε.

- Καλημέρα. Πεινάω. Έχετε κάτι;
– Ναι, μοιράζουμε τρόφιμα. Είσαι Έλληνας;
– Όχι. Ονομάζομαι Λόρδος Βύρων, είμαι Άγγλος αλλά λατρεύω τη χώρα σας. Πέθανα γι’ αυτήν πριν χρόνια.
– Ουστ από δω μωρή αδερφάρα Εγγλέζε.

- Γεια σας. Είμαστε ρακένδυτοι, πεινάμε πολύ, είμαστε αποκαμωμένοι.
– Τι θέλετε όλοι εσείς εδώ ρε; Είστε Έλληνες;
– Όχι κύριε. Είμαστε ξένοι. Γάλλοι, Γερμανοί, Ιταλοί, Πολωνοί, Σουηδοί. Είμαστε το τάγμα των Φιλελλήνων. Πολεμήσαμε για την Ελλάδα το 21, στη μάχη του Πέτα, στο Κομπότι. Σκοτωθήκαμε για την Ελλάδα. Υπάρχει μνημείο για μας στην πλατεία του Ναυπλίου. Να κι εδώ δίπλα στο Σύνταγμα υπάρχει οδός αφιερωμένη σε μας. Φιλελλήνων λέγεται.
– Να πάτε στο διάολο ρε. Εδώ είναι μόνο για Έλληνες. Στα τσακίδια.

-Μας συγχωρείτε. 
Είμαστε λαβωμένοι, γεμάτοι αίματα και χώματα ελληνικά πάνω μας. Πεινάμε και διψάμε.
- Τι είστε εσείς ρε αράπηδες και ξένοι!
- Είμαστε Άγγλοι, Νεοζηλανδοί, Αυστραλοί, Ινδοί και Πακιστανοί. Πολεμήσαμε εδώ τους ναζί, βοηθήσαμε την Ελλάδα στον αγώνα κατά των Γερμανών. Μας έκρυβαν οι Έλληνες, μας έδιναν φαγητό και νερό. Εσείς τι είστε με ξυρισμένα κεφάλια και μαύρες μπλούζες;
- Εμείς δίνουμε φαγητά μόνο για Έλληνες. Φύγετε από δω αράπηδες. Έξω οι ξένοι λέμε.

-Μιρμενγκιές (καλημέρα).
- Τι θες ρε βλάκα;
- Μπούκ, ούγι (ψωμί, νερό).
- Φύγε από δω ρε καργιόλη ξένε.
- Είμαι ο Μάρκος Μπότσαρης κύριε. Μιλώ αρβανίτικα, τη γλώσσα των ηρώων της Επανάστασης. Τη γλώσσα της Μπουμπουλίνας, του Κριεζιώτη, του Ανδρέα Μιαούλη.
-Εξαφανίσου από δω ρε ηλίθιε. Οι Έλληνες μόνο ελληνικά μιλάνε. Κωλοαλβανέ.

- Χαίρετε. Έχετε λίγο φαγητό για έναν γέροντα;
– Είσαι Έλληνας;
– Σωκράτης ονομάζομαι κύριε. Δεν είμαι Αθηναίος, ούτε Έλληνας πολίτης, αλλά πολίτης του κόσμου (Πλούταρχος, Ηθικά, τόμ.15).
– Άει στο διάολο ρε κωλόγερε. Χάσου από δω. Εδώ είναι μόνο για Έλληνες.

-Συγγνώμη…
-Πάλι εδώ ρε αδερφάρα Εβραίε; Δεν σου είπα να φύγεις από δω;
-Φύγετε από μένα εσείς οι καταραμένοι, στη φωτιά την αιώνια, που έχει ετοιμαστεί για το διάβολο και τους αγγέλους του. Γιατί πείνασα, και δε μου δώσατε να φάω, δίψασα, και δε μου δώσατε να πιω, ξένος ήμουν, και δε με περιμαζέψατε, γυμνός ήμουν, και δε με ντύσατε, άρρωστος και στη φυλακή, και δε με επισκεφτήκατε [Κατά Ματθαίον, 25.31 (41-43)].
-Άντε ρε βλάκα φύγε από δω. Άντε μπράβο.

- Καλημέρα. Πεινάμε. Έχετε κάτι να μας δώσετε;

- Είστε Έλληνες ρε;
- Ναι κύριε. Όλοι είμαστε Έλληνες. Εγώ ονομάζομαι Εφιάλτης. Ο κύριος δίπλα μου είναι ο Νενέκος. Πιο δίπλα ο Τσολάκογλου, ο Λογοθετόπουλος. Παραδίπλα ο Πήλιος Γούσης.
- Κι εσείς εκεί τι είστε ρε;
- Κι εμείς Έλληνες. Συνεργάτες των Γερμανών στην Κατοχή, ταγματασφαλίτες και χίτες. Εκτελέσαμε πολλούς Έλληνες αγωνιστές, κάψαμε χωριά και υπηρετήσαμε τις δυνάμεις Κατοχής.
-Άντε επιτέλους ρε. Επιτέλους Έλληνες!
Ηλία έλα δω ρε. Επιτέλους ήρθαν Έλληνες γαμώτο. Άντε και πήξαμε με τον κάθε βλάκα ξένο που ερχόταν εδώ και ζήταγε να φάει. Κοπιάστε συμπατριώτες να φάμε. Κοπιάστε.
Αίμα και τιμή ρε…!!!


Διαβάστε Περισσότερα »

- Υπάρχει άδικη αδικία;‏

Ο Γέρων Παΐσιος θέλοντας να μας δείξει το πώς ο Θεός προνοεί και κρίνει για τα πλάσματά του, ενώ εμείς πολλές φορές αγανακτούμε και δεν καταλαβαίνουμε τις ενέργειές Του, μας διηγήθηκε ιστορίες, όπως αυτή:

«Ένας ασκητής βλέποντας την αδικία πού υπάρχει στον κόσμο προσευχόταν στο Θεό και του ζητούσε να του αποκαλύψει το λόγο που δίκαιοι και ευλαβείς άνθρωποι δυστυχούν και βασανίζονται άδικα, ενώ άδικοι και αμαρτωλοί πλουτίζουν και αναπαύονται. Ενώ προσευχόταν ο ασκητής να του αποκαλύψει ο Θεός το μυστήριο, άκουσε φωνή που του έλεγε:

- Μη ζητάς εκείνα που δε φτάνει ο νους σου και η δύναμη της γνώσης σου. Ούτε να ερευνάς τα απόκρυφα, γιατί τα κρίματα του Θεού είναι άβυσσος. Αλλά, επειδή ζήτησες να μάθεις, κατέβα στον κόσμο και κάθισε σ' ένα μέρος και πρόσεχε αυτά που θα δεις, για να καταλάβεις από τη μικρή αυτή δοκιμή, ένα μικρό μέρος από τις κρίσεις του Θεού. Θα γνωρίσεις τότε άτι είναι ανεξερεύνητη και ανεξιχνίαστη η προνοητική διακυβέρνηση του Θεού για όλα.

Ο γέροντας, όταν τ' άκουσε αυτά, κατέβηκε με πολλή προσοχή στον κόσμο κι έφτασε σ' ένα λιβάδι που το διέσχιζε ένας πολυσύχναστος δρόμος. Εκεί κοντά ήταν μία βρύση κι ένα γέρικο δέντρο, στην κουφάλα του οποίου μπήκε ο γέροντας και κρύφτηκε καλά.

Μετά από λίγο πέρασε ένας πλούσιος πάνω στο άλογό του. Σταμάτησε για λίγο στη βρύση, για να πιει νερό και να ξεκουραστεί. Αφού ξεδίψασε, έβγαλε από την τσέπη του ένα πουγκί με εκατό φλουριά και τα μετρούσε. Όταν τελείωσε το μέτρημα, θέλησε πάλι να τα βάλει στη θέση τους. Χωρίς όμως να το καταλάβει, το πουγκί έπεσε στα χόρτα.

Έφαγε, ξεκουράστηκε, κοιμήθηκε και μετά καβαλίκεψε το άλογο κι έφυγε χωρίς ν' αντιληφθεί τίποτα για τα φλουριά.

Μετά από λίγο ήρθε άλλος περαστικός στη βρύση, βρήκε το πουγκί με τα φλουριά, το πήρε κι έφυγε τρέχοντας μέσ' απ' τα χωράφια.

Πέρασε λίγη ώρα και φάνηκε άλλος περαστικός. Κουρασμένος, όπως ήταν, σταμάτησε κι αυτός στη βρύση, πήρε λίγο νεράκι, έβγαλε και λίγο ψωμάκι από ένα μαντήλι και κάθισε να φάει.

Την ώρα, που ο φτωχός εκείνος έτρωγε, φάνηκε ο πλούσιος καβαλάρης εξαγριωμένος, με αλλοιωμένο το πρόσωπο από οργή, και όρμισε επάνω του. Με θυμό φώναζε να του δώσει τα φλουριά του. Ο φτωχός, μη έχοντας ιδέα για τα φλουριά, διαβεβαίωνε με όρκους πως δεν είδε τέτοιο πράγμα. Εκείνος όμως, όπως ήταν θυμωμένος, άρχισε να τον δέρνει και να τον χτυπά, μέχρι που τον θανάτωσε. Έψαξε μετά όλα τα ρούχα του φτωχού, δεν βρήκε τίποτα και έφυγε λυπημένος.

Ο γέροντας εκείνος τα έβλεπε όλα αυτά μέσα άπ' την κουφάλα και θαύμαζε. Λυπόταν πολύ κι έκλαιγε για τον άδικο φόνο που είδε και προσευχόμενος στον Κύριο, έλεγε:

- Κύριε, τι σημαίνει αυτό το θέλημά Σου; Γνώρισε μου, Σε παρακαλώ, πώς υπομένει η αγαθότητα Σου τέτοια αδικία. ʼλλος έχασε τα φλουριά, άλλος τα βρήκε κι άλλος άδικα φονεύθηκε!

Ενώ ο γέροντας προσευχόταν με δάκρυα, κατέβηκε ο ʼγγελος Κυρίου και του είπε:

- Μη λυπάσαι, γέροντα, ούτε να σου κακοφαίνεται και να νομίζεις ότι όλα αυτά γίνονται τάχα χωρίς θέλημα Θεού. Αλλά άπ' αυτά πού συμβαίνουν, άλλα γίνονται κατά παραχώρηση, άλλα για παίδευση κι άλλα κατά οικονομία. ʼκουσε λοιπόν:

Αυτός που έχασε τα φλουριά είναι γείτονας εκείνου που τα βρήκε. Ο τελευταίος είχε ένα περιβόλι αξίας εκατό φλουριών. Ο πλούσιος, επειδή ήταν πλεονέκτης, τον εξανάγκασε να του το δώσει για πενήντα φλουριά. Ο φτωχός εκείνος, μη έχοντας τι να κάνει, παρακαλούσε το Θεό να κάνει την εκδίκηση. Γι' αυτό και οικονόμησε ο Θεός και του τα έδωσε διπλά.

Εκείνος, πάλι, ο φτωχός, ο κουρασμένος, που δεν βρήκε τίποτα και φονεύτηκε άδικα, είχε κάνει μια φορά φόνο. Μετανόησε όμως ειλικρινά και σ' όλη την υπόλοιπη ζωή του τα έργα του ήταν χριστιανικά και θεάρεστα. Διαρκώς παρακαλούσε το Θεό να τον συγχωρέσει για το φόνο που διέπραξε και συνήθιζε να λέει: «Θεέ μου, τέτοιο θάνατο πού έδωσα, ίδιο να μου δώσεις!». Βέβαια, ο Κύριός μας τον είχε συγχωρέσει από την πρώτη στιγμή πού εκδήλωσε τη μετάνοιά του. Συγκινήθηκε όμως ιδιαίτερα από το φιλότιμο του παιδιού του, το οποίο όχι μόνο φρόντιζε για την τήρηση των εντολών του, αλλά ήθελε και να πληρώσει για το παλιό του φταίξιμο. Έτσι δεν του χάλασε το χατίρι, επέτρεψε να πεθάνει με βίαιο τρόπο – όπως του το είχε ζητήσει – και το πήρε κοντά Του, χαρίζοντας του μάλιστα και λαμπρό στεφάνι γι’ αυτό του το φιλότιμο!

Ο άλλος, τέλος, ο πλεονέκτης, που έχασε τα φλουριά κι έκανε το φόνο, θα κολαζόταν για την πλεονεξία και τη φιλαργυρία του. Το άφησε λοιπόν ο Θεός να πέσει στο αμάρτημα του φόνου για να πονέσει η ψυχή του και να έρθει σε μετάνοια. Με την αφορμή αυτή αφήνει τώρα τον κόσμο και πάει να γίνει καλόγερος!

Λοιπόν, πού, σε ποια περίπτωση, βλέπεις να ήταν άδικος ή σκληρός και άπονος ο Θεός; Γι’ αυτό στο εξής να μην πολυεξετάζεις τις κρίσεις του Θεού, γιατί Εκείνος τις κάνει δίκαια και όπως ξέρει, ενώ εσύ τις περνάς για άδικες. Γνώριζε επίσης ότι και πολλά άλλα γίνονται στον κόσμο με το θέλημα του Θεού για λόγους που οι άνθρωποι δεν γνωρίζουν. Κι έτσι το σωστό είναι να λέει ο καθένας: «Δίκαιος ει Κύριε, και ευθείαι αι κρίσεις σου.» (Ψαλμ. ΡΙΗ, 137).
Διαβάστε Περισσότερα »

- Στην Αθήνα για το νερό στο Φύλλο

Σε συνέχεια της προσπάθειας Καθαρό Νερό στο Φύλλο κανονίστηκε να βρεθούν στην Αθήνα την Τετάρτη ο δήμαρχος Παλαμά Κώστας Πατσιαλής, όπου θα έχει συναντήσεις με κυβερνητικούς παράγοντες για ζητήματα που αφορούν το δήμο Παλαμά.

Συγκεκριμένα, ο κ. Πατσιαλής θα συναντηθεί με τον υπουργό Εσωτερικών κ. Μιχελάκη με τον οποίο θα συζητήσει το θέμα της χρηματοδότησης του έργου αντικατάστασης του δικτύου ύδρευσης στην τοπική κοινότητας Φύλλου.

Στη συνάντηση αυτή θα παρευρεθούν οι πέντε βουλευτές του νομού, ο αντιπεριφερειάρχης Καρδίτσας κ. Τσιάκος και ο πρόεδρος της τοπικής κοινότητας Φύλλου.

Επίσης, ο κ. Πατσιαλής θα συναντηθεί με παράγοντες του υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης....






Διαβάστε Περισσότερα »

Δευτέρα 14 Οκτωβρίου 2013

- Ποιος έκλεψε τα μήλα;

Την παλιά εποχή που υπήρχε ακόμη ο θεσμός του Επιθεωρητή στα σχολεία και καταργήθηκε στις αρχές της μεταπολίτευσης, επισκέπτεται ένας επιθεωρητής κάποιο Δημοτικό Σχολείο.

Μπαίνει σε μια τάξη η οποία εκείνη την ώρα είχε μάθημα για την Ελληνική Μυθολογία.
Ρωτάει το δάσκαλο αν κάνανε τους άθλους του Ηρακλή και μετά από καταφατική απάντηση του δασκάλου, απευθύνει στα παιδιά την ερώτηση:

- Ποιο παιδάκι μπορεί να μου πει ποιος έκλεψε τα μήλα των Εσπερίδων;

Άχνα από την πλευρά των παιδιών, κανένα χέρι δεν σηκώνεται για απάντηση.
Ο επιθεωρητής υποθέτοντας ότι τα παιδιά έχουν κάποιο τρακ, προσπαθεί να τα ενθαρρύνει:

- Ελάτε παιδιά, μη διστάζετε, είμαι βέβαιος ότι το ξέρετε.

Καμία κίνηση από την πλευρά των παιδιών.
Ο επιθεωρητής αποφασίζει να απευθυνθεί σε ένα παιδάκι και το ρωτάει:

- Εσένα πως σε λένε παιδάκι μου;                                                                            

- Γιαννάκη κύριε.

- Για πες μου Γιαννάκη, ποιος έκλεψε τα μήλα των Εσπερίδων;...για σκέψου λίγο....προσπάθησε να θυμηθείς.

Ο Γιαννάκης χάνει το χρώμα του και τραυλίζοντας απαντάει στον επιθεωρητή:

- Κύριε δεν τα έκλεψα εγώ...να, ρωτήστε και τα άλλα παιδιά να σας πουν...δεν ξέρω τίποτα.

Ο επιθεωρητής στρέφεται με απορία στο δάσκαλο, ο οποίος του απαντά:

- Κύριε επιθεωρητά γνωρίζω το Γιαννάκη εδώ και πέντε χρόνια...γνωρίζω και την οικογένεια του...είναι πάρα πολύ καλό παιδί...ποτέ του δεν έκανε μια τέτοια πράξη.

Ο επιθεωρητής οργίζεται, είναι έτοιμος να εκραγεί, το αντιλαμβάνεται ο δάσκαλος ο οποίος του λέει:

- Κύριε επιθεωρητά, δεν πιστεύω να υποψιάζεστε εμένα!


Ο επιθεωρητής με δυσκολία συγκρατεί τα νεύρα του και καλεί το δάσκαλο έξω από την αίθουσα όπου του ανακοινώνει ότι θα τον αναφέρει και από εκεί πηγαίνει κατ’ ευθείαν στο γραφείο του όπου συντάσσει σχετική αναφορά προς το Υπουργείο Παιδείας.

Μετά από 15 μέρες έρχεται η απάντηση του Υπουργείου στην αναφορά του Επιθεωρητού.

«Κύριε επιθεωρητά, το περιστατικό που αναφέρετε εμπίπτει στις αρμοδιότητες της Αγρονομίας και όχι του Υπουργείου Παιδείας. Σας εφιστούμε την προσοχή να αρκεσθείτε στα εκπαιδευτικά και λοιπά καθήκοντα της αρμοδιότητος σας αλλιώς θα αναγκαστεί το Υπουργείο να λάβει τα προσήκοντα μέτρα προς αποφυγήν επανάληψης παρομοίων φαινομένων.»

Ο επιθεωρητής παθαίνει ένα βαρύ εγκεφαλικό και πέφτει σε κώμα, από το οποίο δεν συνήλθε ποτέ. Το ίδιο και η παιδεία απο τότε....!!!

Διαβάστε Περισσότερα »

Κυριακή 13 Οκτωβρίου 2013

- Εκδρομή στα Γιάννενα με τον Σύλλογο Γυναικών Ιτέας

Ο Σύλλογος Γυναικών Ιτέας διοργάνωσε χθές το Σάββατο 12 Οκτωμβρίου ημερήσια δωρεάν εκδρομή αυτή τη φορά στα όμορφα στα Γιάννενα.
Η αναχώρηση έγινε στις 6 το πρωϊ απο την πλατεία του χωριού.
Φτάνοντας στα όμορφα Γιάννενα ήπιαν το πρώτο καφεδάκι στο καφέ "Διεθνές" και μετά επισκεύθηκαν το μουσείο ΒΡΕΛΛΗ.
Στήν συνέχεια ανηφόρησαν για  την "ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΟΛΥΒΔΟΣΚΕΠΑΣΤΗ" στήν Κόνιτσα κοντά στα σύνορα της Αλβανίας.

"Στη βορειοδυτική άκρη της πεδιάδας της Κόνιτσας, πάνω στη σύγχρονη ελληνοαλβανική μεθόριο, βρίσκεται ένας από τους σημαντικότερους ιστορικά οικισμούς της περιοχής. Η Μολυβδοσκέπαστη, σκαρφαλωμένη στην πλαγιά του όρους Νεμέρτσικα (Μερόπη), και κοντά στη συμβολή των ποταμών Αώου και Σαρανταπόρου, είναι γνωστή από τις ιστορικές πηγές αλλά και γιατί στο χωριό σώζονται μερικά από τα σημαντικότερα βυζαντινά και μεταβυζαντινά μνημεία της Ηπείρου."

Μετά επισκεύθηκαν το νησάκι της λίμνης και αφού ξεναγήθηκαν στα μουσεία κι αγόρασαν διάφορα αναμνηστικά στη συνέχεια γύρισαν για φαγητό στα Γιάννενα.

Στόν γυρισμό έκαναν μια μεγάλη στάση στο όμορφο Μέτσοβο για καφεδάκι και ξεκούραση, ώσπου ήρθε η ώρα για την επιστροφή φτάνοντας τελικά στην Ιτέα αργά το βράδυ...
                             πατήστε πάνω στις φωτό για μεγένθυση.....































Διαβάστε Περισσότερα »