Δευτέρα 23 Νοεμβρίου 2015

Συγκέντρωση Ειδών Διατροφής για το "Χαμόγελο του Παιδιού" απο το Δημοτικό Σχολείο Ιτέας

Αγαπητοί Γονείς & Κηδεμόνες
Σας ενημερώνουμε ότι το Σχολείο της Ιτέας, όπως πέρυσι έτσι και φέτος, προκειμένου να συνδράμει τον Εθελοντικό Οργανισμό για τα παιδιά «Το Χαμόγελο του Παιδιού», ενόψει των επικείμενων εορτών των Χριστουγέννων, επιθυμεί να συγκεντρώσει τρόφιμα και άλλα χρηστικά είδη, για να καλύψει τις ανάγκες τόσο των παιδιών που διαμένουν στα σπίτια του Συλλόγου, όσο και των παιδιών και οικογενειών που λαμβάνουν υποστηρικτικές υπηρεσίες μέσω των Κέντρων Στήριξης Παιδιού & Οικογένειας.

Σας παραθέτουμε  ενδεικτική λίστα προϊόντων:

Συσκευασμένα είδη τροφίμων: γάλα εβαπορέ, κακάο, άνθος αραβοσίτου, ρύζι, σάλτσα ντομάτας, μπισκότα, κρουασάν, αλάτι, ξύδι, μπαχαρικά, όσπρια, μέλι, μαρμελάδα, μερέντα, πουρέ, δημητριακά, φρυγανιές, βρεφικές κρέμες και γάλατα, αλεύρι,  χυμούς.

Είδη βρεφικής φροντίδας: πάνες, μωρομάντηλα, σαμπουάν, αφρόλουτρα, κρέμες περιποίησης βρεφών.

Είδη προσωπικής φροντίδας: σαμπουάν, αφρόλουτρα, οδοντόκρεμες, οδοντόβουρτσες.

Είδη υγιεινής: σακούλες απορριμμάτων, χλωρίνη, μαλακτικά ρούχων, καθαριστικά και απολυμαντικά γενικής χρήσης.

Είδη οικιακής χρήσης: χαρτί υγείας, χαρτί κουζίνας, αλουμινόχαρτο, διαφανή μεμβράνη.
Στο ισόγειο του Σχολείου μας έχουμε τοποθετήσει ήδη ειδικά χαρτόκουτα όπου θα συγκεντρώσουμε τα προϊόντα. Με την ευκαιρία αυτή λοιπόν ας δείξουμε όλοι μας την Ανθρωπιά και τον Αλτρουισμό μας!                            

          Ο Σύλλογος Διδασκόντων                        Ο Διευθυντής




Διαβάστε Περισσότερα »

Σάββατο 21 Νοεμβρίου 2015

Διανομή ρυζιού για τούς δικαιούχους κατοίκους του Δήμου Παλαμά

ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΚΟΙΝΩΦΕΛΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ                                            ΔΗΜΟΥ ΠΑΛΑΜΑ  (ΔΗ.Κ.Ε.ΠΑ.)    

ΔΙΑΝΟΜΗ ΡΥΖΙΟΥ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΥΣ ΚΑΤΟΙΚΟΥΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΠΑΛΑΜΑ

Στο πλαίσιο του «Εθνικού Προγράμματος Δωρεάν διανομής ρυζιού Parboiled σε απόρους της Χώρας», το οποίο υλοποιείται σε εφαρμογή της αριθμ. 33/1752/07-01-2014 (Β΄29) κοινής απόφασης των υπουργών Οικονομικών και Αγροτικής Ανάπτυξης και τροφίμων, παρελήφθησαν την Παρασκευή 20-11-2015 από την ΔΗ.Κ.Ε.ΠΑ. οι ποσότητες ρυζιού Parboiled που αναλογούν στους κατοίκους του Δήμου Παλαμά, που είναι δικαιούχοι του προγράμματος.
Διευκρινίζεται ότι η επιλογή των δικαιούχων του προγράμματος είχε γίνει το 2013 με βάση την υπ’ αριθμ. 279/23460 κοινή απόφαση των Υπουργών Οικονομικών, Εσωτερικού και Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων «Καθορισμός κριτηρίων επιλεξιμότητας τελικών δικαιούχων και φορέων εκπροσώπησης τους του προγράμματος Δωρεάν Διανομής Τροφίμων σε απόρους της Ε. Ε.»
       
Η ΔΗ.Κ.Ε.ΠΑ. ξεκίνησε ήδη τη διανομή μέσω των Προέδρων των Τοπικών Κοινοτήτων, που παραλαμβάνουν συνολικά τις ποσότητες που αναλογούν στους δικαιούχους συγχωριανούς τους, από το χώρο του ΚΕΓΕ, ενώ από Δευτέρα 23-11-2015 θα μπορούν να προσέρχονται και να παραλαμβάνουν ρύζι οι δικαιούχοι κάτοικοι της πόλης Παλαμά με την επίδειξη της αστυνομικής τους ταυτότητας.
Ώρες λειτουργίας 09:00 – 12:00 π.μ.




                                                               Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΔΗ.Κ.Ε.ΠΑ
                                                                     ΦΩΤΕΙΝΗ ΚΑΡΑΪΣΚΟΥ

Διαβάστε Περισσότερα »

Πέμπτη 19 Νοεμβρίου 2015

Το Αστυνομικό Τμήμα Παλαμά παραμένει και ενισχύεται...

Σήμερα Πέμπτη 19/11, πραγματοποιήθηκε στην Γενική Περιφερειακή Αστυνομική Δ/νση Θεσσαλίας στην Λάρισα, ενημερωτική εκδήλωση, όπου παρουσιάστηκε το σχέδιο αναδιάταξης των υπηρεσιών των Δ/νσεων Αστυνομίας των τεσσάρων νομών της Θεσσαλίας.

Παρουσία και του Γ.Γ. Δημόσιας Τάξης κου Δημήτριου Αναγνωστάκη, ο οποίος συντόνιζε και την συζήτηση, ανακοινώθηκε ότι το Α.Τ. Παλαμά, δεν κλείνει αλλά αναβαθμίζεται και επανδρώνεται! Στην δικαιοδοσία για αστυνόμευση από το Α.Τ. Παλαμά, θα είναι -μετά την υπογραφή της οριστικής απόφασης-  και οι τοπικές κοινότητες της Δημοτικής Ενότητας Σελλάνων, που μέχρι τώρα ήταν στην αρμοδιότητα του Α.Τ. Περιφέρειας Καρδίτσας, το οποίο καταργείται.

Είναι αναμφισβήτητα μία μεγάλη επιτυχία της νέας δημοτικής αρχής του Δήμου Παλαμά, που κινητοποιήθηκε έγκαιρα και συντονισμένα και κατάφερε την τελευταία στιγμή να αποτρέψει το κλείσιμο του Α.Τ. Παλαμά αλλάζοντας μία ειλημμένη απόφαση.

Ο Δήμαρχος Παλαμά Γιώργος Σακελλαρίου, αισθάνεται την υποχρέωση να ευχαριστήσει δημόσια τον Καρδιτσιώτη Γενικό Περιφερειακό Αστυνομικό Διευθυντή Θεσσαλίας κο Γιαννέλο, όπως και τον Αστυνομικό Διευθυντή Καρδίτσας κο Καραπιπέρη, για την θετική στάση τους κατά την διάρκεια λήψεων των τελικών αποφάσεων.
Διαβάστε Περισσότερα »

Ανακοινώσεις του Δήμου Παλαμά προς όλους τους Δημότες

Ανακοινώνεται ότι:
Απαγορεύεται αυστηρώς η ανεξέλεγκτη ρίψη σκουπιδιών, μπαζών και κλαδιών στις κοινόχρηστες Δημοτικές εκτάσεις και στα παρακείμενα αρδευτικά κανάλια.
Επιτρέπεται η ρίψη κλαδιών ΜΟΝΟ σε συγκεκριμένες θέσεις, κατόπιν συνεννοήσεως με την υπηρεσία Περιβάλλοντος του Δήμου.

Συνεπώς αν οποιοσδήποτε δημότης διαπιστωθεί ότι πετάει αυθαίρετα  σκουπίδια και μπάζα, θα τιμωρηθεί με πρόστιμο μετά από απόφαση του Δ.Σ. του Δήμου μας.-

Ανακοινώνεται ότι:
Απαγορεύεται αυστηρώς η ρίψη σταχτών στους κάδους απορριμμάτων, διότι υπάρχει κίνδυνος πυρκαγιάς του απορριμματοφόρου.
Συνεπώς αν οποιοσδήποτε δημότης διαπιστωθεί ότι πετάει αυθαίρετα  στάχτες, θα τιμωρηθεί με πρόστιμο μετά από απόφαση του Δ.Σ. του Δήμου μας.-

ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟ ΠΑΛΑΜΑ
Διαβάστε Περισσότερα »

Το νέο Δ.Σ. του Πολιτιστικού Συλλόγου Ιτέας

Τήν Κυριακή 8 Νοεμβρίου και ώρα 20.00 μμ όπως ορίζεται απο το άρθρο 5 του καταστατικού και με αρ. πράξης 84/08-11-2015 συνεδρίασε γιά τρείς ώρες το νέο Διοικητικό Συμβούλιο του Πολιτιστικού Συλλόγου Ιτέας καταθέτοντας ο καθένας τις προτάσεις του για ένα νέο ξεκίνημα γεμάτο αισιοδοξία.

Το κλίμα και η ατμόσφαιρα ήταν άριστη...



Το νέο Δ.Σ
Αχιλλέας Μπαλαντίνας              ΠΡΟΕΔΡΟΣ
Βασίλης Γιαννάκος                    ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ
Μαρία Μουτσώκου-Τζιφούλη  ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ 
Δημήτρης Κοντοβάϊος               ΤΑΜΙΑΣ
Αθανάσιος Γκουσιάρης             ΜΕΛΟΣ
Κων/νος Αγγέλου                       ΜΕΛΟΣ
Κων/νος Γιαννάκος                    ΜΕΛΟΣ
Διαβάστε Περισσότερα »

Τετάρτη 18 Νοεμβρίου 2015

Στήν Ιτέα ούτε με τον θάνατο ησυχάζει κανείς...

"Η εικόνα του κοιμητηρίου και του οστεοφυλακίου ενός χωριού μαρτυρεί και το πολιτιστικό επίπεδο των κατοίκων του..."

Φαίνεται πως εδώ στήν Ιτέα ούτε με τον θάνατο ησυχάζει κανείς, αφού ακόμα και τα οστά των νεκρών έχουν αφεθεί στήν τύχη τους.
Εικόνες αίσχους για το οστεοφυλάκιο της Ιτέας.
Οποιος το επισκευθεί θα αντικρύσει ψυχές στοιβαγμένες άναρχα χωρίς ίχνος σεβασμού και ντροπής!!!
Η κατάσταση πλέον έχει φτάσει στο απροχώρητο.
Τα εικονίσματα έχουν εξαφανιστεί.
Τα κουτιά το ένα πάνω στο άλλο και η πρόσβασή τους είναι πλέον αδύνατη, σε κάποια μάλιστα ούτε καν τα ονόματα δεν υπάρχουν απ΄έξω.
Με το που μπαίνεις μέσα μαυρίζει η ψυχή σου απο την μαυρίλα και την κάπνα του κτηρίου.
Το να βρούμε τα κόκκαλα και να κάνουμε ένα απλό τρισάγιο για τις ψυχές των αγαπημένων μας, είναι πρακτικά αδύνατο πλέον.
Οι νεκροί δεν έχουν φωνή....αυτό όμως δεν πρέπει να καθησυχάζει κανέναν μας.

Τελευταία με την ευγενή καλωσύνη και δωρεά κάποιων μεταλλικών ραφιών απο την οικογένεια Γονέα έχει καλυτερέψει η κατάσταση αλλά...σταγόνα στον ωκεανό.

Η εικόνα γύρω και έξω απο το νεκροταφείο επίσης τραγική.
Θα μου πείτε βέβαια ότι φταίμε και μείς οι δημότες γι αυτή την κατάσταση...καμιά αντίρρηση, αλλά πρέπει και η Δημοτική αρχή, (που είναι και στην δικαιοδοσία της), να μεριμνήσει ώστε να δώσει κάποια προτεραιότητα στό θέμα και να γίνει επέκταση του κτηρίου, να μεγαλώσει ο χώρος για να μπορεί ο κάθε επισκέπτης να βρίσκει με κάποια σειρά τα κόκκαλα των συγγενών του.
Ευελπιστούμε στην άμεση παρέμβαση του Δημάρχου μας (γνωρίζοντας την ευαισθησία του σε θέματα πολιτισμού) να σταματήσει αυτό το αίσχος που προσβάλλει τους νεκρούς μας, αλλά και την (κατά τα άλλα) "στολισμένη & αναβαθμισμένη" περιοχή μας.
Τα Δημοτικά τέλη νεκροταφείου νομίζω θα βοηθήσουν πρός αυτή την κατεύθυνση για την κατασκευή και συντήρησή του, τα πληρώνουμε όλοι, ακόμα και δημότες που δεν έχουν κάποιον δικό τους θαμμένο.

Το θέμα του οστεοφυλακίου έχει αναφερθεί και σε παλιότερη ανάρτηση του συγχωριανού μας φίλτατου γιατρού Γιάννη Σπυρόπουλου....ΕΔΩ
Εκτοτε το πρόβλημα, παρά τις διαβεβαιώσεις, συνεχίζει να παραμένει άλυτο ενώ η εικόνα γίνεται ολοένα απελπιστική.

Παρακαλώ την Δημοτική αρχή και τον Δήμαρχο προσωπικά, να ξεκινήσει με προτεραιότητα απ' τα θεμελιώδη που διέπουν μια Χριστιανική & πολιτισμένη κοινωνία.
Τον σεβασμό στους νεκρούς μας...!!!

 Με εκτίμηση
Παύλος Σαμαράς















Διαβάστε Περισσότερα »

Από σήμερα Τετάρτη 18/11 οι αιτήσεις στο Δήμο Παλαμά για πρόσληψη ενός εργαζομένου με 8μηνο

Την  πρόσληψη,  με  σύμβαση  εργασίας  ιδιωτικού  δικαίου  ορισμένου χρόνου (8μηνο), ενός ατόμου για την κάλυψη εποχικών ή παροδικών αναγκών γνωστοποίησε ο Δήμος Παλαμά.

Η θέση αφορά την ειδικότητα Δ.Ε. Χειριστής Μηχανημάτων Έργου με τις αιτήσεις να ξεκινούν σήμερα Τετάρτη 18 Νοεμβρίου και να ολοκληρώνονται στις 27 Νοεμβρίου 2015.


Δείτε την σχετική ανακοίνωση ΕΔΩ
Διαβάστε Περισσότερα »

Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 2015

Με μεγάλη επιτυχία και προσέλευση έγινε η δωρεάν μέτρηση Σακχάρου στούς δημότες απο την ΔΗ.Κ.Ε.Παλαμά και το Κ.Υ Παλαμά

Η ΔΗ.Κ.Ε.ΠΑ με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Σακχαρώδη Διαβήτη πραγματοποίησε εκδήλωση σε συνεργασία με το τμήμα Επισκεπτών Υγείας του Κ.Υ. Παλαμά, την προηγούμενη Παρασκευή 13-11-2015 στην Κεντρική πλατεία Παλαμά.

Η πρόεδρος της ΔΗ.Κ.Ε.ΠΑ. Καραΐσκου Φωτεινή δήλωσε:
" Ως πρόεδρος της Δημοτικής Κοινωφελούς Επιχείρησης Παλαμά σας ενημερώνω ότι έχουμε καθιερώσει πρόγραμμα, και έχουμε θέσει στόχους τους οποίους και τους υλοποιούμε. Ένας από τους τομείς που υποσχεθήκαμε να δώσουμε έμφαση, είναι η Κοινωνική Προστασία και Αλληλεγγύη. Η υλοποίηση της δράσης "Δωρεάν Μέτρηση Σακχαρώδη Διαβήτη" έγινε για πρώτη φορά στο Δήμο μας και παρ όλες τις αντίξοες οικονομικές συνθήκες που επικρατούν γενικά σε ολόκληρη τη χώρα εμείς τα καταφέραμε έχοντας και την στήριξη χορηγών. Η δράση είχε ως στόχο την πρόληψη και την έγκαιρη διάγνωση της νόσου, μέσω της μέτρησης του γενικού πληθυσμού, με τους κατοίκους της περιοχής του Δήμου Παλαμά να ανταποκρίνονται μαζικά. Η πρόληψη δεν είναι έργο μόνο των ειδικών, αλλά αποτελεί υπόθεση όλων μας. Στην σημερινή εποχή της οικονομικής κρίσης, τέτοιες δράσεις ανακουφίζουν τους συμπολίτες μας. Η συμμετοχή ξεπέρασε τα 300 άτομα κάθε ηλικίας, τα όποια μετρήθηκαν από προσωπικό του Κ.Υ. Παλαμά και της βοήθειας στο σπίτι. 
Στο σημείο αυτό θέλω να τονίσω ότι νιώθω ιδιαίτερη ικανοποίηση καθόσον η ανωτέρω δράση απέδωσε καρπούς. Το 1/10 απ' τους συμμετέχοντες μετρήθηκαν για 1η φορά και διαπιστώθηκε ότι νοσούσαν, χωρίς να το γνωρίζουν. Οι συμμετέχοντες έμειναν ικανοποιημένοι και εξέφρασαν την επιθυμία για επανάληψη του προγράμματος, αλλά και την υλοποίηση παρόμοιων δράσεων, οι οποίες συμβάλλουν στην πρόληψη της υγείας τους." 

Οι υπεύθυνες της οργάνωσης, Καραΐσκου Φωτεινή, πρόεδρος ΔΗ.Κ.Ε.ΠΑ και Γκαντούνα Αικατερίνη, Επισκέπτρια Υγείας του Κ.Υ. Παλαμά εκφράζουν τις θερμές τους ευχαριστίες στον Δ/ντη του Κ.Υ. Παλαμά, Χρουμπ Ιωσήφ για την αμέριστη συμπαράσταση και στήριξη του, καθώς και στους παρακάτω χορηγούς:
Τον συμπατριώτη μας κ. Διδάγγελο Τριαντάφυλλο, πρόεδρο της Διαβητολογικής Εταιρείας Βορείου Ελλάδας, καθώς και τα Φαρμακεία του Παλαμά για την άμεση ανταπόκριση τους, στις ανάγκες της εκδήλωσης.

Σε συνέχεια των δράσεων της η ΔΗ.Κ.Ε.ΠΑ., σε συνεργασία με  Ιατρούς της Πνευμονολογικής Κλινικής του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Λάρισας , θα πραγματοποιήσει την Τέταρτη 18-11-2015 και ώρα 15:00 έως 17:00 στην Κεντρική πλατεία Παλαμά δωρεάν ειδικές εξετάσεις για την έγκαιρη Διάγνωση Αναπνευστικών Διαταραχών (ΧΑΠ).




























Διαβάστε Περισσότερα »

Γενική Συνέλευση των μελών του Συλλόγου Γυναικών Ιτέας

Τήν επόμενη Κυριακή 22 Νοεμβρίου και ώρα 5:00 το απόγευμα θα γίνει γενική συνέλευση των μελών του Συλλόγου Γυναικών Ιτέας στο ΚΑΠΗ Ιτέας για να συζητηθούν διάφορα θέματα και να παρθούν αποφάσεις.

Παρακαλούνται όλα τα μέλη να προσέλθουν και να παρευρεθούν.

Με τιμή
Η Πρόεδρος
Τζένη Μακρή
Διαβάστε Περισσότερα »

Κυριακή 15 Νοεμβρίου 2015

Ο Σύλλογος Γυναικών Ιτέας πήγε εκδρομή στήν Αθήνα

Μια ξεχωριστή ολοήμερη εκδρομή είχαν την ευκαιρία να περάσουν τα μέλη του Συλλόγου Γυναικών Ιτέας που διοργάνωσαν χθές το Σάββατο 14 Νοεμβρίου στήν Αθήνα.

Η αναχώρηση έγινε στίς 6:30 το πρωϊ απο το Δημαρχείο της Ιτέας.
Με μια στάση στήν Λαμία για καφεδάκι και πρωϊνό, έφτασαν στην Μάνδρα Αττικής στο γυναικείο μοναστήρι "Γοργοεπήκοος".
Αμέσως μετά αφού απόλαυσαν ένα καταπληκτικό μεσημεριανό γεύμα στήν ταβέρνα του Μουρούζη στα Καλύβια Αττικής αναχώρησαν για το Εκπτωτικό Χωριό στά Σπάτα Αττικής.

Τέλος αφού ήπιαν τον απογευματινό καφέ αναχώρησαν για τον δρόμο της επιστροφής φθάνοντας αργά το βράδυ στήν Ιτέα.

Το Δ.Σ ευχαριστεί και πάλι τα μέλη που ακολούθησαν και στήριξαν κι αυτή την προσπάθεια του συλλόγου.

Με εκτίμηση
 Η πρόεδρος
Τζένη Μακρή

























Διαβάστε Περισσότερα »