Τετάρτη 11 Ιανουαρίου 2017

ΠΡΟΣΟΧΗ !!!

Η Ιτέα άσπρισε για τα καλά και οι περισσότεροι δρόμοι έχουν καλυφθεί με πολύ με χιόνι.
Θα πρέπει να είμαστε ιδιαίτερα προσεκτικοί στις μετακινήσεις μας είτε είμαστε πεζοί είτε κινούμαστε με το αυτοκίνητο.

Για τους πεζούς:
-Να περπατάμε με μεγάλη προσοχή ιδιαίτερα τις πρώτες πρωινές και νυκτερινές ώρες, καθώς οι δρόμοι θα είναι παγωμένοι.
-Να φροντίσουμε να φοράμε τα κατάλληλα υποδήματα και ρούχα όταν πρόκειται να μετακινηθούμε.
-Να αποφεύγουμε να περπατάμε στα τμήματα των δρόμων και των πεζοδρομίων όπου υπάρχει παγετός.

Για τους οδηγούς:
-Να φροντίσουμε να έχουμε αντιολισθητικές αλυσίδες για μετακινήσεις και εκτός χωριού.
-Να ενημερωνόμαστε για τον καιρό και την κατάσταση του οδικού δικτύου αν πρόκειται να ταξιδέψουμε.
-Να ελέγχουμε την καλή λειτουργία των συστημάτων του αυτοκινήτου μας.
-Να φροντίζουμε ώστε να είμαστε εφοδιασμένοι με αρκετά καύσιμα όταν πρόκειται να ταξιδέψουμε.
-Να μειώνουμε ταχύτητα και να αφήνουμε αρκετή απόσταση από το προπορευόμενο όχημα για να μπορούμε να σταματήσουμε με ασφάλεια.
-Να μην επιταχύνουμε ή φρενάρουμε απότομα γιατί υπάρχει κίνδυνος να εκτραπούμε της πορείας μας.
-Να έχουμε αναμμένα τα φώτα πορείας για να γινόμαστε πιο εύκολα αντιληπτοί, ιδιαίτερα όπου δεν υπάρχει μεγάλη ορατότητα.
-Να οδηγούμε με χαμηλή ταχύτητα για να έχουμε τη δυνατότητα ελέγχου του οχήματός μας.
-Να έχουμε στο νου μας ότι ενδεχομένως να χρειαστεί πολύ μεγαλύτερος χρόνος για να ακινητοποιήσουμε το όχημά μας όταν οδηγούμε σε παγωμένο δρόμο.

Σε περίπτωση ακινητοποίησης του οχήματος:
-Να μην προσπαθήσουμε να «γκαζώσουμε» για να απεγκλωβιστούμε, γιατί οι τροχοί κινδυνεύουν να εισχωρήσουν ακόμα πιο βαθιά ειδικά σε πολύ χιονισμένα σημεία.
-Να μετακινήσουμε δεξιά και αριστερά τους τροχούς μερικές φορές προκειμένου να διώξουμε το χιόνι από τους τροχούς.


Διαβάστε Περισσότερα »

Τρίτη 10 Ιανουαρίου 2017

Κλειστά θα παραμείνουν και αύριο την Τετάρτη 11 Ιανουαρίου τα σχολεία...

Απόφαση να παραμείνουν κλειστά και αύριο την Τετάρτη 11 Ιανουαρίου τα σχολεία της Πρωτοβάθμιας και της Δευτεροβάθμιας έλαβαν οι Δήμαρχοι Παλαμά, Σοφάδων και Μουζακίου.
Διαβάστε Περισσότερα »

Την Κυριακή 15 Ιανουαρίου η εκπομπή "Αλάτι της Γής" απο την ΕΡΤ-1 αφιερωμένη στην περιοχή μας

Την Κυριακή 15 Ιανουαρίου 2017, στην ΕΡΤ-1 και ώρα 13:00 -15:00, ο Λάμπρος Λιάβας και η εκπομπή «Αλάτι της Γης» ταξιδεύουν στη Θεσσαλία και μας προσκαλούν σε μια γνωριμία με την πλούσια μουσική και χορευτική παράδοση της περιοχής της Καρδίτσας.

Με αφετηρία τη φυσική ομορφιά της Λίμνης Πλαστήρα, στο χωριό Μορφοβούνι συγκεντρώθηκαν οι ομάδες που ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα της εκπομπής, εκπροσωπώντας τις διαφορετικές πλευρές αυτής της πολύμορφης παράδοσης.
Το ρεπερτόριό τους καλύπτει τόσο την παράδοση των Καραγκούνηδων του κάμπου (με τα τελετουργικά «σεργιάνια» των γυναικών), όσο και την παράδοση των Αγράφων (με τους μοναδικούς «κλειστούς» χορούς και τα αντιφωνικά τραγούδια).

Συμμετέχουν τραγουδιστές και χορευτές από το:
Κέντρο Ιστορικής και Λαογραφικής Έρευνας «Ο Απόλλων» (πρόεδρος: Βάσω Κοζιού)
Τον Λαογραφικό Όμιλο «Καραγκούνα» (πρόεδρος: Μαίρη Θεολόγη)
Τον Μορφωτικό Σύλλογο Μορφοβουνίου (πρόεδρος: Σεραφείμ Νάνος)
Το Κέντρο Πολιτιστικών Ερευνών Πεδινής Θεσσαλίας (πρόεδρος: Απόστολος Φιρφιρής)
Τον Χορευτικό Λαογραφικό Όμιλο «Καλλίχορος» (πρόεδρος: Βάσω Καραπάνου)

Η εκπομπή τιμά ιδιαιτέρως δύο παλαίμαχους τοπικούς λαϊκούς μουσικούς: τον τραγουδιστή Βασίλη Νταράλα και τον βιολάτορα Τάσο Κουτσιώλη.
Συμμετέχουν επίσης οι: Χρήστος Κιτσόπουλος (κλαρίνο), Στέφανος Γεωργίου (βιολί), Μάριος Σαρακατσάνος (λαγούτο-τραγούδι), Βασίλης Καλαμπάκας (λαγούτο), Γιάννης Σερίφης (κρουστά), Στέφανος Κατσακιώρης, Απόστολος Φιρφιρής & Ρήνα Καρανάσιου (τραγούδι).

Έρευνα-Κείμενα-Παρουσίαση: Λάμπρος Λιάβας
Σκηνοθεσία: Νικόλας Δημητρόπουλος
Εκτελεστής παραγωγός: Μανώλης Φιλαϊτης
Εκτέλεση παραγωγής: FOSS ON AIR

πιο κάτω μια γεύση από τα γυρίσματα...










Διαβάστε Περισσότερα »

Το ΚΑΠΗ Ιτέας θα κόψει την πίτα του

Το ΚΑΠΗ Ιτέας θα κόψει την ετήσια πίτα του την Τετάρτη 18 Ιανουαρίου μετά τη θεία λειτουργία στο κατάστημα ΚΑΠΗ Ιτέας.
Η παρουσία σας θα μας τιμήσει ιδιαίτερα.
Διαβάστε Περισσότερα »

Σάββατο 7 Ιανουαρίου 2017

Χώροι φιλοξενίας ανήμπορων του Δήμου μας

Ο Δήμος Παλαμά ανοίγει τα κοινοτικά καταστήματα όλων των Τ. Κ. για να μπορούν να φιλοξενηθούν οι ανήμποροι δημότες που δεν έχουν δυνατότητα θέρμανσης στα σπίτια τους.

Στη Δημοτική Κοινότητα Παλαμά ο χώρος φιλοξενίας θα είναι στο Κέντρο Πολλαπλών Χρήσεων.
Στην Τοπική Κοινότητα Ιτέας ο χώρος φιλοξενίας θα είναι η αίθουσα πολλαπλών στο Δημαρχείο.

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνήσουν με τους κατά τόπους προέδρους οι οποίοι και θα αναλάβουν την μεταφορά τους στους χώρους φιλοξενίας.

Μπορούν ακόμη να επικοινωνήσουν και με τους τέσσερις αντιδημάρχους στα πιο κάτω τηλέφωνα:

ΤΣΙΡΩΝΗΣ ΙΑΣΩΝΑΣ: 6946900424
ΚΑΡΑΪΣΚΟΥ ΦΩΤΕΙΝΗ: 6932108091
ΓΟΥΛΑΣ ΘΑΝΑΣΗΣ: 6974717518
ΛΩΡΙΔΑΣ ΑΝΤΩΝΗΣ: 6945418981
Διαβάστε Περισσότερα »

Χιόνι στο χωριό μας...

Εκείνο που τέτοιες μέρες έλειπε από τον τόπο μας για να τονωθεί το εορταστικό κλίμα των ημερών, ήταν το χιόνι.

Κι όμως εκείνα τα 2 με 3 εκατοστά χιόνι, που αντίκρισαν οι συγχωριανοί μας σήμερα τα ξημερώματα, ήταν αρκετά για να δώσουν πιο χαρούμενο τόνο στην όλη εορταστική ατμόσφαιρα των ημερών που εκδηλώθηκε με χαμόγελα, αλλά και με αισθήματα ψυχικής ευφορίας και γαλήνης, από μικρούς και μεγάλους.

Το πολύτιμο αυτό δώρο, ήλθε απλόχερα από τη φύση σήμερα, ανήμερα του Αϊ Γιαννιού, όπου απλώθηκε σαν κάτασπρο σεντόνι μέσα στο χωριό. Έμοιαζε η Ιτέα σαν κάτι περασμένους ονειρικούς χειμώνες, όπου το φαινόμενο ήταν πιο συχνό, σκορπίζοντας χαρά σε μικρούς και μεγάλους.
Έτσι έγινε και τώρα. Όλα κάτασπρα, με μια ησυχία να απλώνεται απ΄άκρη σ΄άκρη σε όλο το χωριό.

Οι πιο φυσιολάτρες, πήραν τη βόλτα τους, πατώντας χιόνι κι αγναντεύοντας τις χιονισμένες τριγύρω βουνοκορφές που περιβάλλουν το χωριό μας. Ορισμένοι αθεράπευτα ρομαντικοί, ξεπόρτισαν από νωρίς, άλλοι αναζητώντας το θήραμα με το κυνήγι, κι άλλοι κρατώντας φωτογραφικό εξοπλισμό για να αποθανατίσουν το "φαινόμενο".

Και άλλοι όμως, οι πιο μεγάλοι, το απόλαυσαν από τη ζεστή θαλπωρή του καφενείου και του σπιτιού, με κρασομεζέδες γύρω από το αναμμένο τζάκι.
Και τα παιδιά δουλεύοντας το χιόνι, για να αποκτήσουν στα ξαφνικά, έναν ακόμα συμπαθητικό φίλο, στον οποίο φόρεσαν τραγιάσκα και μάλλινο κασκόλ.

Τελικά μεγάλη "αναστάτωση" έφερε στο χωριό μας, αυτό το ανέλπιστο δώρο.
Η ευλογημένη γη, θα "βυζάξει" για τα καλά το πολύτιμο αυτό μικρό δώρο του Θεού, ανταποδίδοντας αργότερα, με νερά και ανθοφορία.

Χρόνια Πολλά σε Γιάννη και Ιωάννα!!!







Οι φωτογραφίες είναι τραβηγμένες από συγχωριανούς μας.....


Διαβάστε Περισσότερα »

Ανακοίνωση!!!

Από τον Εκπολιτιστικό Μορφωτικό Σύλλογο Ιτέας ενημερώνουμε τα χορευτικά τμήματα του συλλόγου μας, ότι σήμερα Σάββατο δεν θα γίνουν μαθήματα λόγω παγετού.
Διαβάστε Περισσότερα »

Εμφάνιση γαστρεντερίτιδας και γρίπης στο χωριό μας

Αύξηση της συχνότητας εμφάνισης γαστρεντερίτιδας και γρίπης παρατηρείται τις τελευταίες εβδομάδες στο χωριό μας.
Η ιογενής γαστρεντερίτιδα είναι μια εντερική λοίμωξη που οφείλεται σε διάφορους ιούς, οι οποίοι επιβιώνουν έως και 72 ώρες και αρκεί ελάχιστη ποσότητα του ιού για τη μετάδοση.
Οι ασθενείς με γαστρεντερίτιδα μεταδίδουν τον ιό τους από τη στιγμή που αρχίζουν να νιώθουν αδιαθεσία έως και τρεις ημέρες μετά την ανάρρωσή τους.
Στην πλειονότητα των ατόμων τα συμπτώματα είναι ήπια και υποχωρούν χωρίς να απαιτείται η επίσκεψη στο γιατρό
Ιδιαίτερη παρακολούθηση χρειάζονται τα βρέφη, τα μικρά παιδιά, οι ηλικιωμένοι, οι ανοσοκατεσταλμένοι, καθώς σε αυτές τις ομάδες εντείνεται ο κίνδυνος της αφυδάτωσης.
Σύμφωνα με τους ειδικούς, για την θεραπεία δεν υπάρχει κάποιο συγκεκριμένο φάρμακο.
Το πιο σημαντικό είναι να αποφευχθεί η απώλεια υγρών, η αφυδάτωση.
Επισημαίνεται ότι η κατανάλωση αντιβιοτικών δεν βοηθά στην αντιμετώπιση της ιογενούς γαστρεντερίτιδας, όπως άλλωστε σε καμία ιογενή νόσο.
Σε ό,τι αφορά την κατανάλωση αντιδιαρροϊκών φαρμάκων, πρέπει να λαμβάνονται μόνο με ιατρική συνταγή.
Η Γενική Δ/νση Δημόσιας Υγείας της Περιφέρειας Θεσσαλίας υπενθυμίζει τους βασικούς κανόνες πρόληψης:
·  Καλό πλύσιμο χεριών με σαπούνι και νερό, ειδικά πριν από την προετοιμασία φαγητού και μετά τη χρήση τουαλέτας.
·  Αποφυγή επαφής με άτομα που πάσχουν ή, αν δεν μπορεί να αποφευχθεί, καλό πλύσιμο των χεριών μετά την επαφή.
·  Άτομα τα οποία πάσχουν, θα πρέπει, για όσο διαρκούν τα συμπτώματά τους και για διάστημα 48 ωρών μετά την υποχώρησή τους, να αποφεύγουν την επαφή, ειδικά με τις ευπαθείς πληθυσμιακές ομάδες.
Διαβάστε Περισσότερα »

Πέμπτη 5 Ιανουαρίου 2017

Συστήθηκε επιτροπή για τη σύσταση Συλλόγου Φίλων Αγροτικού – Λαογραφικού Μουσείου Ιτέας Δήμου Παλαμά.

Με ιδιαίτερη χαρά ενημερώνουμε τους φίλους του Αγροτικού - Λαογραφικού Μουσείου ότι δημιουργήθηκε άτυπη επιτροπή για την ολοκλήρωση των διαδικασιών σύστασης Συλλόγου Φίλων Αγροτικού  –Λαογραφικού Μουσείου Ιτέας Δήμου Παλαμά.

Σκοπός του υπό σύσταση σωματείου θα είναι η με κάθε νόμιμη συμβουλή του στην προσπάθεια επίλυσης ζητημάτων για την επίτευξη των σκοπών, της αποστολής και των αξιών του Μουσείου.

Και επειδή πιστεύουμε ότι το Μουσείο είναι υπόθεση όλων μας, σύντομα θα ανακοινώσουμε την ημερομηνία και ώρα πραγματοποίησης συγκέντρωσης φίλων του, στην αίθουσα του δημοτικού καταστήματος  Ιτέας, προκειμένου, χωρίς διακρίσεις και αποκλεισμούς, να αναδειχτούν τα ιδρυτικά μέλη του Συλλόγου και να ξεκινήσει η διαδικασία αναγνώρισής του.

Η άτυπη επιτροπή είναι:

Ανδρεάδης Δημήτριος
Σπυρόπουλος Ιωάννης
Σαμαράς Παύλος
Παπαβασιλείου Ευάγγελος
Βελεσιώτης Ε. Αλέξανδρος
Παπαβάϊου - Χρούμπ Παναγιώτα
Αζαριάδης Αβραάμ
Χηρόπουλος Χρήστος
Ζαμπούκα Πηνελόπη
Κοσκινιώτης Βαγγέλης
Κουσιάντζα Αννα
Χριστοδούλου Χρήστος
Μακρής Δ. Γεώργιος
Πυκνή Ντίνα








Διαβάστε Περισσότερα »

Τρίτη 3 Ιανουαρίου 2017

«Θρηνητική ειλικρίνεια»

Πρωτοχρονιά, και οι ευχές μοιάζουν περιττή φιοριτούρα ή εμπαιγμός σε μια κοινωνία που, λογικά, δεν έχει καμιά ελπίδα.
Tο μέλλον έχει προδιαγραφεί παγιδευμένο στην απόγνωση.
H χώρα υπερδανείστηκε εξωφρενικά, χρεοκόπησε, έχει χάσει, με υπογεγραμμένες παραδοχές και συνομολογήσεις, την εθνική της ανεξαρτησία και την πολιτική αυτοδιαχείριση, επιτροπεύεται με όρους εξευτελιστικά ταπεινωτικούς.
Mας παραμυθιάζουν οι έμποροι της παραπληροφόρησης με επαγγελίες «βελτιώσεων», ενώ τη συμφορά μας την εμπορεύονται εξουσιολάγνοι αριβίστες, οι ατιμώρητοι αυτουργοί της καταστροφής μας.
Eυχές για την καινούργια χρονιά, σε ποιους και με ποιο αντίκρισμα πραγματικότητας;;;
Nα ευχηθείς τι στις νεκρές ψυχές των παραλογιασμένων από την απόγνωση ανέργων, εκατοντάδες χιλιάδων, που ξεκινάνε σήμερα την τρίτη, τέταρτη, πέμπτη χρονιά ανέλπιδης επιβίωσης, δίχως ίχνος από φως στο οποιοδήποτε βάθος του τούνελ.
Nα ευχηθείς ποια ρεαλιστική ευχή στη νεολαία των δύσκολων πτυχίων, των πρόσθετων μεταπτυχιακών και της άνετης γλωσσομάθειας, που νιώθει τυχερή δουλεύοντας ραγιάς, σε δεκάωρο και δωδεκάωρο μαγγάνι, με εφτά κατοστάρικα μηνιάτικο;;;
O κάθε χυδαίος, ευνοημένος τυχάρπαστος «επενδυτής» μπορεί να καταλύει κάθε ίχνος «κοινωνικού κράτους» επιβάλλοντας εργασιακό μεσαίωνα απανθρωπίας, αποκλείοντας όνειρα προσωπικής ζωής στις ψυχές που εν ψυχρώ καταρρακώνει.
Tι ευχές να δώσεις για την καινούργια χρονιά στον γιατρό που πρωτοβγαίνει στη σύνταξη;;; Διακόνησε πενήντα τέσσερα (54) χρόνια τους συνανθρώπους του καταβάλλοντας, κάθε μήνα, με άψογη συνέπεια τα όσα απαιτούσε το ασφαλιστικό του ταμείο, που τώρα τον καταδικάζει σε λιμοκτονία ανταποδίδοντάς του 650 ευρώ μηνιαίο εισόδημα.
Eφιαλτική ανεργία, κακουργηματική εκμετάλλευση της εργασίας, ατίμωση και εξόντωση όσων εμπιστεύθηκαν το κράτος και τους πολιτικούς διαχειριστές του.
Δεν πρόκειται για συντεταγμένη συλλογικότητα, πρόκειται για γεωγραφικά οριοθετημένη φρίκη.
Kαι που το λέμε, τι αλλάζει;;;
Oύτε καν σε ενεργό αφύπνιση των συνειδήσεων δεν μπορούμε να ελπίσουμε, να ευχηθούμε μια λαϊκή εξέγερση στην καινούργια χρονιά είναι η απόλυτη ουτοπία – δεν υπάρχει πια λαός, μόνο αφιονισμένη μάζα τηλεθεατών που καταπίνει παραισθησιογόνα.
Aν φτάσαμε σε τέτοια νέκρα κοινωνικών αντανακλαστικών, είναι γιατί η «πληροφόρηση», η ηλεκτρονική κυρίως, παραδόθηκε ολοκληρωτικά στη λογική του μάρκετινγκ, λογική της μεθοδικής εξαπάτησης. Eυνουχίστηκε ηδονικά ο Eλλαδίτης, σαράντα δύο ολόκληρα χρόνια, αντάλλαξε βιωματικά θησαυρίσματα αιώνων, ποιότητα καλλιέργειας και χαρά της ζωής, με χάντρες και καθρεφτάκια «προοδευτικής» ξιπασιάς και απολυτοποιημένη την ηδονή της καταναλωτικής μονομανίας.
Kαθόλου τυχαία, η «προοδευτική διανόηση» που κάποτε μονοπωλούσε στα πανεπιστήμια τη μαρξιστική τρομοκρατία, τώρα έχει ανετότατα μετοικήσει στα εξουσιαστικά πόστα της απολυταρχίας των «Aγορών». O Iστορικός Yλισμός (αυτοσυνειδησία μαρξισμού και καπιταλισμού, όπως έγκαιρα είχε διαγνώσει ο Λούκατς) μηδενίζοντας κάθε «νόημα» των σχέσεων κοινωνίας, έγινε η κοινή πολιτική ταυτότητα των «κομμάτων εξουσίας»: ΠAΣOK και N.Δ., παθιασμένοι δήθεν αντίπαλοι, που δίχασαν με πείσμα τυφλό τη χώρα («πράσινα» και «γαλάζια» καφενεία), έφτασαν να συγκυβερνήσουν αδιάντροπα πετώντας τα προσωπεία και μοιράζοντας τα λάφυρα (ιλιγγιώδη δανεισμένα ποσά) σε μια αδίσταχτη πλέμπα νεόπλουτων αγροίκων.
Στα ίχνη τους βαδίζει σήμερα και ο «αδιάλλακτος» κάποτε ΣYPIZA: συγκυβερνάει με τους σαρδανάπαλους ANEΛ.
Tα πρόσωπα που έχουν την ευθύνη της σημερινής καταστροφής και της εφιαλτικής ανελπιστίας είναι συγκεκριμένα, επώνυμα, σε όλους γνωστά, καμιά δικαιολογία δεν μπορεί να τα αμνηστεύσει.
Πριν από τρεις ίσως γενεές, όταν ακόμα επιβίωνε στην Eλλάδα αστική τάξη και στην ύπαιθρο «νοικοκυραίοι», θα πρώτευε στις συζητήσεις επώδυνη η απορία: «Πώς μπορούν και κοιμούνται τις νύχτες οι αυτουργοί τέτοιας καταστροφής, πώς μπορούν να κοιτάζουν τα παιδιά τους στα μάτια;». Σημίτης, Kαραμανλής ο βραχύς, Παπανδρέου ο ολίγιστος, Σαμαράς ο μοιραίος, Tσίπρας ο ολέθριος θα κριθούν από την Iστορία, αλλά αυτή η σκέψη δεν παρηγορεί ούτε μεταβάλλει το πνιγερό αδιέξοδο, την εφιαλτική ανελπιστία εκατομμυρίων Eλλήνων σήμερα. Kαι μάλιστα όταν τα κόμματα στα οποία αρχήγευσαν οι αυτουργοί, συνεχίζουν, δίχως ίχνος αυτογνωσίας, ντροπής ή μετάνοιας, την ίδια νοοτροπία και συμπεριφορά σιχαμερής εξουσιολαγνείας, με αρχηγούς και «στελέχη» όλο και ευτελέστερων προδιαγραφών.
Tο τερατωδέστερο αποκύημα των εγκλημάτων της κομματοκρατίας δεν είναι η ανεργία, ο εργασιακός μεσαίωνας, η απάνθρωπη κοινωνική αδικία ούτε η εξευτελιστική επιτρόπευση, ο διεθνής διασυρμός του ελληνικού ονόματος, οι απειλές να κατατεμαχιστεί η χώρα για να ικανοποιηθούν οι ορέξεις των γειτόνων μας. Tο εφιαλτικότερο από όλα τα δεινά είναι η τέλεια νέκρωση των αντανακλαστικών της ελληνικής κοινωνίας. Eχουν περάσει εφτά χρόνια από τότε που υπογράφτηκε το πρώτο Mνημόνιο (3 Mαΐου 2010) και από τότε προστέθηκαν ακόμα δύο, επαχθέστερα.

Aκούμε ότι το Σύνταγμα της χώρας παραβιάζεται από πάμπολλες δεσμεύσεις που επιβάλλουν τα τρία Mνημόνια, δεν εμφανίστηκε όμως, στα εφτά χρόνια, ούτε ένας δικηγορικός σύλλογος αστικού κέντρου, μια ένωση δικαστών, μια πανεπιστημιακή Nομική Σχολή, μια παρέα έστω απόμαχων Aρεοπαγιτών ή Eισαγγελέων ή Συμβούλων της Eπικρατείας να καταγγείλει την ανομία, να διαφωτίσει τους πολίτες – δεν βρέθηκε ένας Λυκουρέζος να μηνύσει τους «πρωταίτιους».

Συνεχίζουν να γίνονται κάποια συλλαλητήρια, «πορείες», συμβολικές «καταλήψεις».
Πάντοτε, χωρίς εξαίρεση, για να διεκδικήσουν προνομιακότερη μεταχείριση, όσων διαμαρτύρονται, στην κατανομή των ψιχίων του κρατικού προϋπολογισμού. Ποτέ, καμιά διαμαρτυρία για τις «ανακεφαλαιοποιήσεις» των τραπεζών, τα γκανγκεστερικής λογικής κάπιταλ κοντρόλς, την ωμή καταλήστευση των ασφαλιστικών ταμείων, τις αμείωτες εξωφρενικές προνομίες των κομμάτων, των βουλευτών, των υπαλλήλων της Bουλής. Ποτέ, κανένα συλλαλητήριο για τον εργασιακό μεσαίωνα.
Σε μια κοινωνία δίχως ορίζοντες ζωής άλλους από την κατανάλωση, κοινωνία που θεσμοθετεί την εθελοδουλεία της με Mνημόνια, μόνο μια ευχή χωράει:
Kαλή ανάσταση......

Χρήστος Γιανναράς
Διαβάστε Περισσότερα »