Σάββατο 29 Δεκεμβρίου 2018

Σήμερα Σάββατο 29 Δεκεμβρίου ο ετήσιος χορός τελειόφοιτων Γ΄ ΓΕΛ Ιτέας - Γ΄ ΓΕΛ Παλαμά

Σήμερα Σάββατο 29 Δεκεμβρίου 2018 στις 9:00μμ στο Μέγαρον Παλαμά θα πραγματοποιηθεί ο ετήσιος χορός τελειόφοιτων Γ΄ ΓΕΛ Ιτέας - Γ΄ ΓΕΛ Παλαμά 

Θα γίνει και λαχειοφόρος με πλούσια δώρα.

Τιμή εισόδου 12 ευρώ το άτομο με φαγητό


Διαβάστε Περισσότερα »

Παρασκευή 28 Δεκεμβρίου 2018

Την Κυριακή 30 Δεκεμβρίου στην κεντρική πλατεία της Ιτέας θα γίνει η γουρνοχαρά

Την Κυριακή 30 Δεκεμβρίου και ώρα 12:30 το μεσημέρι στην κεντρική πλατεία της Ιτέας θα γίνει η αναβίωση των χοιροσφάγιων (γουρνοχαρά).
Θα σερβίρονται παραδοσιακά εδέσματα (τσιγαρίδες, λουκάνικα, τηγανιά, κλπ)



Σας περιμένουμε όλους για να γιορτάσουμε μαζί...




Διαβάστε Περισσότερα »

Στο χριστουγεννιάτικο θεματικό πάρκο της Παυσιλυπούπολης βρέθηκε ο Δήμος Παλαμά με το Κέντρο Κοινότητας

Στο χριστουγεννιάτικο θεματικό πάρκο της Παυσιλυπούπολης βρέθηκε ο Δήμος Παλαμά με το Κέντρο Κοινότητας, την Κυριακή 23 Δεκεμβρίου από τις 10 το πρωί έως τις 9 το βράδυ και συγκεκριμένα στο «Παιχνιδόσπιτο» το οποίο για εκείνη τη μέρα είχε θέμα: «Γνωρίζοντας το Δήμο Παλαμά».
Πλήθος κόσμου, μικροί και μεγάλοι από όλες τις περιοχές της Ελλάδας επισκέφθηκαν το «Παιχνιδόσπιτο» τους οποίους υποδέχτηκαν με μεγάλη χαρά η εκπρόσωπος του Δήμου Παλαμά Κα Μπλουγουρά Θεοδώρα και τα στελέχη του Κέντρου Κοινότητας Κα Κωστοπούλου Κωνσταντία – Κοινωνική Λειτουργός / Συντονίστρια του Κέντρου και Κα Κούτρα Έφη – Ψυχολόγος.
Δόθηκαν σε όλους ενημερωτικά φυλλάδια τόσο του Δήμου όσο και του Κέντρου Κοινότητας σε μια προσπάθεια ενημέρωσης του ευρύτερου κοινού για το έργο που επιτελούν τα Κέντρα Κοινότητας σε όλη την Ελλάδα και κυρίως τις δράσεις και το πεδίο δραστηριότητας του Κέντρου Κοινότητας του Δήμου Παλαμά.
Πάνω από 300 γουράκια χειροτέχνησαν οι μικροί φίλοι που κατέκλυσαν το σπιτάκι, με τη βοήθεια των υπαλλήλων, τα οποία και κράτησαν ως ενθύμιο προσδοκώντας η Νέα Χρονιά να φέρει σε όλους Υγεία, Τύχη, Αγάπη, Ευτυχία και Πίστη.

Το Κέντρο Κοινότητας Δήμου Παλαμά χρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο στο πλαίσιο του Περιφερειακού Επιχειρησιακού Προγράμματος Θεσσαλίας 2014-2020









Διαβάστε Περισσότερα »

Τραγωδία σε χωριό...

Στο πένθος έχει βυθιστεί ένα χωριό της Θεσσαλίας, μετά την αποκάλυψη ενός νεαρού ότι είναι χορτοφάγος.
Σύμφωνα με πληροφορίες το τραγικό περιστατικό εκτυλίχθηκε όταν ένας 25χρονος νεαρός που είχε πάει στο χωριό της οικογένειας του για τις γιορτές, αρνήθηκε στο οικογενειακό τραπέζι να φάει κρέας, ανακοινώνοντας ότι είναι χορτοφάγος.

Επικράτησε πανδαιμόνιο... λέει ένας συγγενής του νεαρού που βρισκόταν στο τραπέζι.
Η μητέρα του χτυπούσε το χέρι της στο στήθος φωνάζοντας «τι κακό ήταν αυτό που μας βρήκε χρονιάρες μέρες», ο πατέρας του δακρυσμένος είχε μείνει ακίνητος με απλανές βλέμμα, μια θεία χτυπούσε το κεφάλι της στον τοίχο. Η γιαγιά σηκώθηκε και άρχισε να ψέλνει Τη Υπερμάχω αλλά έχει αλτσχάιμερ, το κάνει συχνά.

Η είδηση μέσα σε λίγα λεπτά έκανε το γύρο του χωριού, ενώ λίγο αργότερα έκανε και δεύτερο για όσους δεν είχαν ενημερωθεί με τον πρώτο. Ορισμένοι κάτοικοι μάλιστα άκουγαν για πρώτη φορά τη λέξη, όπως κάποιοι ηλικιωμένοι στο καφενείο. «Χουρτουφάγους; Τρώει χόρτα δηλαδή; Βουσκάει;» είπε χαρακτηριστικά ένας παππούς, ενώ όταν του εξήγησαν άρχισε να κουνάει οργισμένος τη μαγκούρα του, φωνάζοντας ότι μόνο στην κατοχή έτρωγαν χόρτα γιατί δεν υπήρχε κρέας.

Σύμφωνα με τις μέχρι τώρα πληροφορίες, στο σπίτι έχει μεταβεί και ο παπάς του χωριού κουβαλώντας τον έξτρα λαρτζ σταυρό που βγάζει μόνο στον Επιτάφιο το Πάσχα.

Όπως λένε οι γείτονες της οικογένειας, ο νεαρός δεν είχε δώσει ποτέ δικαιώματα.
«Και του κοντοσούβλι του έτρωγ’, κι τ’αρνιά κι απ΄όλα. Κανείς δεν είχε φανταστεί οτι θα γίν’ απ’αυτούς τους βετζιτέριαν.»

πηγή
Διαβάστε Περισσότερα »

Πέμπτη 27 Δεκεμβρίου 2018

Με επιτυχία έγινε χθες στο Αγρ. Λαογρ. Μουσείο Ιτέας προβολή παλιών φωτογραφιών του Φωτογράφου Παγανού Ηλία

Με επιτυχία έγινε χθες την Τετάρτη 26 Δεκεμβρίου στο Αγροτικό Λαογραφικό Μουσείο Ιτέας από τις 6:00μμ έως τις 9:00 το απόγευμα προβολή παλιών φωτογραφιών του Φωτογράφου Παγανού Ηλία με θέμα "Καραγκούνικες αυλές και σπίτια".
Τις φωτογραφίες παρουσίασε ο Φωτογράφος και τις σχολίαζε η Αννα Κουσιάντζα.

Θυμηθήκαμε όλοι μαζί οι παρευρισκόμενοι τα χρόνια εκείνα και στη συνέχεια ακολούθησε πολλή κουβεντούλα και Μασλάτι, ενώ ο δήμος πρόσφερε στους παρευρισκομένους, λόγω ημερών, κουραμπιέδες και μελομακάρονα.

Ευχαριστούμε τον Πολιτιστικό Σύλλογο Ιτέας για την ευγενή χορηγία του προτζέκτορα

Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους:
Ο πατήρ Βασίλειος Γερούκης, ο δήμαρχος Παλαμά Γιώργος Σακελλαρίου, ο Αντιδήμαρχος Θωμάς Κοντοβάϊος, ο αρχηγός της μείζονος αντιπολίτευσης Αχιλλέας Καραλής, ο πρώην δήμαρχος Φύλλου Δημήτρης Αγγέλου, ο πρόεδρος Τ. Κ. Ιτέας Βαγγέλης Λύτρας, ο αρχαιολόγος και συγγραφέας Βαγγέλης Ντελής, ο Φιλόλογος, Υποψ. Διδάκτωρ και υποψήφιος Βουλευτής στο Κίνημα Αλλαγής στο ν. Καρδίτσας Παπαγεωργίου Σωτήρης, ο πρόεδρος του Εκπολιτιστικού Μορφωτικού Συλλόγου Ιτέας Αχιλλέας Μπαλαντίνας, η πρόεδρος του Συλλόγου Γυναικών Ιτέας Τζένη Μακρή, εκπαιδευτικοί δημοτικού σχολείου Παλαμά κ.α.

             Μια πρωτοβουλία μας
Σύλλογος Φίλων Αγροτικού Λαογραφικού 
                  Μουσείου Ιτέας


















Διαβάστε Περισσότερα »

Δευτέρα 24 Δεκεμβρίου 2018

Χριστουγεννιάτικες Ευχές του Δημάρχου Γιώργου Σακελλαρίου

Οι μέρες μιας εκ των μεγαλύτερων εορτών της Χριστιανοσύνης ας είναι γεμάτες με ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ, ΔΥΝΑΜΗ και ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ και η γέννηση του Χριστού, ας φωτίζει τον δρόμο μας, για οικογενειακή ευτυχία και συλλογική επιτυχία και ας ξαναγεννήσει την ελπίδα για ένα καλύτερο αύριο για τον τόπο μας.
                                                             


ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΑΚΕΛΛΑΡΙΟΥ
  ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΠΑΛΑΜΑ

Διαβάστε Περισσότερα »

Κυριακή 23 Δεκεμβρίου 2018

Όμορφη Χριστουγεννιάτικη γιορτή στην Ιτέα από τον Πολιτιστικό της Σύλλογο

Αν αυτά δεν είναι όμορφα πράγματα για το χωριό μας φίλοι μου, τότε τι είναι;;;;
Όχι συγχωριανοί μου δεν τελειώσαν τα προβλήματα, και ούτε πρόκειται να τελειώσουν ποτέ.
Είναι όμως κάτι μικρές αλλά όμορφες στιγμές που τα μαλακώνουν όλα τούτα, και που εκπέμπουν τέτοιες μέρες χαρά και ανθρωπιά.
Κάτι τέτοιο είναι και η καθιερωμένη Χριστουγεννιάτικη γιορτή του Εκπολιτιστικού Μορφωτικού Συλλόγου του χωριού μας.
Κι όλα αυτά τα γιορτινά, τούτες τις μέρες, είναι ανείπωτες στιγμές για τα παιδιά.
Κι ήταν και πάλι φέτος όλα τα παιδάκια του χωριού μικρά μεγάλα εκεί στην όμορφη αυτή εκδήλωση να πάρουν μέρος μαζί με δασκάλους και καθηγητές των σχολείων τους σε μια ασφυκτικά κατάμεστη αίθουσα πολλαπλών του Δημαρχείου Ιτέας.
Σε γιορτινό κλίμα οι Κουτσιαριώτες βρήκαν την ευκαιρία να τα πουν και φέτος μέσα σε εορταστική ατμόσφαιρα και να περάσουν μαζί ευχάριστες και ξένοιαστες Χριστουγεννιάτικες στιγμές, σαν μια μεγάλη οικογένεια. Στην αίθουσα μικροί και μεγάλοι, συμμετείχαν στη γιορτή και απόλαυσαν στο τέλος μελομακάρονα και αναψυκτικά που πρόσφερε ο Σύλλογος.
Από νωρίς το απόγευμα ξεκίνησε η γιορτή με προβολή ταινίας για τούς μικρούς φίλους.
Παράλληλα η γλυκιά (make-up artist) της Ιτέας Ντίνα Μακρή έκανε το "θαύμα" της πάλι ζωγραφίζοντας τις όμορφες χαμογελαστές φατσούλες των παιδιών πριν την παράσταση.
Την εκδήλωση άνοιξαν τα παιδάκια του Δημοτικού σχολείου Ιτέας χορεύοντας ρυθμικά παρουσιάζοντας τις δικές τους φιγούρες υπό την καθοδήγηση και επίβλεψη της δασκάλας τους κας Βίκυς Καρανάσιου.
Στην συνέχεια η Μικτή Χορωδία Ιτέας - Παλαμά έδωσε μια ευχάριστη νότα τραγουδώντας Χριστουγεννιάτικα τραγούδια από διάφορες περιοχές της Ελλάδας υπό την διεύθυνση του μαέστρου Αχιλλέα Μπίμπιλα και την συνοδεία στο πιάνο της Χριστίνας Μαντοπούλου.
Ακολούθησε βράβευση των παιδιών, των εν δυνάμει πτυχιούχων που πέρασαν σε ανώτατες σχολές και εκπαιδευτικά ιδρύματα.
Και τέλος όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος τα φαναράκια που μοιράστηκαν στο τέλος της γιορτής είχαν και πάλι την τιμητική τους αφού όλοι μικροί μεγάλοι άναψαν από ένα ο καθένας σιγοψυθιρίζοντας κι από μια ευχή καθώς χάνονταν αναμμένα στον ουρανό.

Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους:
Ο Αιδεσιμολογιότατος Πατήρ Βασίλειος Γερούκης, ο Αντιδήμαρχος κ. Θωμάς Κοντοβάιος, ο Πρόεδρος Τ.Κ Ιτέας κ. Βαγγέλης Λύτρας, ο Πρόεδρος ΔΕΥΑΠ κ. Αντώνης Λωρίδας, η Δημοτική Σύμβουλος κ. Ιφιγένεια Πετροπούλου, ο διευθυντής Λυκείου Ιτέας κ. Ταγκούλης Παναγιώτης, ο πρώην Δήμαρχος Φύλλου κ. Αντώνης Αναστασόπουλος.

Στην Ηχητική κάλυψη βοήθησε και ο Ηλίας Μακρής
Στην υποδοχή βοήθησαν τα παιδιά του χορευτικού: Δημήτρης Τσέλιος, Ηλίας Κοντοβάϊος, Κωνσταντίνα Βελεσιώτη και Γεωργία Μπαλαντίνα

Άντε και του χρόνου να είμαστε καλά, και καλές γιορτές σε όλους!!!
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ !!!





































Διαβάστε Περισσότερα »