Τρίτη 19 Νοεμβρίου 2019

Συγχαρητήρια του Αντιπεριφεριεάρχη Καρδίτσας Κωστή Νούσιου για την κατάκτηση των ATP Finals από τον Στέφανο Τσιτσιπά

Άλλη μία κορυφή, άλλη μία μοναδική πρωτιά για τον Στέφανο Τσιτσιπά!
Αισθανόμαστε ύψιστη τιμή για ένα δικό μας παιδί, ο οποίος έγραψε ιστορία καταλαμβάνοντας την υψηλότερη θέση που έχει καταλάβει ποτέ Έλληνας αθλητής στο παγκόσμιο τένις.
Είμαστε υπερήφανοι γι’ αυτή τη μεγάλη επιτυχία και για το γεγονός ότι ένας αθλητής από το Προάστιο της Καρδίτσας φτάνει τόσο ψηλά τιμώντας τα ελληνικά χρώματα.
Ο συντοπίτης Στέφανος σε ηλικία μόλις 21 ετών κατέδειξε σπουδαία τενιστική ωριμότητα, αστείρευτη δύναμη, αυταπάρνηση και το κυριότερο, μεγαλείο ψυχής καταρρίπτοντας κάθε όριο για τις πολλές ακόμη δυνατότητές του.
Μετά και το έπος του Λονδίνου, ο δικός μας Στέφανος αποτελεί πρότυπο αθλητή και ανθρώπου στο παγκόσμιο στερέωμα, διαφημίζοντας την Ελλάδα στα πέρατα της γης.
Αξίζουν πολλά συγχαρητήρια στον ίδιο, το προπονητικό του επιτελείο και την οικογένειά του και ευχόμαστε η καλπάζουσα πορεία προς την κορυφή του παγκόσμιου τένις να έρθει όσο πιο σύντομα γίνεται, με υγεία, πίστη και τον ίδιο αξιακό κώδικα με τον οποίο πορεύεται από την αρχή της σταδιοδρομίας του.

      Κωνσταντίνος Γ. Νούσιος
Αντιπεριφερειάρχης Π.Ε. Καρδίτσας





Διαβάστε Περισσότερα »

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ του δημάρχου Παλαμά για τον κορυφαίο Στέφανο Τσιτσιπά

Ο Δήμος Παλαμά συγχαίρει το άξιο τέκνο του, Στέφανο Τσιτσιπά, για την κατάκτηση της πρώτης θέσης στο ATP Finals του Λονδίνου.
Με την κατάκτηση του τροπαίου απέδειξε ότι είναι πρώτος ανάμεσα στους κορυφαίους τενίστες του κόσμου. 

Είμαστε  σίγουροι  ότι οι επιτυχίες του θα συνεχιστούν και θα συνεχίσει να κάνει περήφανους και τους κατοίκους του Προαστίου, που είναι ο τόπος καταγωγής του.
                                                           
 Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΠΑΛΑΜΑ
 ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΑΚΕΛΛΑΡΙΟΥ








Διαβάστε Περισσότερα »

Ανεξέλεγκτες διαστάσεις λαμβάνουν οι διαρρήξεις στην Ιτέα

Ανεξέλεγκτες διαστάσεις λαμβάνουν οι διαρρήξεις σε χωριά του θεσσαλικού κάμπου το τελευταίο διάστημα.
Στην Ιτέα την τελευταία εβδομάδα, είχαμε πέντε διαρρήξεις σε σπίτια, στα δύο μάλιστα από αυτά ήταν μέσα στο σπίτι οι ηλικιωμένοι ένοικοι, σε διπλανό δωμάτιο και οι διαρρήκτες ανενόχλητοι και με θράσος άδειασαν όλα τα συρτάρια και τα σεντούκια.
Το ίδιο συμβαίνει και σε χωριά του δήμου Σοφάδων, αλλά και των άλλων δήμων, όπου οι κάτοικοι δεν τολμούν όπως λένε να βγουν έξω για ένα καφέ, καθώς γυρίζουν και βλέπουν τα σπίτια τους ανοιγμένα και ανάστατα.
Μπορεί η ηγεσία του υπουργείου Προστασίας του Πολίτη, να επιχειρεί το δόγμα Νόμος και Τάξη στην Αθήνα, στα Εξάρχεια και στις πέριξ του κέντρου περιοχές, τις τελευταίες ημέρες, αλλά στην ελληνική ύπαιθρο και στα χωριά του θεσσαλικού κάμπου, ούτε ο νόμος βασιλεύει, ούτε η τάξη, ούτε η ασφάλεια...





Διαβάστε Περισσότερα »

Δευτέρα 18 Νοεμβρίου 2019

Ο Σύλλογος Γυναικών Ιτέας πραγματοποίησε γενική τακτική συνέλευση των μελών

Την Κυριακή 17 Νοεμβρίου ο Σύλλογος Γυναικών Ιτέας πραγματοποίησε γενική τακτική συνέλευση των μελών του. Αποφασίστηκε ομόφωνα οι εκλογές του Συλλόγου, για την ανάδειξη του νέου Δ.Σ., να διεξαχθούν την Κυριακή 24 Νοεμβρίου στο δημοτικό κτήριο πολλαπλών χρήσεων (Δημαρχείο) Ιτέας.




Εφορευτική επιτροπή
Ζώνα Σοφία
Κοντοβάϊου Αφροδίτη
Κουτσουμπέη Ελένη

Οι εκλογές θα διεξαχθούν την Κυριακή τις ώρες από 10:00 το πρωί μέχρι τις 16:30 το απόγευμα

Μετά το πέρας της συνέλευσης τα μέλη του Συλλόγου απόλαυσαν το απογευματινό καφεδάκι τους στο ζαχαροπλαστείο "ΧΑΒΑΗ" σε μια γεμάτη αίθουσα.

          Με τιμή
Το Δ.Σ. του Συλλόγου



























Διαβάστε Περισσότερα »

Σάββατο 16 Νοεμβρίου 2019

Μισό αιώνα ιστορία ο "Έλατος" του Στέφανου Θεολόγη στην Καρδίτσα

Σημείο αναφοράς και μνημείο για την κοινωνία της Καρδίτσας ήταν ο «Έλατος», το εστιατόριο-πατσατζίδικο, που εγκαινίασε στις 13 Νοεμβρίου 1959 ο ιδιαίτερα εργατικός και ενθουσιώδης τότε νέος από το Νεοχώρι, Στέφανος Θεολόγης (φωτογρ.), που τάισε και χόρτασε τρεις γενιές Καρδιτσιώτες και επισκέπτες της πόλης.

Για τους ντόπιους, ήταν θεσμός ένα πιάτο φαγητό στον «Έλατο», καθώς αυτός ήταν δίπλα στο παζάρι στο κέντρο της πόλης, όπου εκεί έβγαιναν κάθε μέρα όλοι, είτε από τον κάμπο είτε από τα Άγραφα, να πουλήσουν ή να κάνουν τα ψώνια τους. Για τους επισκέπτες, πάλι, ο «Έλατος» ήταν το πιο διακριτό σημείο της Καρδίτσας, καθώς έμεινε ανοιχτός όλη τη νύχτα και για όλους τελικά ήταν και είναι το μαγαζί που άνοιγε την πόρτα σε όλα τα πορτοφόλια!

Πράγματι, επί πενήντα χρόνια ο «Ελατος» έκλεινε μόνο δυο ώρες την ημέρα, από τις 5 μέχρι τις 7 το απόγευμα, να φρεσκαριστεί ο χώρος και να ετοιμαστεί το φαγητό της νύχτας. Αυτές είναι και οι ώρες που ξεκουράζονταν ο κυρ Στέφανος, ο οποίος, παρά τα χρόνια που τον βαραίνουν και το γεγονός ότι έχει παραδώσει τη σκυτάλη στον γιο του, περνούσε εντούτοις τις περισσότερες ώρες της ημέρας του στο μαγαζί, σερβίροντας με τον ιδιαίτερα γλυκό του τρόπο τους πελάτες, πολλούς από τους οποίους τυχαίνει να γνωρίζει παραπάνω από 70 χρόνια!

Για όλους, από τους ντόπιους γνωστούς του, τους φοιτητές της πόλης, μέχρι τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας Κάρολο Παπούλια, που κόπιασε κάποιο πρωί πριν κάποια χρόνια στον «Ελατο», ο κυρ Στέφανος είχε τον τρόπο να τους κάνει να επιστρέψουν και την επομένη!

Το κείμενο δημοσιεύτηκε στην αλησμόνητη "Ελευθεροτυπία" στις 11/11/2009 και ήταν εκ μέρους μια μια χειρονομία τιμής προς τον Στέφανο Θεολόγη, έναν σπουδαίο άνθρωπο που λείπει από την καρδίτσα και από τον οποίο έμαθα πολλά για τον δικό του αγώνα στη ζωή αλλά και για ολόκληρο τον τόπο του, ιδιαίτερα τη Λίμνη Πλαστήρα. 
Ο "Έλατος" μετά τον θάνατο του Στέφανου πέρασε επίσης σε άξια χέρια και ο νέος ιδιοκτήτης προσπαθεί να συνεχίσει την παράδοση...

πηγή





Διαβάστε Περισσότερα »

Παρασκευή 15 Νοεμβρίου 2019

Στη φάση της υλοποίησης το έργο της βελτίωσης της αγροτικής οδοποιίας της Δ.Ε. Φύλλου

Στη φάση της υλοποίησης περνά το έργο «ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΟΔΟΠΟΙΙΑ Δ.Ε. ΦΥΛΛΟΥ», προϋπολογισμού 302.000,00 € καθώς ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας Κώστας Αγοραστός έδωσε την έγκριση για υπογραφή σύμβασης κατασκευής

Το έργο είναι ενταγμένο στο Ε.Π. Πρόγραμμα Αγροτικής Ανάπτυξης (ΠΑΑ) 2014-2020, με Δικαιούχο και Φορέα Υλοποίησης το Δήμο Παλαμά και διαχειρίζεται από την Ειδική Υπηρεσία Διαχείρισης Περιφέρειας Θεσσαλίας, στο πλαίσιο των εκχωρημένων πόρων για τη Δράση 4.3.4 «Βελτίωση πρόσβασης σε γεωργική γη και κτηνοτροφικές εκμεταλλεύσεις» του Π.Α.Α. Συγχρηματοδοτούνται από το Ευρωπαϊκό Γεωργικό Ταμείο Αγροτικής Ανάπτυξης.

Σε δηλώσεις του ο κ. Αγοραστός τόνισε τα εξής: «Σε συνεργασία με το Δήμο Παλαμά υλοποιούμε ένα έργο ουσίας συμβάλλοντας στην βελτίωση της καθημερινότητας των ανθρώπων της παραγωγής. Με σχέδιο, προγραμματισμό και σκληρή δουλειά, συμβάλλουμε στο πλαίσιο των δυνατοτήτων μας στην ενίσχυση της παραγωγής, στην αύξηση της προσβασιμότητας και στη μείωση του κόστους παραγωγής. Ως Περιφέρεια Θεσσαλίας στηρίζουμε στην πράξη τους ανθρώπους της υπαίθρου, βελτιώνοντας την καθημερινότητά τους και διευκολύνοντας την μεταφορά και διακίνηση των εμπορευμάτων τους».

Μετά την ολοκλήρωση της ανοικτής διαγωνιστικής διαδικασίας από τον Δήμο Παλαμά και την ανάδειξη Αναδόχου κατασκευής στο έργο, διενεργήθηκε ο προβλεπόμενος προσυμβατικός έλεγχος από την Ειδική Υπηρεσία, για έγκριση υπογραφή της σχετικής Σύμβασης, η οποία και εκδόθηκε. Ακολουθεί πλέον η σύναψη της Σύμβασης μεταξύ Δήμου και αναδειχθέντος Αναδόχου.

Αντικείμενο αποτελεί η κατασκευή έργου με στόχο τη βελτίωση της πρόσβασης σε γεωργικές και κτηνοτροφικές εκμεταλλεύσεις. Η οδός πρόκειται να εξυπηρετήσει τη λειτουργία της σύνδεσης αγροτικών εκτάσεων, κτηνοτροφικών εγκαταστάσεων, εξυπηρετώντας παράλληλα την προσπέλαση στα παρακείμενα αγροκτήματα και τις συμβαλλόμενες οδούς στην Δ.Ε. Φύλλου του Δήμου Παλαμά και ειδικότερα στην αγροτική οδό από την Επαρχιακή οδό17 (Δέλτα Αγίων Θεοδώρων - Ιτέα (Κοτσαρή) - προς Λάρισα από 8ο χλμ. Εθν. Οδού Καρδίτσας - Φαρσάλων δια Αστριτσίου) (θέση οικισμός Ιτέας), έως νότια παρατάφρο ποταμού Ενιπέα.

Με την παρούσα εργολαβία προβλέπεται βελτίωση των δομικών και γεωμετρικών χαρακτηριστικών και γενικά των κυκλοφοριακών συνθηκών υφιστάμενης αγροτικής οδού, συνολικού μήκους 2.300,00m, με σκοπό την καλύτερη βατότητα της και την αμεσότερη και ευκολότερη πρόσβαση προς τις αγροτικές καλλιέργειες. Αναλυτικά οι εργασίες που θα εκτελεσθούν είναι οι παρακάτω:

• Χωματουργικές εργασίες (εκσκαφές, επιχώσεις)
• Εργασίες οδοστρωσίας και Ασφαλτικές εργασίες,
• Κατασκευή τεχνικών έργων (κυρίως εγκάρσια αποστραγγιστικά στις θέσεις των χειμάρρων, τοποθέτηση σωληνωτού αγωγού Φ600 για παροχέτευση ομβρίων υδάτων),
• Σήμανση – Ασφάλεια – Διαγράμμιση


Διαβάστε Περισσότερα »

Αρχαιρεσίες για το νέο Δ.Σ. του Πολιτιστικού Συλλόγου Ιτέας

Την Τετάρτη 13 Νοεμβρίου και ώρα 8.00 μμ συνεδρίασε 2.5 ώρες το νέο Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου καταθέτοντας ο καθένας τις προτάσεις του για ένα νέο ξεκίνημα γεμάτο αισιοδοξία.

Διοικητικό Συμβούλιο
Πρόεδρος       Αχιλλέας Μπαλαντίνας
Αντιπρόεδρος Κωνσταντίνος Αγγέλου
Γραμματέας    Μουτσωκου Μαρία
Ταμίας             Κοντοβαιος Δημήτριος

Τακτικά μέλη 
Μακρή Κωνσταντία,
Λύτρας Γιώργος
Ρίζος Βάιος

Αριθμός πράξης 123/13-11-2019
Άρθρο καταστατικού 5








Διαβάστε Περισσότερα »

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

Η Περιφέρεια Θεσσαλίας - Περιφερειακή Ενότητα Καρδίτσας και ο Δήμος Παλαμά, ΔΟΠΑΠΑΠ, Κέντρο Νεότητας Παλαμά σας προσκαλούν στην αίθουσα πολλαπλών εκδηλώσεων δήμου Παλαμά την Τρίτη 19 Νοεμβρίου 2019 και ώρα 6:00μμ στην ενημερωτική εκδήλωση για την παιδική κακοποίηση 

"Η σιωπή τους ουρλιάζει, μάθε να την ακούς".

Ομιλήτρια θα είναι η κ. Λία Ρογγανάκη 
(Γενικός Οικογενειακός Ιατρός Περιφερειακή Σύμβουλος Ν. Καρδίτσας)

Η παρουσία σας θα μας τιμήσει ιδιαίτερα


Διαβάστε Περισσότερα »

Πέμπτη 14 Νοεμβρίου 2019

Ετήσια Γενική Συνέλευση του Συλλόγου Γυναικών Ιτέας

Ο Μορφωτικός και Εκπολιτιστικός Σύλλογος Γυναικών Ιτέας καλεί όλα τα μέλη του στην Ετήσια τακτική γενική συνέλευση των μελών που θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 17 Νοεμβρίου και ώρα 4:00 μμ το απόγευμα στην αίθουσα πολλαπλών του δημαρχείου Ιτέας.

Θέματα:
1. Διοικητικός και οικονομικός απολογισμός έτους χρήσης 2019
2. Ορισμός ημερομηνίας διεξαγωγής εκλογών
3. Σύνταξη εφορευτικής επιτροπής

Παρακαλούνται όλα τα μέλη να παρευρίσκονται

Μετά το πέρας της γενικής συνέλευσης θα ακολουθήσει απογευματινός καφές στο ζαχαροπλαστείο "ΧΑΒΑΗ" στην Ιτέα.

το Δ. Σ. του συλλόγου


Διαβάστε Περισσότερα »

Τετάρτη 13 Νοεμβρίου 2019

Αγροτικό Λαογραφικό Μουσείο Ιτέας: Ξεκίνησε η συντήρηση των εξωτερικών εκθεμάτων

Ο Σύλλογος Φίλων Αγροτικού Λαογραφικού Μουσείου Ιτέας αποτελεί σήμερα βασικό κομμάτι της λειτουργίας του Μουσείου Ιτέας του Δήμου Παλαμά.
Από τις αρχές του 2017 που ιδρύθηκε το Σωματείο μας, στηρίζει και βοηθά τον Δήμο για την ανάδειξη του Μουσείου οργανώνοντας και υλοποιώντας από κοινού ένα πλήθος εκδηλώσεων και δράσεων στον χώρο του (Συναυλίες, διαλέξεις, σεμινάρια, ξεναγήσεις, επισκέψεις κλπ).
Τα μέλη μας έχουν ένα κοινό χαρακτηριστικό:
Την αγάπη για τον πολιτισμό και για τον μοναδικό χώρο σε εκθέματα Μουσείο της περιοχής αφιερωμένο σε αυτόν.
Μία από τις προτάσεις μας που έχουμε κάνει προς τον δήμο ήταν να συντηρηθούν τα εξωτερικά εκθέματα που βρίσκονται στον αύλειο χώρο του (γεωργικά εργαλεία) από την φθορά του χρόνου πήρε σάρκα και οστά.
Η συντήρηση ξεκίνησε από τους γεωργικούς ελκυστήρες (τρακτέρ) και θα συνεχιστεί για τα υπόλοιπα εργαλεία που βρίσκονται διασκορπισμένα εκεί.
Δια του έργου το αληθές παρακάτω παραθέτουμε φωτογραφίες του πριν και μετά την συντήρηση

Το Δ. Σ. του συλλόγου




















Διαβάστε Περισσότερα »