Σύσκεψη στην Αποκεντρωμένη Διοίκηση Θεσσαλίας – Στερεάς Ελλάδας.
Στον ΤΟΕΒ Ταυρωπού εκχωρείται πλέον η διαχείριση της άρδευσης, μετά από σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε στην Αποκεντρωμένη Διοίκηση Θεσσαλίας – Στερεάς Ελλάδας υπό τον Γραμματέα κ. Κωνσταντίνο Τζανακούλη, με τη συμμετοχή του Περιφερειάρχη Θεσσαλίας κ. Κώστα Αγοραστού και των αρμοδίων φορέων.
Η Αποκεντρωμένη Διοίκηση Θεσσαλίας – Στερεάς Ελλάδας με την υπ. αριθ. 29239/13-04-2023 απόφαση εκχωρεί την αρμοδιότητα της διαχείρισης της άρδευσης στον ΤΟΕΒ Ταυρωπού. Για δώδεκα ολόκληρα χρόνια η Περιφέρεια Θεσσαλίας – ΠΕ Καρδίτσας εξασφάλισε την απρόσκοπτη λειτουργία του αρδευτικού συστήματος, υποστηρίζοντας τα συμφέροντα των αγροτών καθώς δεν έμεινε ούτε ένα στρέμμα απότιστο και διαφυλάσσοντας τη διατήρηση του οικολογικού ορίου της λίμνης, ακόμα και σε πολύ δύσκολες εποχές λειψυδρίας.
Θα ήθελα να ευχαριστήσω τους δημάρχους, τους ΤΟΕΒ της ΠΕ Καρδίτσας, τους αγρότες και όλους τους αρμόδιους φορείς, για την αγαστή συνεργασία μας. Μια συνεργασία βασισμένη στον σωστό προγραμματισμό και την ορθολογική διαχείριση της άρδευσης και η οποία είχε ως αποτέλεσμα και κανένα στρέμμα να μη μείνει απότιστο και να μην διαταραχθούν οι περιβαλλοντικές συνθήκες της λίμνης Πλαστήρα.
Ως Περιφέρεια Θεσσαλίας – ΠΕ Καρδίτσας θα συνεχίσουμε να διεκδικούμε το καλύτερο για τους αγρότες, σεβόμενοι απόλυτα τις προτεραιότητές τους συνδυαστικά με την προστασία του περιβάλλοντος.
Θα ήθελα επίσης να καλέσω όλους τους αρμοδίους φορείς και τους αγρότες να συνεχίσουν με τον ΤΟΕΒ Ταυρωπού την ίδια άριστη συνεργασία που είχαν και με την Περιφέρεια Θεσσαλίας – ΠΕ Καρδίτσας, ώστε μέσα από συνεννόηση, συνέργεια και έγκαιρο προγραμματισμό, να φέρουν εις πέρας με επιτυχία το έργο της διαχείρισης της άρδευσης ειδικά φέτος που προβλέπεται να είναι μια δύσκολη χρονιά.
Κωστής Νούσιος
Αντιπεριφερειάρχης Καρδίτσας
Διαβάστε Περισσότερα »