Δευτέρα 12 Ιουλίου 2021

Είναι ώρα οι τοπικοί άρχοντες της Δυτικής Θεσσαλίας, οι εμπορικοί σύλλογοι και οι επιβάτες να πούμε ΩΣ ΕΔΩ!!!

Πριν ο αλέκτωρ λαλήσει τρις, από την επιστολή της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στον Δήμαρχο Καρδίτσας Βασίλη Τσιάκο, η ιδιωτική εταιρία που με τυμπανοκρουσίες από τα ΜΜΕ των Αθηνών ήρθε να αναβαθμίσει τον σιδηρόδρομο στην Ελλάδα, αποφάσισε να καταργήσει το απευθείας δρομολόγιο Αθήνα - Καλαμπάκα - Αθήνα 884/885. 
Ένα δρομολόγιο που εξυπηρετούσε χιλιάδες επιβάτες. 
Ο κύριος Τσαλίδης αποφάσισε το συγκεκριμένο δρομολόγιο να συνεχίζει για Θεσσαλονίκη και στον Παλαιοφάρσαλο να δίνει ανταπόκριση σε αυτοκινητάμαξα. Έτος σιδηροδρόμου το 2021. Ευρωπαϊκά σοβαρά κράτη. Για την μοναδική Αφρικανική χώρα στην Ευρώπη, τα συμφέροντα είναι πιο μεγάλα. 
Με την ολοκλήρωση της νέας σιδηροδρομικής γραμμής Αθηνών - Θεσσαλονίκης την σημαντική μείωση της απόστασης, αντί να δρομολογηθούν επιπλέον απευθείας τρένα, προς Αθήνα και Θεσσαλονίκη, καταργείται και το μοναδικό απευθείας δρομολόγιο που έχει αγκαλιάσει το επιβατικό κοινό της Δυτικής Θεσσαλίας. Οι επιβάτες της Δυτικής Θεσσαλίας, ως πολίτες γ' κατηγορίας, ξαναγυρίζουν 30 χρόνια πίσω, στην εποχή της μετρικής γραμμής με τις αυτοκινητάμαξες Breda των Ιταλικών αποζημιώσεων. 
Είναι ώρα οι τοπικοί άρχοντες της Δυτικής Θεσσαλίας, οι εμπορικοί σύλλογοι και οι επιβάτες να πούμε ΩΣ ΕΔΏ. 
Με τα χρήματα του Ελληνικού λαού, έγιναν νέες γραμμές, δίνονται επιδοτήσεις στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ για απευθείας δρομολόγια, και αντί ο κάτοικος της Δυτικής Θεσσαλίας να ταξιδεύει ξεκούραστα, τον αντιμετωπίζουν ως πολίτη γ' κατηγορίας. 
Μπορεί στις Ευρωπαϊκές χώρες να εφαρμόζονται οι ανταποκρίσεις, αλλά οι σταθμοί είναι κατασκευασμένοι έτσι που να εξυπηρετούν τον κόσμο, τα δρομολόγια με πυκνότητα 20λεπτου και όχι 3ωρου. Οι κύριοι που παίρνουν τέτοιες αποφάσεις δεν έχουν πραγματοποιήσει ανταπόκριση στον σταθμό του Παλαιοφαρσάλου. 
Με αγιάζι, χιόνι, βροχή ή λίβα, ηλικιωμένοι και μικρά παιδιά με αποσκευές στα χέρια, να τρέχουν στις πλημμυρισμένες στοές για να προλάβουν την ανταπόκριση. 

Οι κύριοι-ες Κωστής Νούσιος, Κώστας Τσιάρας, Γιώργος Κωτσός, Ασημίνα Σκόνδρα, Σπύρος Λάππας Α' , Βασίλης Τσιάκος, Φάνης Στάθης, Θάνος Σκάρλος και οι αντίστοιχοι του Νομού Τρικάλων να κανονίσουν συνάντηση με τον Υπουργό Μεταφορών κ. Καραμανλή και να εκθέσουμε τις απόψεις μας.

Σύλλογος Φίλων Σιδηροδρόμου Καρδίτσας


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι όροι χρήσης που ισχύουν για τη δημοσίευση των σχολίων, έχουν ως εξής: Σχόλια ανώνυμα, σχόλια τα οποία είναι υβριστικά ή περιέχουν χαρακτηρισμούς ή ανώνυμες καταγγελίες που δεν συνοδεύονται από αποδείξεις θα αφαιρούνται. Η "Ιτέα Καρδίτσας" δεν παρεμβαίνει σε καμία περίπτωση για να αλλοιώσει το περιεχόμενο ενός σχολίου εφόσον πληρεί τις προϋποθέσεις. Σε καμιά περίπτωση τα σχόλια δεν αντιπροσωπεύουν την "Ιτέα Καρδίτσας". Επίσης ο διαχειριστής διατηρεί το δικαίωμα να αφαιρεί οποιοδήποτε σχόλιο θεωρεί ότι εμπίπτει στις παραπάνω κατηγορίες. Με την αποστολή ενός σχολίου αυτόματα αποδέχεστε και τους όρους χρήσης.

Ο διαχειριστής