Κυριακή 25 Μαρτίου 2012

- Η Εθνική Παλιγενεσία και ο ζυγός της θολοκουλτούρας.‏..

Κοιμάται κι ονειρεύεται και τότε θα ξυπνήσει,
όταν στα δάση, στα βουνά, στα πέλαγα, βροντήσει
το φοβερό μας κήρυγμα «Χτυπάτε, πολεμάρχοι!
Μη λησμονείτε το σχοινί, παιδιά, του πατριάρχη!»
-Αριστοτέλης Βαλαωρίτης-



Tο ζήτημα με την παραποίηση της Ελληνικής Ιστορίας και την μετατροπή της σε ένα «πολιτικώς ορθό» συνονθύλευμα αφηρημένων εννοιών, δεν είναι καινούργιο. Είναι κάτι το οποίο έχει την απαρχή του στο εκσυγχρονιστικό καθεστώς που εγκαθιδρύθηκε στην Πατρίδα μας στο μέσο της δεκαετίας του '90. Τότε αίφνης εισήχθησαν στην σχολική εκπαίδευση, στην δημόσια διοίκηση και στα τηλεοπτικά προγράμματα οι έννοιες πολυπολιτισμός, αντιρατσισμός, σεβασμός του διαφορετικού, ανεκτικότητα κτλ.
Οι σκοτεινοί εγκέφαλοι που σε συνεργασία με τα ανδρείκελα της ελλαδικής πολιτικής αποφάσισαν να μετατρέψουν την Ελλάδα από εθνική κοινωνία σε πολυφυλετική μάζα, στόχευσαν αμέσως στην διδασκαλία της ελληνικής ιστορίας, τόσο στα σχολεία, όσο και γενικότερα στον δημόσιο βίο. Η συγκεκριμένη στόχευση δεν έγινε φυσικά τυχαία. Η ιστορία των Ελλήνων έχει την παγκόσμια μοναδικότητα του ότι διαπλάθει χαρακτήρα και συνείδηση, αποτελεί ηθικό δίδαγμα και πηγή εθνικού φρονήματος και απόδειξη της διαχρονικής ανωτερότητας της Ελληνικής Φυλής. Η διδασκαλία της, δε, συνιστούσε εξ αρχαιοτάτων ετών βασική μέριμνα του κράτους, προκειμένου να διαπλάθει εθνικά και ηθικά τον χαρακτήρα των Ελλήνων. Προφανώς αυτό έπρεπε να αλλάξει προκειμένου να ελαχιστοποιηθούν οι εθνικές, ηθικές και ψυχικές αντιστάσεις του Έλληνα στον πολυπολιτισμικό ολετήρα.
Έτσι λοιπόν, από τα μέσα της δεκαετίας του '90 και έκτοτε, συμβαίνουν γεγονότα αναφορικά με την ελληνική ιστορία, τα οποία μεμονωμένα δεν τους δίδει κανείς σημασία πέρα από μια διαμαρτυρία, αλλά που αν τεθούν σε συνέχειες, συνθέτουν έναν επιστημονικά οργανωμένο μηχανισμό ψυχικής προπαγάνδας. Έτσι λοιπόν, αρχικά είχαν αφαιρεθεί από την εξεταστέα ύλη των πανελλαδικών εξετάσεων οι Βαλκανικοί Πόλεμοι. Στην συνέχεια, βιώσαμε την περιθωριοποίηση της διδασκαλίας των πολεμικών γεγονότων του 1821 με ταυτόχρονο υπερτονισμό ασήμαντων για την εγκύκλια Παιδεία γεγονότων όπως τα επαναστατικά δάνεια, οι εθνοσυνελεύσεις, το ελληνικό εμπόριο κτλ. Προφανής σκοπός τους, η απαλοιφή των πολεμικών γεγονότων τα οποία γεμίζουν περηφάνεια και αίσθημα υπεροχής τους μαθητές και η διδασκαλία του 1821 σαν ένα πολιτικό και οικονομικό γεγονός. Γι' αυτό άλλωστε και στα σχολικά βιβλία ιστορίας του Λυκείου, είναι εμφανής η προσπάθεια να ερμηνευτεί η Εθνική Επανάσταση με οικονομικούς και φορολογικούς όρους. Δηλαδή ότι οι Έλληνες επαναστάτησαν εναντίον των Τούρκων, λόγω του ότι δεν άντεχαν την φορολογία!
Επιπλέον προσπαθούν να παγιώσουν την θέση πως δεν υπήρχε τουρκοκρατία αλλά «Οθωμανική διοίκηση» και πως οι Έλληνες δεν ήταν υπόδουλοι, αλλά απλά ισότιμοι «Οθωμανοί πολίτες», κατασκευάζουν σκόπιμα ψεύδη περί ανυπαρξίας κρυφών σχολειών και της Αγίας Λαύρας, συκοφαντούν και γελοιοποιούν τις προσωπικότητες της Επανάστασης κτλ. Οι αποδομητές της εθνικής συνείδησης χρησιμοποιούν το προπαγανδιστικό τέχνασμα της μισής αλήθειας. Ούτε μια φορά δεν θα διαβάσετε στα σχολικά βιβλία ή στα περιβόητα ντοκιμαντέρ, σε ποια εδάφη σχηματίστηκε η Οθωμανική Αυτοκρατορία. Σχηματίστηκε σε ελληνικά εδάφη τα οποία οι Τούρκοι κατέκτησαν. Υποδούλωσαν, έσφαξαν και εξανδραπόδισαν ελληνικούς πληθυσμούς. Τότε, μάλιστα, υπήρχε Οθωμανική Αυτοκρατορία. Αυτά όμως δεν εντάσσονται στο πολυπολιτισμικό δόγμα του ανθελληνικού μηχανισμού της εκπαίδευσης.
Η σκόπιμη διαστρέβλωση της ελληνικής ιστορίας αναφορικά με την τουρκοκρατία και την Εθνική Επανάσταση συνεχίστηκε ως γνωστόν με το αλήστου μνήμης βιβλίο της Μαρίας Ρεπούση, συνεχίζεται καθημερινά στις σχολικές αίθουσες και «αποθεώθηκε» με το προπαγανδιστικά άρτια δομημένο ντοκιμαντέρ του «ΣΚΑΙ». Τι θέλουν επιτελούς να αποδείξουν όλοι αυτοί οι διεστραμμένοι εγκέφαλοι;
Ναι, οι Έλληνες είχαν στα χέρια τους το εμπόριο και την οικονομική ζωή επί τουρκοκρατίας.
Ναι, υπήρχε οικονομική ανάπτυξη, εμπόριο.

Ναι, είχε προνόμια η Εκκλησία, υπήρχαν σχολεία, ό,τι θέλετε υπήρχε.

Τα δεχόμαστε όλα.
Αυτό όμως αποδεικνύει πως οι Έλληνες επαναστάτησαν γιατί ήθελαν δική τους Πατρίδα!
Δεν ήθελαν να παριστάνουν τους νοικοκυραίους και να σκύβουν το κεφάλι στον Τούρκο δυνάστη. Ήθελαν να ακούνε την Κυριακή τα καμπαναριά της εκκλησίας και όχι τους μουεζίνηδες των τζαμιών. Σε τελική ανάλυση δεν μπορούσαν να δεχθούν πως ως Έλληνες, έθνος Κυρίων, να τους εξουσιάζουν βάρβαροι.
Από το 1453, ο υπόδουλος Ελληνισμός δεν συμφιλιώθηκε ποτέ με τον κατακτητή. Περίπου 730 Επαναστάσεις φλόγισαν απ' άκρη σ' άκρη τα ελληνικά εδάφη ως το 1821. Ούτε λέξη στα σχολικά βιβλία, ούτε λέξη στα πανάθλια ντοκιμαντέρ. Οι άνθρωποι αυτοί, είναι ψυχικά άρρωστοι, μισούν την Ελλάδα και τις ιδέες που αντιπροσωπεύει. Τη συγκεκριμένη διαστροφή θα την παρατηρήσει κανείς σε όλη την διαδρομή του βίου τους. Μισούν την Πατρίδα και γίνονται γρανάζια του μηχανισμού αποδόμησης της εθνικής κοινωνίας, δια της ψυχικής ταπείνωσης του Έλληνα. Μένει να αποτινάξουμε κι αυτό τον ζυγό οριστικά.
Η 25η Μαρτίου 1821, η Λαμπρή του Ελληνισμού, ας φωτίζει τις ψυχές Όσων Ζωντανών.

Σπ. Κ. Σπυρόπουλος

Διαβάστε Περισσότερα »

Σάββατο 24 Μαρτίου 2012

- 25η Μαρτίου 1821...τι γιορτάζουμε;

Η 25η Μαρτίου είναι μέρα αργίας που έχει διπλή σημασία για τους Έλληνες. Είναι θρησκευτική και εθνική γιορτή.Είναι θρησκευτική, γιατί γιορτάζουμε τον Ευαγγελισμό της Θεοτόκου και εθνική, γιατί η ημέρα αυτή σηματοδοτεί την έναρξη της ελληνικής επανάστασης ενάντια στην οθωμανική κυριαρχία το 1821.Στις 25 Μαρτίου 1821, ξεκίνησε η Ελληνική Επανάσταση ενάντια στην τουρκική σκλαβιά που κρατούσε την Ελλάδα δέσμια για 400 χρόνια. Ήταν η εποχή εκείνη που ωρίμασαν οι συνθήκες και οι καταστάσεις για το ξεσήκωμα του ελληνισμού. Η επανάσταση ξεκίνησε από τα νότια διαμερίσματα του ελλαδικού χώρου επειδή εκεί υπήρχαν πολλοί εμπειροπόλεμοι άνδρες και πλούσια ναυτική δύναμη ώστε να επιτευχθεί ένα δυναμικό χτύπημα από στεριά και θάλασσα.Γύρω στα μέσα του Μαρτίου του 1821 σημειώθηκαν σποραδικά επεισόδια εναντίον των Τούρκων και το τρίτο δεκαήμερο του ίδιου μήνα εκδηλώθηκαν οι πρώτες συλλογικές επαναστατικές πράξεις: Στις 21 στα Καλάβρυτα, στις 22 στη Μάνη, στις 23 στην Καλαμάτα και στις 24/25 στην Πάτρα και σ' όλες σχεδόν τις επαρχίες της Πελοποννήσου καθώς και σε άλλες περιοχές (Σάλωνα, Γαλαξίδι, Λειβαδιά, Αταλάντη). Τον Απρίλιο η επανάσταση απλώθηκε στις Σπέτσες, στα Ψαρά, στην Ύδρα, στην Κάσο, στη Μύκονο, στην Αττική και σε άλλες περιοχές. Στους επόμενους μήνες η επανάσταση απλώθηκε και στις υπόλοιπες περιοχές.Ως ημέρα κήρυξης της Επαναστάσεως αναγνωρίζεται επίσημα η 25η Μαρτίου. Εκείνη τη μέρα συγκεντρώθηκε στην Αγία Λαύρα μεγάλο πλήθος στρατιωτικών δυνάμεων και ο Παλαιών Πατρών Γερμανός ευλόγησε και κήρυξε το ξεκίνημα του επαναστατικού αγώνα. Εκεί, παρουσία προκρίτων και οπλαρχηγών, υψώθηκε το λάβαρο του αγώνα και δόθηκε ο όρκος «Ελευθερία ή θάνατος», ενώ οι πολεμιστές κρατούσαν γυμνά τα σπαθιά τους και τα καριοφίλια βροντούσαν.Έκτοτε, η 25 Μαρτίου γιορτάζεται από όλους τους Έλληνες και συνηθίζεται να παρουσιάζει η κάθε περιοχή τις δυνάμεις της, τους νέους και τμήμα του στρατού, που παρελάζουν σε ανάμνηση της τότε συγκέντρωσης του στρατού και της λαμπρής εκείνης ημέρας που οι σκλαβωμένοι Έλληνες έπαψαν να είναι ραγιάδες.
Διαβάστε Περισσότερα »

Παρασκευή 23 Μαρτίου 2012

- "Οικολογικά ημερολόγια - Μια μικρή μεγάλη ιδέα" της ΕΤ1 στην Ιτέα...

Η επιτυχημένη πορεία των προϊόντων του Αλέξανδρου Γκουσιάρη, απο το μικρό χωριό Ηλιάς της Καρδίτσας μέχρι τις αγορές του εξωτερικού (Harrods Λονδίνο) αποτελεί το θέμα του ντοκιμαντέρ της Μαριάννας Οικονόμου "Οικολογικά Ημερολόγια- Μια μικρή μεγάλη ιδέα", που προβλήθηκε στα πλαίσια του 13ου Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης.
Παράλληλα, η εκπομπή παρακολουθεί και το Νικόλα Μακρή, ένα νέο αγρότη - γεωπόνο συμβατικής καλλιέργειας βαμβακιού στο χωριό Ιτέα Καρδίτσας, ο οποίος εκφράζει την ανησυχία του ότι η αλόγιστη χρήση φυτοφαρμάκων και ο τρόπος που λειτουργεί η αγορά με τα χρηματιστηριακά προϊόντα, αφήνει τους αγρότες του κάμπου χρεωμένους και χωρίς λύση στον ορίζοντα. Ο Νίκος αντιλαμβάνεται ότι για να βρεθεί λύση, πρέπει κατ' αρχήν να αλλάξει η νοοτροπία των αγροτών και συζητάει με τον Αλέξανδρο την εκδοχή του βιολογικού βαμβακιού...

Δείτε ολόκληρο το ντοκιμαντέρ...
Διαβάστε Περισσότερα »

Πέμπτη 22 Μαρτίου 2012

- Στην εκπομπή της Θεσσαλίας τηλεόρασης (tv Θεσσαλία) "Γεύσεις του τόπου μας" η Ιτέα...

Στην εκπομπή της Θεσσαλίας τηλεόρασης (tv Θεσσαλία) "Γεύσεις του τόπου μας" παρουσιάζονται τρεις παραδοσιακές συνταγές από την Ιτέα Καρδίτσας. Μιλά ο πρόεδρος της Κοινότητας Ιτέας κ. Θεόδωρος Σδόγγος και ο πρόεδρος του Εκπολιτιστικού Μορφωτικού συλλόγου Ιτέας κ. Αχιλλέας Μπαλαντίνας καθώς επίσης θα υπάρχουν και πολλά πλάνα μέσα από το Αγροτικό Λαογραφικό μουσείο αλλά και από το χωριό. Η εκπομπή θα μεταδοθεί αύριο Παρασκευή 23 Μαρτίου και ώρα 5:00 το απόγευμα.

Ο φίλος Κώστας Κόρμας ανέβασε και μας προσέφερε την εκπομπή
Διαβάστε Περισσότερα »

- Η Μόνικα Μπελούτσι στον Μαραθώνιο δρόμο της Αθήνας...

Την απόλυτη Ιταλίδα σταρ Μόνικα Μπελούτσι πολιορκούν οι ιθύνοντες του Μαραθωνίου δρόμου της Αθήνας αλλά και το ελληνικό γραφείο της Unesco προκειμένου εκείνη να σηκώσει στις πλάτες της όλο το promotion του κορυφαίου αθλητικού γεγονότος αλλά και των πολιτιστικών δρώμενων που είναι προγραμματισμένα για το 2013.

«Είναι μια γυναίκα σύμβολο για ολόκληρη την Ευρώπη γι’ αυτό και την σκεφτήκαμε. «Ποιος πολίτης του κόσμου δεν δηλώνει φαν μιας τόσο ωραίας γυναίκας;» είπε η ελληνική πλευρά.

Το πρώτο ραντεβού μεταξύ των Ελλήνων και της Ιταλίδας ηθοποιού πραγματοποιήθηκε στην Ρώμη και το κλίμα ήταν ιδιαίτερα θετικό καθώς εκείνη έκανε εμφανές από την πρώτη στιγμή ότι είναι θετικά προσκείμενη μια και στον άλλο concept εμπλέκεται και με τον πολιτισμό που είναι ο τομέας της.

Παρόλο που οι τελικές υπογραφές δεν έχουν ακόμη πέσει αναμένεται ότι αυτό πρόκειται να συμβεί μέσα στις επόμενες εβδομάδες. Δεν έχουμε λοιπόν παρά να περιμένουμε…

Διαβάστε Περισσότερα »

- Τόπος και χρόνος παράδοσης της πατάτας στον Παλαμά...

Όπως είναι γνωστό, την Παρασκευή και το Σάββατο θα παραδοθούν οι πατάτες που παρήγγειλαν κάτοικοι του δήμου Παλαμά από συνεταιρισμό του Νευροκοπίου, με την ευθύνη του Γραφείου Καθημερινότητας της Δ.Κ. Παλαμά. Οι παραγγελίες αφορούν ένα σύνολο 50 τόνων πατάτας, σε σακιά των 30 κιλών έκαστο, με τιμή ανά σακί 8,5 ευρώ.
Η παράδοση θα ξεκινήσει από την Παρασκευή το πρωί και θα τελειώσει Σάββατο απόγευμα, βάσει προγράμματος που ανακοινώνεται παρακάτω. Συγκεκριμένα:
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 23/3/2012:
§        Τις πρωινές ώρες θα παραδοθούν οι πατάτες στις τοπικές κοινότητες Βλοχού, Πεδινού, Γοργοβιτών και Μάρκου. Όσοι κάτοικοι των παραπάνω χωριών έχουν παραγγείλει, να έρθουν σε συνεννόηση με τους προέδρους των τ.κ. για ακριβή ώρα και τόπο παράδοσης.
§        Από ώρα 13.00 ως 17.00, θα γίνει παράδοση στον Παλαμά για όσους έχουν αριθμό εντύπου παραγγελίας από 1 έως και 400. Η παράδοση στον Παλαμά, θα γίνει στην τοποθεσία της ζωοαγοράς (περιφερειακή οδός, κόμβος Μεταμόρφωσης).

ΣΑΒΒΑΤΟ 24/3/2012:
§        Τι πρωινές ώρες θα παραδοθούν οι πατάτες στην Ιτέα (πλατεία). Όσοι κάτοικοι έχουν παραγγείλει να συνεννοηθούν με τον πρόεδρο της κοινότητας.
§        Το πρωί του Σαββάτου, θα συνεχιστεί στον Παλαμά η παράδοση, στον ίδιο χώρο (ζωοπάζαρο): Από τις 09.00 έως 12.00 το πρωί, θα παραδοθούν οι παραγγελίες με αριθμό από 401-700 και από 12.00-15.00 το μεσημέρι οι παραγγελίες από 701 έως τέλος.

Όσοι κάτοικοι του Παλαμά προσέλθουν στο χώρο του ζωοπάζαρου για να παραλάβουν τις πατάτες που παρήγγειλαν, θα πρέπει να προσέξουν τα εξής:
Η είσοδος των αυτοκινήτων τους, θα γίνεται μόνο από την ανατολική πλευρά της ζωοαγοράς. Παρακαλούνται να προσέρχονται την καθορισμένη ώρα, έχοντας μαζί τους τα έντυπα παραγγελίας και το ακριβές αντίτιμο, καθώς επίσης να είναι υπομονετικοί και να κρατούν αυστηρά τη σειρά τους. Μόνο έτσι θα υπάρξει γρήγορη και χωρίς προβλήματα παραλαβή των παραγγελιών τους.
Διαβάστε Περισσότερα »

Τρίτη 20 Μαρτίου 2012

- Παράδοση 50 τόνων πατάτας Νευροκοπίου στον Δήμο Παλαμά...

Την Παρασκευή και το Σάββατο θα παραδοθούν οι πρώτοι 50 τόνοι πατάτας που παρήγγειλαν κάτοικοι της περιοχής, μέσω του Γραφείου Καθημερινότητας της Δ.Κ. Παλαμά, από συνεταιρισμό παραγωγών του δήμου Νευροκοπίου.
 
 
Συγκεκριμένα, υπήρξε πολύ μεγάλη ζήτηση πατάτας από κατοίκους του Παλαμά και κοινοτήτων του δήμου, με αποτέλεσμα να κλείσουν οι παραγγελίες των πρώτων 50 τόνων (δύο φορτηγά) μέσα στις τέσσερις πρώτες ημέρες. Πολλοί είναι οι δημότες που δεν πρόλαβαν να μπουν στη λίστα εκείνων που θα παραλάβουν τις παραγγελίες τους από τα πρώτα φορτία.
Οι παραγγελίες αφορούν τσουβάλια 30 κιλών, με συνολική τιμή 8,5 ευρώ.
Η παράδοση θα γίνει στον Παλαμά, αλλά και στις κοινότητες εκείνες οι πρόεδροι των οποίων δραστηριοποιήθηκαν και συγκέντρωσαν παραγγελίες από τους συγχωριανούς τους.
Η παράδοση των παραγγελιών θα γίνει σύμφωνα με το αύξοντα αριθμό που υπάρχει στο έντυπο παραγγελίας το οποίο έχει κάθε δημότης. Συγκεκριμένα, την Παρασκευή το πρωί θα παραδοθούν οι παραγγελίες σε Ιτέα, Βλοχό, Πεδινό, Γοργοβίτες και Μάρκο και στη συνέχεια, από ώρα 13.00 έως 17.00, θα παραδοθούν οι παραγγελίες με αριθμό από 1-400 στον Παλαμά.
Το Σάββατο θα συνεχιστεί η παράδοση στον Παλαμά: Από 09.00-12.00 το πρωί θα παραδοθούν οι παραγγελίες με αριθμό από 401-700 και από 12.00-15.00 το μεσημέρι οι παραγγελίες από 701 έως τέλος.
Ο ακριβής τόπος παράδοσης των παραγγελιών και λοιπές λεπτομέρειες, θα ανακοινωθούν μέσω του Τύπου και του Διαδικτύου αύριο Πέμπτη.
Διαβάστε Περισσότερα »

- Τελευταία ειδοποίηση του δήμου Παλαμά Θα πέσουν «καμπάνες» για ηχορρύπανση και παράνομο παρκάρισμα...

Από το δήμο Παλαμά, ανακοινώνονται προς τους κατοίκους της πόλης και της ευρύτερης περιοχής τα εξής:
Βρισκόμαστε ήδη στην άνοιξη και άρχισαν οι δημότες να κυκλοφορούν συχνότερα και μάλιστα να χρησιμοποιούν ευρέως δίκυκλα (μηχανάκια και μοτοσικλέτες).
Ο δήμος Παλαμά, φέρεται αποφασισμένος κατά τη φετινή ανοιξιάτικη και καλοκαιρινή περίοδο να βάλει τάξη στο θέμα του παρκαρίσματος και της ηχορρύπανσης.
Έτσι, με την παρούσα ανακοίνωση, προχωράει σε μια τελευταία προειδοποίηση προς όσους οδηγούν μοτοσικλέτες και δίκυκλα μηχανάκια, επισημαίνοντας ότι αυτά δεν πρέπει να είναι «πειραγμένα», ούτως ώστε να μην προκαλούν θορύβους.
Ειδικά, απευθύνεται στους γονείς των οποίων τα ανήλικα παιδιά τους χρησιμοποιούν μηχανάκια με τα οποία κινούνται άσκοπα σε κεντρικά σημεία, προκαλώντας ηχορρύπανση, ιδίως τις ώρες κοινής ησυχίας (μεσημεριανές και νυχτερινές ώρες), και τους ζητούν να παρέμβουν και να συνετίσουν τα παιδιά τους, για να φέρονται κόσμια και να μην ενοχλούν με τους θορύβους των μηχανών τους, τους υπόλοιπους πολίτες.

Επιθυμία της δημοτικής Αρχής, είναι να γίνει ο Δήμος και η ευρύτερη περιοχή μια σύγχρονη κοινωνία με κανόνες και νόμους.
Οφείλουμε όμως να σας ενημερώσουμε ότι όποιος δεν εφαρμόσει τα μέτρα καλής συμπεριφοράς στην οδήγηση δικύκλων και συνεχίζει να ενοχλεί με ηχορρύπανση τους κατοίκους, θα δεχτεί αυστηρά πρόστιμα από την Αστυνομία. 
Σε μια εποχή που «τα χρήματα δεν περισσεύουν από κανέναν», είναι λυπηρό να προκαλούμε με τη συμπεριφορά μας αυστηρές τιμωρίες με την καταβολή «τσουχτερών» προστίμων.
Επίσης, ο δήμος Παλαμά, σκοπεύει να βάλει τάξη στο παρκάρισμα αυτοκινήτων στους κεντρικούς πεζόδρομους της πόλης. Έχει παρατηρηθεί εδώ και πολύ καιρό, ότι οι πλακοστρωμένοι δρόμοι γρήγορης διέλευσης ελαφρών οχημάτων (γνωστοί σε όλους μας και ως «πεζόδρομοι»), έχουν καταντήσει πάρκινγκ αυτοκινήτων, αφού έχουν ξηλωθεί τα κάγκελα σε πολλά σημεία τους.
Τα πρόστιμα της Αστυνομίας θα πέσουν βαριά, σε όσους θα συνεχίσουν να παρανομούν. Η δημοτική Αρχή, γνωρίζοντας την δύσκολη οικονομική κατάσταση των δημοτών, τους εφιστά την προσοχή, ζητώντας από αυτούς να μην παρανομούν, ειδάλλως θα κληθούν να πληρώσουν τις ιδιαίτερα αυστηρές «καμπάνες» που θα επιβάλλουν τα αστυνομικά όργανα…
Διαβάστε Περισσότερα »

- Γέμισα χαρά και ικανοποίηση...

 






Με την εκδρομή του Πολιτιστικού μας Συλλόγου Ιτέας στους Δελφούς γέμισα χαρά και ικανοποίηση.
Ηταν μια πάρα πολύ ωραία ανοιξιάτικη εκδρομή και μια υπέροχη μέρα.
Αν και 20 χρόνια ξεναγός έχω κάνει αυτή την διαδρομή και την ξενάγηση εκατοντάδες φορές, και ξενάγησα εκατοντάδες ανθρώπους, πραγματικά την ξεχώρισα και τη κρατώ ως μια πανέμορφη και πολύτιμη μέρα στην καρδιά μου.
Δεν θα ξεχάσω ποτέ την υπέροχα πολιτισμένη συμπεριφορά όλων των φίλων συγχωριανών μου που υπήρξαν υποδειγματικοί ως γκρούπ,και που τολμώ να πω πως ήταν το καλύτερο γκρούπ που είχα ποτέ!!!
Με ευχαρίστησε τρομερά το ενδιαφέρον όλων, με ικανοποίησε πολύ το γεγονός οτι συμμετείχαν με ενθουσιασμό, και με συγκίνησε πολύ η αγάπη και η θέρμη με την οποία με αγκάλιασαν όλοι τους.
Επιτέλους πραγματοποιήθηκε ενα ονειρό μου, να ξεναγήσω στην μητρική μου γλώσσα στα Ελληνικά τους φίλους και συγχωριανούς μου.
Η ικανοπίηση ήταν τεράστια, και η εμπειρία θα μου μείνει αξέχαστη.
Τούς ευχαριστώ απο καρδιάς όλους και έναν έναν ξεχωριστά.
Ευχαριστώ ιδιαιτέρως και τους πολύ καλούς μου φίλους, τον Παύλο Σαμαρά και τον Αχιλλέα Μπαλαντίνα που με έκαναν την τιμή και μου το πρότειναν.
Ανυπομονώ πολύ να το ξανακάνουμε σύντομα......
Ζέτα Μακρή
Διαβάστε Περισσότερα »

Δευτέρα 19 Μαρτίου 2012

- Ανοιξιάτικη εξόρμηση σε Δελφούς και Αράχωβα απο τον Πολιτιστικό Σύλλογο Ιτέας...













"Στις σημερινές εποχές ακόμα και το αυτονόητο είναι συχνά ζητούμενο."

Χθές Κυριακή ο Πολιτιστικός Σύλλογος Ιτέας διοργάνωσε την πρώτη του Ανοιξιάτικη εξόρμηση στην όμορφη Αράχωβα και στους Δελφούς.

Η μέρα έδειξε απο νωρίς το πρωϊ την ομορφιά της.
Η συμμετοχή ήταν μεγάλη (2 Λεωφορεία) για άλλη μια φορά, γεγονός που μας χαροποιεί όλους ιδιαίτερα.

Η εκδρομή ξεκίνησε με κέφι απο το παλιό Δημοτικό Σχολείο στις 7.30 το πρωϊ.
Στην συνέχεια με μια στάση έξω απο την Λαμία για καφεδάκι και πρωϊνό, παίρνοντας δύναμη για την υπόλοιπη μέρα.

Έπειτα ακολούθησε επίσκεψη και αναλυτική ξενάγηση απο την συγχωριανή και φίλη μας Αρχαιολόγο - ξεναγό Ζέτας Μακρή (με τις σπουδαίες γνώσεις της), στον αρχαιολογικό χώρο των Δελφών.
Περιηγηθήκαμε στις αίθουσες του μουσείου και απολαύσαμε τα μοναδικά εκθέματά του όπως είναι:
Ο ιστορικός ομφαλός της γης, ο ηνίοχος, τα σπάνια γλυπτά αγάλματα, τις μετώπες με τις σωζώμενες αναπαραστάσεις από τα θησαυροφυλάκια των πόλεων.
Επίσης επισκεφθήκαμε στον υπαίθριο αρχαιολογικό χώρο τον ναό του Απόλλωνα, τον ναό της Αθηνάς Προναίας, την Κασταλία πηγή, το μαντείο των Δελφών και το αρχαίο θέατρο.

Το μεσημέρι υστέρα από ένα πλούσιο πρόγραμμα περιηγήσεων καταλήξαμε σε μια καθ΄όλα όμορφη παραδοσιακή ταβέρνα "Ο Αγγελος" στο χωριό Ζεμενό στούς πρόποδες του Παρνασσού έξω απο την Αράχωβα, όπου γευματίσαμε και χαλαρώσαμε.

Η τελευταία στάση ήταν στην Αράχωβα όπου οι συγχωριανοί μας περπάτησαν στα πλακόστρωτα στενά της πόλης, έκαναν τις αγορές τους στα τοπικά καταστήματα και ήπιαν τον καφέ τους απολαμβάνοντας τη μαγευτική θέα, κλείνοντας έτσι μια ξεχωριστή μέρα.

Να σημειώσουμε ότι κατά τη διάρκεια του ταξιδιού της επιστροφής ο Ηλίας Μακρής (μαγουλάκιας) το καλλιτεχνικό του, μας πρόσφερε άφθονο γέλιο, και αστείρευτο κέφι, ανεβάζοντας συνεχώς τη διάθεση της παρέας με τα διασκεδαστικά του ανέκδοτα και τις ωραίες ατάκες του, με αποτέλεσμα όλοι οι συμμετέχοντες στην εκδρομή να τραγουδούν μαζί του.

Πιστεύουμε οι συγχωριανοί μας να αποζημιώθηκαν από την μοναδική ξενάγηση της Ζέτας, τα μοναδικά τοπία, τους αρχαιολογικούς χώρους, από την οργάνωση και το όμορφο κλίμα που υπήρχε μεταξύ μας.

Το επόμενο ραντεβού ελπίζουμε θα δωθει σύντομα και πάλι απο τον Πολιτιστικό Σύλλογό μας σε τόπο και σε ημερομηνία που θα καθοριστεί από τις προτάσεις και τις προτιμήσεις των μελών μας και θα συνοδεύεται από νέες εκπλήξεις.

Θέλουμε να σας ευχαριστήσουμε όλους και όλες για μια ακόμα φορά για την μεγάλη συμμετοχή, αμέριστη συμπαράσταση, κατανόηση και εμπιστοσύνη που δείχνετε σε οτι έχει κάνει ο Σύλλογός μας μέχρι τώρα.

Αισθανόμαστε επίσης την ανάγκη να ευχαριστήσουμε ιδιαίτερα την αγαπημένη μας φίλη Ζέτα Μακρή για την όμορφη και λεπτομερή ξενάγηση, και βοηθειά της σε όλη την διάρκεια της εκδρομής.

το Δ.Σ  ΕΜΣΙτέας



                            Πατήστε επάνω στις φωτό για μεγένθυση....


























































































Θέλουμε να αφιερώσετε λίγο χρόνο και να αναρτήσετε κάποιο σχόλιο σας οτιδήποτε κι αν είναι αυτο για την εκδρομή...!!!

Διαβάστε Περισσότερα »