Τρίτη 20 Μαρτίου 2012

- Γέμισα χαρά και ικανοποίηση...

 






Με την εκδρομή του Πολιτιστικού μας Συλλόγου Ιτέας στους Δελφούς γέμισα χαρά και ικανοποίηση.
Ηταν μια πάρα πολύ ωραία ανοιξιάτικη εκδρομή και μια υπέροχη μέρα.
Αν και 20 χρόνια ξεναγός έχω κάνει αυτή την διαδρομή και την ξενάγηση εκατοντάδες φορές, και ξενάγησα εκατοντάδες ανθρώπους, πραγματικά την ξεχώρισα και τη κρατώ ως μια πανέμορφη και πολύτιμη μέρα στην καρδιά μου.
Δεν θα ξεχάσω ποτέ την υπέροχα πολιτισμένη συμπεριφορά όλων των φίλων συγχωριανών μου που υπήρξαν υποδειγματικοί ως γκρούπ,και που τολμώ να πω πως ήταν το καλύτερο γκρούπ που είχα ποτέ!!!
Με ευχαρίστησε τρομερά το ενδιαφέρον όλων, με ικανοποίησε πολύ το γεγονός οτι συμμετείχαν με ενθουσιασμό, και με συγκίνησε πολύ η αγάπη και η θέρμη με την οποία με αγκάλιασαν όλοι τους.
Επιτέλους πραγματοποιήθηκε ενα ονειρό μου, να ξεναγήσω στην μητρική μου γλώσσα στα Ελληνικά τους φίλους και συγχωριανούς μου.
Η ικανοπίηση ήταν τεράστια, και η εμπειρία θα μου μείνει αξέχαστη.
Τούς ευχαριστώ απο καρδιάς όλους και έναν έναν ξεχωριστά.
Ευχαριστώ ιδιαιτέρως και τους πολύ καλούς μου φίλους, τον Παύλο Σαμαρά και τον Αχιλλέα Μπαλαντίνα που με έκαναν την τιμή και μου το πρότειναν.
Ανυπομονώ πολύ να το ξανακάνουμε σύντομα......
Ζέτα Μακρή

3 σχόλια:

Παύλος Σαμαράς είπε...

Εμείς σ΄ευχαριστούμε Ζετάκι γιατί η εκδρομή χωρίς την δική σου ξενάγηση θάταν ανούσια...!!!

Αχιλλέας Μπαλαντίνας είπε...

Ο Πολιτιστικός σύλλογος Ιτέας έχει πλέον αποκτήσει μόνιμο ξεναγό με πολλά πολλά γαλόνια!! Εμείς ευχαριστούμε Ζέτα, η δική σου συμμετοχή ήταν αυτή που έκανε τη εκδρομή ενδιαφέρουσα και διαφορετική!!

ΜΙΛΤΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ είπε...

ΖΕΤΑΚΙ ΜΟΥ ΓΛΥΚΟ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΑΤΕ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΛΥΠΑΜΑΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΓΩ, ΕΛΠΙΖΩ ΟΜΩΣ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΦΟΡΑ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΣΑΣ ΑΓΑΠΑΩ ΟΛΟΥΣ

Δημοσίευση σχολίου

Οι όροι χρήσης που ισχύουν για τη δημοσίευση των σχολίων, έχουν ως εξής: Σχόλια ανώνυμα, σχόλια τα οποία είναι υβριστικά ή περιέχουν χαρακτηρισμούς ή ανώνυμες καταγγελίες που δεν συνοδεύονται από αποδείξεις θα αφαιρούνται. Η "Ιτέα Καρδίτσας" δεν παρεμβαίνει σε καμία περίπτωση για να αλλοιώσει το περιεχόμενο ενός σχολίου εφόσον πληρεί τις προϋποθέσεις. Σε καμιά περίπτωση τα σχόλια δεν αντιπροσωπεύουν την "Ιτέα Καρδίτσας". Επίσης ο διαχειριστής διατηρεί το δικαίωμα να αφαιρεί οποιοδήποτε σχόλιο θεωρεί ότι εμπίπτει στις παραπάνω κατηγορίες. Με την αποστολή ενός σχολίου αυτόματα αποδέχεστε και τους όρους χρήσης.

Ο διαχειριστής