Δευτέρα 25 Αυγούστου 2014

Ο Μικρασιατικός Σύλλογος Βουναίνων στην 17η Συνάντηση Καππαδοκών "Γαβούστημα 2015" Πετρανά Κοζάνης

Με δεκάδες Βουναινιωτες στο πλευρό του έφτασε το απόγευμα του Σαββάτου στα Πετρανα Κοζάνης για να συμμετάσχει στην 17 Πανελλήνια Συνάντηση Καππαδοκων –Γαβουστημα 2014, ο Μικρασιατικός Σύλλογος Βουναινων «Η καθ ημάς Ανατολή»

Η παρουσία του συντοπίτη τους βουλευτή κου Μάξιμου Χαρακοπουλου στο τραπέζι των επισήμων γέμισε με περσότερη χαρά τα μέλη του Συλλόγου.
Ο κος Χαρακοπουλος βρέθηκε στην εκδήλωση καλεσμένος της Ένωσης ενώ στην ομιλία του αναφέρθηκε στο επόμενο Γαβουστημα των Βουναινων και ευχήθηκε καλή επιτυχία .

Οι εκατό και πλέον Βουναινιωτες συνόδευσαν τον Σύλλογο μαζί με τον Πρόεδρο του χωριού τους κο Ιωακείμ Μερτζανιδη και την Τοπικη Συμβουλο κα Στέλλα Χαρακοπουλου δείχνοντας με αυτό τον τρόπο την αγάπη τους και την στήριξη τους.

Ο Σύλλογος πήρε μέρος στην Πανελλήνια αυτή γιορτή με το τμήμα ενήλικων του χορευτικού του ομίλου υπό την καθοδήγηση της υπεύθυνης χορευτικού κας Αγλαΐας Αγγλοπουλου.
Την τρίτη και τελευταία μέρα του Γαβουστηματος μετά από την Θεια Λειτουργία όπου εκκλησιάζονται όλοι οι πρόεδροι των Σωματείων ήρθε η ώρα που όλοι οι Βουναινιωτες περίμεναν ένα περίπου χρόνο .

Ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ένωσης Καππαδοκικων Σωματείων Κος Φάνης Ισαακιδης ανακοινώσε την υποψηφιότητα του Μ.Σ. Βουναινων και ζήτησε από την Γενική Συνέλευση να τοποθετηθεί .
Σύσσωμη η Γ.Σ ευχήθηκε καλή επιτυχία στα Βουναινα ,ενώ περίσσεψε η συγκίνηση όταν ο Πρόεδρος του Εκπολιτιστικού Συλλόγου Πετρανων κος Χάρης Βογδοπουλος παρέδιδε την εικόνα-Λάβαρο της Ένωσης του Μεγάλου Βασίλειου στον Πρόεδρο του Μ.Σ. Βουναινων κο Ηλία Αθαναηλιδη .

Ο κος Αθαναηλιδης φανερά συγκινημένος παρέλαβε την εικόνα μαζί με τον Αντιπρόεδρο του Συλλόγου κο Δημήτρη Χατζηλιαδη την Γραμματέα κα Χαρακοπουλου Αλεξάνδρα την ταμία κα Αγλαΐα Αγγλοπουλου και τα μέλη Χατζηλιαδου Σοφία και Χαρακοπουλου Μαρία .
Την εικόνα την οποία φιλοτέχνησε με περισσή ευλάβεια και αγάπη και την προσέφερε Ένωση το μέλος της κος Νεκτάριος Γαλανοπουλος .

Διπλή η χαρά του κου Αθαναηλιδη καθώς η τελετή παράδοσης και παραλαβής της εικόνας γίνετε για πρώτη σε Γαβουστημα μετά από δική του πρόταση στο περσινή (2013) εκδήλωση της Νεοκαισάρειας Ιωαννίνων ,ενώ στην ομιλία του αφού ευχαρίστησε την Πρόεδρο και την Γενική Συνέλευση της Π.Ε.Κ.Σ για την εμπιστοσύνη τους, συνεχάρη όλους τους συντελεστές του Γαβουστηματος 2014 των Πετρανων για την άρτια διοργάνωση , και αναφέρθηκε ,αφού προηγουμενος κάλεσε όλους τους παρισταμένους, στην τελετή παραλαβής της εικόνας η οποία θα γίνει στα Βουναινα το Σάββατο 13 Σεπτεμβρίου ,και στην οποία θα παραβρεθούν ο νέος Μητροπολίτης Θεσσαλιώτιδος και Φανεριοφαρσαλων κος Τιμόθεος, ο Βουλευτής κος Μάξιμος Χαρακοπουλος και ο νέος Δήμαρχος Κιλελέρ κος Νασιακοπουλος Αθανάσιος

Κλείνοντας την ομιλία του ο κος Αθαναηλιδης κατάθεσε μια ακόμη πρόταση στην Γ.Σ ο οποία αφορούσε την ονομασία της μεγάλης των Καππαδοκων γιορτής, πρότεινε να αντικατασταθεί η λέξη «Συνάντηση» με την λέξη «Σύναξη», μια λέξη η οποία παραπέμπει απευθείας στην αγάπη των προσφύγων προς τον θεό.

Ο Πρόεδρος και η Γ.Σ δέχτηκαν με χαρά και αυτή την πρόταση και έτσι πλέον το κορυφαίο Πολιτιστικό γεγονός ονομάζετε «18 η Πανελλήνια Σύναξη Καππαδοκων –Γαβουστημα 2015».








Διαβάστε Περισσότερα »

Πέμπτη 21 Αυγούστου 2014

Κράτος Ανάλγητο!

Δεν υπάρχει έλεος! 
Την ώρα που το ίδιο το κράτος αθετεί τις υποχρεώσεις του έναντι των πολιτών, που δεν τηρείται κανένα χρονοδιάγραμμα στην καταβολή των κοινοτικών ενισχύσεων, που δεν υπάρχει κανένας σχεδιασμός στην αγροτική παραγωγή και καμία σιγουριά για τους κανόνες λειτουργίας της αγοράς, καταφθάνουν ένα μετά το άλλο και τα «ραβασάκια» του ΕΝΦΙΑ!

Χωρίς μελέτη των σχετικών διατάξεων (οι οποίες συζητούνται εδώ και 2 χρόνια), χωρίς καμία επεξεργασία των στοιχείων των εκκαθαριστικών…. Και όποιον πάρει ο Χάρος!

Για κακή τύχη των φορολογουμένων, που είναι αυτοί που πάντα πληρώνουν τη νύφη, τα σημειώματα που φθάνουν στους αποδέκτες αναγράφουν δύο και τρεις φορές πάνω το φόρο που είχε προαναγγελθεί.
Και εδώ εύλογα τίθενται δεκάδες ερωτήματα:
Τι μπορεί να πει κανείς;
Τι μπορείς να απαντήσεις στους κτηνοτρόφους του Νομού μας που δεν έχουν πληρωθεί ακόμα το περσινό τσεκ, που πιστώθηκε στους λογαριασμούς τους η εξισωτική ενίσχυση «κουρεμένη»;
Τι μπορείς να απαντήσεις στους αγρότες μας που περιμένουν καταμεσής του κάμπου να έρθει το συνεργείο της ΔΕΗ και να διορθώσει τη βλάβη που προκλήθηκε στο δίκτυο και μένει το χωράφι του απότιστο για μέρες;
Και αυτό γιατί τα διαβόητα ελλείμματα έφεραν περικοπές προσωπικού και ένας κάμπος ολόκληρος περιμένει από ένα συνεργείο δύο ατόμων….!
Τι μπορεί να πει κανείς στους παραγωγούς που έχουν αιτηθεί επιστροφή Φ.Π.Α. και περιμένουν τα χρήματα για να καλύψουν βασικές ανάγκες, για να προμηθευτούν λίγα λίτρα πετρέλαιο, τη στιγμή που το νερό στο κανάλι τελειώνει;

Ταυτόχρονα, εδώ και εβδομάδες έχουν σταματήσει οι πληρωμές για να ελεγχθούν όσοι χρωστούν στον ΟΓΑ. Υπάρχουν αναρίθμητοι παραγωγοί που δεν έχουν ληξιπρόθεσμες οφειλές ούτε στα ασφαλιστικά ταμεία ούτε στο Δημόσιο.

Για ποιο λόγο καθυστερεί η δική τους πληρωμή;!
Πολλά τα ερωτήματα, αλλά καμία απάντηση ως τώρα.
Για πόσο ακόμα το κράτος θα «βάζει χέρι», ακατάσχετα και συστηματικά, στους λογαριασμούς των αγροτών;

Ζητάμε άμεσες ενέργειες από τους βουλευτές και τους ιθύνοντες του Νομού.
Προτείνουμε να εκπονηθεί σχέδιο προγραμματισμού των πληρωμών (με σαφείς ημερομηνίες και ποσά) και να θωρακιστεί το «ακατάσχετο των κοινοτικών ενισχύσεων».

Βασίλης Γιαννάκος

Διαβάστε Περισσότερα »

Τετάρτη 20 Αυγούστου 2014

Εθελοντισμός: στάση ζωής στην Ιτέα...

Δώσε το χρόνο σου δωρεάν, αν θέλεις να σου μείνει λίγη αξιοπρέπεια...
(Οδυσσέας Ελύτης)

Εθελοντισμός είναι η αυθόρμητη, ενσυνείδητη και ανιδιοτελής προσφορά της ανθρώπινης ενέργειας για την ανάγκη του πλησίον και του συνόλου σε μια κοινωνία.

Η έννοια του εθελοντισμού βασίζεται στην ιδέα της ανθρώπινης αλληλοβοήθειας πού ο καθένας μας προσφέρει τον εαυτό του, αλλά και όλες του τις δυνάμεις στην υπηρεσία του συνανθρώπου του χωρίς να ζητάει αμοιβή.

Οι ρίζες του εθελοντισμού είναι βαθιές μέσα στην ιστορία και τη διαχρονική εξέλιξη της κοινωνίας.

Στο χωριό μας, η συνεχώς αυξανόμενη τάση δραστηριοποίησης εθελοντισμού, είναι αποτέλεσμα της αδυναμίας τόσο του κράτους (Δήμος κλπ.) όσο και των μηχανισμών του, να αντιμετωπίσουν ικανοποιητικά τα ολοένα και πιο σύνθετα κοινωνικά, οικονομικά και περιβαλλοντικά προβλήματα.

Ευτυχώς ο εθελοντισμός στο χωριό μας συνεχώς αυξάνεται στις μέρες μας και με απτά αποτελέσματα.
Ο μεγαλύτερος είναι αυτός που γίνεται με το "Φεστιβάλ Ενιπέα".

Κάθε χρόνο κάποιοι αφήνουν στη μέση τις δουλειές τους για να δώσουν τον καλύτερο εαυτό τους για το στήσιμό του.











Υποστηρίζουμε & ενισχύουμε τον εθελοντισμό ως στάση ζωής...
Διαβάστε Περισσότερα »

Επιτέλους, οι υπεύθυνοι να αναλάβουν τις ευθύνες τους και να σταματήσουν να χύνουν κροκοδείλια δάκρυα

Τρίτη, 19/08/2014 - 21:23.

Την παραβίαση του ορίου που εχει θεσπιστεί βάση μελέτης του Πολυτεχνείου πρότειναν σήμερα οι φορείς του Νομού Καρδίτσας ώστε το νερό να φτάσει στο 80% των εκτάσεων που έχουν ανάγκη για τις επόμενες 20 μέρες περίπου.
Η Κατάσταση πλέον κρίθηκε κρίσιμη για την παραγωγή των αγροτών και στην σύντομη ενημέρωση που έκανε προς όλους τους φορείς που ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα του ο Βασιλης Τσιακους διαφανηκε η αγωνια που τις τελευταίες 5 μερες μεγιστοποιήθηκε.


Η σύσκεψη ειχε ρόλο ‘’λυσης τελευταιας στιγμης’’ και πρόταση κινείται σε τεντωμένο σχοινί σε  ότι άφορα την ποιότητα του νερού και τις ανάγκες υδρευσης,αλλα και οι αναγκες για αρδευση και το μελλον της αγροτικης παραγωγης.

Η πρόταση κανει λογο για την παροχέτευση νερου εως το τελος της αρδευτικής περιόδου που θα εχει ως συνέπεια την ταπείνωση του υδροφόρου ορίζοντα (επιφάνεια) της λίμνης κατά 18 εκατοστά και παραβιάζοντας το οικολογικό όριο των 786m .
Στην σύσκεψη παρέστησα οι βουλευτες ΝΔ Κωστας Τσιαρας Ασημινα Σκονδρα ενώ την οποιαδήποτε απόφαση υποστήριξαν και οι  Γιωργος Αναγνωστοπουλος και Σπυρος Ταλιαδουρος.Δεν παρεστει ο βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ Νικος Μιχαλακης.


Ο Κωστας Τσιαρας ζήτησε διαβεβαίωση ότι το νερό που θα παροχετευτεί δεν θα σπαταληθεί και θα κατανεμηθεί με ευλάβεια στους παραγωγούς που το έχουν ανάγκη ενώ ζήτησε να υπάρξει μια έκθεση από τον αντιπεριφερειαρχη με το ιστορικό της κατανομής ώστε αρχίσει και μια διαδικασία απονομής ευθυνων.Τελος ζήτησε το άτυπο συντονιστικό όργανο να πάρει υπόσταση πλεον διαχείρισης των υδατίνων πορων.

Τελος έκανε έκκληση να αρχίσει άμεσα η διαδικασία προτεραιότητας των αρδευτικών έργων ώστε να σταματήσει η πονεμένη ιστορία κάθε καλοκαιριού που εχει ως αποτέλεσμα τον πόλεμο για το νερού Αχελώος πρέπει να συνεχιστεί τόνισε και τα μικρά αρδευτικά έργα, όπως φράγματα και κλειστά δίκτυα, πρέπει να αρχίζουν να σχεδιάζονται.
Η Ασημίνα Σκόνδρα συμφώνησε με την διαδικασία της έκθεσης ευθυνών και δήλωσε ότι τώρα οσο παρά πότε είναι αναγκαία η εκτροπή του Αχελωου.Πρεπει τόνισε να διαφυλαχτεί η Λίμνη πρώτα ως ανάγκη ύδρευσης και μετα ως άρδευση και για τον Τουριστικό ρόλο που παίζει στην οικονομία της Καρδίτσας.


Ο Νικος Μιχαλακης δεν παρεστει στην σύσκεψη κάνοντας λογω πλέον για πολιτικη αδιεξόδων προσκλήσεων και τόνισε ότι πρέπει κάποιος να αναλάβει την ευθύνη και ισως είναι πλεον η ώρα να την αναλάβει

Με  αφορμή την πρόσκληση προς τους βουλευτές και τους φορείς του νομού από τον Αντιπεριφερειάρχη κ. Τσιάκο σε μία σύσκεψη  «παρωδία»  για το νερό της λίμνης ( αφού κανένα θεσμικό και ουσιαστικό ρόλο δεν μπορεί να έχει προς την κατεύθυνση επίλυσης του προβλήματος ) η Ν.Ε Καρδίτσας του ΣΥΡΙΖΑ ανακοινώνει τα εξής για το ζήτημα της άρδευσης:


«Πως γίνεται ένας νομός, με δύο λίμνες (Σμοκόβου και Πλαστήρα) να ξεμένει από νερό τους κρίσιμους μήνες του καλοκαιριού και μάλιστα στο κρίσιμο τέλος της αρδευτικής περιόδου;
Πως γίνεται τον χειμώνα να έχουμε ζημιές από πλημμύρες στον κάμπο και το καλοκαίρι να κόβεται το νερό ακόμα και στα σπίτια;

Είναι σαφές ότι πρόκειται για συνολικότερη λανθασμένη, ενδεχομένως με συγκεκριμένες σκοπιμότητες και εκλογικού χαρακτήρα, διαχείριση των υδάτων της Θεσσαλίας και του νομού μας. Ενός νομού στον οποίο οι παραγωγοί είναι, ως επί το πλείστον, φτωχοί, μικροί και μεσαίοι.


Η Αποκεντρωμένη Διοίκηση Θεσσαλίας και Στερεάς Ελλάδας φέρει το βάρος της απόφασης και επομένως την κύρια ευθύνη για την υπεράντληση των υδάτων της λίμνης Πλαστήρα.
Ευθύνη που δεν μπορεί να την έχει πάρει χωρίς την ανοχή – ενοχή του περιφερειάρχη Θεσσαλίας κ. Αγοραστού.
Έτσι, με την «αφαίμαξη» ακόμα και 2 εκατομμυρίων κυβικών μέτρων νερού την ημέρα, παραβιάζεται το οικολογικό όριο της Λίμνης (786m) και εξαντλούνται τα νερά της.
Εδώ και μία εβδομάδα η κατάσταση στον καρδιτσιώτικο κάμπο είναι δραματική, ακόμα και όσον αφορά στο πόσιμο νερό, με άμεσες συνέπειες στην οικονομία των αγροτικών νοικοκυριών αλλά και στην τοπική παραγωγή των προϊόντων.

Η παραβίαση του οικολογικού ορίου έχει συνέπειες και στην περιβαλλοντική ισορροπία του οικοσυστήματος της Λίμνης και στην διατήρησή της ως ενδιαιτήματος για αρκετά είδη της χλωρίδας και της πανίδας της περιοχής. Επηρεάζει ακόμα και την αισθητική εικόνα της Λίμνης γεγονός που θα επιδράσει και στην αξία της ως τουριστικού  προορισμού.

Το νερό της λίμνης Πλαστήρα είναι δημόσιο φυσικό αγαθό και περιουσία για την Καρδίτσα, αλλά και για όλη τη Θεσσαλία. Η ορθολογική διαχείριση των υδάτινων πόρων επιβάλλεται από την ίδια τη ζωή, ιδιαίτερα σε αυτή την ανθρωπιστική κρίση που βιώνουμε από τις μνημονιακές πολιτικές.
Οι μνημονιακοί αιρετοί της Περιφέρειας, της Αποκεντρωμένη Διοίκησης και οι μνημονικοί κυβερνητικοί βουλευτές του νομού μας έχουν βαρύτατες ευθύνες για την κατάσταση.

Υπάρχουν μελέτες που συντάχθηκαν με τα κοινοτικά πλαίσια στήριξης και πρέπει να αξιοποιηθούν σε ανάλογα αρδευτικά έργα.
Πόσα τέτοια έργα στο Νομό μας ( κλειστά κυκλώματα, αποταμιευτήρες, κ.λ.π. ) έγινε προσπάθεια από την Περιφέρεια Θεσσαλίας να ενταχθούν στο ΕΣΠΑ;
Πόσα και ποια αρδευτικά έργα θα προταθούν για το Νομό μας, στο επιχειρησιακό πρόγραμμα της Περιφέρειας για την Περίοδο 2014-2020;
Ακόμη το οικολογικό όριο της Λίμνης Πλαστήρα πρέπει άμεσα να κατοχυρωθεί νομικά, ώστε καμία Διοίκηση να μην τολμάει να το παραβιάσει.

Και επιτέλους, οι υπεύθυνοι να αναλάβουν τις ευθύνες τους και να σταματήσουν να χύνουν κροκοδείλια δάκρυα και να στέλνουν, «κατόπιν εορτής», ανέξοδες επιστολές.


Επί του θέματος και ο βουλευτής Καρδίτσας Νίκος Μιχαλάκης με δήλωσή του τόνισε «την ύπαρξη ευθυνών τόσο από τη Μνημονιακη Αποκεντρωμένη Διοίκηση όσο και από την Περιφέρεια. Δεν παρέστη στη σύσκεψη για το πρόβλημα που κάθε χρόνο δημιουργείται  σε σχέση με το ποτιστικό νερό και τη λίμνη. Πλαστήρα, γιατί αυτή δεν αποτελεί τίποτε άλλο από μια προσπάθεια συγκάλυψης και απόδοσης των ευθυνών εκεί, όπου ανήκουν.»


Ο Γιώργος Κωτσος Δήμαρχος Μουζακιου ζήτησε και αυτος εξασφαλίσεις από τον πρόεδρο του ΤΟΕΒ και τους παρευρισκόμενους ότι θα γινει μια εστω λογικευμένη χρήση τη ς τελευταιας μερες γιατι και στον Δημο Μουζακιου υπαρχει το φαινομενο της αγανακτησης ενώ μιλησε πλεον για την λυση των μικρων φραγματων.

Ο Κωστας Πατσιαλης μαζί με τον νέο Δήμαρχο Γιώργο Σακελλαρίου ζήτησαν να αρχίσει η άμεση παροχέτευση αφου διασφαλίζετε με την σημερινή απόφαση του νερού.
Ο Θανος Σκαρλος εκανε και αυτος λόγο για ευθυνες διαχείρισης οι οποιες θα αναζητηθούν φυσικα και υποστηριξε την αναγκη να ποτιστουν τα καταλυτικα σημεια.
Στο ίδιο μηκος κύματος και οι δηλώσεις του αντιπρόσωπου του Δήμου Καρδίτσας κ Μαρκινου

Τελος όλοι παρευρισκόμενοι έκαναν λόγο για αστοχίες στην διαχείριση τις φετινής περιόδου.
Πιο επιφυλακτικός εμφανίστηκε ο Δημος Πλαστήρα και δια του Θωμά Στεργιοπουλου ο όποιος φυσικα αντιλαμβανόμενος και τις ανάγκες άρδευσης έκανε λογο για το ενδεχόμενο στο τέλος τις αρδευτικής περιόδου να βρεθούν στην δυσάρεστη θέση τις υποβάθμισης του νερού

Ο Βαγγεληε Μπουτας εκπροσωπώντας τους αγρότες δήλωσε ότι είναι πλέον αδιανόητο να μείνουν χωρίς το αγαθο του νερού τα χωράφια ενώ επέρριψε ευθύνες και για την απουσία του περιφερειάρχη Κωστα Αγοραστού ο οποίος αποφεύγει να πάρει θέση σε ένα τόσο καυτό θεμα καθώς και στους οικολόγους οπου ισως δουν πλέον αν συνεχίσει πλέον η πολιτική αυτή να ερημοποιουνται εκτάσεις με τα αλλεπάλληλα χτυπήματα που δεχετε της αγροτική οικονομία

Ο εκπροσωπος του ΚΚΕ, θεοδωριδης τονισε ότι πλεον οι οικολόγοι δε στοχεύουν σε οποιαδήποτε οικολογική ευαισθησία αλλα σε μεγάλα οικονομικά συμφέροντα που κινούν τα νήματα της οποιασδήποτε οικολογικής αντίδρασης και τονισε ότι μεγαλύτερη η ανάγκη να μην χαθεί η φετινή παραγωγή

Ο πρεοδρος του ΤΟΕΒ αρχισε να αναζητα λυσεις ώστε να μην μεινει ουτε ένα στρέμμα χωρις νερό αλλα βεβαιως  και να μην υποβαθμιστεί η ποιότητα του νερού.

Και οι τεσσερεις δημοι παρεστησαν με του προεδρους διαχειρησης των υδαντων ενώ πλεον διαφανηκε η καλη λειοτυργια πλεον του φορεα διαχειρησης που εχει το φραγμα Σμοκοβου.

Ο Βασιλης Τσιακος ανέλυσε μερα μερα την διαχείριση των υδάτων όπου φάνηκε και η παρέμβαση της κεντρικής κρατικής διεύθυνσης οπου φυσικά θα ενταχθει στην έκθεση που ζήτησαν και οι βουλευτές ώστε να αρχίσει και μια διαδικασία διαμαρτυρίας η παρέμβασης ώστε το άτυπο αυτό συντονιστικό όργανο που διαχειρίζεται
Διαβάστε Περισσότερα »

Ο ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΒΟΥΝΑΙΝΩΝ ΣΤΗ ΜΗΤΡΟΠΟΛΗ ΘΕΣΣΑΛΙΩΤΙΔΟΣ

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Βούναινα, 9 Αυγούστου 2014

Ο ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΒΟΥΝΑΙΝΩΝ ΣΤΗ ΜΗΤΡΟΠΟΛΗ ΘΕΣΣΑΛΙΩΤΙΔΟΣ 

Ευχές για μακροημέρευση στο νέο επίσκοπο κ. Τιμόθεο

«Έτη πολλά και γόνιμη αρχιεροσύνη για το καλό του ποιμνίου της ιστορικής μητρόπολης Θεσσαλιώτιδος και Φαναριοφερσάλων», στην πνευματική δικαιοδοσία της οποίας ανήκει και ο προσφυγικός οικισμός των Βουναίνων, ευχήθηκαν στον νέο Μητροπολίτη κ. Τιμόθεο το προεδρείο του Μικρασιάτικου Συλλόγου Βουναίνων «Η καθ’ ημάς Ανατολή» συνοδευόμενο από τον εφημέριο του χωριού π. Θεμιστοκλή Καραμπάτζακη.

Ο πρόεδρος του Συλλόγου κ. Ηλίας Αθαναηλίδης ενημέρωσε τον επίσκοπο για τις δράσεις τους και ιδιαίτερα για τη συμμετοχή τους στην 17η Πανελλήνια Συνάντηση Καππαδοκών (Γαβούστημα 2014) στα Πετρανά Κοζάνης, απ’όπου θα παραλάβουν την εικόνα του Μεγάλου Βασιλείου, η οποία και θα παραμείνει στα Βούναινα μέχρι το επόμενο Αντάμωμα τον Αύγουστο του 2015, τη διοργάνωση του οποίου έχει αναλάβει ο Μικρασιατικός Σύλλογος του χωριού τους «Η καθ’ ημάς Ανατολή».

Ο Σύλλογος ζήτησε από τον κ. Τιμόθεο την διαμεσολάβησή του ώστε, του χρόνου στο τριήμερο του Γαβουστήματος, να έρθει στα Βούναινα η Τίμια Κάρα του Αγίου Νικόλαου του εν Βουναίνοις, από την ομώνυμη Μονή στη νήσο Άνδρο όπου φυλάσσετε, προκειμένου να δοθεί η δυνατότητα στους προσκυνητές της Θεσσαλίας, που ευλαβούνται τον «άμισθο ιατρό» να την ασπαστούν.

Ο Μητροπολίτης αφού συνεχάρη το προεδρείο του Συλλόγου για την πρωτοβουλία  του, δεσμεύθηκε να επικοινωνήσει με τον ηγούμενο της Μονής προκειμένου να δοθεί αυτή η δυνατότητα ως ευλογία για τη Μητρόπολη Θεσσαλιώτιδος.
Ταυτόχρονα, αποδέχθηκε την πρόσκλησή τους να λειτουργήσει στα Βούναινα το Σάββατο13 Σεπτεμβρίου 2014 στη μνήμη των Σουλουτζοβαλήδων προγόνων τους που βρήκαν τραγικό θάνατο κατά τη σφαγή της Σμύρνης το1922.
Την ίδια μέρα θα γίνει και επίσημη τελετή υποδοχής της εικόνας του Μεγάλου Βασιλείου, που σηματοδοτεί την ανάληψη από το Σύλλογο του επόμενου Πανελλήνιου Ανταμώματος των Καππαδοκών.

Ο κ. Τιμόθεος δέχτηκε με χαρά να φωτογραφηθεί με το προεδρείο του Συλλόγου που του προσέφερε το ημερολόγιο τους.



Διαβάστε Περισσότερα »

Τρίτη 19 Αυγούστου 2014

3ο πολιτιστικό 3ήμερο "Φεστιβάλ Ενιπέα" στην Ιτέα

Το ταξίδι αρχίζει...
Η περιήγησή του μοιάζει με ένα συναρπαστικό 3ήμερο γεμάτο εκπλήξεις και αποκαλύψεις.

Το "3ο Φεστιβάλ Ενιπέα" στις όχθες του ποταμού κατω απ΄το φώς του φεγγαριού είναι γεγονός!!!
 

Ο αρχαίος χιλιοτραγουδισμένος Ενιπέας, που διατηρεί και στην εποχή μας τα "πρωτεία" από τους παραποτάμους του Πηνειού, που κυκλώνει με τις ιτιές και τις λεύκες του τον οικισμό της Ιτέας, "γλείφει" με τα νερά του την ψυχή των κατοίκων της γράφοντας πολιτισμό και ιστορία.

Ευελπιστούμε και πάλι να γίνει το επίκεντρο ενός φεστιβάλ όπου ολοι οι κάτοικοι και κυρίως η νεολαία, θα έχει τον πρώτο λόγο.

Διοργανώνεται για τρίτη φορά στα χρονικά του χωριού μας με πολύ κόπο, αγάπη και μεράκι απο τον Πολιτιστικό Σύλλογο Ιτέας σε συνεργασία με τον ΔΟΠΑΠΑ Παλαμά και την Περιφεριακή Ενότητα Καρδίτσας το 3ο τριήμερο "Φεστιβάλ Ενιπέα" στις 21, 22, και 23 Αυγούστου 2014.



Αναλυτικό πρόγραμμα 3ημέρου:
1η ημέρα 
Πέμπτη 21 Αυγούστου ώρα έναρξης 20:30 

- Χορωδία Ε.Μ.Σ. Ιτέας (συνοδεία μουσικών οργάνων)

- Μικτή Χορωδία Δημοτικού Ωδείου Παλαμά (συνοδεία μουσικών οργάνων)

- Θεατρική Παράσταση με τίτλο "Σταμάτα να γελάς"
Τους ρόλους ερμηνεύουν:
Μαρίνα Γουναροπούλου, Πόπη Πλαστήρα, Ντέμη Καρδιτσιώτη, Αντώνης Νικολάου, Βασίλης Στάθης, Ζωή Ράμμου και Σάκης Παπανικολάου.
(χορηγία Π.Ε. Καρδίτσας)

2η ημέρα
Παρασκευή 22 Αυγούστου ώρα έναρξης 21:00


Παραδοσιακοί χοροί, με την συμμετοχή των Συλλόγων:
- Ε.Μ.Σ. Ιτέας (χοροί και δρώμενο απο τον Καραγκούνικο γάμο)
- Χορευτικός Ομιλος Πετραλώνων Ιωαννίνων "Η Αγία Παρασκευή" (αστικοί χοροί Ιωαννίνων)
- Αθλητικός και Μορφωτικός Σύλλογος Ελάτης Κοζάνης "Ο Ελατος" (τοπικοί χοροί)
- Πολιτιστικός Σύλλογος Μώλου (χοροί Σμύρνης)
- Πολιτιστικός Σύλλογος Κοιλάδας Λάρισας (χοροί Ανατολικής Ρωμυλίας)
- Πολιτιστικός Σύλλογος Λάρισας "Ο Πελασγός" (χοροί Λέρου)
- Εφηβικό Τμήμα Ε.Μ.Σ. Ιτέας (χοροί Αγαίου)

Τα χορευτικά συνοδεύουν οι μουσικοί:
Κατσής Γιάννης - τραγούδι
Παπαγεωργίου Νεκτάριος - κλαρίνο
Σαρημιχαηλίδης Μάριος - λαούτο
Σούλτης Γιάννης - βιολί
Γαρουφαλιάς Φώτης - κρουστά

3η ημέρα
Σάββατο 23 Αυγούστου ώρα έναρξης 22:00


Λαϊκοδημοτική βραδιά με ζωντανή ορχήστρα
Καλαντζή Μαρία - τραγούδι
Μπαρούτας Στάθης - τραγούδι
Καραμπάσης Ζάχος - τραγούδι
Δαλώσης Σάββας - μπουζούκι
Μπαντής Γεώργιος - κλαρίνο
Σκαρμπαρδώνης Γιάννης - βιολί
Χονδροδήμος Δημήτρης - πλήκτρα
 
Ο Πολιτιστικός Σύλλογος Ιτέας εύχεται ένα όμορφο πολιτιστικό 3ήμερο σε όλους...!!!


Διαβάστε Περισσότερα »

Δευτέρα 18 Αυγούστου 2014

Συνεδρίαση φορέων για το θέμα της άρδευσης στην Π.Ε. Καρδίτσας

Συνεδρίαση για το θέμα της άρδευσης πραγματοποιείται το μεσημέρι της Τρίτης και ώρα 12:00μ.μ. στην αίθουσα συνεδριάσεων της Περιφερειακής Ενότητας Καρδίτσας.

Στη σύσκεψη που πραγματοποιείται με πρωτοβουλία της Αντιπεριφέρειας έχουν κληθεί να συμμετάσχουν όλοι οι εμπλεκόμενοι με την άρδευση φορείς, καθώς και οι βουλευτές της Καρδίτσας, οι δήμαρχοι της περιοχής κ.α.

Στόχος της σύσκεψης είναι να συζητηθούν τα ζητήματα που υπάρχουν γύρω από την άρδευση, ώστε οι αγρότες να μην αντιμετωπίσουν προβλήματα στην ανάπτυξη των καλλιεργειών τους.
Διαβάστε Περισσότερα »

Κυριακή 17 Αυγούστου 2014

Ο Σύλλογος Γυναικών Ιτέας στο Fast Food "Μυστικό"

Ο Σύλλογος Γυναικών Ιτέας το περασμένο Σάββατο 16 Αυγούστου διοργάνωσε έξοδο με φαγητό και κρασάκι στο Fast Food "Μυστικό" στην Ιτέα.

Η βραδυά ήταν υπέροχη και οι γυναίκες την απόλαυσαν και με το παραπάνω.

Το Δ.Σ ευχαριστεί για μια ακόμα φορά τα μέλη που ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα καθώς και τα παιδιά του Fast Food Ακη & Θανάση για την άψογη εξυπηρέτηση.


























Διαβάστε Περισσότερα »