Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 2017

Τίμησε τον Κώστα Τζιφούλη ο ΑΣ Αναγέννηση!

Μπορεί τα χρόνια να έχουν περάσει, ωστόσο ο Κώστας Τζιφούλης, δεν το βάζει κάτω, συνεχίζοντας να κοσμεί με την παρουσία του τα τοπικά γήπεδα.

Ο παλαίμαχος άσος της Αναγέννησης Καρδίτσας, αγωνίζεται στο πρωτάθλημα της Β' ΕΠΣΚ (1ος όμιλος) με τη φανέλα του Ενιππέα, ομάδα που εκπροσωπεί την γενέτειρά του, Ιτέα.

Το απόγευμα της Κυριακής (22/10) ήταν συναισθηματικά φορτισμένο για τον ίδιο, καθώς αντιμετώπισε τον ΑΣ Αναγέννηση.

Μάλιστα, οι "κιτρινόμαυρη" οικογένεια δεν ξεχνά ποτέ τους ανθρώπους που έχουν προσφέρει στην ομάδα.

Έτσι, πριν τη σέντρα οι διοικούντες τον ερασιτέχνη Αναγέννηση και συγκεκριμένα ο πρόεδρος Γιώργος Κατσίκης και ο αντιπρόεδρος Σωτήρης Κορέλας τίμησαν τον παλαίμαχο μεγάλο άσο βγάζοντας και την αναμνηστική φωτογραφία.

πηγή




Διαβάστε Περισσότερα »

Σάββατο 21 Οκτωβρίου 2017

Ο Εξωραϊστικός & Πολιτιστικός Σύλλογος Γυναικών Πετρίνου σας προσκαλεί...

Ο Εξωραϊστικός & Πολιτιστικός Σύλλογος Γυναικών Πετρίνου σας προσκαλεί στην ετήσια εκδήλωση προς τιμήν του πολιούχου μας Αγιο Δημήτριο που θα γίνει την παραμονή το βράδυ της γιορτής, δηλαδή την Τετάρτη 25 Οκτωβρίου και ώρα 9:00μμ.

Την εκδήλωση θα πλαισιώσει και ζωντανή ορχήστρα με δημοτικά και λαϊκά τραγούδια.



Σας περιμένουμε όλους!!!

το Δ.Σ του συλλόγου



Διαβάστε Περισσότερα »

Τρίτη 17 Οκτωβρίου 2017

Ο Σύλλογος Γυναικών Ιτέας 2ήμερη εκδρομή σε Δράμα - Καβάλα - Σέρρες

Το Σαββατοκύριακο 14 - 15 Οκτωβρίου ο Σύλλογος Γυναικών Ιτέας πραγματοποίησε 2ήμερη εκδρομή σε Καβάλα, Δράμα και Σέρρες.
Η αναχώρηση έγινε από την πλατεία της Ιτέας το Σάββατο στις 6:00 πμ.

Η πρώτη στάση ήταν στον Κορινό Κατερίνης για καφεδάκι. Αμέσως μετά αναχώρησαν για τα Οχυρά Ρούπελ όπου ξεναγήθηκαν από υπεύθυνο στρατιωτικό.
Έπειτα γευμάτισαν στην ταβέρνα "Ερωδιός" στις Σέρρες.

Ξεκουράστηκαν στο Ξενοδοχείο "Alexander" όπου και διέμεναν και το βράδυ δείπνησαν στο μαγαζί "Καταρράκτες" στην τοποθεσία "Άγιος Νικόλαος" Σερρών.
Την επόμενη μέρα αφού πήραν το πρωινό τους αναχώρησαν για το Σπήλαιο Αλιστράτη όπου η ξενάγηση διήρκησε 1 ώρα στα 45 μέτρα κάτω από τη γη. Στην συνέχεια επισκέφτηκαν την Παναγία Εικοσφοίνισσα και προσκύνησαν την εικόνα.
Μετά αναχώρησαν για Καβάλα όπου εκεί περπάτησαν στην όμορφη παραλία της πίνοντας το καφεδάκι απολαμβάνοντας τη θέα.
Μετά το δείπνο αναχώρησαν για επιστροφή στην Ιτέα όπου έφτασαν αργά το βράδυ.

Το Δ.Σ. ευχαριστεί όλους τους συμμετέχοντες στην εκδρομή και τούς υπόσχεται ακόμα καλύτερες στο μέλλον!!!


































Διαβάστε Περισσότερα »

Δευτέρα 16 Οκτωβρίου 2017

Μια "αγροτική" ιστορία...

Ο μήνας Οκτώβριος, είναι ο μήνας του βαμβακιού!
Τότε κορυφώνεται και στην ουσία ολοκληρώνεται στις περισσότερες βαμβακοπαραγωγικές περιοχές η συγκομιδή του άλλοτε αποκαλούμενου λευκού χρυσού.

Παλαιότερα, τον Οκτώβριο δεν μπορούσες να περάσεις από κανέναν σχεδόν δρόμο της ηπειρωτικής Ελλάδας. Παντού τρακτέρ με πλατφόρμες, φορτωμένα με βαμβάκι. Στη Λιβαδειά, στη Θήβα, στα Φάρσαλα, στην Καρδίτσα, στον Παλαμά στα Γιαννιτσά, στις Σέρρες, παντού οι δρόμοι στα πλάγια ήταν άσπροι, από τα υπολείμματα του πολύτιμου αυτού προϊόντος. Όπου υπήρχε εκκοκκιστήριο, η διέλευση απαιτούσε μέσον και μάλιστα σοβαρό!
Δίπλα στημένες καντίνες, εξυπηρετούσαν τις ανάγκες των αγροτών, οι οποίοι την εποχή του "όλα τα κιλά όλα τα λεφτά” έκαναν πολλές ημέρες να ξεφορτώσουν την πραμάτεια τους.

Φέτος, τα εκκοκκιστήρια, είναι σκιά του εαυτού τους.
Τα λιγοστά τρακτέρ ξεφορτώνουν αμέσως, οι δρόμοι στα πλάγια δεν είναι πια χιονισμένοι, τα πρόσωπα είναι σκυθρωπά, οι καντίνες έφυγαν.
Ερημιά!

Θα ρωτήσει βέβαια κάποιος "τι περίμενες ρε φίλε αφού μόνος σου το είπες για την αλήστου μνήμης εποχή του όλα τα κιλά όλα τα λεφτά; Λογικό δεν ήταν να επέλθει ο ξεπεσμός;”.
Σας καλώ να ξεπεράσουμε τις έριδες και τις αναλύσεις, δεν είναι ώρα για τέτοια και σταθούμε με ψυχραιμία απέναντι στο πρόβλημα: Έγιναν λάθη, σπαταλήθηκαν χρήματα, εξετράφει διαφθορά και άλλα πολλά. Παράλληλα όμως, έγιναν επενδύσεις, αποκτήθηκε τεχνογνωσία, κατακτήθηκαν αγορές, αγοράστηκε εξοπλισμός, φτιάχτηκαν εργοστάσια! Με την πτώση της καλλιέργειας του βαμβακιού τα τελευταία χρόνια σε ιδιαίτερα χαμηλά επίπεδα, όλες οι επιτυχίες μας διαγράφονται!
Χάνονται!

Το ερώτημα είναι πώς θα μπορέσει ο αγροτικός τομέας να ανακάμψει, όταν χάνει ένα από τα βασικότερα προϊόντα του;
Λύση για τις εκτάσεις που απασχολούσε το βαμβάκι δεν έχει ακόμη δοθεί, ούτε διαφαίνεται στον ορίζοντα.
Και να ήταν το μόνο;
Ακούστε και το άλλο:

Στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στις διάφορες ομάδες που ασχολούνται με την δενδροκαλλιέργεια, η πιο αγαπημένη φωτογραφία των τελευταίων ημερών, είναι αυτή του γεωργού που κόβει τις ροδακινιές του για καυσόξυλα!!! Λένε ότι ο πιο διαδεδομένος ήχος την εποχή αυτή στο άλλοτε κραταιό Τρίγωνο – Βέροια, Εδεσσα, Σκύδρα- είναι αυτός του αλυσιδοπρίονου!!!
Οι τιμές κατρακύλησαν και παρόλο που οι εξαγωγές φαίνεται να βρίσκονται σε υψηλά επίπεδα, το εισόδημα είναι ανύπαρκτο. Ο αντίλογος λέει, ότι κόβουν τα δένδρα οι ετεροεπαγγελματίες και όχι οι αγρότες. Προτείνω να υιοθετήσουμε τα μισά από όσα λέγονται. Και πάλι η ζημιά είναι τεράστια. Όταν έστω κι ένας γεωργός αποφασίζει να κόψει τα δένδρα του, τότε η κατάσταση βρίσκεται λίγο πριν το τέλος! Σήμερα για τον έναν, αύριο για τους πολλούς.

Έχω φυτέψει κάποιες νεαρές φυστικιές πυκνά, με προοπτική να τις κόψω μετά από 15 και πλέον χρόνια, όταν θα ενοχλούν τις κανονικά φυτεμένες. Όταν το σκέπτομαι, χάνω, κυριολεκτικά, τον ύπνο μου! Άντε να μου πεις να πάρω αλυσοπρίονο και να κόψω και τις κανονικές: δεν θα είμαστε με τα καλά μας! Ήθελα να ήξερα – ακριβέστερα δεν ήθελα καθόλου να ήξερα- την ταραχή των ανθρώπων αυτών που είναι αναγκασμένοι να το κάνουν πρόωρα.
Και σκεφτείτε ότι το ροδάκινο, ήταν το προϊόν που μας έμαθε τι σημαίνει εξαγωγές νωπών προϊόντων.
Βέβαια κι εδώ υπάρχει αντίλογος:
θυμηθείτε την περίφημη ΑΓΡΕΞ!
Θυμηθείτε τα επιδοτούμενα τρένα που έφευγαν για το Μόναχο, με την κραταιά τότε Λαχαναγορά του, φορτωμένα με ακατάλληλα προϊόντα, που απλά πετιώντουσαν όταν έφταναν μετά από τρεις ημέρες εκεί!
Θυμηθείτε τις περίφημες χωματερές!!!

Τι να θυμηθώ τι να ξεχάσω απ’ όσα έζησα!!!

Εδώ δεν θα στήσουμε ούτε δικαστήριο, ούτε θα κάνουμε μνημόσυνο.
Εδώ πρέπει να βάλουμε το σπόρο της λύσης.
Δεν είναι όμως δυνατόν να περιφέρονται ανά την επικράτεια κυβερνητικοί παράγοντες και να ισχυρίζονται ότι ο αγροτικός τομέας θα είναι πυλώνας της ανάπτυξης, τη στιγμή που δύο από τα πλέον χαρακτηριστικά και εκτεταμένης καλλιέργειας προϊόντα του έχουν καταρρεύσει.
Πώς θα έλθει η ανάπτυξη, με το γκότζι μπέρι και την αρώνια;
Δύο καθ’ ολα ενδιαφέρουσες καλλιέργειες αλλά εξαιρετικά περιθωριακές.
Δεν είναι δυνατόν τα στελέχη της αντιπολίτευσης, να μην αρθρώνουν λέξη για το πρόβλημα και να κατηγορούν την σημερινή κυβέρνηση, λες και όλες οι άλλες πολιτικές δυνάμεις έχουν προέλθει από παρθενογένεση! Ενδιαφέροντα τα αρωματικά φυτά αλλά όχι για να καλλιεργηθούν σε ορισμένα εκατομμύρια στρέμματα γόνιμου εδάφους.
Δεν είναι δυνατόν να οργανώνονται συνέδρια για την αγροτική οικονομία και οι σύνεδροι να μην ουρλιάζουν για το κακό που μας έχει βρει και που θα μεγαλώσει κι αντ’ αυτού να κάνουν δημόσιες σχέσεις με κάθε λογής επίσημο!
Δεν είναι δυνατόν τα συνδικαλιστικά όργανα των γεωπόνων να μην "κάνουν σημαία" το γεγονός αυτό, ενώ παράλληλα τα μέλη τους ανακαλύπτουν τα οφέλη της πώλησης εφοδίων λιανικά στους νεοσυνταξιούχους και τους έχοντες μπαξέδες και λουλούδια στους κήπους!
Να δούμε όταν θα χρειαστούν όγκους πωλήσεων για να καλύψουν τα γενικά τους έξοδα που θα τους βρουν.
Δεν είναι δυνατόν τα τοπικά επιμελητήρια να σφυρίζουν αδιάφορα, όταν τα μέλη τους φυτοζωούν από την παρακμή των δύο αυτών καλλιεργειών. Ένας μαγαζάτορας εμπορίας και επισκευών αγροτικών εξαρτημάτων έλεγε χαρακτηριστικά ότι εάν δεν ξαναέλθει το βαμβάκι εμείς ή θα κλείσουμε ή θα φυτοζωούμε. Το βαμβάκι έχει χάδια. Τότε χαλάνε τα μηχανήματα, τότε κινείται η αγορά. Ούτε με το καλαμπόκι, ούτε με τα τριφύλλια, ούτε με τα σιτάρια.
Ένας ολόκληρος κόσμος γύρω από τα δύο αυτά προϊόντα!

Άφησα για το τέλος τους αγρότες, διότι τι να πεις...
Αποσβολωμένοι από την ξαφνική απόσυρση του πέπλου προστασίας, κοιτούν αμήχανα χωρίς να μπορούν να αντιδράσουν. Ξέρουν πια ότι δεν αποτελούν μέρος της λύσης, ούτε ότι είναι τα χαϊδεμένα παιδιά του συστήματος. Ξέρουν ότι τη λύση στο βαμβάκι θα τη δώσουν οι σχεδιαστές μόδας και όχι οι διάφορες επιτροπές που συνεχώς φτιάχνει το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης.
Ελα όμως που δεν μπορούν να επικοινωνήσουν με τους μόδιστρους. Τόσα χρόνια ανέπτυξαν τη δική τους κουλτούρα. Ξεχασμένοι τόσα χρόνια στα χωριά τους, πούλησαν τις ψήφους τους για λίγες ψωροεπιδοτήσεις. Τώρα που κι αυτές δεν φτάνουν, δεν ξέρουν τι πρέπει να κάνουν.
Για αυτό συνεχίζουν τον ίδιο αδιέξοδο δρόμο των μπλόκων και των παραστάσεων στους γνώριμους τόπους της Πλατείας Βάθης.
Πώς το λέει ο Αινστάιν: πώς μπορείς να περιμένεις να φέρεις διαφορετικό αποτέλεσμα κάνοντας το ίδιο ακριβώς πράγμα!

Η μεγάλη αγορά της Κίνας και της Ινδίας, που θα μπορούσαν να απορροφήσουν σημαντικές ποσότητες της άλλοτε ακμάζουσας κονσερβοποιίας ροδακίνου, χρειάζεται όμως ισχυρά εμπορικά σπίτια και τράπεζες εν λειτουργία. Οι συνεταιρισμοί σχεδόν διαλύθηκαν, κάποιες λίγες ομάδες παραγωγών το παλεύουν με πολύ παραδοσιακό όμως τρόπο, οι ιδιωτικές εταιρείες μετά από χρόνια κακουχίας, για να μην πούμε διωγμών, είναι αδύναμες και ανίσχυρες να αναλάβουν δράση σε μεγάλη κλίμακα. Πουλάω σε μια ξένη αγορά, δεν σημαίνει ξεπουλιέμαι. Δεν σημαίνει ότι ρίχνω τις τιμές για να με προτιμήσουν ως φθηνότερον. Είμαστε στο γκρουπ των ανεπτυγμένων χωρών -ναι όσο κι αν ακούγεται μετά από όλα αυτά παράξενο- και η τιμή είναι ένα από τα εργαλεία μάρκετινγκ.
Υπάρχουν κι άλλα! 

Όπου λοιπόν βρείτε υπεύθυνο ή τέλος πάντων δραστηριοποιούμενο με κάποιο τρόπο σε έναν από τους δύο χώρους ρωτήστε τον, πιέστε τον, φέρτε τον προ των ευθυνών του. Κρατικό λειτουργό ή ιδιώτη. Επιστήμονα ή αγρότη. Άτομο ή συλλογικό φορέα.
Πες μας τι θα κάνεις για το βαμβάκι;
Πες μας τι θα κάνεις με το ροδάκινο;
Πες μας τι θα κάνεις για την Ελλάδα ρε γαμώτο!

Η υπόθεση είναι πολύ σοβαρή και αφορά όλους.
Όποιος δραστηριοποιούμενος στους χώρους αυτούς θεωρεί τον εαυτό του ότι έχει έναν υπεύθυνο ρόλο, πρέπει να αναλάβει πρωτοβουλίες άμεσα.
Η κατάσταση δεν πάει άλλο!
Οι βαμβακοσυλλεκτικές μηχανές δεν μπορεί να σκουριάζουν άλλο άπρακτες.
Τα δένδρα δεν μπορεί να κόβονται ή να αφήνονται απεριποίητα.
Αυτά είναι το κεφάλαιό μας, με αυτά θα ξεκινήσουμε την ανάπτυξη και μετά θα δούμε τι θα κάνουμε. Για τα ροδάκινά μας -νωπά και μεταποιημένα- είμαστε γνωστοί στις αγορές.
Για τα βαμβάκια μας, μας ξέρουν στο χώρο της ένδυσης.
Είναι σπατάλη πόρων να προσπαθήσουμε να γίνουμε γνωστοί με κάτι καινούργιο, αφήνοντας το παλαιό στην τύχη του.

Για την ακρίβεια είναι υπεκφυγή σε μια άλλη πραγματικότητα.
Ευτυχώς ή δυστυχώς δεν έχουμε την πολυτέλεια αυτή.
Πρέπει άμεσα να δούμε τι θα κάνουμε!

Δημήτρης Αντωνόπουλος
Αγροτοοικονομολόγος Msc
Παραγωγός Κελυφωτού Φιστικιού 


Διαβάστε Περισσότερα »

Επαναλειτουργία Μικροβιολογικού Εργαστηρίου του Κέντρου Υγείας Παλαμά (ΕΣΥ)

Ενημερώνουμε τους δημότες του διευρυμένου Δήμου Παλαμά ότι, το Μικροβιολογικό Εργαστήριο του Κέντρου Υγείας Παλαμά, από 1 Νοεμβρίου 2017 θα αρχίσει να λειτουργεί κάθε Τετάρτη και Παρασκευή.
Οι αιμοληψίες θα γίνονται από 7:30 ως 9:30 πμ. κατόπιν ραντεβού και μόνο με ηλεκτρονικά παραπεμπτικά.

Πληροφορίες στα τηλ. 2444350007 και 244350000


                                                                                  Ο ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ
                                                                                            ΧΡΟΥΜΠ ΓΙΟΥΣΕΦ


Διαβάστε Περισσότερα »

Παρασκευή 13 Οκτωβρίου 2017

Κάτι ασύλληπτα κορόϊδα...

Σωτήριον Έτος 2002
Ο Κωνσταντίνος και η Κατερίνα (τυχαία ονόματα) εργάζονται σε δύο ιδιωτικές εταιρείες.
1300 μισθό παίρνει καθαρά ο Κωνσταντίνος, 1200 ευρώ η Κατερίνα.
Περιμένουν το πρώτο τους παιδί ενώ πληρώνουν 600 ευρώ ενοίκιο.
Κάθε μέρα βλέπουν τη διαφήμιση με την παθιάρικη φωνή να λέει “Εσείς θα δώσετε ζωή στο σπίτι…εμείς στα όνειρά σας”.
Κάτι μετρητά που έχουν στην άκρη, μια βοήθεια από τους γονείς, μαζεύουν για αρχή 90.000 ευρώ.
Ο εργολάβος τους λέει με τα χρήματα αυτά ούτε γκαρσονιέρα δεν αγοράζουν.
Τι να κάνουν λοιπόν, πάνε στην τράπεζα παίρνουν 150.000 ευρώ δάνειο, 25 χρόνια αποπληρωμή, 700 ευρώ η δόση.
Η τράπεζα υποθηκευει το ακίνητο για 200.000 ευρώ που είναι και το ποσό αποπληρωμής του δανείου.
Ο Κωνσταντίνος συνεχίζει να πληρώνει τις δόσεις, ενώ κάθε μέρα οι τράπεζες προσπαθούν με το ζόρι να τους πείσουν να πάρουν εορτοδάνειο, διακοποδάνειο, καταναλωτικά, πιστωτικές κάρτες.
Στην τηλεόραση διαφημίσεις δίνουν αυτοκίνητα σε 60 δόσεις, τηλεοράσεις, μίξερ καφετιέρες από 1 ευρώ σε 72 δόσεις.
Η εταιρεία που δουλεύει ο Κωνσταντίνος παίρνει νέο επιχειρησιακό δάνειο για να επεκταθεί στα Βαλκάνια αλλά αυτός δεν βλέπει ούτε ευρώ αύξηση.

Έτος 2005, δεύτερο παιδί για την οικογένεια, αυξάνουν οι υποχρεώσεις.
Έτος 2009 έρχεται η κρίση, Γιωργάκης, Καστελόριζο, μοβ γραβάτες κλπ.
Η κυβέρνηση δίνει στην τράπεζα χρήματα (ανακεφαλαίωση) που τα χρεώνει σε όλους.
Η εταιρεία της Κατερίνας βαράει κανόνι και μένει άνεργη.
Ο Κωνσταντίνος δυσκολεύεται πια να να πληρώσει τις δόσεις και κάνει διακανονισμό με την τράπεζα.
Τώρα πια πληρώνει 500 ευρώ, το ζευγάρι κόβει τα φροντιστήρια των παιδιών, ενώ ο Κωνσταντίνος δέχεται δυο διαδοχικές μειώσεις στο μισθό του.
Η κυβέρνηση δίνει ξανά στην τράπεζα χρήματα (2η ανακεφαλαίωση) που τα χρεώνει σε όλους.
Το αφεντικό και ιδιοκτήτης της εταιρείας του Κωνσταντίνου κλαίγεται ότι δεν βγαίνει, ζητάει από όλους τους εργαζόμενους να βάλουν πλάτη μειώνοντας μισθούς, αλλά αγοράζει ένα καγιέν κοψοχρονιάς.
Ο Κωνσταντίνος πια παίρνει 1.000 ευρώ μισθό ενώ πληρώνει εφορία και ΕΝΦΙΑ για το σπίτι.
Στη δουλειά του καθυστερούν τους μισθούς και ο Κωνσταντίνος δεν είναι πια συνεπής στις δόσεις του.
Κάποια στιγμή η εταιρεία (με την βοήθεια του κράτους) τα μαζεύει για Βουλγαρία εκεί που έχει το νέο εργοστάσιο της με τα δάνεια που πήρε.
Στο σπίτι πια υπάρχουν δυο άνεργοι, δηλώνουν αδυναμία να πληρώσουν το δάνειο και μαζεύουν χαρτιά να μπουν στο νόμο Κατσέλη.
Η Κατερίνα πηγαίνει για δουλειά, “δοκιμαστική εργασία” τη λένε πια με 400 ευρώ μισθό, και τις περισσότερες φορές τη διώχνουν πριν της δώσουν ένα ευρώ για να προσλάβουν στη θέση της κάποια άλλη δύστυχη άνεργη.
Οι φόροι συνεχίζουν και αυξάνονται και οι τράπεζες εξακολουθούν να είναι άδειες από τα διακοποδάνεια και τα εορτοδάνεια, τα επιχειρηματικά των λαμογιών και τις κάρτες των τραπεζών. Πληρώνουν όλοι για τα δάνεια των κομμάτων και για το δάνειο του αφεντικού που το έκανε Καγιέν μεζονέτα και εργοστάσιο στη Βουλγαρία.
Η τράπεζα δεν έχει να δώσει τα λεφτά στους καταθέτες.
Έρχονται τα capital controls.
Το σπιτάκι που αγόρασε ο Κωνσταντίνος για 240.000 ευρώ δεν αξίζει ούτε 90.000 ευρώ πια στην αγορά.
Ο Κωνσταντίνος χρωστάει 100.000 ευρώ στα χαρτιά στην τράπεζα η αντικειμενική παραμένει στα 180.000 ευρώ και με βάση αυτή πληρώνει ΕΝΦΙΑ.
Βγαίνει από το νόμο Κατσέλη γιατί αλλάζουν τα κριτήρια ενώ η τράπεζα πουλάει το δάνειο σε ένα fund μαζί με άλλα για 3.000 ευρώ (και αν δεν το πιστεύετε με 3 ευρώ στα 100 αγοράστηκαν σήμερα 1.5 δις κόκκινα δάνεια της Eurobank)
Το fund βγάζει στο σφυρί το σπίτι του Κωνσταντίνου για 60.000 ευρώ και του ζητάει ακόμα 40.000 ευρώ.
Ο Κωνσταντίνος και η Κατερίνα έχουν πληρώσει ήδη 190.000 ευρώ για ένα σπίτι που τώρα κάνει 90.000 ευρώ, μένουν στο δρόμο, δεν έχουν δουλειά και χρωστάνε ακόμα 40.000 ευρώ.
Το fund εχει πληρώσει 3.000 ευρώ και έβγαλε 60.000 ευρώ, 2000% κέρδος, δεν είναι καθόλου άσχημα.
Η τράπεζα έχει πληρώσει 150.000 ευρώ πήρε πίσω 100.000+3.000 ευρώ και τα άλλα 97.000 ευρώ θα τα πάρει απο το κράτος με όσες ανακεφαλαιοποιήσεις χρειαστεί (απο εμάς δηλαδή)
Η τράπεζα έχει πληρώσει και για το κόκκινο δάνειο του αφεντικού και το δάνειο του κόμματος (πάλι από εμάς θα πληρωθούν τα χρήματα αυτά)
Ο τραπεζίτης δεν έχει καμία ευθύνη, το αφεντικό είναι θύμα της κρίσης, ο πολιτικός είναι σωτήρας, ο Κωνσταντίνος με την Κατερίνα και όλοι εμείς οι φταίχτες.
Και αν νομίζετε ότι τον Κωνσταντίνο τον πιάσανε κότσο κάνετε μεγάλο λάθος...
Όλους μας πιάσανε κορόιδα!!!!!




Διαβάστε Περισσότερα »

Τρίτη 10 Οκτωβρίου 2017

Τροχαίο σημειώθηκε στο δρόμο μεταξύ Συκεώνα και Βουνναίνων

Τροχαίο σημειώθηκε το μεσημέρι της Τρίτης (10/10) στην Ε.Ο. Καρδίτσας – Λάρισας και συγκεκριμένα στο δρόμο μεταξύ Συκεώνα και Βουνναίνων.
Ένα αυτοκίνητο με πινακίδες κυκλοφορίας Καρδίτσας - άγνωστο πως- έφυγε από το δρόμο, πέρασε από τα κιγκλιδώματα και προσγειώθηκε σε παρακείμενο χωράφι.
Στο σημείο έσπευσαν ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ και περιπολικό με τις πληροφορίες να αναφέρουν ότι δεν υπάρχει τραυματισμός.

πηγή



Διαβάστε Περισσότερα »

Δευτέρα 9 Οκτωβρίου 2017

Παραλαβή εντύπων κατανομής βοσκοτόπων

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

"Παραλαβή εντύπων κατανομής βοσκοτόπων"
Ο Δήμος Παλαμά ανακοινώνει ότι παρελήφθησαν από τη Δ.Α.Ο.Κ της Π.Ε. Καρδίτσας, οι ονομαστικές καταστάσεις κατανομής των επιλέξιμων βοσκοτόπων για το έτος 2016.

Καλούνται οι κτηνοτρόφοι στους οποίους κατανεμήθηκαν βοσκήσιμες γαίες εντός της κτηματικής περιφέρειας του Δήμου Παλαμά, να προσέλθουν εντός δέκα (10) ημερών στα αντίστοιχα γραφεία των Δημοτικών Ενοτήτων Φύλλου (Δημοτικό κατάστημα Ιτέας) και Σελλάνων (Δημοτικό κατάστημα Προαστίου) καθώς και στο Δημαρχείο στον Παλαμά, προκειμένου να λάβουν, ενυπόγραφα, γνώση και να παραλάβουν τα σχετικά έντυπα κατανομής, τα οποία επέχουν θέση συμφωνητικού μίσθωσης.

Στη συνέχεια, οι δικαιούχοι κτηνοτρόφοι θα πρέπει να καταβάλουν το μίσθωμα που αναγράφεται στα έντυπα κατανομής μέχρι τις 31 Δεκεμβρίου 2017, με κατάθεση στην Τράπεζα Πειραιώς και να προσκομίσουν αντίγραφο του αποδεικτικού κατάθεσης στην Διεύθυνση Αγροτικής Οικονομίας και Κτηνιατρικής της Π.Ε. Καρδίτσας.
Μη καταβολή της βεβαιωμένης οφειλής του έτους 2016, συνεπάγεται ανάκληση της κατανομής της βοσκήσιμης γαίας για το 2018.

Για περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται στα  τηλέφωνα:  2444350100 (Ξένος Κωνσταντίνος), 2444350308 (Μαυροπούλου Βίκυ), 2441352911 (Κλέτσιου Ελένη).


Διαβάστε Περισσότερα »

Κυριακή 8 Οκτωβρίου 2017

Η ΔΗ.Κ.Ε.ΠΑ με το Κέντρο Υγείας Παλαμά γιόρτασαν την Παγκόσμια Ημέρα Τρίτης Ηλικίας

Η ΔΗ.Κ.Ε.ΠΑ Παλαμά σε συνεργασία με το Κέντρο Υγείας Παλαμά, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Τρίτης Ηλικίας, διοργάνωσε στις 1 - 2 Οκτωβρίου 2017 εκδηλώσεις  στα ΚΑΠΗ Σελλάνων και ΚΑΠΗ Παλαμά.                                           
Η ΔΗ.Κ.Ε.ΠΑ θεωρεί υποχρέωσή της να ευχαριστήσει το Κέντρο Υγείας Παλαμά και συγκεκριμένα τον Διευθυντή κ.Χρούμπ Ιωσήφ και την κα. Γκαντούνα Κατερίνα Επισκέπτρια Υγείας του Κ.Υ. Παλαμά, για τις ενδιαφέρουσες ομιλίες τους με κύριο θέμα την Τρίτη Ηλικία, καθώς και το Κ. Διδάγγελο Γιώργο για την ευγενική  του χορηγία.

                Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ
               ΦΟΥΝΤΑ ΡΑΝΙΑ 





Διαβάστε Περισσότερα »

Σάββατο 7 Οκτωβρίου 2017

2ήμερη εκδρομή διοργανώνει ο Σύλλογος Γυναικών Ιτέας σε Δράμα-Καβάλα-Σέρρες

2ήμερη εκδρομή διοργανώνει ο Σύλλογος Γυναικών Ιτέας σε Δράμα-Καβάλα-Σέρρες το Σαββατοκύριακο 14 και 15 Οκτωβρίου 2017.
Θα επισκεφθούν πολλά μέρη όπως το οχυρό Ρούπελ, την Ιερά Μονή Παναγίας Εικοσιφοίνισσας, το σπήλαιο της Αλιστράτης κ.α.
Η αναχώρηση θα γίνει το Σάββατο πρωί στις 6:00 πμ από το Δημαρχείο της Ιτέας.
Διαβάστε Περισσότερα »