Προβλήματα πλημμυρών ξεκίνησαν από το μεσημέρι σήμερα Παρασκευή (11/1) στα πεδινά του νομού μας και μετά τις έντονες χιονοπτώσεις και βροχές που είχαμε το τελευταίο 10ήμερο.
Σύμφωνα με ενημέρωση ο δρόμος Ιτέας - Πέτρινου έχει διακοπεί από νωρίς το μεσημέρι με απόφαση του Δήμου Παλαμά λόγω της ανόδου της στάθμης του ποταμού Ενιπέα με τους κατοίκους του Πέτρινου να εξηπηρετούνται πλέον οδικά μέσω Συκέωνας και Αγίου Δημητρίου.
Είναι ένα σύνηθες φαινόμενο για τους κατοίκους της περιοχής μετά από έντονα φαινόμενα βροχοπτώσεων που ωστόσο είναι και παράλληλα προάγγελος της ετοιμότητας που θα πρέπει να βρίσκονται οι υπηρεσίες πολιτικής προστασίας του νομού μας και για τα υπόλοιπα ποτάμια.
Στην επικοινωνία που είχαμε για το θέμα με το Δήμαρχο Παλαμά Γ. Σακελλαρίου μας ενημέρωσε ότι ο Δήμος είναι σε επιφυλακή και ήδη η στάθμη του ποταμού Ιταλικού είναι αρκετά ανεβασμένη ενώ ανοδικές τάσεις έχει τις τελευταίες ώρες και ο Καλέντζης.
Στην περιοχή επίσης του Βλοχού το αντλιοστάσιο έχει ενεργοποιηθεί για να μεταφέρει τα νερά στον Πηνειό.
karditsalive.net
Σύμφωνα με ενημέρωση ο δρόμος Ιτέας - Πέτρινου έχει διακοπεί από νωρίς το μεσημέρι με απόφαση του Δήμου Παλαμά λόγω της ανόδου της στάθμης του ποταμού Ενιπέα με τους κατοίκους του Πέτρινου να εξηπηρετούνται πλέον οδικά μέσω Συκέωνας και Αγίου Δημητρίου.
Είναι ένα σύνηθες φαινόμενο για τους κατοίκους της περιοχής μετά από έντονα φαινόμενα βροχοπτώσεων που ωστόσο είναι και παράλληλα προάγγελος της ετοιμότητας που θα πρέπει να βρίσκονται οι υπηρεσίες πολιτικής προστασίας του νομού μας και για τα υπόλοιπα ποτάμια.
Στην επικοινωνία που είχαμε για το θέμα με το Δήμαρχο Παλαμά Γ. Σακελλαρίου μας ενημέρωσε ότι ο Δήμος είναι σε επιφυλακή και ήδη η στάθμη του ποταμού Ιταλικού είναι αρκετά ανεβασμένη ενώ ανοδικές τάσεις έχει τις τελευταίες ώρες και ο Καλέντζης.
Στην περιοχή επίσης του Βλοχού το αντλιοστάσιο έχει ενεργοποιηθεί για να μεταφέρει τα νερά στον Πηνειό.
karditsalive.net













Διακόπηκε η κυκλοφορία στο δρόμο Ιτέα - Πέτρινο


























