Σάββατο 28 Δεκεμβρίου 2019
Τρία έργα του ΔΗΜΟΥ Παλαμά εντάχθηκαν στο LEADER 2014-2020
Με τις αρ. πρωτ. 4946/23-12-2019 και 4942/23-12-2019 αποφάσεις του Περιφερειάρχη Θεσσαλίας εντάχθηκαν οι παρακάτω πράξεις του Δήμου Παλαμά στο Τοπικό Πρόγραμμα CLLD/LEADER της Αναπτυξιακής Καρδίτσας – Αναπτυξιακής Ανώνυμης Εταιρείας Ο.Τ.Α.:
1)ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΕΚΘΕΣΙΑΚΟΥ ΧΩΡΟΥ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑΣ, προϋπολογισμού 200.000,00 €
Το αντικείμενο της Πράξης αφορά στον εκσυγχρονισμό των χώρων με οικοδομικές και ηλεκτρομηχανολογικές εργασίες και εξοπλισμό όπου απαιτείται, του υφιστάμενου και εν λειτουργία Εκθεσιακού Χώρου Στοιχείων αγροτικής Κληρονομιάς στην τοπική κοινότητα Ιτέας του Δήμου Παλαμά, στη συμπλήρωση εξοπλισμού για την επανατοποθέτηση των υφιστάμενων εκθεμάτων, τη σήμανση και τη δημιουργία εποπτικού υλικού συμπεριλαμβανομένου του ψηφιακού, με στόχο τη βελτιστοποίηση λειτουργίας του χώρου, ως ένα τοπικό Κέντρο Αγροτικής Κληρονομιάς του Δήμου Παλαμά. Η Πράξη συνίσταται από διακριτά υποέργα που συμπληρώνουν τις προβλεπόμενες εργασίες της μελέτης.
ΥΠΟΕΡΓΟ 1:
Εργασίες αναβάθμησης Εκθεσιακού Χώρου για τη λειτουργία ως Κέντρο Αγροτικής Κληρονομιάς πρ/σμού 90.000,00 €
ΥΠΟΕΡΓΟ 2:
Καταγραφή, αξιολόγηση, έκθεση επανατοποθέτησης εκθεμάτων και σύγχρονης προβολής τους στον εκθεσιακό χώρο Αγροτικής Κληρονομιάς Δήμου Παλαμά πρ/σμού 24.800,00 €
ΥΠΟΕΡΓΟ 3:
Προμήθεια δημιουργικών εντύπων και ψηφιακών μέσων για σύγχρονη προβολή εκθεμάτων στον εκθεσιακό χώρο Αγροτικής Κληρονομιάς πρ/σμού 24.800,00 €
ΥΠΟΕΡΓΟ 4:
Παραγωγή έντυπου εποπτικού υλικού και υλικού προβολής του εκθεσιακού χώρου στοιχείων Αγροτικής κληρονομιάς πρ/σμού 24.800,00 €
ΥΠΟΕΡΓΟ 5:
Προμήθεια εξοπλισμού εκθεσιακού χώρου στοιχείων Αγροτικής Κληρονομιάς πρ/σμού 35.600,00 €
Το Έργο (πράξη) αφορά στην αναβάθμιση του υφιστάμενου Εκθεσιακού Χώρου Στοιχείων αγροτικής Κληρονομιάς του Δήμου Παλαμά, μέσα από μια σειρά ήπιων παρεμβάσεων, αξιοποίησης του υπάρχοντος εκθεσιακού υλικού, συμπλήρωσης και αναβάθμισης προβολής με σύγχρονα μέσα. Στοχεύει κυρίως στη διαφύλαξη των εκθεμάτων του και μέσα από αυτά της τοπικής ιστορίας, μέσα από την κατά το δυνατόν σύγχρονη επιστημονικά και τεχνολογικά προσέγγιση και απόδοση της ιστορίας που διαθέτει και προβάλει τον υφιστάμενο Εκθεσιακό Χώρο Στοιχείων αγροτικής Κληρονομιάς του Δήμου Παλαμά και τη βελτίωση παροχής με οργανωμένη μόνιμη έκθεση, αλλά και ορισμένων διαδραστικών εμπειριών στους επισκέπτες, επομένως στη διαφύλαξη της ιστορίας μέσω της επαφής/χρήσης από τους κατοίκους του Δήμου. Με τον τρόπο αυτό, θα προφυλάξει τα εκθέματα, θα διατηρήσει την τοπική ιστορία και θα αποτελέσει ένα τοπικό σημείο ανάδειξης του πολιτισμού της περιοχής. Απευθυνόμενο στους κατοίκους της περιοχής του Δήμου Παλαμά, στοχεύει στην ενίσχυση της μνήμης και τη σύνδεση των νέων με τον πολιτισμό και την ιστορία. Στο πλαίσιο αυτό, θα λειτουργήσει συνεργατικά με άλλες κοινωνικού χαρακτήρα δομές και δραστηριότητες στο Δήμο (π.χ. ΚΑΠΗ, σχολεία κλπ.), συμβάλλοντας στην ενδυνάμωση και την κοινωνική ενσωμάτωση ιδιαίτερα των ευπαθών ομάδων, χωρίς αποκλεισμούς, δεδομένου άλλωστε ότι ο πολιτισμός αποτελεί έναν από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους για την επίτευξη της κοινωνικής συνοχής.
2) ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ - ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΙΣΤΟΡΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ ΜΕ ΤΙΤΛΟ: "ΔΗΜΟΣ ΠΑΛΑΜΑ – ΟΨΕΙΣ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ", προϋπολογισμού 34.937,60 €.
Ο Δήμος μας θα προβεί στην προμήθεια 2.000 αντιτύπων του ιστορικού έργου της πόλης και του Δήμου, για την κάλυψη αναγκών που θα προκύψουν στο πλαίσιο εθνικών και διεθνών ανταλλαγών, τα οποία θα προσφέρονται σε επίσημους, φορείς και προσκεκλημένους του Δήμου, καθώς επίσης και σε κάθε άλλη περίπτωση διακεκριμένων καλεσμένων - επισκεπτών, συνοδευόμενα από έγχρωμες συρταρωτές προστατευτικές θήκες.
Αντικείμενο της έκδοσης είναι η αποτύπωση της ιστορίας του τόπου από την αρχαιότητα μέχρι τις μέρες μας, διατρέχοντας όλο το ιστορικό φάσμα, με έμφαση στις περιόδους και στα γεγονότα εκείνα που άφησαν το στίγμα τους σε τοπικό επίπεδο και αποτελούν "ορόσημα" στη διαμόρφωση του παρελθόντος και του μέλλοντος.
Στην έκδοση θα συμπεριληφθούν σπάνια αρχειακά τεκμήρια, ενώ θα αξιοποιηθεί η υπάρχουσα βιβλιογραφία, καθώς και τεκμήρια από τοπικές συλλογές, μαρτυρίες κ.λπ. Επίσης θα περιλαμβάνονται σύγχρονες φωτογραφικές λήψεις μνημείων, αρχαιολογικών τόπων, κ.ά. σημείων ειδικού ενδιαφέροντος. Για την πληρέστερη δε τεκμηρίωση του έργου θα πρέπει να υπάρχει η συνδρομή μεγάλων Μουσείων και Ιδρυμάτων της χώρας, καθώς και η συνεργασία με τους τοπικούς πολιτιστικούς φορείς. Ακόμη στην έκδοση θα παρουσιάζονται όψεις της αυτοδιοικητικής ιστορίας του Δήμου, οι κύριες διοικητικές μεταβολές, τα αναπτυξιακά έργα, οι τοπικοί άρχοντες κ.λπ.
Τέλος σε ξεχωριστή ενότητα θα προβάλλεται η σύγχρονη όψη και η οργάνωση του Δήμου, συμπεριλαμβανομένων και αναφορών σχετικών με το φυσικό κεφάλαιο, τη περιβαλλοντική μέριμνα, τα μεγάλα έργα, τις υποδομές κ.λπ. Γενικώς στόχος αυτής της ενότητας θα είναι η ανάδειξη της τοπικής ιστορίας καθώς και το αντίκτυπο της στις μέρες μας.
Η έκδοση θα είναι δίγλωσση (ελληνικά, με αγγλική περίληψη 30% σε κοινή εκτύπωση).
Την έρευνα και συγγραφή θα αναλάβει καταξιωμένη επιστημονική ομάδα με πλούσια εμπειρία στο εν λόγω γνωστικό πεδίο.
3) «ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΠΑΙΔΙΚΟΥ ΣΤΑΘΜΟΥ ΠΑΛΑΜΑ», προϋπολογισμού μελέτης 80.000,00 €
Αντικείμενο της πράξης είναι η ενεργειακή αναβάθμιση (εξοικονόμηση ενέργειας) του Δημοτικού παιδικού σταθμού Παλαμά. Για την ενεργειακή αναβάθμιση του κτιρίου προτείνονται οι παρακάτω εργασίες:
Θερμοηχομόνωση της εξωτερικής τοιχοποιίας του κτιρίου με εξηλασμένη πολυστερίνη, θερμομόνωση της οροφής με πλάκες ορυκτοβάμβακα, τοποθέτηση υαλλόθυρων και υαλλοστασίων με διπλούς θερμομονωτικούς υαλοπίνακες, Τοποθέτηση λέβητα πετρελαίου συμπύκνωσης καυσαερίων, θερμαντήρα νερού και κλιματιστικών.
Με τις παραπάνω ενεργειακές παρεμβάσεις το κτίριο αναβαθμίζεται ενεργειακά από την κατηγορία Η στην κατηγορία Β.
1)ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΕΚΘΕΣΙΑΚΟΥ ΧΩΡΟΥ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑΣ, προϋπολογισμού 200.000,00 €
Το αντικείμενο της Πράξης αφορά στον εκσυγχρονισμό των χώρων με οικοδομικές και ηλεκτρομηχανολογικές εργασίες και εξοπλισμό όπου απαιτείται, του υφιστάμενου και εν λειτουργία Εκθεσιακού Χώρου Στοιχείων αγροτικής Κληρονομιάς στην τοπική κοινότητα Ιτέας του Δήμου Παλαμά, στη συμπλήρωση εξοπλισμού για την επανατοποθέτηση των υφιστάμενων εκθεμάτων, τη σήμανση και τη δημιουργία εποπτικού υλικού συμπεριλαμβανομένου του ψηφιακού, με στόχο τη βελτιστοποίηση λειτουργίας του χώρου, ως ένα τοπικό Κέντρο Αγροτικής Κληρονομιάς του Δήμου Παλαμά. Η Πράξη συνίσταται από διακριτά υποέργα που συμπληρώνουν τις προβλεπόμενες εργασίες της μελέτης.
ΥΠΟΕΡΓΟ 1:
Εργασίες αναβάθμησης Εκθεσιακού Χώρου για τη λειτουργία ως Κέντρο Αγροτικής Κληρονομιάς πρ/σμού 90.000,00 €
ΥΠΟΕΡΓΟ 2:
Καταγραφή, αξιολόγηση, έκθεση επανατοποθέτησης εκθεμάτων και σύγχρονης προβολής τους στον εκθεσιακό χώρο Αγροτικής Κληρονομιάς Δήμου Παλαμά πρ/σμού 24.800,00 €
ΥΠΟΕΡΓΟ 3:
Προμήθεια δημιουργικών εντύπων και ψηφιακών μέσων για σύγχρονη προβολή εκθεμάτων στον εκθεσιακό χώρο Αγροτικής Κληρονομιάς πρ/σμού 24.800,00 €
ΥΠΟΕΡΓΟ 4:
Παραγωγή έντυπου εποπτικού υλικού και υλικού προβολής του εκθεσιακού χώρου στοιχείων Αγροτικής κληρονομιάς πρ/σμού 24.800,00 €
ΥΠΟΕΡΓΟ 5:
Προμήθεια εξοπλισμού εκθεσιακού χώρου στοιχείων Αγροτικής Κληρονομιάς πρ/σμού 35.600,00 €
Το Έργο (πράξη) αφορά στην αναβάθμιση του υφιστάμενου Εκθεσιακού Χώρου Στοιχείων αγροτικής Κληρονομιάς του Δήμου Παλαμά, μέσα από μια σειρά ήπιων παρεμβάσεων, αξιοποίησης του υπάρχοντος εκθεσιακού υλικού, συμπλήρωσης και αναβάθμισης προβολής με σύγχρονα μέσα. Στοχεύει κυρίως στη διαφύλαξη των εκθεμάτων του και μέσα από αυτά της τοπικής ιστορίας, μέσα από την κατά το δυνατόν σύγχρονη επιστημονικά και τεχνολογικά προσέγγιση και απόδοση της ιστορίας που διαθέτει και προβάλει τον υφιστάμενο Εκθεσιακό Χώρο Στοιχείων αγροτικής Κληρονομιάς του Δήμου Παλαμά και τη βελτίωση παροχής με οργανωμένη μόνιμη έκθεση, αλλά και ορισμένων διαδραστικών εμπειριών στους επισκέπτες, επομένως στη διαφύλαξη της ιστορίας μέσω της επαφής/χρήσης από τους κατοίκους του Δήμου. Με τον τρόπο αυτό, θα προφυλάξει τα εκθέματα, θα διατηρήσει την τοπική ιστορία και θα αποτελέσει ένα τοπικό σημείο ανάδειξης του πολιτισμού της περιοχής. Απευθυνόμενο στους κατοίκους της περιοχής του Δήμου Παλαμά, στοχεύει στην ενίσχυση της μνήμης και τη σύνδεση των νέων με τον πολιτισμό και την ιστορία. Στο πλαίσιο αυτό, θα λειτουργήσει συνεργατικά με άλλες κοινωνικού χαρακτήρα δομές και δραστηριότητες στο Δήμο (π.χ. ΚΑΠΗ, σχολεία κλπ.), συμβάλλοντας στην ενδυνάμωση και την κοινωνική ενσωμάτωση ιδιαίτερα των ευπαθών ομάδων, χωρίς αποκλεισμούς, δεδομένου άλλωστε ότι ο πολιτισμός αποτελεί έναν από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους για την επίτευξη της κοινωνικής συνοχής.
2) ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ - ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΙΣΤΟΡΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ ΜΕ ΤΙΤΛΟ: "ΔΗΜΟΣ ΠΑΛΑΜΑ – ΟΨΕΙΣ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ", προϋπολογισμού 34.937,60 €.
Ο Δήμος μας θα προβεί στην προμήθεια 2.000 αντιτύπων του ιστορικού έργου της πόλης και του Δήμου, για την κάλυψη αναγκών που θα προκύψουν στο πλαίσιο εθνικών και διεθνών ανταλλαγών, τα οποία θα προσφέρονται σε επίσημους, φορείς και προσκεκλημένους του Δήμου, καθώς επίσης και σε κάθε άλλη περίπτωση διακεκριμένων καλεσμένων - επισκεπτών, συνοδευόμενα από έγχρωμες συρταρωτές προστατευτικές θήκες.
Αντικείμενο της έκδοσης είναι η αποτύπωση της ιστορίας του τόπου από την αρχαιότητα μέχρι τις μέρες μας, διατρέχοντας όλο το ιστορικό φάσμα, με έμφαση στις περιόδους και στα γεγονότα εκείνα που άφησαν το στίγμα τους σε τοπικό επίπεδο και αποτελούν "ορόσημα" στη διαμόρφωση του παρελθόντος και του μέλλοντος.
Στην έκδοση θα συμπεριληφθούν σπάνια αρχειακά τεκμήρια, ενώ θα αξιοποιηθεί η υπάρχουσα βιβλιογραφία, καθώς και τεκμήρια από τοπικές συλλογές, μαρτυρίες κ.λπ. Επίσης θα περιλαμβάνονται σύγχρονες φωτογραφικές λήψεις μνημείων, αρχαιολογικών τόπων, κ.ά. σημείων ειδικού ενδιαφέροντος. Για την πληρέστερη δε τεκμηρίωση του έργου θα πρέπει να υπάρχει η συνδρομή μεγάλων Μουσείων και Ιδρυμάτων της χώρας, καθώς και η συνεργασία με τους τοπικούς πολιτιστικούς φορείς. Ακόμη στην έκδοση θα παρουσιάζονται όψεις της αυτοδιοικητικής ιστορίας του Δήμου, οι κύριες διοικητικές μεταβολές, τα αναπτυξιακά έργα, οι τοπικοί άρχοντες κ.λπ.
Τέλος σε ξεχωριστή ενότητα θα προβάλλεται η σύγχρονη όψη και η οργάνωση του Δήμου, συμπεριλαμβανομένων και αναφορών σχετικών με το φυσικό κεφάλαιο, τη περιβαλλοντική μέριμνα, τα μεγάλα έργα, τις υποδομές κ.λπ. Γενικώς στόχος αυτής της ενότητας θα είναι η ανάδειξη της τοπικής ιστορίας καθώς και το αντίκτυπο της στις μέρες μας.
Η έκδοση θα είναι δίγλωσση (ελληνικά, με αγγλική περίληψη 30% σε κοινή εκτύπωση).
Την έρευνα και συγγραφή θα αναλάβει καταξιωμένη επιστημονική ομάδα με πλούσια εμπειρία στο εν λόγω γνωστικό πεδίο.
3) «ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΠΑΙΔΙΚΟΥ ΣΤΑΘΜΟΥ ΠΑΛΑΜΑ», προϋπολογισμού μελέτης 80.000,00 €
Αντικείμενο της πράξης είναι η ενεργειακή αναβάθμιση (εξοικονόμηση ενέργειας) του Δημοτικού παιδικού σταθμού Παλαμά. Για την ενεργειακή αναβάθμιση του κτιρίου προτείνονται οι παρακάτω εργασίες:
Θερμοηχομόνωση της εξωτερικής τοιχοποιίας του κτιρίου με εξηλασμένη πολυστερίνη, θερμομόνωση της οροφής με πλάκες ορυκτοβάμβακα, τοποθέτηση υαλλόθυρων και υαλλοστασίων με διπλούς θερμομονωτικούς υαλοπίνακες, Τοποθέτηση λέβητα πετρελαίου συμπύκνωσης καυσαερίων, θερμαντήρα νερού και κλιματιστικών.
Με τις παραπάνω ενεργειακές παρεμβάσεις το κτίριο αναβαθμίζεται ενεργειακά από την κατηγορία Η στην κατηγορία Β.
Στη φετινή γουρνοχαρά του Γιώργου Διδάγγελου
Η οικογένεια του Γιώργου Διδάγγελου στον Παλαμά, κράτησε και φέτος την παράδοση, αναβιώνοντας την πατροπαράδοτη γουρνοχαρά στην οποία παρευρέθηκε πλήθος κόσμου και μαζί τους και εμείς καλεσμένοι στην όμορφη αυτή γιορτή...
Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος η φιλοξενία της οικογένειας Διδάγγελου ήταν εκπληκτική...
Χάσαμε το μέτρημα πλέον για το πόσα χρόνια αναβιώνει η οικογένεια του Γιώργου και της Μιράντας Διδάγγελου την πατροπαράδοτη γουρνοχαρά στον Παλαμά.
Οι καρδιές της οικογένειας Διδάγγελου είναι πάντα ανοικτές για να δεχθούν το πλήθος των φίλων που κάθε χρόνο στις 27 Δεκεμβρίου φροντίζουν να μην υπάρχει κάτι άλλο στο πρόγραμμά τους για να μπορούν να δώσουν το παρόν στην σύναξη αυτή.
Φίλοι από τα παλιά και το ραντεβού μας εκεί μας δίνει μεγάλη χαρά.
Τα κρέατα άφθονα, ψήνονταν στην τεράστια ψησταριά από τους ψήστες που φρόντισαν να ανάψει από νωρίς η φωτιά. Παραδίπλα γυρνούσε το γουρουνόπουλο και μαζί με τα άφθονα λουκάνικα που κρέμονταν στην τέμπλα πριν πέσουν στη σχάρα, κρασιά, σαλάτες και γλυκά, συνέθεταν ένα αξεπέραστο σκηνικό για το πατροπαράδοτο τραπέζι.
Πάνε και οι δίαιτες, πάνε όλα...
Ποιος μπορεί να αντισταθεί σε μια πεντανόστιμη μπριζόλα;
Φυσικά, όλη πρώτη ύλη ήταν όλη από το χοιροστάσιο της ΧΟΙΡΟΠΑΛ που παράγει το εξαιρετικής ποιότητας χοιρινό κρέας και τα θαυμάσια λουκάνικα, παρασκευάζονται στο κρεοπωλείου του Ιάσονα Διδάγγελου.
Το παρόν έδωσαν φέτος πολιτικοί από το νομό μας και όλη την Θεσσαλία.
Στη γουρνοχαρά παρευρέθηκαν μεταξύ άλλων:
Ο Βουλευτής Καρδίτσας Γιώργος Κωτσός, ο Δήμαρχος Παλαμά Γιώργος Σακελλαρίου, ο πρώην Νομάρχης Λάρισας Λουκάς Κατσαρός, ο Αντιπεριφερειάρχης Καρδίτσας Κωστής Νούσιος, ο διευθυντής του γραφείου του υπουργού δικαιοσύνης Κώστα Τσιάρα, Ντίνος Κόκκινος, ο Τάσος Τσιώνας και η Πιπίτσα Φιλίππου, ο πρόεδρος Αμφικτιονίας Καραγκούνηδων Απόστολος Φιρφιρής, ο ιδιοκτήτης της εφημερίδας "Αλήθεια" Γιώργος Αμβροσίου, ο Νίκος Παπάς κ. α.
Γιώργο και Μιράντα ευχαριστούμε για την υπέροχη φιλοξενία σας...
Άντε και του χρόνου.
Ο οικοδεσπότης υποδέχεται την μπάντα του δήμου που ήρθε για τα κάλαντα
Ο οικοδεσπότης Γιώργος Διδάγγελος με τον δήμαρχο Παλαμά Γιώργο Σακελαρίου, τον βουλευτή Καρδίτσας Γιώργο Κωτσό και τον πρώην Νομάρχη Λάρισας Λουκά Κατσαρό.
Έλενα Μουρμούρη, Νίκος Ράπτης, Χρύσα Γκαρέλη
Ο πρώην Νομάρχης Λάρισας Λουκάς Κατσαρός με τον Νίκο Ράπτη και τις κυρίες Χρύσα Γκαρέλη και Έλενα Μουρμούρη
Ο Γιώργος Διδάγγελος με την σύζυγό του Μιράντα και τον πρώην Νομάρχη Λάρισας Λουκά Κατσαρό
Ο Αντιπεριφερειάρχης Καρδίτσας Κωστής Νούσιος με τον οικοδεσπότη
Ο Βουλευτής Καρδίτσς Γιώργος Κωτσός με τις κυρίες Πιπίτσα Φιλίππου και Έλενα Μουμούρη
Ο διευθυντής γραφείου του υπουργού Δικαιοσύνης Κώστα Τσιάρα κος Ντίνος Κόκκινος, ο Βουλευτής Καρδίτσας Γιώργος Κωτσός μαζί με τον πρώην Νομάρχη Λάρισας Λουκά Κατσαρό
Μαζί και η Θεατρική σκηνή Καρδίτσας
Ο θεματικός Αντιπεριφερειάρχης Νίκος Καραγιάννης η Κατερίνα Σταθοπούλου και Μαρία Καραμπινά.
Γιώργος Διδάγγελος και Γιώργος Μπούκης
Με τον αντιπρόεδρο του ΕΛΓΑ Νίκο Δούκα
Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος η φιλοξενία της οικογένειας Διδάγγελου ήταν εκπληκτική...
Χάσαμε το μέτρημα πλέον για το πόσα χρόνια αναβιώνει η οικογένεια του Γιώργου και της Μιράντας Διδάγγελου την πατροπαράδοτη γουρνοχαρά στον Παλαμά.
Οι καρδιές της οικογένειας Διδάγγελου είναι πάντα ανοικτές για να δεχθούν το πλήθος των φίλων που κάθε χρόνο στις 27 Δεκεμβρίου φροντίζουν να μην υπάρχει κάτι άλλο στο πρόγραμμά τους για να μπορούν να δώσουν το παρόν στην σύναξη αυτή.
Φίλοι από τα παλιά και το ραντεβού μας εκεί μας δίνει μεγάλη χαρά.
Τα κρέατα άφθονα, ψήνονταν στην τεράστια ψησταριά από τους ψήστες που φρόντισαν να ανάψει από νωρίς η φωτιά. Παραδίπλα γυρνούσε το γουρουνόπουλο και μαζί με τα άφθονα λουκάνικα που κρέμονταν στην τέμπλα πριν πέσουν στη σχάρα, κρασιά, σαλάτες και γλυκά, συνέθεταν ένα αξεπέραστο σκηνικό για το πατροπαράδοτο τραπέζι.
Πάνε και οι δίαιτες, πάνε όλα...
Ποιος μπορεί να αντισταθεί σε μια πεντανόστιμη μπριζόλα;
Φυσικά, όλη πρώτη ύλη ήταν όλη από το χοιροστάσιο της ΧΟΙΡΟΠΑΛ που παράγει το εξαιρετικής ποιότητας χοιρινό κρέας και τα θαυμάσια λουκάνικα, παρασκευάζονται στο κρεοπωλείου του Ιάσονα Διδάγγελου.
Το παρόν έδωσαν φέτος πολιτικοί από το νομό μας και όλη την Θεσσαλία.
Στη γουρνοχαρά παρευρέθηκαν μεταξύ άλλων:
Ο Βουλευτής Καρδίτσας Γιώργος Κωτσός, ο Δήμαρχος Παλαμά Γιώργος Σακελλαρίου, ο πρώην Νομάρχης Λάρισας Λουκάς Κατσαρός, ο Αντιπεριφερειάρχης Καρδίτσας Κωστής Νούσιος, ο διευθυντής του γραφείου του υπουργού δικαιοσύνης Κώστα Τσιάρα, Ντίνος Κόκκινος, ο Τάσος Τσιώνας και η Πιπίτσα Φιλίππου, ο πρόεδρος Αμφικτιονίας Καραγκούνηδων Απόστολος Φιρφιρής, ο ιδιοκτήτης της εφημερίδας "Αλήθεια" Γιώργος Αμβροσίου, ο Νίκος Παπάς κ. α.
Γιώργο και Μιράντα ευχαριστούμε για την υπέροχη φιλοξενία σας...
Άντε και του χρόνου.
Ο οικοδεσπότης υποδέχεται την μπάντα του δήμου που ήρθε για τα κάλαντα
Ο οικοδεσπότης Γιώργος Διδάγγελος με τον δήμαρχο Παλαμά Γιώργο Σακελαρίου, τον βουλευτή Καρδίτσας Γιώργο Κωτσό και τον πρώην Νομάρχη Λάρισας Λουκά Κατσαρό.
Έλενα Μουρμούρη, Νίκος Ράπτης, Χρύσα Γκαρέλη
Ο πρώην Νομάρχης Λάρισας Λουκάς Κατσαρός με τον Νίκο Ράπτη και τις κυρίες Χρύσα Γκαρέλη και Έλενα Μουρμούρη
Ο Γιώργος Διδάγγελος με την σύζυγό του Μιράντα και τον πρώην Νομάρχη Λάρισας Λουκά Κατσαρό
Ο Αντιπεριφερειάρχης Καρδίτσας Κωστής Νούσιος με τον οικοδεσπότη
Ο διευθυντής γραφείου του υπουργού Δικαιοσύνης Κώστα Τσιάρα κος Ντίνος Κόκκινος, ο Βουλευτής Καρδίτσας Γιώργος Κωτσός μαζί με τον πρώην Νομάρχη Λάρισας Λουκά Κατσαρό
Μαζί και η Θεατρική σκηνή Καρδίτσας
Ο θεματικός Αντιπεριφερειάρχης Νίκος Καραγιάννης η Κατερίνα Σταθοπούλου και Μαρία Καραμπινά.
Γιώργος Διδάγγελος και Γιώργος Μπούκης
Με τον αντιπρόεδρο του ΕΛΓΑ Νίκο Δούκα
Τετάρτη 25 Δεκεμβρίου 2019
Ευχές του θεματικού Αντιπεριφερειάρχη Νίκου Καραγιάννη
Εύχομαι σε όλους Χρόνια Πολλά και Καλά Χριστούγεννα !
Η Γέννηση του Θεανθρώπου ας φωτίσει τις καρδιές όλων μας.
Ευτυχισμένο, ειρηνικό και δημιουργικό το 2020 .
Ευχές από καρδιάς για υγεία και ευόδωση των προσδοκιών του καθενός ξεχωριστά!
Νίκος Γ. Καραγιάννης
Καθηγητής
Αντιπεριφερειάρχης
Κοινωνικής Πρόνοιας και Εξυπηρέτησης του Πολίτη
Η Γέννηση του Θεανθρώπου ας φωτίσει τις καρδιές όλων μας.
Ευτυχισμένο, ειρηνικό και δημιουργικό το 2020 .
Ευχές από καρδιάς για υγεία και ευόδωση των προσδοκιών του καθενός ξεχωριστά!
Νίκος Γ. Καραγιάννης
Καθηγητής
Αντιπεριφερειάρχης
Κοινωνικής Πρόνοιας και Εξυπηρέτησης του Πολίτη
Τρίτη 24 Δεκεμβρίου 2019
Χρήστο...είσαι ένα ζωντανό παράδειγμα για όλους μας!!!
Υπάρχουν τελικά στην Ιτέα κάποιοι άνθρωποι με φαντασία, ταλέντο και μεράκι.
Με όπλο τους την υπομονή και την επιμονή καταφέρνουν να ξεπερνούν τα σημερινά προβλήματα, και να μεταμορφώνουν τα όνειρα και την "τρέλα" τους, σε καινοτόμες κατασκευές και ιδέες.
Δεν φοβούνται την κρίση…και αυτό γιατί έχουν να προτάξουν το παράδειγμα τους ως τρόπο αντιμετώπισης της.
Χρήστο...φίλε μου καλέ...είσαι ένα ζωντανό παράδειγμα για όλους μας!!!
Το στοίχημα είναι να το καταφέρουμε και εμείς οι υπόλοιποι.
Αν ο καθένας μας διατηρούσε όμορφο και καθαρό τον δικό του περιβάλλοντα χώρο...
Αν ο καθένας μας αγαπούσε την καλαισθησία και την ομορφιά...
Αν ο καθένας μας στόλιζε τη γωνιά του με ότι είχε απλά και ταπεινά...
Τότε θα μιλούσαμε για μια άλλη Ιτέα...
Την Ιτέα της ελπίδας!!!
Συγχαρητήρια για ακόμη μια χρονιά!!!
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!
Με όπλο τους την υπομονή και την επιμονή καταφέρνουν να ξεπερνούν τα σημερινά προβλήματα, και να μεταμορφώνουν τα όνειρα και την "τρέλα" τους, σε καινοτόμες κατασκευές και ιδέες.
Δεν φοβούνται την κρίση…και αυτό γιατί έχουν να προτάξουν το παράδειγμα τους ως τρόπο αντιμετώπισης της.
Χρήστο...φίλε μου καλέ...είσαι ένα ζωντανό παράδειγμα για όλους μας!!!
Το στοίχημα είναι να το καταφέρουμε και εμείς οι υπόλοιποι.
Αν ο καθένας μας διατηρούσε όμορφο και καθαρό τον δικό του περιβάλλοντα χώρο...
Αν ο καθένας μας αγαπούσε την καλαισθησία και την ομορφιά...
Αν ο καθένας μας στόλιζε τη γωνιά του με ότι είχε απλά και ταπεινά...
Τότε θα μιλούσαμε για μια άλλη Ιτέα...
Την Ιτέα της ελπίδας!!!
Συγχαρητήρια για ακόμη μια χρονιά!!!
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!
Ο Σύλλογος Φίλων Αγροτικού Λαογραφικού Μουσείου Ιτέας σας εύχεται Χρόνια Πολλά
Από όλους εμάς στο Σύλλογο Φίλων Αγροτικού Λαογραφικού Μουσείου Ιτέας, θερμές ευχές για την νέα χρονιά. Υγεία, αγάπη, προκοπή και δημιουργία. Ευχόμαστε, όπως κάθε χρόνο, το 2020 να είναι μια χρονιά σταθμός στην ιστορία για το Μουσείο. Μια χρονιά θετικών μόνο εξελίξεων σχετικά με το μέλλον του. Επί τη ευκαιρία θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τον καθένα και την καθεμιά ξεχωριστά για τη στήριξη του δύσκολου έργου μας.
Ευχόμαστε σε όλους υγεία και προσωπική γαλήνη.
Το Δ. Σ του Συλλόγου
Ευχόμαστε σε όλους υγεία και προσωπική γαλήνη.
Το Δ. Σ του Συλλόγου
Δευτέρα 23 Δεκεμβρίου 2019
Χριστουγεννιάτικες ευχές από τον Αντιπεριφερειάρχη Καρδίτσας κ. Κωνσταντίνο Νούσιο
Αγαπητές συμπολίτισσες και συμπολίτες,
Εύχομαι τα φετινά Χριστούγεννα να εκπέμψουν ένα μήνυμα αισιοδοξίας, αγάπης και ανθρωπιάς.
Το μήνυμα των Χριστουγέννων, προβάλει πιο επίκαιρο από ποτέ, κάτω από τις εξαιρετικά επιβαρυμένες συνθήκες που διανύει τα τελευταία χρόνια η πατρίδα μας.
Ας γίνει η αλληλεγγύη, δύναμη της κοινωνίας μας.
Με αυτές τις σκέψεις, με πίστη και ελπίδα εύχομαι ολόψυχα η Γέννηση του Θεανθρώπου να ζεστάνει τις καρδιές μας και το πνεύμα των Χριστουγέννων να μας γαληνέψει, να φωτίσει τις ψυχές μας για να προσφέρουμε αγάπη, χαμόγελα και για να έρθουμε πιο κοντά με τα αγαπημένα μας πρόσωπα και κυρίως με αυτούς που έχουν ανάγκη, κάνοντας πράξη όσα συμβολίζει η Θεία Γέννηση, την προσφορά και τη φιλαλληλία.
Με τιμή
Κωνσταντίνος Γ. Νούσιος
Αντιπερειφερειάρχης Καρδίτσας
Εύχομαι τα φετινά Χριστούγεννα να εκπέμψουν ένα μήνυμα αισιοδοξίας, αγάπης και ανθρωπιάς.
Το μήνυμα των Χριστουγέννων, προβάλει πιο επίκαιρο από ποτέ, κάτω από τις εξαιρετικά επιβαρυμένες συνθήκες που διανύει τα τελευταία χρόνια η πατρίδα μας.
Ας γίνει η αλληλεγγύη, δύναμη της κοινωνίας μας.
Με αυτές τις σκέψεις, με πίστη και ελπίδα εύχομαι ολόψυχα η Γέννηση του Θεανθρώπου να ζεστάνει τις καρδιές μας και το πνεύμα των Χριστουγέννων να μας γαληνέψει, να φωτίσει τις ψυχές μας για να προσφέρουμε αγάπη, χαμόγελα και για να έρθουμε πιο κοντά με τα αγαπημένα μας πρόσωπα και κυρίως με αυτούς που έχουν ανάγκη, κάνοντας πράξη όσα συμβολίζει η Θεία Γέννηση, την προσφορά και τη φιλαλληλία.
Με τιμή
Κωνσταντίνος Γ. Νούσιος
Αντιπερειφερειάρχης Καρδίτσας
Κυριακή 22 Δεκεμβρίου 2019
Χριστουγεννιάτικη γιορτή του Πολιτιστικού Συλλόγου στην Ιτέα
Αν αυτά δεν είναι όμορφα πράγματα για το χωριό μας φίλοι μου, τότε τι είναι;;;;
Όχι συγχωριανοί μου δεν τελειώσαν τα προβλήματα, και ούτε πρόκειται να τελειώσουν ποτέ.
Είναι όμως κάτι μικρές αλλά όμορφες στιγμές που τα μαλακώνουν όλα τούτα, και που εκπέμπουν τέτοιες μέρες χαρά και ανθρωπιά.
Κάτι τέτοιο είναι και η καθιερωμένη Χριστουγεννιάτικη γιορτή του Εκπολιτιστικού Μορφωτικού Συλλόγου του χωριού μας.
Κι όλα αυτά τα γιορτινά, τούτες τις μέρες, είναι ανείπωτες στιγμές για τα παιδιά.
Κι ήταν και πάλι φέτος όλα τα παιδάκια του χωριού μικρά μεγάλα εκεί στην όμορφη αυτή εκδήλωση να πάρουν μέρος όλα μαζί στην γιορτή, σε μια ασφυκτικά κατάμεστη αίθουσα πολλαπλών του Δημαρχείου Ιτέας.
Σε γιορτινό κλίμα οι Κουτσιαριώτες βρήκαν την ευκαιρία να τα πουν και φέτος μέσα σε εορταστική ατμόσφαιρα και να περάσουν μαζί ευχάριστες και ξένοιαστες Χριστουγεννιάτικες στιγμές, σαν μια μεγάλη οικογένεια.
Στην αίθουσα μικροί και μεγάλοι, συμμετείχαν στη γιορτή και απόλαυσαν στο τέλος μελομακάρονα και αναψυκτικά που πρόσφερε ο Σύλλογος.
Από νωρίς το απόγευμα ξεκίνησε η γιορτή με προβολή ταινίας για τούς μικρούς φίλους.
Παράλληλα η γλυκιά (make-up artist) της Ιτέας Ντίνα Μακρή έκανε το "θαύμα" της πάλι ζωγραφίζοντας τις όμορφες χαμογελαστές φατσούλες των παιδιών πριν την παράσταση.
Την εκδήλωση άνοιξαν τα παιδάκια του τμήματος ρυθμικής χορεύοντας ρυθμικά παρουσιάζοντας τις δικές τους φιγούρες υπό την καθοδήγηση και επίβλεψη της δασκάλας τους κας Βίκυς Καρανάσιου.
Στην συνέχεια η Μικτή Χορωδία Ιτέας - Παλαμά έδωσε μια ευχάριστη νότα τραγουδώντας Χριστουγεννιάτικα τραγούδια από διάφορες περιοχές της Ελλάδας υπό την διεύθυνση του μαέστρου Αχιλλέα Μπίμπιλα.
Ακολούθησε βράβευση των παιδιών, των εν δυνάμει πτυχιούχων που πέρασαν σε ανώτατες σχολές.
Η συνέχεια δόθηκε έξω στην πλατεία του χωριού μας όπου η πρόεδρος της Τ.Κ. Ιτέας κα Θεοδώρα Λύτρα αφού ευχήθηκε σε όλους άναψε το Χριστουγεννιάτικο δέντρο της Ιτέας με την βοήθεια των παιδιών.
Και όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος τα φαναράκια που μοιράστηκαν στο τέλος της γιορτής είχαν και πάλι την τιμητική τους αφού όλοι μικροί μεγάλοι άναψαν από ένα ο καθένας σιγοψυθιρίζοντας κι από μια ευχή καθώς χάνονταν αναμμένα στον ουρανό.
Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους:
Ο Αιδεσιμολογιότατος Πατήρ Βασίλειος Γερούκης, ο Αντιπεριφερειάρχης Καρδίτσας Κωστής Νούσιος, ο Δήμαρχος Παλαμά Γιώργος Σακελλαρίου, οι Αντιδήμαρχοι κ. Θωμάς Κοντοβάιος και Ράνια Φούντα, η πρόεδρος Τ.Κ Ιτέας κ. Θεοδώρα Λύτρα, ο Πρόεδρος ΔΟΠΑΠΑΠ Βάϊος Μπακαβέλος, ο Δημοτικός σύμβουλος Χρήστος Σπυρόπουλος και ο πρώην Δήμαρχος Φύλλου κ. Αντώνης Αναστασόπουλος.
Στην υποδοχή βοήθησαν τα παιδιά
Κωνσταντίνα Βελεσιώτη
Γεωργία Μπαλαντίνα
Μαρία Καραγιάννη
Σταυρούλα Σδόγγου
Ηλίας Κοντοβάϊος (Αϊ Βασίλης)
Άντε και του χρόνου να είμαστε καλά, και καλές γιορτές σε όλους!!!
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ !!!
Όχι συγχωριανοί μου δεν τελειώσαν τα προβλήματα, και ούτε πρόκειται να τελειώσουν ποτέ.
Είναι όμως κάτι μικρές αλλά όμορφες στιγμές που τα μαλακώνουν όλα τούτα, και που εκπέμπουν τέτοιες μέρες χαρά και ανθρωπιά.
Κάτι τέτοιο είναι και η καθιερωμένη Χριστουγεννιάτικη γιορτή του Εκπολιτιστικού Μορφωτικού Συλλόγου του χωριού μας.
Κι όλα αυτά τα γιορτινά, τούτες τις μέρες, είναι ανείπωτες στιγμές για τα παιδιά.
Κι ήταν και πάλι φέτος όλα τα παιδάκια του χωριού μικρά μεγάλα εκεί στην όμορφη αυτή εκδήλωση να πάρουν μέρος όλα μαζί στην γιορτή, σε μια ασφυκτικά κατάμεστη αίθουσα πολλαπλών του Δημαρχείου Ιτέας.
Σε γιορτινό κλίμα οι Κουτσιαριώτες βρήκαν την ευκαιρία να τα πουν και φέτος μέσα σε εορταστική ατμόσφαιρα και να περάσουν μαζί ευχάριστες και ξένοιαστες Χριστουγεννιάτικες στιγμές, σαν μια μεγάλη οικογένεια.
Στην αίθουσα μικροί και μεγάλοι, συμμετείχαν στη γιορτή και απόλαυσαν στο τέλος μελομακάρονα και αναψυκτικά που πρόσφερε ο Σύλλογος.
Από νωρίς το απόγευμα ξεκίνησε η γιορτή με προβολή ταινίας για τούς μικρούς φίλους.
Παράλληλα η γλυκιά (make-up artist) της Ιτέας Ντίνα Μακρή έκανε το "θαύμα" της πάλι ζωγραφίζοντας τις όμορφες χαμογελαστές φατσούλες των παιδιών πριν την παράσταση.
Την εκδήλωση άνοιξαν τα παιδάκια του τμήματος ρυθμικής χορεύοντας ρυθμικά παρουσιάζοντας τις δικές τους φιγούρες υπό την καθοδήγηση και επίβλεψη της δασκάλας τους κας Βίκυς Καρανάσιου.
Στην συνέχεια η Μικτή Χορωδία Ιτέας - Παλαμά έδωσε μια ευχάριστη νότα τραγουδώντας Χριστουγεννιάτικα τραγούδια από διάφορες περιοχές της Ελλάδας υπό την διεύθυνση του μαέστρου Αχιλλέα Μπίμπιλα.
Ακολούθησε βράβευση των παιδιών, των εν δυνάμει πτυχιούχων που πέρασαν σε ανώτατες σχολές.
Η συνέχεια δόθηκε έξω στην πλατεία του χωριού μας όπου η πρόεδρος της Τ.Κ. Ιτέας κα Θεοδώρα Λύτρα αφού ευχήθηκε σε όλους άναψε το Χριστουγεννιάτικο δέντρο της Ιτέας με την βοήθεια των παιδιών.
Και όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος τα φαναράκια που μοιράστηκαν στο τέλος της γιορτής είχαν και πάλι την τιμητική τους αφού όλοι μικροί μεγάλοι άναψαν από ένα ο καθένας σιγοψυθιρίζοντας κι από μια ευχή καθώς χάνονταν αναμμένα στον ουρανό.
Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους:
Ο Αιδεσιμολογιότατος Πατήρ Βασίλειος Γερούκης, ο Αντιπεριφερειάρχης Καρδίτσας Κωστής Νούσιος, ο Δήμαρχος Παλαμά Γιώργος Σακελλαρίου, οι Αντιδήμαρχοι κ. Θωμάς Κοντοβάιος και Ράνια Φούντα, η πρόεδρος Τ.Κ Ιτέας κ. Θεοδώρα Λύτρα, ο Πρόεδρος ΔΟΠΑΠΑΠ Βάϊος Μπακαβέλος, ο Δημοτικός σύμβουλος Χρήστος Σπυρόπουλος και ο πρώην Δήμαρχος Φύλλου κ. Αντώνης Αναστασόπουλος.
Στην υποδοχή βοήθησαν τα παιδιά
Κωνσταντίνα Βελεσιώτη
Γεωργία Μπαλαντίνα
Μαρία Καραγιάννη
Σταυρούλα Σδόγγου
Ηλίας Κοντοβάϊος (Αϊ Βασίλης)
Άντε και του χρόνου να είμαστε καλά, και καλές γιορτές σε όλους!!!
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ !!!
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)





























































































