Τρίτη, 6 Φεβρουαρίου 2018

Τοπικές συνελεύσεις ανά κοινότητα από το ΤΟΕΒ ΤΙΤΑΝΙΟΥ

Το ΔΣ του ΤΟΕΒ ΤΙΤΑΝΙΟΥ στα πλαίσια του ευρύτερου σχεδιασμού επανεκκίνησης και ανταποδοτικότητας του Οργανισμού, καλεί τα μέλη και τους αντιπροσώπους των αγροκτημάτων δικαιοδοσίας του σε Τοπικές Συνελεύσεις ανά Τοπική Κοινότητα για συζήτηση και προγραμματισμό έργων που θα πραγματοποιηθούν στο έτος 2018.
Η κίνηση αυτή πραγματοποιείται πρώτη φορά στην ιστορία του Οργανισμού και έχει σκοπό:
1.  Να ενημερώσει το σύνολο των μελών για την κατάσταση του Οργανισμού.
2.  Να συζητήσει με τα μέλη για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν στην καθημερινότητα τους και είναι αρμοδιότητας του Οργανισμού για να τα βελτιώσει.
3.  Να δεχτεί προτάσεις  για να  προγραμματίσει τα αναγκαία στραγγιστικά και αρδευτικά έργα ανά αγρόκτημα.
4.  Να ευαισθητοποιήσει και να ενεργοποιήσει όλα τα μέλη  στη σωστή διαχείριση των εγγειοβελτιωτικών έργων.

Οι Τοπικές Συνελεύσεις ξεκίνησαν από χθες Δευτέρα 5/2/2018 με πρώτη συνάντηση των μελών στη Τοπική Κοινότητα Κοσκινά και θα συνεχιστούν σε όλες τις περιοχές των αγροκτημάτων δικαιοδοσίας του Οργανισμού.
Οι ανακοινώσεις γίνονται με τοιχοκόλληση  σχετικών προσκλήσεων στα τοπικά καταστήματα των Κοινοτήτων.
Καλούνται όλα τα μέλη του Οργανισμού να συμμετάσχουν στις Τοπικές Συνελεύσεις για συζήτηση και κατάθεση προτάσεων στον προγραμματισμό των έργων του έτους 2018.






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι όροι χρήσης που ισχύουν για τη δημοσίευση των σχολίων, έχουν ως εξής:
- Σχόλια ανώνυμα, σχόλια τα οποία είναι υβριστικά ή περιέχουν χαρακτηρισμούς ή ανώνυμες καταγγελίες που δεν συνοδεύονται από αποδείξεις θα αφαιρούνται.
- Η "Ιτέα Καρδίτσας" δεν παρεμβαίνει σε καμία περίπτωση για να αλλοιώσει το περιεχόμενο ενός σχολίου εφόσον πληρεί τις προϋποθέσεις.
- Σε καμιά περίπτωση τα σχόλια δεν αντιπροσωπεύουν την "Ιτέα Καρδίτσας".
- Επίσης ο διαχειριστής διατηρεί το δικαίωμα να αφαιρεί οποιοδήποτε σχόλιο θεωρεί ότι εμπίπτει στις παραπάνω κατηγορίες.
- Με την αποστολή ενός σχολίου αυτόματα αποδέχεστε και τους όρους χρήσης.

Ο διαχειριστής