Τετάρτη 5 Σεπτεμβρίου 2018

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ

Θα ήθελα να ευχαριστήσω από καρδιάς το Δήμαρχο Παλαμά κ. Γιώργο Σακελλαρίου για τη μεγάλη τιμή που μου έκανε ορίζοντάς με Αντιδήμαρχο στο Δήμο Παλαμά. Αν και η μικρότερη σε ηλικία μεταξύ όλων των εκλεγμένων, μου έδειξε εμπιστοσύνη και με έφερε στην ευχάριστη αλλά και συνάμα δύσκολη θέση, αυτή της Αντιδημάρχου, για 18 μήνες.
Σας διαβεβαιώ ότι προσπάθησα να είμαι το ίδιο δίκαιη απέναντι σε όλους και οδηγός μου ήταν η ειλικρίνεια και η εντιμότητα.
Επίσης, θέλω να ευχαριστήσω τους συναδέλφους αυτοδιοικητικούς αλλά και όλους τους υπαλλήλους του Δήμου για τη βοήθειά τους και την αγαστή συνεργασία που είχαμε.
Τέλος, το μεγαλύτερο ευχαριστώ το οφείλω σε όλους τους δημότες του Δήμου Παλαμά για τη στήριξη και την επιείκεια στο πρόσωπό μου ως νέα στην τοπική αυτοδιοίκηση και φυσικά στην οικογένειά μου που πάντα στέκεται δίπλα μου διακριτικά.
Τέλος, θα ήταν παράλειψή μου να μην ευχηθώ καλή θητεία στον αντικαταστάτη μου κ. Ιάσωνα Τσιρώνη.

Ιφιγένεια Πετροπούλου
   Τ. Αντιδήμαρχος Παλαμά

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι όροι χρήσης που ισχύουν για τη δημοσίευση των σχολίων, έχουν ως εξής: Σχόλια ανώνυμα, σχόλια τα οποία είναι υβριστικά ή περιέχουν χαρακτηρισμούς ή ανώνυμες καταγγελίες που δεν συνοδεύονται από αποδείξεις θα αφαιρούνται. Η "Ιτέα Καρδίτσας" δεν παρεμβαίνει σε καμία περίπτωση για να αλλοιώσει το περιεχόμενο ενός σχολίου εφόσον πληρεί τις προϋποθέσεις. Σε καμιά περίπτωση τα σχόλια δεν αντιπροσωπεύουν την "Ιτέα Καρδίτσας". Επίσης ο διαχειριστής διατηρεί το δικαίωμα να αφαιρεί οποιοδήποτε σχόλιο θεωρεί ότι εμπίπτει στις παραπάνω κατηγορίες. Με την αποστολή ενός σχολίου αυτόματα αποδέχεστε και τους όρους χρήσης.

Ο διαχειριστής