Τετάρτη 10 Οκτωβρίου 2018

Ανεξαρτητοποίηση Δημοτικής Συμβούλου Φωτεινής Καραϊσκου

Αγαπητοί Συμπολίτες και Συμπολίτισσες
Ξεκίνησα την ενασχόλησή μου με τα κοινά του τόπου μας με όνειρα και προσδοκίες, για να προσφέρω ανιδιοτελώς. Αυτός άλλωστε ήταν κι ο λόγος που εσείς με τιμήσατε με την ψήφο σας
Πολιτική για μένα είναι η προσφορά, η συμπαράσταση,η βοήθεια, η αλληλεγγύη με κάθε τρόπο προς τον συμπολίτη.
Πιστεύω ακράδαντα ότι αυτά περιμένατε κι εσείς όταν μας ψηφίζατε και όχι να μας δώσετε την ευκαιρία να "βολευτούμε", με οποιονδήποτε τρόπο στο Δήμο μας.
Πολιτική για μένα είναι η ανησυχία για την ποιότητα της καθημερινότητας του τόπου μας και παράλληλα η προσπάθεια να κάνουμε βήματα μπροστά, να αποτελέσουμε την ελπίδα ότι κάτι θ΄αλλάξει και όχι η προσθήκη του ονόματός μου στον κατάλογο των "Τοπικών Αρχόντων". Από τι στιγμή που αναλάβαμε στα χέρια μας την διοίκηση του Δήμου Παλαμά, ξεκινήσαμε όλοι μαζί έναν όμορφο, αλλά με πολλές δυσκολίες αγώνα, για ένα καλύτερο αύριο. Κι όμως εδώ κι αρκετό χρονικό διάστημα η δημοτική ομάδα έχει απαξιωθεί.
Δεν συγκαλείται παρά μόνο σε μία τυπικού χαρακτήρα προσυνεδρίαση, πριν τα προκαθορισμένα Δημοτικά Συμβούλια, για την συζήτηση μόνο των θεμάτων που αναγράφονται στην αντίστοιχη πρόσκληση. Δημοτικοί Σύμβουλοι καλούνται απλά ως διακοσμητικά στοιχεία, για να επικυρώσουν με την ψήφο τους ειλημμένες αποφάσεις. Οι αποφάσεις λαμβάνονται από ένα στενό ηγετικό πυρήνα και όχι συλλογικά από τη Δημοτική Ομάδα. Αισθάνομαι ότι απλώς ακολουθώ χωρίς να μου επιτρέπεται να έχω ουσιαστικό ρόλο συμμετοχής, στην όλη προσπάθεια. Για αυτές τις ανησυχίες μου ήταν ενήμερος εδώ και αρκετό χρονικό διάστημα ο Δήμαρχος, ο οποίος δεν προέβη σε καμία ενέργεια προκειμένου να αλλάξουν τα κακώς κείμενα στο Δήμο μας. Αντιθέτως, με μεγάλη λύπη διαπίστωσα ότι όχι μόνο δεν άλλαξε κάτι προς το καλύτερο, αλλά η στενή ηγετική του ομάδα, λειτουργεί ως ένα κλειστό διευθυντήριο και ο τρόπος λήψης αποφάσεων παρεκκλίνει των αρχών της φιλοσοφίας μου. Αυτός ήταν κι ένας από τους λόγους που αρνήθηκα τη θέση προέδρου ΔΟΠΑΠΑΠ, η οποία μου προτάθηκε τον Αύγουστο, του τρέχοντος έτους, από τον Δήμαρχο.
-Επειδή η συμμετοχή μου στο ψηφοδέλτιο εδράζονταν πάνω στο πλαίσιο της συμμετοχικής δημοκρατίας, την οποία επί της ουσίας δεν βλέπω.
-Επειδή ουδέποτε ζήτησα ανταλλάγματα για την συμμετοχή μου στα κοινά του Δήμου Παλαμά.
-Επειδή ποτέ δεν συμμετείχα σε κλειστές, μικρές ομάδες για την λήψη αποφάσεων που αφορούν την τύχη του τόπου μας.
-Επειδή στη ζωή μου έχω μάθει και να σκέφτομαι και να εκφράζομαι φωναχτά.
-Επειδή ήρθε το πλήρωμα του χρόνου κι επειδή το βροντοφωνάζει ο τόπος μας,
Δηλώνω ότι ΑΠΟΧΩΡΩ αξιοπρεπώς από την Δημοτική Παράταξη "Συμμαχία - Ανασυγκρότηση", εξακολουθώντας να πιστεύω στο όραμα και στους στόχους. Αποχωρώ με ήσυχη την συνείδησή μου γιατί εργάστηκα φιλότιμα, συστηματικά και χωρίς οικονομικό όφελος, για ένα πιο ανθρώπινο Δήμο Παλαμά. Κάνω επίσης σαφές ότι από την θέση της Ανεξάρτητης Δημοτικής Συμβούλου θα συνεχίσω να εκφράζω δημόσια τους συλλογισμούς μου, να στηρίζω ιδέες και δράσεις προς την σωστή κατεύθυνση, να ασκώ καλοπροαίρετη κριτική, να καταθέτω προτάσεις και να προσπαθώ για το καλό του τόπου μου και τα συμφέροντα των δημοτών μου.
Το οφείλω σε όλους σας.
Σε εσάς λογοδοτώ για να μπορώ να σας κοιτώ στα μάτια χωρίς ντροπή.
Για εσάς, είμαι και θα παραμείνω μάχιμη και ενεργή και στο μέλλον.

                Με εκτίμηση
        ΚΑΡΑΙΣΚΟΥ  ΦΩΤΕΙΝΗ
Δημοτική Σύμβουλος Δήμου Παλαμά


-------------------------------

Η Δήλωση ανεξαρτητοποίησης ΚΑΡΑΙΣΚΟΥ  Φωτεινής από την παράταξη της πλειοψηφίας "Συμμαχία-Ανασυγκρότηση"
ΠΡΟΣ: κ.Πρόεδρο Δημοτικού Συμβουλίου Δήμου Παλαμά
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ: κ.Δήμαρχο Δήμου Παλαμά
Μέλη Δημοτικού Συμβουλίου Δήμου Παλαμά

Κύριε Πρόεδρε
Με την επιστολή μου αυτή και σύμφωνα με τις διατάξεις των άρθρων 66 του Ν.3852/2010
και 94 του Ν.3463/2006 (ΚΔΚ),σας δηλώνω-καταθέτω την ανεξαρτητοποίησή μου από τη
Δημοτική Παράταξη "Συμμαχία - Ανασυγκρότηση", με την οποία αναδείχτηκα Δημοτική Σύμβουλος στις τελευταίες δημοτικές εκλογές, για καθαρά πολιτικούς λόγους.
Όλο το προηγούμενο χρονικό διάστημα με υπομονή και σύνεση επεδίωξα να δώσω τον απαραίτητο χρόνο στο Δήμαρχο Παλαμά για να αλλάξουν τα κακώς κείμενα στο Δήμο μας. Δυστυχώς, όχι μόνο δεν άλλαξε κάτι προς το καλύτερο, αλλά η στενή ηγετική του ομάδα, λειτουργεί ως ένα κλειστό διευθυντήριο και ο τρόπος λήψης αποφάσεων παρεκκλίνει των αρχών της φιλοσοφίας μου.
Έτσι, σήμερα, σας δηλώνω ότι αποχωρώ από την παράταξη της συμπολίτευσης "Συμμαχία - Ανασυγκρότηση" και παραμένω στο δημοτικό Συμβούλιο ως ανεξάρτητη Δημοτική Σύμβουλος.
Ανεξάρτητη ήμουν από την αρχή της συνεργασίας μας και ανεξάρτητη θα παραμείνω.
Κάποιες αξίες όπως είναι ο σεβασμός των συνεργατών και η ανθρώπινη αξιοπρέπεια, δεν θυσιάζονται και δεν διαπραγματεύνται.
Παραμένω πιστή στις αρχές και τα πιστεύω μου, αγωνιζόμενη πάντα μαζί με τους συμπολίτες μου, για την επίλυση των προβλημάτων που ταλανίζουν την κοινωνία μας. Θα συνεχίσω να πορεύομαι όπως έχω πορευτεί στη μέχρι τώρα μικρή και ταπεινή μου διαδρομή, στο χώρο της Τοπικής  Αυτοδιοίκησης.
                           
              Με εκτίμηση
        ΚΑΡΑΙΣΚΟΥ  ΦΩΤΕΙΝΗ
Δημοτική Σύμβουλος Δήμου Παλαμά


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι όροι χρήσης που ισχύουν για τη δημοσίευση των σχολίων, έχουν ως εξής: Σχόλια ανώνυμα, σχόλια τα οποία είναι υβριστικά ή περιέχουν χαρακτηρισμούς ή ανώνυμες καταγγελίες που δεν συνοδεύονται από αποδείξεις θα αφαιρούνται. Η "Ιτέα Καρδίτσας" δεν παρεμβαίνει σε καμία περίπτωση για να αλλοιώσει το περιεχόμενο ενός σχολίου εφόσον πληρεί τις προϋποθέσεις. Σε καμιά περίπτωση τα σχόλια δεν αντιπροσωπεύουν την "Ιτέα Καρδίτσας". Επίσης ο διαχειριστής διατηρεί το δικαίωμα να αφαιρεί οποιοδήποτε σχόλιο θεωρεί ότι εμπίπτει στις παραπάνω κατηγορίες. Με την αποστολή ενός σχολίου αυτόματα αποδέχεστε και τους όρους χρήσης.

Ο διαχειριστής