Σάββατο 21 Σεπτεμβρίου 2019

Συλλαλητήριο στον Παλαμά για τις χαμηλές τιμές στο βαμβάκι

 Τη διοργάνωση αγροτικού συλλαλητηρίου με τη συμμετοχή τρακτέρ στις 12 το μεσημέρι της Δευτέρας στον Παλαμά για το ζήτημα των ανοιχτών -χαμηλών τιμών στο βαμβάκι, αποφάσισαν το βράδυ της Παρασκευής αγρότες του Νομού που συμμετείχαν στην αγροτική σύσκεψη την οποία  συγκάλεσε η Ενωτική Ομοσπονδία Αγροτικών Συλλόγων Ν. Καρδίτσας.

Παράλληλα το θέμα των τιμών στο βαμβάκι, επιδιώκουν να θέσουν υπόψη του υπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης, ζητώντας συγκεκριμένες ενέργειες στήριξης και προστασίας των μικρομεσαίων  βαμβακοπαραγωγών.  Γι’ αυτό οι Ομοσπονδίες Αγροτικών Συλλόγων Ν. Καρδίτσας και Λάρισας θα ζητήσουν την επόμενη εβδομάδα συνάντηση με τον υπουργό στην Αθήνα.

Την απόφαση ανάληψης των  δράσεων αυτών έλαβαν οι εκπρόσωποι αγροτικών Συλλόγων και αγρότες οι οποίοι συμμετείχαν στην αγροτική σύσκεψη που έλαβε χώρα στον Παλαμά.

Οι αγρότες στέλνουν ένα πρώτο μήνυμα ότι δεν πρόκειται να δεχθούν την κατάσταση που διαμορφώνεται σε βάρος τους για ακόμη μια χρονιά στο σκέλος των τιμών.




πηγή

Διαβάστε Περισσότερα »

Παρασκευή 20 Σεπτεμβρίου 2019

Δήλωση του νέου Αντιπεριφερειάρχη Καρδίτσας Κωστή Γ. Νούσιου

Με ιδιαίτερη τιμή και αίσθημα ευθύνης αναλαμβάνω σήμερα τα καθήκοντά μου ως Αντιπεριφερειάρχης Καρδίτσας. Είναι μια θέση ευθύνης που μου εμπιστεύτηκε ο Περιφερειάρχης Κώστας Αγοραστός τον οποίο ευχαριστώ. Τιμητική επιλογή, που αναδεικνύει την διαχρονικότητα των μεταξύ μας δεσμών ειλικρίνειας εμπιστοσύνης και αλληλοσεβασμού.
Θέλω να σας διαβεβαιώσω όλους μαζί και τον καθένα προσωπικά ότι η τιμή αυτή ανήκει και αντανακλάται σε όλους τους πολίτες του νομού. Σε εμένα ανήκει αποκλειστικά η ευθύνη να δικαιώσω την εμπιστοσύνη του Κώστα Αγοραστού, αφιερώνοντας όλες τις δυνάμεις μου στο έργο της προώθησης της περιφερειακής μας πολιτικής, αλλά και να ανταποκριθώ στις δικές σας προσδοκίες.
Η Περιφερειακή Ενότητα της Καρδίτσας, είναι μία περιοχή πλούσια σε ιστορία, παραδόσεις και έθιμα, ένα ανεξάντλητο πνευματικό και πολιτιστικό κέντρο. Είναι μια περιοχή που συνδυάζει τον πλούσιο ορεινό όγκο με τον εύφορο κάμπο, τα μαγευτικά του τοπία και τις τέσσερις λίμνες που αποτελούν σημείο αναφοράς στο Πανελλήνιο. Είναι μια περιοχή που ως πυλώνες ανάπτυξης λειτουργούν τόσο ο πρωτογενής τομέας όσο και ο εναλλακτικός τουρισμός. Είναι μια περιοχή που μπορεί να δημιουργήσει ευκαιρίες για τους νέους ανθρώπους και να βελτιώσει την ποιότητα ζωής των μεγαλύτερων.
Στόχος στη νέα αυτοδιοικητική θητεία είναι η περαιτέρω ανάπτυξη τομέων και κλάδων όπου ο Ν. Καρδίτσας και η Περιφέρεια Θεσσαλίας παρουσιάζουν συγκριτικά πλεονεκτήματα. Άλλωστε η περιφερειακή πολιτική είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με την ανάγκη για παραγωγική ανασυγκρότηση, ενώ η Περιφέρεια Θεσσαλίας αναγνωρίζεται πλέον απ’ όλους ως Περιφέρεια με ευρωπαϊκή εμβέλεια και διεθνή προοπτική.

Έχουμε ένα ολοκληρωμένο σχέδιο για την επόμενη μέρα. Σχέδιο με όρους βιώσιμης ανάπτυξης αλλά και αξιοποίησης των ευκαιριών. Μπορούμε -και το έχουμε αποδείξει- να αξιοποιήσουμε με σεβασμό, διαφάνεια και ορθολογικό τρόπο τους διαθέσιμους πόρους. Μπορούμε και αξιοποιούμε τις νέες τεχνολογίες και το σπουδαίο ανθρώπινο δυναμικό που υπάρχει, για να συνεχίσει η Περιφέρειά μας να αποτελεί πανευρωπαϊκό πρότυπο. Γι αυτό ακριβώς το λόγο χρειάζονται λίγα λόγια, πολλά έργα, καθόλου υποσχέσεις και κυρίως αποτελέσματα. Αποτελέσματα απτά, τα οποία οι Καρδιτσιώτες και οι Θεσσαλοί διαπίστωσαν, γι’ αυτό και εμπιστεύτηκαν ξανά, με εντυπωσιακό μάλιστα τρόπο, τον Κώστα Αγοραστό.
Είμαι αποφασισμένος να καταβάλω κάθε δυνατή προσπάθεια και να εργαστώ με εντιμότητα, διαφάνεια και ισονομία απέναντι στον πολίτη, να συνεργαστώ με συλλογικούς φορείς και δημιουργικές οντότητες.

Η Περιφερειακή Αρχή έχει παρουσιάσει ένα πολύ συγκεκριμένο πρόγραμμα. Αποφύγαμε μεγαλόσχημες υποσχέσεις. Πιστεύουμε όμως στα σημαντικά έργα που πρέπει να υλοποιηθούν όπως για παράδειγμα η μερική εκτροπή του Αχελώου. Ένα αναπτυξιακό έργο, κατεξοχήν περιβαλλοντικό, αλλά πάνω από όλα δίκαιο. Οι δυνατότητες της Περιφέρειας αναδείχθηκαν περίτρανα με την ολοκλήρωση της Κάρλας, του μεγαλύτερου περιβαλλοντικού έργου στην Ευρώπη. Το ίδιο επιθυμούμε και για τον Αχελώο. Η εποχή πλέον είναι «ώριμη» για ουσιαστική μετάβαση από την Περιφερειακή Αυτοδιοίκηση στην Περιφερειακή Διακυβέρνηση. Είναι ένα μεγάλο βήμα που θα απελευθερώσει τις πραγματικές δυνατότητες και δυνάμεις που διαθέτει η Περιφέρεια Θεσσαλίας.
Όλοι μιλούν για «εθνική ανάπτυξη». Απαιτείται όμως γενναία μεταρρύθμιση του κράτους. Μεταρρύθμιση που θα στοχεύει σ΄ ένα νέο μοντέλο διακυβέρνησης που θα βασίζεται στην αποκέντρωση αρμοδιοτήτων και πόρων από το Κεντρικό Κράτος προς την Αυτοδιοίκηση. Μόνο με ισχυρή τοπική και περιφερειακή διακυβέρνηση που θα δίνει έμφαση στο μητροπολιτικό χαρακτήρα, κατά τα ευρωπαϊκά πρότυπα, η χώρα θα κερδίσει το στοίχημα της ανάπτυξης.
Απευθυνόμενος σε όλους τους φορείς της Περιφερειακής Ενότητας Καρδίτσας, σας καλώ σε μία ειλικρινή συνεργασία, ώστε να υλοποιηθούν οι στόχοι μας, να αξιοποιηθούν εποικοδομητικά προτάσεις, και τυχόν προβλήματα να επιλυθούν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.
Με σκληρή δουλειά, με όραμα και αγάπη για τον ευλογημένο τόπο μας εργάστηκα με όλες μου τις δυνάμεις για να υλοποιηθούν και να δρομολογηθούν έργα που μπορούν να βελτιώσουν την ζωή μας στην πράξη, από την πρώτη ημέρα της νυν Περιφερειακής Αρχής και με τον ίδιο γνώμονα θα πορευτώ, πλέον, από τα νέα μου καθήκοντα. Με σεβασμό στο θεσμό, διότι η ζωή μας αλλάζει μόνο με πράξεις, με έργα.

Με τιμή

        Κωστής Γ. Νούσιος
Αντιπεριφερειάρχης Καρδίτσας





Διαβάστε Περισσότερα »

Πέμπτη 19 Σεπτεμβρίου 2019

Ο Κωστής Νούσιος νέος Αντιπεριφερειάρχης Καρδίτσας

Στο όνομα του Κωστή Νούσιου κατέληξε ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας Κώστας Αγοραστός για τη θέση του χωρικού Αντιπεριφερειάρχη Π.Ε Καρδίτσας, όπως το γνωστοποίησε πριν λίγα λεπτά στο Astra TV.

Ο κ. Αγοραστός συνεκτίμησε όλα τα δεδομένα και κατέληξε στο πρόσωπο του Κωστή Νούσιου τον οποίο και τοποθέτησε στην κορυφή της ιεραρχίας στην ΠΕ Καρδίτσας.

Η συνεργασία τους άλλωστε ήταν άψογη όλα τα προηγούμενα χρόνια με τον Κώστα Αγοραστό να εμπιστεύεται πλήρως τόσο τις δυνατότητες όσο και την εμπειρία του νέου Αντιπεριφερειάρχη.


https://costisnousios.gr/


πηγή


Διαβάστε Περισσότερα »

Υπογράφηκε η σύμβαση για αντιπλημμυρικά έργα σε Βλοχό και Πέτρινο

Υπογράφηκε η σύμβαση για αντιπλημμυρικά έργα σε Βλοχό και Πέτρινο
Αντιπλημμυρικά έργα στις κοίτες του Ενιπέα σε περιοχές του Δήμου Παλαμά ξεκινούν το αμέσως επόμενο διάστημα.
Ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας Κ. Αγοραστός υπέγραψε τη σύμβαση μαζί με τον ανάδοχο του έργου και έτσι εισέρχεται σε φάση υλοποίησης η κατασκευή αντιπλημμυρικών στο Βλοχό και στο Πέτρινο συνολικού προϋπολογισμού 248.000 ευρώ.

Σε δηλώσεις του ο Περιφερειάρχης  τόνισε τα εξής:
«Ένα νέο αντιπλημμυρικό έργο σε περιοχές του Δήμου Παλαμά εισέρχεται σε φάση υλοποίησης. Πρόκειται για ένα έργο ουσίας με το οποίο προστατεύουμε ανθρώπινες ζωές και τις περιουσίες των κατοίκων σε Βλοχό και Πέτρινο. Είναι έργο το οποίο δημιουργεί μόχλευση στην τοπική πραγματική οικονομία και δημιουργεί θέσεις εργασίας. Κύριο μέλημά μας αποτελεί η συνέχιση τέτοιων έργων. Προς αυτή την κατεύθυνση στις αρχές της εβδομάδας έκανε γνωστό ως Πρόεδρος της Ένωσης Περιφερειών Ελλάδος στις ηγεσίες των Υπουργείων Εσωτερικών και Οικονομικών προκειμένου να συνεχιστεί η ίδια διαδικασία που ακολουθείται τα τελευταία οκτώ χρόνια για την κατανομή χρημάτων στο τέλος του χρόνου στις περιφέρειες. Αν δεν ακολουθηθεί η συγκεκριμένη διαδικασία θα υπάρξουν τεράστια προβλήματα με ευθύνη της κεντρικής κυβέρνησης. Θα είναι ευθύνη της κεντρικής κυβέρνησης η αδυναμία των περιφερειών να προχωρήσουν σε έργα αποχιονισμού, συντήρησης των δρόμων, αντιπλημμυρικών έργων, αθλητικών, ασφάλειας κλπ. Γιατί το κράτος μέχρι σήμερα δεν είναι συνεπές απέναντι στην Αυτοδιοίκηση, μη αποδίδοντας τους θεσμοθετημένους πόρους. Το 4,2% των φόρων που πληρώνουν οι πολίτες πρέπει να επιστρέφει ανταποδοτικά μέσω των έργων που υλοποιεί η τοπική αυτοδιοίκηση. Υπήρχε μια καλή συνεργασία στο παρελθόν η οποία ελπίζουμε να συνεχιστεί και με τους κ.κ. Θεοδωρικάκο και Γεωργιάδη προκειμένου να συνεχίσουμε απρόσκοπτα να προσφέρουμε τις υπηρεσίες μας στους συμπολίτες μας ».


πηγή
Διαβάστε Περισσότερα »

Κυριακή 15 Σεπτεμβρίου 2019

Λάμπρος Καρελάς και Ειρήνη Χαρίδου στα «Τιτάνεια 2019» στον Παλαμά

Μια μαγευτική βραδιά προσέφεραν στους παρευρισκόμενους ο Λάμπρος Καρελάς και η Ειρήνη Χαρίδου το βράδυ της Παρασκευής 12 Σεπτεμβρίου στην κεντρική πλατεία του Παλαμά.

Οι δύο καταξιωμένοι καλλιτέχνες με την απαράμιλλη ερμηνεία τους, ξεσήκωσαν το πλήθος που σιγοτραγούδησε μαζί τους πολλές επιτυχίες.


Στο μουσικό αυτό ταξίδι τους πλαισίωναν οι μουσικοί 
Κώστας Αναγνώστου μπουζούκι
Άκης Σγουρός κιθάρα-τραγούδι
Οδυσσέας Ζαφειρόπουλος βιολί
Γιάννης Καραχάλιος ντραμς
Κώστας Καραγιάννης πιάνο-πλήκτρα.

Η συναυλία, εντάσσονταν στο πλαίσιο των εκδηλώσεων «Τιτάνεια 2019»









Διαβάστε Περισσότερα »

Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου 2019

Θανατηφόρο τροχαίο με μηχανάκια στον Παλαμά

Πιο συγκεκριμένα σήμερα το μεσημέρι κοντά στο νέο ΚΤΕΛ Παλαμά συγκρούστηκαν δυο μηχανάκια τα οποία οδηγούσαν ένας 63χρονος και μια 18 χρονη.

Από τη σύγκρουση έχασε τη ζωή του ο 63χρονος Ε.Μ ενώ η κοπέλα είναι καλά στην υγεία της.


πηγή




Διαβάστε Περισσότερα »

Πρώτη μέρα στο σχολείο παλιά...

Είχαμε περάσει ένα καλοκαίρι με ατελείωτες ώρες παιχνιδιού.
Από την ανατολή του ηλίου μέχρι την εμφάνιση των αστεριών, τα παιχνίδια δεν είχαν τελειωμό στους δρόμους.
Σήμερα χασμουριόμασταν και τα μάτια μας έκλειναν από την νύστα.
Το προηγούμενο βράδυ δεν είχαμε κλείσει μάτι από τη χαρά (;) και την αγωνία της πρώτης μέρας στο σχολείο. Πόσα παγωτά φάγαμε, πόσα (αν) μπάνια είχαμε κάνει και ποια δασκάλα θα θέλαμε να είχαμε (την πιο όμορφη) τα θέματα συζήτησης.
Και χτύπαγε το κουδούνι και όλοι τρέχαμε να στοιχηθούμε με σπρωξίματα.
Μπλε ποδιά, άσπρο γιακαδάκι, άσπρη κορδέλα στα μαλλιά για τα κορίτσια, για τα αγόρια το κεφάλι γλόμπος!(οι ψείρες έκαναν παρέλαση)
Ο διευθυντής με τη βέργα στο χέρι να επιβάλει την τάξη, οι δάσκαλοι πιο πίσω να μας κοιτάζουν βλοσυρά μη και τους πάρουμε τον αέρα και οι δασκάλες σεμνές, με ταγεράκια, να προσπαθούν να φανούν καλοσυνάτες. Μας κατάβρεχε ο παπάς με τον βασιλικό και αμέσως τρέχαμε σαν δαιμονισμένα στις τάξεις να πιάσουμε θρανίο. Είχαμε κανονίσει από μέρες με ποιον θα μοιραστούμε το θρανίο μας.
Όποιος έπιανε το τελευταίο, δίπλα στο παράθυρο ήταν "μάγκας" όποιος έπιανε το πρώτο ήταν"φυτό". Τα θρανία ξύλινα, μονοκόμματα με το κάθισμα, βαμμένα πράσινα. Αν έκανες κάποια απότομη κίνηση, τα χέρια σου θα γέμιζαν ακίδες.
Η έδρα ανεβασμένη σε βάθρο για να μας ελέγχει ο δάσκαλος.
Λουλούδια σε ένα βάζο πάνω στην έδρα, και τα βιβλία μας στοίβες έτοιμα να μοιραστούν.
Ξύλινο αριθμητήριο, μια υδρόγειο σφαίρα, και ένα ανθρώπινο σώμα το μισό με τα ανθρώπινα όργανα σε κοινή θέα (τρομακτικό!).
Δίπλα στην έδρα ο μαυροπίνακας με λευκές κιμωλίες και καινούριο σφουγγάρι.
Γύρω γύρω οι κορνιζαρισμένοι ήρωες της επανάστασης να μας κοιτάζουν καχύποπτα και χάρτες φθαρμένου, πολυκαιρισμένοι να μας προκαλούν να μάθουμε τις λίμνες τα ποτάμια και τα σύνορα των κρατών.
Η εικόνα του Χριστού πάνω από τον πίνακα να μας κοιτάζει και Εκείνος κάθε φορά που ετοιμαζόμασταν να πούμε ψέματα.
Πατριδογνωσία, αριθμητική, αναγνωστικό, θρησκευτικά, μυθολογία, φυτολόγιο, καλλιγραφία, ξυλοκοπτική, κέντημα...
Ανοίγαμε τις σάκες και η μυρωδιά από τα καινούρια τετράδια, μολύβια, γομολάστιχες, ξύστρες, χρώματα πλημμύριζε το χώρο.
Γέλια, κλάματα, άγχη, φιλίες, σπρωξίματα, τσακωμοί, αγκαλιές, παιχνίδι, και υποσχέσεις για...διάβασμα.
Και κάπως έτσι ξεκινούσε η σχολική χρονιά τον προηγούμενο αιώνα...
Καλή σχολική χρονιά! (κάποιοι δυσανασχετούν, αλλά κάποτε θα τα θυμούνται με νοσταλγία...)

Σούλα Παπαλάμπρου




Διαβάστε Περισσότερα »

Ευχές για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς του Κωνσταντίνου Νούσιου

Με την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς θέλω να ευχηθώ, και μέσω του μπλόγκ της Ιτέας, σε όλη την εκπαιδευτική κοινότητα, στους μαθητές και στις μαθήτριες, στους εκπαιδευτικούς και στους γονείς, δημιουργική και γόνιμη σχολική χρονιά. Σήμερα ένας νέος κύκλος μάθησης εκκινεί από μία αφετηρία γεμάτη προσδοκίες και όνειρα, στο δρόμο των νέων προς την κατάκτηση της γνώσης.

Θα ήθελα να ευχηθώ καλή δύναμη στους εκπαιδευτικούς ώστε να μπορέσουν να ανταποκριθούν αποτελεσματικά στο έργο τους, που εκτός από την μετάδοση γνώσεων αφορά και τη δημιουργία προτύπων που θα εμπνεύσουν τους μαθητές ώστε να εξελιχθούν σε συγκροτημένες προσωπικότητες. Θέλω, επίσης, να ευχηθώ καλή δύναμη και υπομονή στους γονείς που είναι οι συνοδοιπόροι σε μία κοπιαστική διαδρομή, η οποία ωστόσο περιλαμβάνει μια ενδιαφέρουσα «γέφυρα» για την κατάκτηση των στόχων των παιδιών τους.

Απευθυνόμενος στους μαθητές, εύχομαι η νέα χρονιά να είναι γεμάτη από επιτυχίες, πρόοδο και δημιουργία. Να είστε σίγουροι ότι και αυτή η σχολική χρονιά θα είναι για εσάς ένα ακόμα υπέροχο ταξίδι κατά την διάρκεια του οποίου θα συλλέξετε γνώσεις και εμπειρίες αλλά πρωτίστως διαπαιδαγώγηση και μετάδοση αρχών και αξιών.

Η Περιφέρεια Θεσσαλίας σε συνεργασία με την εκπαιδευτική κοινότητα έχει υλοποιήσει σημαντικό έργο στον τομέα των σχολικών υποδομών με ανέγερση/συντήρηση σύγχρονων σχολικών κτιρίων σε όλο το νομό. Συνεχίζουμε φέτος σταθερά την προσπάθεια αναβάθμισης των παροχών εκπαίδευσης στους μαθητές του νομού μας.

Εύχομαι σε όλους καλή και δημιουργική σχολική χρονιά!

Κωνσταντίνος Γ. Νούσιος
Δικηγόρος
Περιφερειακός Σύμβουλος
Πρ. Αντιπεριφερειάρχης



Διαβάστε Περισσότερα »

Ρύθμιση οφειλών στον Δήμο Παλαμά

Ο Δήμος Παλαμά εφιστά την προσοχή των δημοτών, καθώς αυτή την περίοδο και μέχρι τη Δευτέρα 16 Σεπτεμβρίου που ολοκληρώνεται η σχετική προθεσμία,  οι οφειλέτες του Δήμου Παλαμά μπορούν να προβούν σε συμφέρουσα ρύθμιση των οφειλών τους μέχρι 100 δόσεις και παράλληλη διαγραφή του συνόλου ή μέρους προσαυξήσεων που έχουν επιβληθεί, ανάλογα με τη ρύθμιση.

Καλούμε τους δημότες που έχουν οικονομικές εκκρεμότητες με το Δήμο μας, να προσέλθουν στο ισόγειο του Δημοτικού Καταστήματος (στον Παλαμά) άμεσα και εντός της προβλεπόμενης ημερομηνίας που ολοκληρώνεται η διαδικασία  της ευνοϊκής ρύθμισης. Στόχος μας είναι η ενημέρωση και η άμεση ανταπόκριση των οφειλετών ώστε να αποφευχθούν οι προβλεπόμενες από το νόμο συνέπειες. Θα πρέπει οι δημότες – οφειλέτες του Δήμου να γνωρίζουν πως με βάση τη σχετική νομοθεσία, η οποία θα εφαρμοστεί άμεσα, ο Δήμος θα προχωρήσει σε άμεσες ενέργειες κατάσχεσης τραπεζικών λογαριασμών σύμφωνα με τις διατάξεις του Κ.Ε.Δ.Ε. (Κώδικας Είσπραξης Δημοσίων Εσόδων).

Η Αντιδήμαρχος Οικονομικών
         Ουρανία Φούντα
Διαβάστε Περισσότερα »

Τρίτη 10 Σεπτεμβρίου 2019

Νέοι Αγρότες στα σεμινάρια – Σχέδια βελτίωσης στην αναμονή

Ο ΕΛΓΟ ΔΗΜΗΤΡΑ έχει αρχίσει να καλεί τους νέους αγρότες της τελευταίας προκήρυξης για την προβλεπόμενη εκπαίδευση τους. Από αυτή θα εξαιρεθούν όσοι έχουν σχετικό πτυχίο με τη γεωργία ή την κτηνοτροφία, αναλόγως και του προσανατολισμού της εκμετάλλευσης.
Η εκπαίδευση αυτή θα διαρκέσει περίπου 25 ημέρες και είναι υποχρεωτική.

Το 2020-21 θα γίνουν και οι αιτήσεις πληρωμής για το υπόλοιπο της επιδότησης (30%) και με τη πληρωμή αυτού θα ολοκληρώσουν και τις υποχρεώσεις – δεσμεύσεις τους οι νέοι αγρότες, σε αντίθεση με τους νέους αγρότες παλαιοτέρων προκηρύξεων, οι οποίοι ήταν δεσμευμένοι να τηρήσουν μακροχρόνιες υποχρεώσεις για μια δεκαετία.

Όσον αφορά τα σχέδια βελτίωσης, φαίνεται πως οι αξιολογητές προχωρούν με τις αξιολογήσεις, τηρούν όμως στάση αναμονής μέχρι και την τελική αξιολόγηση τους, μέχρι να αποφασιστεί τι θα γίνει με τον περιβόητο κατάλογο γεωργικών ελκυστήρων.
Πάντως πριν το νέο έτος δύσκολα θα έχουμε τις πρώτες εγκρίσεις, αν υπολογίσει κανείς πως θα έχουμε και ένα μήνα περίπου ενστάσεις (που μάλλον θα είναι αρκετές).

Μετά τις πρώτες οριστικές εγκρίσεις περιμένουμε και δεύτερη ανάρτηση εγκρίσεων με το ποσό που θα προκύψει από την υπερδέσμευση και την πιθανή μεταφορά κονδυλίων από άλλα μέτρα.


πηγή




Διαβάστε Περισσότερα »