Πέμπτη 31 Μαρτίου 2022

Επισκέψεις του Κωστή Νούσιου και Δημήτρη Αναγνωστόπουλου σε Τ.Κ της Π.Ε Καρδίτσας

Με στόχο την άμεση επαφή με τους πολίτες, την επικαιροποίηση του έργου της Περιφέρειας Θεσσαλίας, αλλά και την καταγραφή προβλημάτων, παραλείψεων και νέων αναγκών, πραγματοποιούνται επισκέψεις του Αντιπεριφερειάρχη Π.Ε Καρδίτσας Κωστή Νούσιου και του Θεματικού Αντιπεριφερειάρχη Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας Δημήτρη Αναγνωστόπουλου σε Τ.Κ των Δήμων Παλαμά και Σοφάδων.

Όπως τονίστηκε στις επισκέψεις αυτές, τα δύο τελευταία χρόνια η πανδημία του covid- 19 δεν επέτρεψε την πραγματοποίηση τέτοιων συναντήσεων, καθώς έπρεπε να τηρηθούν όλα τα υγειονομικά πρωτόκολλα για την αναχαίτισή της. Στις παραπάνω περιοδείες έγινε λεπτομερής ανάλυση του έργου της Περιφέρειας Θεσσαλίας και καταγραφή τεχνικών έργων που βρίσκονται σε εξέλιξη ή έχουν δρομολογηθεί. Κατατέθηκαν προτάσεις για την επίλυση  νέων προβλημάτων που έχουν προκύψει, αλλά και προτάσεις για θέματα που αφορούν στον πολιτισμό και τον τουρισμό.

Τόσο ο κ. Νούσιος όσο και ο κ. Αναγνωστόπουλος επεσήμαναν χαρακτηριστικά: "Οι πολίτες που ζουν και ασκούν τις δραστηριότητές τους στα χωριά μας είναι οι καλύτεροι ‘’ειδικοί’’ για μια σειρά θεμάτων που απασχολούν την καθημερινότητά τους. Είμαστε εδώ, για να τους ακούσουμε, να καταγράψουμε τυχόν προβλήματα και να δρομολογήσουμε την άμεση και αποτελεσματική εφαρμογή λύσεων. Ήδη η Περιφέρεια Θεσσαλίας έχει μετατρέψει την ΠΕ Καρδίτσας σε ένα τεράστιο εργοτάξιο, όπου εκτελούνται ή δημοπρατούνται έργα της τάξης των 500 εκ. ευρώ. Δεν σταματάμε όμως εδώ. Σε συνεργασία με τους Δημάρχους, τους Περιφερειακούς Συμβούλους, τους Προέδρους των Τ.Κ., τη Διεύθυνση Τεχνικών Έργων της Περιφέρειας και τους πολίτες, σχεδιάζουμε, υλοποιούμε, βελτιώνουμε, αναβαθμίζουμε. Αλλάζουμε την εικόνα της ΠΕ Καρδίτσας με έργα ουσίας που εξυπηρετούν την καθημερινότητα του πολίτη, δημιουργούν θέσεις εργασίας και ενισχύουν την τοπική οικονομία. Σ΄αυτήν την προσπάθεια θέλουμε τους πολίτες δίπλα μας, συμμάχους και αρωγούς, μέσα από καλοπροαίρετη κριτική και με ουσιαστικές προτάσεις. Είναι άλλωστε ξεκάθαρη η ρήση του Περιφερειάρχη Κώστα Αγοραστού ότι στην Περιφέρεια Θεσσαλίας προκρίνουμε την πράξη αντί της θεωρίας και εφαρμόζουμε πολιτική με ανθρωποκεντρικό χαρακτήρα".

Στο επόμενο διάστημα θα πραγματοποιηθούν ανάλογες επισκέψεις σε όλες τις Τ.Κ.της ΠΕ Καρδίτσας.




Διαβάστε Περισσότερα »

Σάββατο 26 Μαρτίου 2022

Να δρομολογηθεί πρωινό τρένο ΤΩΡΑ!!!

Παρά τις επανειλημμένες διαμαρτυρίες μας συμπληρώθηκαν ήδη επτά μήνες χωρίς να υπάρχει δυνατότητα πρωινού τρένου από την δυτική Θεσσαλία τόσο προς την Αθήνα όσο και προς την Θεσσαλονίκη. 

Δυστυχώς η ΤΡΑΙΝΟΣΕ συμπεριφέρεται προς το επιβατικό κοινό της περιοχής μας με πλήρη περιφρόνηση και δεν λαμβάνει ούτε στο ελάχιστο υπόψη της τις ανάγκες των κατοίκων της περιοχής μας, που βέβαια  εξακολουθούν να φορολογούνται για να εισπράττει η εν λόγω εταιρία την κρατική επιδότηση των πενήντα εκατομμυρίων ετησίως. 

Σε μια εποχή που οι χρόνοι των μετακινήσεων έχουν μειωθεί πολύ και που το ταξίδι προς την Αθήνα μπορεί να γίνεται σε λιγότερο από τρεις ώρες ο ταξιδιώτης στερείται την δυνατότητα για αυθημερόν ταξίδι με επιστροφή  προς την Αθήνα και την Θεσσαλονίκη, αφού το πρώτο τρένο δρομολογείται στις δέκα το πρωί με αποτέλεσμα να φθάνει πολύ αργά τόσο στην Αθήνα όσο και στη Θεσσαλονίκη. 

Η συμπεριφορά αυτή της ΤΡΑΙΝΟΣΕ εξακολουθεί δυστυχώς να παρατείνεται, παρά το γεγονός ότι η περιοχή μας έχει και υπουργούς και βουλευτές και αντιπεριφερειάρχες και δημάρχους. 

Αν λοιπόν όλοι αυτοί δεν μπορούν να σηκώσουν το τηλέφωνο και να λύσουν αυτό το απλό πρόβλημα, της μετάθεσης δηλαδή ενός άχρηστου δρομολογίου από το μεσημέρι σε μια πρωινή ώρα, την ώρα δηλαδή που έχει ανάγκη να ταξιδέψει ο κόσμος, πώς άραγε θα ήταν δυνατόν να περιμένουμε από αυτούς τους ίδιους την επίλυση πολυπλοκότερων ζητημάτων της περιοχής μας; 

Επειδή η απαράδεκτη αυτή κατάσταση παρατράβηξε και επειδή, όπως ανακοινώθηκε ήδη από τον ερχόμενο Απρίλιο, σε λίγες μέρες δηλαδή, αναμένεται να γίνουν αλλαγές στο πλέγμα δρομολογίων λόγω της δρομολόγησης νέων συρμών στον άξονα Αθήνας-Θεσσαλονίκης ζητούμε από τους φορείς της περιοχής μας να παρέμβουν άμεσα ώστε να δρομολογηθεί επιτέλους πρωινό τρένο προς την Αθήνα και την Θεσσαλονίκη. 

Κάθε άλλη αναβολή είναι εντελώς απαράδεκτη και δείχνει απλά ότι υπάρχει σε εξέλιξη οργανωμένο σχέδιο απαξίωσης του σιδηροδρόμου στην περιοχή μας το οποίο ανέχονται με την ένοχη σιωπή τους όσοι έχουν χρέος να επιλύουν τα προβλήματα της περιοχής μας. 

       Τα Διοικητικά Συμβούλια των Συλλόγων Φίλων Σιδηροδρόμου Τρικάλων και Καρδίτσας.



Διαβάστε Περισσότερα »

Παρασκευή 25 Μαρτίου 2022

Με ιδιαίτερη λαμπρότητα η Ιτέα γιόρτασε την 25η Μαρτίου

Με ιδιαίτερη λαμπρότητα και με σύμμαχο τον καιρό γιορτάστηκε σήμερα μετά από δυο χρόνια καραντίνας η Εθνική επέτειος της 25ης Μαρτίου στην Ιτέα
Μετά το πέρας της δοξολογίας πλήθος κόσμου μαζεύτηκε στην κεντρική πλατεία του χωριού.

Η εκδήλωση άρχισε με κατάθεση στεφάνων από όλους τους φορείς, ποιήματα από μικρούς μαθητές και ακολούθησε ομιλία εκπαιδευτικού η οποία εξείρε το νόημα των αγώνων και της θυσίας των ηρώων του απελευθερωτικού αγώνα του 1821.

Στη συνέχεια ακολούθησε η καθιερωμένη παρέλαση όλων των μαθητών του Νηπιαγωγείου, Δημοτικού, Γυμνασίου και Λυκείου Ιτέας.

Στη γιορτή παρευρέθηκαν:
Ο Ιερέας του χωριού πατήρ Βασίλειος Γερούκης, ο αντιδήμαρχος Θωμάς Κοντοβάϊος, οι δημοτικοί σύμβουλοι Βαγγέλης Λύτρας και Χρήστος Σπυρόπουλος, η πρόεδρος Τ.Κ Ιτέας Θεοδώρα Λύτρα, ο πρόεδρος του Συλλόγου Φίλων Αγρ. Λαογραφικού Μουσείου Ιτέας Χρήστος Λύτρας, η πρόεδρος του Συλλόγου Γυναικών Ιτέας Τζένη Μακρή, η πρόεδρος γονέων και κηδεμόνων Νηπιαγωγείου Δημοτικού Ιτέας Σταυρούλα Ντόκου, ο πρόεδρος γονέων και κηδεμόνων Γυμνασίου - Λυκείου Ιτέας Χρήστος Σπυρόπουλος και ο πρόεδρος του ΚΑΠΗ Ιτέας Αλκης Νοτόπουλος.

























Διαβάστε Περισσότερα »

Μήνυμα Νίκου Καραγιάννη για την εθνική επέτειο της 25ης Μαρτίου 1821

Κάθε χρόνο τέτοια ημέρα έχουμε διπλή γιορτή.
Τον Ευαγγελισμό της Θεοτόκου και την επέτειο της παλιγγενεσίας του 1821
Τιμούμε τους ηρωικούς προγόνους μας, τους γνωστούς και άγνωστους ήρωες, που με αυταπάρνηση και εθνική συνείδηση έδωσαν το αίμα τους για τη λευτεριά της πατρίδας. 
Τέτοιοι εορτασμοί όμως δε γίνονται μόνο για να θυμούνται οι παλιοί και να μαθαίνουν οι νέοι αλλά και για να παραδειγματιζόμαστε όλοι μας. 
Γιατί και τότε, όταν επικράτησαν τα πάθη , οι διχόνοιες , οι προσωπικές φιλοδοξίες και οι μικροπολιτικές σκοπιμότητες, όταν το Εγώ μπήκε πάνω από το Εμείς, η επανάσταση κινδύνεψε και το έθνος έφτασε στο χείλος της καταστροφής.
Δυστυχώς , 221 χρόνια μετά την επανάσταση, δοκιμαζόμαστε πάλι από έναν πόλεμο σε ευρωπαϊκό έδαφος.
Η χώρα μας ,όπως πάντα ,οφείλει να  αγωνίζεται για   την ειρήνη και τη σταθερότητα στην περιοχή αλλά και για την εδαφική ακεραιότητα και τα ανθρώπινα δικαιώματα ανεξάρτητων κρατών.

Χρόνια πολλά σε όλους....Χρόνια πολλά Ελλάδα! 
                   
                                     Νίκος  Γ. Καραγιάννης
                       Περιφερειακός Σύμβουλος Θεσσαλίας 
                                     πρ Αντιπεριφερειάρχης


Διαβάστε Περισσότερα »

Κωστής Νούσιος: 25η Μαρτίου 1821: Διπλή γιορτή για το Έθνος και την Ορθοδοξία

Τιμούμε και γιορτάζουμε και φέτος την 25η Μαρτίου 1821, επέτειο της εθνικής παλιγγενεσίας. 
Την ημέρα που σηματοδότησε την αποτίναξη του τουρκικού ζυγού και οδήγησε στην ελευθερία. 
Ο αγώνας τιτάνιος. 
Κι όμως παρά τις αντιξοότητες, τα πενιχρά μέσα και την έλλειψη βοήθειας από τις λεγόμενες Μεγάλες Δυνάμεις, μια χούφτα ραγιάδες κάνουν τον κόσμο να υποκλιθεί μπροστά στην ανδρεία και τα κατορθώματά τους.
Οι Έλληνες Διαφωτιστές, τα μέλη της Φιλικής Εταιρίας, οι δάσκαλοι του Γένους εμψυχώνουν και δυναμώνουν τον αγώνα για την Πατρίδα. Δερβενάκια, Μεσολόγγι, Ψαρά, Ζάλογγο και τόσα άλλα μέρη ποτίζονται με αίμα που θεριεύει το δέντρο της Λευτεριάς. Εφτά χρόνια μετά την κήρυξη της Επανάστασης η Ελλάδα βρίσκεται μπροστά στη χαραυγή της νίκης.
Και μόνο τυχαία δεν είναι η επιλογή της 25ης Μαρτίου για την κήρυξη της Επανάστασης. 
Ο Ευαγγελισμός της Θεοτόκου, συμβολίζει την ελπίδα για την αναγέννηση του Έθνους, αλλά και την πίστη. Την πίστη που κράτησε ‘’ζωντανό’’ τον αγώνα και που οδήγησε στη νικηφόρα πορεία του.

Σήμερα τα μηνύματα της Εθνικής μας Επετείου παραμένουν επίκαιρα και αποτελούν τη βάση του δικού μας αγώνα απέναντι σε όποιον επιβουλεύεται την Εθνική μας κυριαρχία και την Εθνική μας ανεξαρτησία. Η Ελλάδα ανταποκρίνεται επιτυχώς στις προκλήσεις της νέας εποχής και δηλώνει έτοιμη να υπερασπιστεί κάθε εκατοστό των εδαφών της σε γη, αέρα και θάλασσα, σεβόμενη το διεθνές δίκαιο. 

Χρόνια πολλά σε όλους



Διαβάστε Περισσότερα »

Κυριακή 20 Μαρτίου 2022

Προς την επίτευξη των στόχων της προχωράει η Διοίκηση του ΤΟΕΒ ΤΙΤΑΝΙΟΥ

Προσηλωμένη στους στόχους της, μετά την επανεκκίνηση του Οργανισμού, με σταθερά βήματα χωρίς φανφάρες και κωδωνοκρουσίες προχωράει η Διοίκηση του ΤΟΕΒ ΤΙΤΑΝΙΟΥ για τον εκσυγχρονισμό, τη βελτίωση των συνθηκών παραγωγής και την καλύτερη εξυπηρέτηση των αναγκών του αγροτικού πληθυσμού.

Στη Γενική Συνέλευση του Οργανισμού, στις 20/2/2022, που φέτος λόγω της επιδημιολογικής κατάστασης πραγματοποιήθηκε ως επί το πλείστον με ηλεκτρονικά μέσα, ο Πρόεδρος του Οργανισμού κ. Βασίλειος Γιαννάκος ανέλυσε στους Αντιπροσώπους τον απολογισμό της προηγούμενης χρήσης, τα οικονομικά στοιχεία του Οργανισμού  καθώς και τον προϋπολογισμό του έτους 2022.
Ειδικότερα αναφέρθηκε, στη χρηματοδότηση του Οργανισμού από το ΥΠΑΑΤ, η οποία έγινε για πρώτη φορά στα χρονικά του Οργανισμού, μετά από εκπόνηση τεχνικών μελετών, για την αποκατάσταση των ζημιών του ΙΑΝΟΥ. 
Στη συνετή και νομότυπη διαχείριση της χρηματοδότησης του ΥΠΑΑΤ, η οποία θα ελεγχθεί από ορκωτό λογιστή.
Στη χρησιμότητα και αποτελεσματικότητα των μηχανημάτων έργου που απέκτησε τα τελευταία χρόνια ο Οργανισμός και στο έργο που παράγουν το οποίο επιτυγχάνεται με πολύ χαμηλότερο κόστος.
Στην επίλυση του προβλήματος των οφειλών της ΔΕΗ, το οποίο ταλαιπώρησε τους παραγωγούς και τη διοίκηση η οποία κληρονόμησε χρέος που αυξανόταν με τόκους υπερημερίας και παρότι κάθε χρόνο καταβάλλονταν τα τρέχοντα ποσά το χρέος ανέβαινε. Το 2021 το πρόβλημα λύθηκε οριστικά μετά από βιώσιμη ρύθμιση και εξασφαλίστηκε η ηλεκτροδότηση των γεωτρήσεων.
Στη σταθεροποίηση του κόστους άρδευσης της αρδευτικής περιόδου 2021 σύμφωνα με τις προϋπολογισθείσες τιμές, καλύπτοντας την ρήτρα αναπροσαρμογής από κεφάλαια του Οργανισμού, χωρίς άλλη επιβάρυνση στους παραγωγούς.
Στην προσπάθεια της Διοίκησης που με τη συνεργασία των Αντιπροσώπων άλλαξε την εικόνα του Οργανισμού.
Στην εμπιστοσύνη που δημιουργήθηκε μεταξύ της Διοίκησης, των Αντιπροσώπων και των μελών, η οποία βοηθάει στην τελειοποίηση των παρεχόμενων υπηρεσιών του Οργανισμού.
Στους στόχους της χρήσης του 2022 οι οποίοι αφορούν:

α) Στην ολοκλήρωση της αποκατάστασης των ζημιών του ΙΑΝΟΥ

β) Στον εκσυγχρονισμό των γεωτρήσεων και δικτύων άρδευσης ο οποίος θα πραγματοποιηθεί με εκπόνηση μελετών και προώθηση τους για ένταξη σε προγράμματα χρηματοδότησης, προκειμένου να επιτευχθεί μηδενική απώλεια νερού – υψηλή αποδοτικότητα – χαμηλό κόστος συντήρησης- χαμηλή κατανάλωση ενέργειας – χαμηλό κόστος άρδευσης για τους παραγωγούς.

γ) Στην μέγιστη υλοποίηση των αιτημάτων των μελών του Οργανισμού για παρεμβάσεις βελτίωσης του αποστραγγιστικού  και αγροτικού οδικού δικτύου

δ) Στη παροχή άρδευσης με το δυνατό χαμηλότερο κόστος

ε) Στην ολοσχερή εξόφληση του υπολοίπου της ΔΕΗ, το οποίο αφορά εκκρεμότητες παρελθόντων ετών.

Τόνισε ότι η επίτευξη των παραπάνω στόχων προϋποθέτει την ανταπόκριση των μελών ως προς την τακτοποίηση των εισφορών, την τήρηση των κανονισμών λειτουργίας του Οργανισμού και ειδικότερα του κανονισμού άρδευσης και τη συνεργασία μεταξύ παραγωγών-οργάνων διοίκησης και λοιπών φορέων.
Κλείνοντας, ο κ. Πρόεδρος επισήμανε ότι η νέα διοίκηση του ΤΟΕΒ ΤΙΤΑΝΙΟΥ θα συνεχίσει να στέκεται αρωγός και δίπλα στους παραγωγούς μέλη του Οργανισμού που προσπαθούν και αγωνίζονται καθημερινά για την παραγωγή τους απέναντι στις δυσκολίες της κλιματικής αλλαγής και ενεργειακής κρίσης.
Με την ευκαιρία ο Πρόεδρος και η Διοίκηση  του ΤΟΕΒ ΤΙΤΑΝΙΟΥ ευχαριστεί τον Υφυπουργό παρά τω Πρωθυπουργώ κ. Χρήστο Τριαντόπουλο, τον Υπουργό Δικαιοσύνης κ. Κωνσταντίνο Τσιάρα, τον Περιφερειάρχη Θεσσαλίας κ. Κώστα Αγοραστό, τον Αντιπεριφερειάρχη κ. Κωστή Νούσιο, τον πρώην Αντιπεριφερειάρχη κ. Γιώργο Λαδόπουλο και όσους συνέδραμαν από την θέση τους στο ΥΠΑΑΤ , για τη χρηματοδότηση της αποκατάστασης των ζημιών του ΙΑΝΟΥ . 



Διαβάστε Περισσότερα »

Παρασκευή 18 Μαρτίου 2022

Η Περιφέρεια Θεσσαλίας στηρίζει το Πανελλήνιο Φεστιβάλ Ερασιτεχνικού Θεάτρου Καρδίτσας

Μετά από 2 χρόνια πανδημίας όπου διαπιστώσαμε πόσο σημαντική είναι η ανθρώπινη επαφή αλλά και πόσο ελπιδοφόρο είναι να σχεδιάζεις και να υλοποιείς, βρισκόμαστε σήμερα εδώ για την έναρξη του 37ου Πανελληνίου Φεστιβάλ Ερασιτεχνικού Θεάτρου

Για 10 ημέρες στην Καρδίτσα θα χτυπά η καρδιά του ερασιτεχνικού θεάτρου, σ' ένα φεστιβάλ που μέσα από το πέρασμα του χρόνου έχει γίνει θεσμός. Θεατρικά σχήματα από πολλά μέρη της Ελλάδας, τιμώμενα πρόσωπα και φυσικά το θεατρόφιλο κοινό θα δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό βάζοντας ακόμα ένα λιθαράκι στην πολιτιστική επανεκκίνηση της περιοχής μας. 

Η Περιφέρεια Θεσσαλίας και ο Περιφερειάρχης μας Κώστας Αγοραστός δεν θα μπορούσαν ν' απουσιάζουν από αυτό το μεγάλο γεγονός. Σε αγαστή συνεργασία με την Ένωση Πολιτιστικών Συλλόγων Καρδίτσας και τους υπόλοιπους συνδιοργανωτές σχεδιάσαμε ένα υπέροχο φεστιβάλ και σας το παρουσιάζουμε σήμερα. 

Θέλω να ευχηθώ καλή επιτυχία σε όλα τα θεατρικά σχήματα τα οποία καλωσορίζω στην πόλη μας, να συγχαρώ την κριτική επιτροπή και να καλέσω το κοινό της Καρδίτσας για άλλη μία χρονιά να στηρίξει το Φεστιβάλ με το χειροκρότημά του.




Διαβάστε Περισσότερα »

Η εξάρτηση και οι ουσίες που προκαλούν εθισμό απασχόλησαν τους μαθητές της Β΄τάξης του Λυκείου Ιτέας

Η  εξάρτηση και οι ουσίες που προκαλούν εθισμό είναι έννοιες που μας απασχόλησαν στο μάθημα της Βιολογίας στην Β΄τάξη του Λυκείου μας. 

Την Δευτέρα 14 Μαρτίου είχαμε την χαρά να υποδεχτούμε στο σχολείο μας τον κ. Κων/νο Αποστολόπουλο, Πολιτικές Επιστήμες ΕΚΠΑ – Λειτουργός Πρόληψης, από το Κέντρο Πρόληψης των Εξαρτήσεων και Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας ν. Καρδίτσας. 

Μέσα από το βιωματικό εργαστήριο που διενεργήθηκε, οι μαθητές εργάστηκαν ομαδικά αντάλλαξαν  απόψεις και ήρθαν σε έναν εποικοδομητικό διάλογο με τον κ. Αποστολόπουλο για το ζήτημα της εξάρτησης. 

Τα παιδιά ενθουσιάστηκαν με την δράση και εξέφρασαν την επιθυμία για συνέχιση των βιωματικών δράσεων που έχουν σχέση με το φαινόμενο της εξάρτησης. 
Ευχαριστούμε θερμά τον κ. Αποστολόπουλο, για την άμεση ανταπόκριση στο κάλεσμα του σχολείου μας.





Διαβάστε Περισσότερα »

Το Αγροτικό λαογραφικό Μουσείο Ιτέας επισκέφτηκε ο υποψήφιος Δήμαρχος Παλαμά Νίκος Ράπτης

Το Αγροτικό λαογραφικό Μουσείο Ιτέας επισκέφτηκε την Πέμπτη 17 Μαρτίου το απόγευμα, για μια συνάντηση γνωριμίας σε εγκάρδιο κλίμα με το Δ. Συμβούλιο του Συλλόγου Φίλων Μουσείου Ιτέας ο υποψήφιος Δήμαρχος Παλαμά Νίκος Ράπτης αποδεικνύοντας με αυτόν τον τρόπο, ότι η σημασία του δεν είναι αμελητέα και πως μπορεί να αποτελέσει προορισμό πολιτισμικού και τουριστικού ενδιαφέροντος για όλη την ευρύτερη περιοχή του νομού Καρδίτσας.

Κατά τη διάρκεια της συνάντησης συζητήθηκε το σύνολο των ζητημάτων που σχετίζονται με αυτό και επισημάνθηκε η ανάγκη ανάληψης συγκεκριμένων πρωτοβουλιών για την προστασία, ανάδειξη, προβολή, διάσωση και συντήρηση του εξωτερικού χώρου ενός πραγματικού κοσμήματος της περιοχής.

Ο κύριος Ράπτης άκουσε με ιδιαίτερη προσοχή τους προβληματισμούς και τις ανησυχίες του Προεδρείου για την τύχη και το μέλλον αυτής της προσπάθειας και επιβράβευσε την μέχρι τώρα ανιδιοτελή προσφορά τους.

Στη συνέχεια ξεκίνησε λέγοντας: 
"Ο συγκεκριμένος χώρος αποτελεί αναπτυξιακό πυλώνα για το σύνολο του Δήμου. Το σημερινό νομικό καθεστώς ουσιαστικά είναι χειρόφρενο για περαιτέρω εξέλιξη και επείγει η έναρξη των διαδικασιών για την αναγνώριση και πιστοποίηση τόσο των συλλογών αλλά και του χώρου ούτως ώστε να επιτευχθεί νομικά η δημιουργία ενός Μουσείου. Είναι πολύ σημαντικό να καταλάβουμε το πλαίσιο της διαμόρφωσης του μουσείου και την ανάγκη να ενταχθεί στην κανονική του μορφή αν θέλουμε να λειτουργήσει και να χρηματοδοτείται όπως και τα υπόλοιπα. Πρέπει να σταθούμε στον επανασχηματισμό του Λαογραφικού μουσείου ώστε να ολοκληρωθεί ένα όραμα ανθρώπων που με ευαισθησία και εθελοντισμό κατάφεραν να πραγματοποιήσουν αυτό το στολίδι της περιοχής".

Φανερά οργανωμένος και ενημερωμένος παρουσίασε στο ΔΣ μια σειρά εξειδικευμένων ευρωπαϊκών και εθνικών προγραμμάτων που θα μπορούσαν να αναδείξουν μέσω του Μουσείου την ευρύτερη περιοχή. Τόνισε ότι η αναβάθμιση του χώρου αποτελεί προτεραιότητα για τον σχεδιασμό της επόμενης ημέρας και με μια σειρά στοχευμένων δράσεων στο χώρο, όπως η δημιουργία του Καραγκούνικου οικισμού, η βιοκλιματική εκπαίδευση, η ανάδειξη της αφηγηματικής ιστορίας του τόπου θα αποτελέσουν άμεση προτεραιότητα και θα δώσουν στην περιοχή τη θέση που πραγματικά της αξίζει. Τέλος εξέφρασε την αμέριστη υποστήριξή του στο μεγαλύτερο Μουσείο του Νομού και πως αποτελεί υποχρέωση όλων των φορέων της περιοχής η απρόσκοπτη λειτουργία και ανάδειξή του. Στη συνέχεια ξεναγήθηκε στο εσωτερικό του Μουσείου υπογράφοντας το βιβλίο επισκεπτών 

Το Δ. Σ του Συλλόγου Φίλων Μουσείου Ιτέας ευχαριστεί θερμά τον υποψήφιο δήμαρχο Νίκο Ράπτη, για την τόσο σημαντική για όλους επίσκεψή του στο Λαογραφικό Αγροτικό Μουσείο Ιτέας.

Δ. Συμβούλιο  Συλλόγου
Χρήστος Λύτρας, Μάκης Αζαριάδης, Παύλος Σαμαράς, Βάσω Λωρίδα, Βαγγέλης Ντελής, Βαγγέλης Παπαβασιλείου, Μαρία Μουτσώκου




Διαβάστε Περισσότερα »

Τρίτη 15 Μαρτίου 2022

Eργο αποκατάστασης ζημιών από τον «Ιανό» στο οδικό τμήμα Ιτέας έως Πέτρινο

Tη διάθεση πίστωσης ποσού ύψους 300.000 ευρώ για την δημοπράτηση του έργου αποκατάστασης ζημιών στο οδικό δίκτυο της Π.Ε Καρδίτσας από τον «Ιανό» και συγκεκριμένα στο οδικό τμήμα από την Ιτέα έως το Πέτρινο ενέκρινε ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας.










Διαβάστε Περισσότερα »