Δευτέρα 30 Οκτωβρίου 2023

Την παραίτηση της διοίκησης του ΟΠΕΚΕΠΕ ζήτησε ο υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων

Την παραίτηση της διοίκησης του ΟΠΕΚΕΠΕ ζήτησε νωρίτερα σήμερα Δευτέρα 30 Οκτωβρίου ο υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, αίτημα όμως που δεν έχει γίνει ακόμα δεκτό από τον πρόεδρο του Οργανισμού Ευάγγελο Σημανδράκο.

Σύμφωνα με πηγές από το Υπ.Α.Α.Τ, ο υπουργός, φαίνεται να είναι δυσαρεστημένος τόσο από το πώς εξελίχθηκε η πληρωμή της βασικής ενίσχυσης, η οποία πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 27 Οκτωβρίου 2023, κατά την οποία εντοπίζονται σωρεία προβλημάτων όσο και από τον τρόπο διοίκησης του ΟΠΕΚΕΠΕ.

Χαρακτηριστικά, όπως επισήμαναν στον Οικονομικό Ταχυδρόμο οι ίδιες πηγές, ο τρόπος διοίκησης του προέδρου του ΟΠΕΚΕΠΕ «εκθέτει τη χώρα στο εσωτερικό και το εξωτερικό τόσο νομικά όσο και οικονομικά», ενώ σε ότι αφορά την άρνηση του προέδρου του ΟΠΕΚΕΠΕ να παραιτηθεί, οι ίδιοι κύκλοι επισήμαναν ότι ίσως να το ξανασκεφτεί, «αν λάβει υπόψη του κάποια πράγματα διοικητικής φύσεως».

Αιχμές για τον τρόπο διοίκησης του ΟΠΕΚΕΠΕ είχε αφήσει ο υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων από τη Δράμα στα μέσα του Οκτώβρη, ο οποίος όλο νόημα δήλωνε ότι «δεν θα χαριστούμε σε κανέναν. Δεν είναι κράτος αυτόνομο ο ΟΠΕΚΕΠΕ, αλλά ένας οργανισμός που εποπτεύεται από το ΥπΑΑΤ και πρέπει να λειτουργεί για το καλό των αγροτών και μόνο». Μάλιστα, είχε ανακοινώσει διαφάνεια, καλύτερη οργανωτική δομή και σεβασμό στα χρήματα των αγροτών σε ότι αφορά τη λειτουργία του ΟΠΕΚΕΠΕ.

Σε ότι αφορά τις δηλώσεις ΟΣΔΕ, όπως είχε δηλώσει ότι «ενώ ήταν άριστη η κατεύθυνση για ένταξη στο gov.gr, στη συνέχεια δεν έγιναν τα βήματα που έπρεπε, από τον Οργανισμό», ανακοινώνοντας ότι με διατάξεις που θα φέρει θα καταργηθεί η δυνατότητα να χρησιμοποιούν δεύτερες πλατφόρμες ορισμένα ΚΥΔ. «Οι διπλοχρεώσεις σε βάρος των αγροτών θα τελειώσουν», είπε χαρακτηριστικά.

Πηγή - Οικονομικός Ταχυδρόμος



Διαβάστε Περισσότερα »

Κυριακή 29 Οκτωβρίου 2023

Οι υποδομές των αντλιοστασίων καταστράφηκαν απο την πλημμύρα του "Daniel"

Βομβαρδισμένο τοπίο θυμίζει η κατάσταση στο δίκτυο των δημοτικών αντλιοστασίων που χρησιμοποιούνται για άρδευση στη Δημοτική Ενότητα Φύλλου και σε τμήμα του Παλαμά. 

Ενάμιση μήνα μετά τις καταστροφικές πλημμύρες, η ισοπέδωση των υποδομών προκαλεί προβληματισμό για το μέλλον της άρδευσης των αγροτικών εκτάσεων στην ευρύτερη περιοχή. 

Τα συγκεκριμένα αντλιοστάσια χρησιμοποιούνται για την άρδευση έκτασης περίπου 35-40.000 στρεμμάτων σε Ιτέα, Πέτρινο, Παλαμά, Αστρίτσα, Συκεώνα και σε τμήμα του Φύλλου. 

Όπως αναφέρει ο αγρότης - Πρόεδρος του ΤΟΕΒ Τιτανίου και νεοεκλεγείς Δημοτικός Σύμβουλος στο Δήμο Παλαμάκ. Βασίλης Γιαννάκος, η ζημιά στις υποδομές είναι ολική, ενώ υπάρχουν πολλά μπαζωμένα τμήματα και στο κανάλι μεταφοράς του νερού από το Βλοχό. Αν τα αντλιοστάσια δεν αποκατασταθούν μέχρι τον Μάρτιο - αρχές Απριλίου τότε η περιοχή θα οδηγηθεί σε οικονομική κατάρρευση, αφού οι αγρότες δεν θα μπορέσουν να αρδεύσουν τα χωράφια τους. Είτε θα μείνουν ξερικά ή θα σπαρθούν τώρα το Νοέμβριο. Η απώλεια του εισοδήματος θα είναι τεράστια, γι' αυτο και πρέπει άμεσα να ενεργήσουν όλοι οι εμπλεκόμενοι φορείς για να γίνει η αποκατάσταση των αντλιοστασίων.













Διαβάστε Περισσότερα »

Σάββατο 28 Οκτωβρίου 2023

Σας ευχαριστώ....

Συνδημότισες και συνδημότες του Δήμου Παλαμά. 
Θέλω να σας ευχαριστήσω από καρδιάς που με τιμήσατε με την ψήφο σας και με αναδείξατε Δημοτικό Σύμβουλο με τον συνδυασμό "Επιλογή Ευθύνης", όπως και όλους εσάς που τρέφεται συμπάθεια στο πρόσωπό μου αλλά για ευνόητους λόγους δεν με επιλέξατε. 
Να συγχαρώ και να ευχηθώ στην νέα Δημοτική Αρχή και στις υπόλοιπες Δημοτικές Παρατάξεις καλή και δημιουργική θητεία. 
Με κριτική σκέψη, υπευθυνότητα, ανιδιοτέλεια και προσφορά στον άνθρωπο θα προσπαθήσω να είμαι χρήσιμος και όχι ευχάριστος (όπως μέχρι σήμερα) για ένα καλύτερο αύριο στον Δήμο Παλαμά.

Γιαννάκος Βασίλειος







Διαβάστε Περισσότερα »

Παρασκευή 27 Οκτωβρίου 2023

Ο Δήμος Παλαμά θα ανασυγκροτηθεί

Με τον Δήμο μας βαριά λαβωμένο από τις πρόσφατες φονικές πλημμύρες, χώρος για πανηγυρισμούς για τη νίκη του συνδυασμού μας στις αυτοδιοικητικές εκλογές, δεν υπάρχει. Ούτε διάθεση. Μόνο επίγνωση της βαριάς ευθύνης που επωμιζόμαστε και σκέψεις για τις άμεσες προτεραιότητες, ακόμη και αν τυπικά η ανάληψη των καθηκόντων θα γίνει την 1η Ιανουαρίου 2024.

Προτεραιότητα η αποκατάσταση ομαλών συνθηκών διαβίωσης. Γρήγορη εκταμίευση των αποζημιώσεων που σήμερα καθυστερεί και μέριμνα για τους άστεγους στα κόκκινα χωριά  Παλαμάς - Μαραθέα - Μεταμόρφωση - Βλοχός. Ομαλή καθημερινότητα χωρίς στοιχειώδη οικονομική δραστηριότητα δεν υπάρχει.

Προτεραιότητα η ταχεία αποζημίωση στο φυτικό και ζωικό κεφάλαιο που χάθηκε καθώς και σε επιχειρήσεις που καταστράφηκαν.

Για τη νέα διοίκηση του Δήμου η πρόκληση είναι μεγάλη. Ο μηχανολογικός εξοπλισμός και τα αντλιοστάσια καταστράφηκαν. Αναγκαίες υποδομές όπως τς σχολεία και οι παιδικοί σταθμοί, δε μπορούν ακόμη να υποδεχθούν τα παιδιά και αναζητώνται λύσεις σε όμορους Δήμους. Όμως, η εμπιστοσύνη των πολιτών πως σε αυτή τη δύσκολη συγκυρία, μπορούμε να ανταποκριθούμε καλύτερα από τους άλλους διεκδικητές του Δήμου, δεν ήρθε στο κενό. 

Ο νέος Δήμαρχος κ. Σωκράτης Δασκαλόπουλος και όλοι εμείς, που διεκδικήσαμε και κερδίσαμε την εμπιστοσύνη των πολιτών, πιστεύω ότι μπορούμε να τα καταφέρουμε. Εφόδιά μας η καλή και σε βάθος γνώση των προβλημάτων, ένα ολοκληρωμένο επιχειρησιακό σχέδιο, η μεθοδικότητα, ο προγραμματισμός και η δηλωμένη διάθεση για αγαστή συνεργασία με τη νέα περιφερειακή διοίκηση και το κράτος.

Από αυτό το βήμα θα μου επιτρέψετε και μια προσωπική αναφορά: να ευχαριστήσω από καρδιάς το νέο Δήμαρχο Σωκράτη Δασκαλόπουλο που με ενέταξε στην ομάδα του καθώς και όλους εσάς, τους δημότες που με τιμήσατε με την ψήφο σας και για πολλοστή φορά με εκλέξατε πρώτο Δημοτικό Σύμβουλο του συνδυασμού μας. Ως ελάχιστη ανταπόδοση μπορώ να δεσμευτώ ότι θα υπηρετήσω με ανιδιοτέλεια τα συμφέροντα του Δήμου και θα σταθώ δίπλα στα προβλήματά σας, όπως έκανα πάντα στην έως τώρα αυτοδιοικητική πορεία μου.

Ο επικεφαλής της μείζονος Αντιπολίτευσης 
      και εκ νέου Δημοτικός Σύμβουλος 
              Χρήστος Βαϊόπουλος



Διαβάστε Περισσότερα »

Τετάρτη 25 Οκτωβρίου 2023

Ευχαριστήρια επιστολή

Ευχαριστήρια επιστολή

Ευχαριστούμε θερμά την Ιερά Μητρόπολη Θεσσαλιώτιδος και Φαναριοφερσάλων για την δωροεπιταγή που δόθηκε, αξίας 30€ έκαστη, σε κάθε παιδί για την αγορά σχολικών και άλλων ειδών βιβλιοπωλείου στα συνεργαζόμενα βιβλιοπωλεία στον Παλαμά.

Με εκτίμηση



Ο Σύλλογος Γονέων & Κηδεμόνων Δημοτικού/Νηπιαγωγείου Ιτέας Καρδίτσας



Διαβάστε Περισσότερα »

Τα παιδιά της Ιτέας παρέλαβαν σήμερα δώροεπιταγές αξίας 50 € για αγορές από τα καταστήματα " Πλαίσιο"

Τα παιδιά της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης του Δήμου Παλαμά παρέλαβαν σήμερα δώρο επιταγές αξίας 50 € για αγορές από τα καταστήματα " Πλαίσιο" 

Ευχαριστούμε θερμά τους χορηγούς για αυτή την υπέροχη κίνηση τους και την πολύτιμη συνεισφορά τους στην δύσκολη περίοδο που διανύει ο τόπος μας.

Οι χορηγοί είναι : 

Τράπεζα Πειραιώς, Attica bank,interamerican και klc law firm, piraeus equity fund και οι διοργανωτές της προσπάθειας είναι η Thetis capital .Αγγελακοπουλου Πηνελόπη (συντονιστρια) Αθανασία Κρικωνη (πρόεδρος προαστιου) και εκπρόσωποι των συλλόγων.

Όλοι μαζί μπορούμε...







Διαβάστε Περισσότερα »

Τετάρτη 18 Οκτωβρίου 2023

Ακατάλληλο το νερό σε Ιτέα και χωριά του δήμου Παλαμά

Ειδικότερα σε ανακοίνωση της ΔΕΥΑ Παλαμά που υπογράφει η πρόεδρος Μαργαρίτα Κούτρα αναφέρεται:

"Κατόπιν απο τις 13-10-2023 συνεδρίασις του Συντονιστικού Οργάνου Δημόσιας Υγείας Π.Θ σας γνωρίζουμε τα συμπεράσματα για το δύκτιο υδροδότησης του Δήμου Παλαμά. 



Το νερό είναι ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟ στις Τοπικές Κοινότητες:

Ιτέα - Βλοχός - Αγιος Δημήτριος - Αστρίτσα - Κοσκινάς - Λεύκη - Φύλλο - Ορφανά - Πέτρινο και Συκεώνα.."


πηγή: https://neosagon.gr/akatallilo-to-nero-se-deka-p-erioches-tou-dimou-palama/?fbclid=IwAR0LckkIPJddkV8MGIL6JNmQlI5-cRKXgmZwj9piYTltkzQGWGlRANPYxGU


Διαβάστε Περισσότερα »

Δευτέρα 16 Οκτωβρίου 2023

"Εγώ δεν θα τους ξεχάσω, σας εκλιπαρώ μην τους ξεχάσετε ούτε εσείς"

Το κείμενο που έγραψε για το TheTOC η Εριέττα Κούρκουλου-Λάτση για την επίσκεψή της στα πλημμυρισμένα χωριά της Θεσσαλίας (μαζί με εθελοντές για την παροχή βοήθειας).
Τώρα που το θέμα της Θεσσαλίας έχει φύγει από τα δελτία ειδήσεων και οι εθελοντές των likes έχουν επίσης εγκαταλείψει την περιοχή. Oμως οι άνθρωποι στη Θεσσαλία έχουν χάσει τα πάντα και ακόμα περιμένουν την βοήθεια του κράτους:

"Τετάρτη 4 Οκτωβρίου, φορτώσαμε δυο φορτηγά με την βοήθεια είκοσι υπέροχων εθελοντών. Πέμπτη 5 Οκτωβρίου στις 5.30 το πρωί ετοιμάστηκε η ομάδα μας και σε συνεργασία με την Genesis Hellas ξεκινήσαμε όλοι για Θεσσαλία. Επισκεφθήκαμε το χωριό της Μαραθέας με σκοπό να μοιράσουμε 250 κούτες στους κατοίκους. Αποφασίσαμε να πάμε από σπίτι σε σπίτι για να μην "χαθούν" τα πράγματα όπως έχει γίνει επανειλημμένα, αλλά και για να βεβαιωθούμε ότι δεν θα αδικηθεί κανείς. Ο σκοπός αυτού του άρθρου δεν είναι η διαφήμιση των οργανώσεών μας, γιατί πραγματικά κάναμε μια τρύπα στο νερό. Τα περιεχόμενα των κουτιών για τα οποία μας συμβούλευσε ο ΔΕΣΜΟΣ και η EMFASIS, δεν θα μπορούσαν ποτέ να καλύψουν έστω και στο ελάχιστο τις ανάγκες των ανθρώπων που συναντήσαμε. Ο σκοπός αυτού του άρθρου είναι να κάνω μια προσπάθεια να αποτυπώσω την κατάσταση που αντικρίσαμε και να περιγράψω την νέα πραγματικότητα των ανθρώπων που γνωρίσαμε, ελπίζοντας να συμβάλλω στο να μην ξεχαστούν, όπως έχουν ξεχαστεί εκατοντάδες ή και χιλιάδες άλλοι συμπολίτες μας όταν σβήνουν τα φώτα των καναλιών και προχωρούν στο επόμενο "θέμα". Θα ξεκινήσω από την περιγραφή των ντόπιων που είχε προηγηθεί της άφιξής μας. 
"Είναι πολύ θυμωμένοι και θέλει προσοχή", μας είπαν.
Οι άνθρωποι αυτοί ήταν κάθε άλλο παρά επιθετικοί. Φτάνοντας στο πρώτο σπίτι, συναντήσαμε μια γυναίκα μεγάλης ηλικίας να παλεύει μόνη της για να καθαρίσει το σπίτι από τις λάσπες. Το αυτοκίνητο της οικογένειάς της το οποίο μας έδειξε, είχε καταστραφεί πλήρως και ενώ ήταν ασφαλισμένο, η ασφάλειά του δεν συμπεριλάμβανε τις φυσικές καταστροφές (γιατί πού να το φαντάζονταν οι άνθρωποι). Στο δεύτερο σπίτι, συναντήσαμε τον φούρναρη του χωριού, ο οποίος μας εξήγησε ότι για να ξαναστήσει την επιχείρησή του από την αρχή, θα χρειαζόταν πάνω από 150.000Ε.
Στο τρίτο σπίτι, εγώ έσπασα. Ήταν μια κυρία της οποίας δεν θέλω να μοιραστώ ούτε το πρώτο όνομα αν και έχει μείνει χαραγμένο στο μυαλό και την καρδιά μου. Είχε μια τεράστια έκταση καλλιέργειας βαμβακιού η οποία καταστράφηκε παντελώς από τις βροχές. Αυτή η κυρία ευχαρίστησε εμένα και τον άνδρα μου δέκα φορές για την ηλίθια κούτα που της δώσαμε. Την ρώτησα τι χρειάζεται να της φέρουμε την επόμενη φορά και μου απάντησε ότι δεν ξέρει…"Ούτε κουτάλια δεν έχω κοριτσάκι μου" μου είπε και την ρώτησα εάν μπορούσα να την πάρω μια αγκαλιά. Μια νοικοκυρά με όλη την έννοια της λέξης, δεν μπορούσε να δεχθεί ότι δεν είχε ένα κουτάλι ή ένα μπρίκι για να κεράσει τους επισκέπτες της έναν καφέ. Χωρίς δεύτερη κουβέντα, με πήρε την πιο σφιχτή αγκαλιά του κόσμου και κλαίγαμε η μια στην αγκαλιά της άλλης.
Οι άνθρωποι στην Θεσσαλία έχουν χάσει τα πάντα και όμως δεν είναι θυμωμένοι. Είναι ευγενέστατοι και περήφανοι, σε βαθμό που όσες φορές τους ρώτησα τι χρειάζονται δεν πήρα απάντηση. Αυτό συνέβη γιατί από την μια χρειάζονται ΤΑ ΠΑΝΤΑ, από μάτια και φούρνους και ψυγεία, μέχρι κρεβάτια, στρώματα, καρέκλες τραπέζια και αφυγραντήρες και από την άλλη γιατί αυτό που φάνηκε να έχουν περισσότερη ανάγκη ακόμα και από τα εντελώς απαραίτητα (όπως είναι το λάδι), είναι έναν άνθρωπο να ακούσει τον πόνο τους. Σε κανένα από τα σπίτια που επισκεφθήκαμε, εκτός από ένα στο οποίο οι άνθρωποι είχαν κόβιντ, δεν αφήσαμε την κούτα και φύγαμε. Όλοι είχαν μια ιστορία να πουν και όλοι ήθελαν να τους ακούσουμε, χωρίς πραγματικά να αποσκοπούν πουθενά. Το μόνο που θέλουν αυτοί οι άνθρωποι είναι να μην ξεχαστούν, γιατί ο αγώνας τους τώρα ξεκινάει.

Στον Παλαμά μας έπνιξε η μυρωδιά
Φτάνοντας στον Παλαμά, πριν προλάβουμε να βγούμε από το αυτοκίνητο μας έπνιξε η μυρωδιά του κάμπου, ο οποίος έχει μετατραπεί σε έναν τεράστιο βούρκο. Ακόμη και τώρα που γράφω, αισθάνομαι αυτή την μυρωδιά να μου καίει τα ρουθούνια, σαν να είμαι εκεί. Θα την περιέγραφα ως έναν συνδυασμό μούχλας, σήψης χιλιάδων ζώων και ξινίλας. Η ατμόσφαιρα είναι εντελώς αποπνικτική και οι αμέτρητες μύγες που κατακλύζουν το χωριό αποτελούν ένα θέαμα χειρότερο και από αυτό που αντίκρισα χρόνια πριν όταν επισκέφτηκα την Αφρική. Οι άνθρωποι αυτοί δεν μπορούν να επιστρέψουν στα σπίτια τους, με αποτέλεσμα να φιλοξενούνται ακόμα (έναν μήνα μετά την καταστροφή) σε φίλους και συγγενείς στις μεγάλες πόλεις. Επιστρέφουν το πρωί στο χωριό για να προλάβουν να καθαρίσουν ότι μπορούν και φεύγουν ξανά πριν νυχτώσει. Το ρεύμα έχει επιστρέψει, όμως όλες οι ηλεκτρικές συσκευές τους έχουν καεί με αποτέλεσμα να μην έχουν την δυνατότητα ούτε να μαγειρέψουν (αυτό για όλους εμάς που στέλνουμε ρύζια και μακαρόνια). Οι επόμενες ανάγκες τους δείχνουν να είναι τα κρεβάτια, οι κουβέρτες και το λάδι, όμως εάν δεν γίνουν άμεσα αντιπλημμυρικά έργα, με την πρώτη βροχή θα βρεθούν πάλι στο σημείο μηδέν, μιας και το χώμα έχει μετατραπεί σε γλίτσα και δεν μπορεί να απορροφήσει πλέον νερό. Το χειρότερο όλων, είναι ότι η περιοχή είναι πλέον μολυσμένη και το χώμα είναι πιθανό να πάρει χρόνια να επανέλθει και να μπορεί να ξανά – καλλιεργηθεί. Οι άνθρωποι αυτοί δεν έχασαν μόνο τα σπίτια τους και τα υλικά αγαθά τους, έχασαν το εισόδημά τους. Έχασαν το μοναδικό πράγμα που θα μπορούσε να τους επιτρέψει να προχωρήσουν στην επόμενη ημέρα και να ξαναχτίσουν τις ζωές τους. Αυτό, δεν μπορώ ούτε εγώ ούτε κανένας πολίτης να τους βοηθήσει να το αποκαταστήσουν. Χρειάζονται την βοήθεια του κράτους. Όμως μπορούμε να κάνουμε και εμείς κάτι για να τους βοηθήσουμε – να μην τους ξεχνάμε. Μπορεί ένα οργισμένο ποστ στο Instagram τις ημέρες της καταστροφής να αρκούσε για να μας δώσει την ψευδαίσθηση ότι κάναμε το χρέος μας, όμως η φωνή μας έχει περισσότερη σημασία σήμερα που οι τηλεοράσεις έχουν αλλάξει θέμα και ασχολούνται με τον Κασελάκη και το ΟΑΚΑ.
Επιστρέφοντας στο τεράστιο σπίτι μας μετά από μια ημέρα εθελοντισμού στην Θεσσαλία, μπήκα στο ντους και όσο έσβηνα με καυτό νερό την οσμή από το δέρμα μου, αισθανόμουν σαν απατεώνας. 
Ναι είχα προσφέρει μερικές ώρες από την εβδομάδα μου για να "προσφέρω" κάτι σε αυτούς τους ανθρώπους και ναι βίωσα για μερικές ώρες τον πόνο τους, όμως εμένα η πραγματικότητά μου ήταν άκρως αντίθετη από την δική τους. Αυτοί οι άνθρωποι δεν έχουν κάπου να επιστρέψουν μετά από μια ημέρα μέσα στις μύγες και την λάσπη… δεν έχουν την πολυτέλεια να κάνουν ένα ζεστό ντους. Αυτή είναι η νέα τους πραγματικότητα και το μόνο που εύχονται και μας επανέλαβαν δεκάδες φορές, είναι να μην τους ξεχνάμε. Είναι να επιστρέφουμε τώρα που έσβησαν οι κάμερες και έφυγαν οι δήθεν εθελοντές της στιγμής που έσπευσαν να αρπάξουν την ευκαιρία για δέκα likes. Οι συνάνθρωποί μας ζουν σε συνθήκες χειρότερες από αυτές του πολέμου. Αυτό συμβαίνει στην Ελλάδα, όχι αλλού…συμβαίνει τρεις ώρες μακριά από το τεράστιο σπίτι μου και την ζεστή ντουζιέρα μου και υπόσχομαι ότι εγώ δεν θα τους ξεχάσω…σας εκλιπαρώ να μην τους ξεχάσετε ούτε εσείς!".

Εριέττα Κούρκουλου-Λάτση




Διαβάστε Περισσότερα »

Το νέο Δημοτικό συμβούλιο του Δήμου Παλαμά

Η νίκη του Σωκράτη Δασκαλόπουλου στον Β΄γύρο των εκλογών στον Δήμο Παλαμά, καθόρισε τις έδρες που θα έχουν και οι συνδυασμοί στο νέο Δημοτικό Συμβούλιο.

Ο κ. Δασκαλόπουλος παίρνει δεκαπέντε (15) έδρες, πέντε (5) έδρες αντιστοιχούν στον κ. Σακελλαρίου, τέσσερις (4) στον κ. Ράπτη, ενώ μια (1) έδρα κερδίζει ο συνδυασμός του κ. Πολυγένη



Αναλυτικά:

"ΕΝΩΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΠΑΛΑΜΑ" Σωκράτη Δασκαλόπουλου

- Παπαμτίνας Κωνσταντίνος
- Νταβατζίκος Αθανάσιος
- Γκιουλέκας Βασίλειος
- Λόϊας Ευάγγελος
- Παπαμαργαρίτης Δημήτριος
- Κουτσιώρας Χαράλαμπος
- Τσερέπης Απόστολος
- Δασκαλόπουλος Ευάγγελος
- Βαϊόπουλος Χρήστος
- Τσίντζας Χρήστος
- Παλάσκας Παναγιώτης
- Τσιρώνης Ευάγγελος
- Χαντζιάρας Φίλιππος
- Παληγιάννης Ευριπίδης
- Λιάχανος Ηλίας

"ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΑΝΑΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗΣ Δ. ΠΑΛΑΜΑ" Γιώργου Σακελλαρίου

- Σακελλαρίου Γεώργιος
- Μπακαβέλος Βάϊος
- Ξένος Χρήστος
- Γούλας Αθανάσιος
- Μακρής Ηλίας

"ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΥΘΥΝΗΣ" Νίκου Ράπτη

- Ράπτης Νικόλαος
- Καραϊσκου Φωτεινή
- Παπακέμου-Κρικώνη Αθανασία
- Γιαννάκος Βασίλειος

"ΛΑΪΚΗ ΣΥΣΠΥΡΩΣΗ" Αρη Πολυγένη

Πολυγένης Αρης



Διαβάστε Περισσότερα »

Ο Σωκράτης Δασκαλόπουλος εξελέγη δήμαρχος Παλαμά

Ο Σωκράτης Δασκαλόπουλος εξελέγη δήμαρχος Παλαμά στον Β΄γύρο των δημοτικών εκλογών. 
Οι δημότες έδωσαν εντολή διακυβέρνησης του δήμου Παλαμά στον κύριο Δασκαλόπουλο, ο οποίος επικράτησε του υποψηφίου και σημερινού δημάρχου Γιώργου Σακελλαρίου σε μια εκλογική μάχη θρίλερ.
Ο νυν και απερχόμενος δήμαρχος κ. Γιώργος Σακελλαρίου επικοινώνησε τηλεφωνικά μαζί του και τον συνεχάρη.
Ερωτηθείς ο κ. σ Σακελλαριου, για το αν θα ζητήσει επανακαταμέτρηση, απάντησε ότι δεν έχει αποφασίσει αν θα προσφύγει στη διαδικασία αυτή, ωστόσο δήλωσε ότι το εκλογικό αποτελεσμα είναι σεβαστό.
Ο κ. Δασκαλόπουλος μιλώντας στο πλήθος κόσμου που συγκεντρώθηκε στο εκλογικό του κέντρο, είπε ότι θα είναι δήμαρχος για όλους τους δημότες, ενώ εξέφρασε τον εκτίμησή του για τον κ. Σακελλαρίου.

Δήλωση του νέου δημάρχου Παλαμά Σωκράτη Δασκαλόπουλου


Δήλωση Γιώργου Σακελλαρίου



Διαβάστε Περισσότερα »