Τρίτη 14 Φεβρουαρίου 2023

Ο Μεγάλος μου Έρωτας...

Ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΜΟΥ ΕΡΩΤΑΣ

Η ενασχόληση μου με τα κοινά είναι ο μεγάλος μου έρωτας.

Ζω με την οικογένεια μου στον Δήμο Παλαμά και με ενδιαφέρει το μέλλον του τόπου μου, όχι ως παθητικός θεατής, αλλά ως πολίτης που διεκδικεί, αγωνίζεται και κερδίζει.

Βλέποντας την απουσία ολοκληρωμένου σχεδιασμού στον τόπο μου, έναν τόπο εγκαταλελειμμένο, με αναιμική ανάπτυξη, να υστερεί σε παραγωγή έργων, υποδομών και χρηματοδοτήσεων, δεν μπορώ να μείνω αδρανής και απλός θεατής.

Πρέπει να συνειδητοποιήσουμε ότι ο Δήμος Παλαμά είμαστε όλοι εμείς, είναι ο τόπος μας. 
Η αυτοδιοίκηση συνδέεται με την καθημερινότητα του πολίτη. Απαιτεί συνεννόηση και συνεργασία, απαιτεί όρεξη για δουλειά και διάθεση προσφοράς.

Όραμα μου ο Δήμος Παλαμά να γίνει τόπος προόδου και ανάπτυξης. 

Ποτέ δεν είναι αργά..αρκεί να τον ερωτευτούμε και να τον αγαπήσουμε πραγματικά.

    

Φωτεινή Καραϊσκου


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι όροι χρήσης που ισχύουν για τη δημοσίευση των σχολίων, έχουν ως εξής: Σχόλια ανώνυμα, σχόλια τα οποία είναι υβριστικά ή περιέχουν χαρακτηρισμούς ή ανώνυμες καταγγελίες που δεν συνοδεύονται από αποδείξεις θα αφαιρούνται. Η "Ιτέα Καρδίτσας" δεν παρεμβαίνει σε καμία περίπτωση για να αλλοιώσει το περιεχόμενο ενός σχολίου εφόσον πληρεί τις προϋποθέσεις. Σε καμιά περίπτωση τα σχόλια δεν αντιπροσωπεύουν την "Ιτέα Καρδίτσας". Επίσης ο διαχειριστής διατηρεί το δικαίωμα να αφαιρεί οποιοδήποτε σχόλιο θεωρεί ότι εμπίπτει στις παραπάνω κατηγορίες. Με την αποστολή ενός σχολίου αυτόματα αποδέχεστε και τους όρους χρήσης.

Ο διαχειριστής