Τετάρτη 15 Φεβρουαρίου 2012

- Μίκης Θεοδωράκης προς τη διεθνή κοινή γνώμη...

Υπάρχει μια διεθνής συνωμοσία με στόχο την ολοκλήρωση της καταστροφής της χώρας μου. Ξεκίνησαν από το 1975 με στόχο τον... νεοελληνικό πολιτισμό, συνέχισαν με την διαστροφή της νεότερης ιστορίας μας και της εθνικής μας ταυτότητας και τώρα προσπαθούν να μας εξαφανίσουν και βιολογικά με την ανεργία, την πείνα και την εξαθλίωση. Εάν ο ελληνικός λαός δεν ξεσηκωθεί σύσσωμος για να τους εμποδίσει, ο κίνδυνος για την εξαφάνιση της Ελλάδας είναι υπαρκτός. Εγώ την τοποθετώ μέσα στα δέκα επόμενα χρόνια. Από μας θα μείνει μόνο η μνήμη του πολιτισμού μας και των αγώνων μας για την.....
ελευθερία.

Ως το 2009 δεν υπήρχε σοβαρό οικονομικό πρόβλημα. Οι μεγάλες πληγές της οικονομίας μας ήταν οι υπερβολικές δαπάνες για την αγορά πολεμικού υλικού και η διαφθορά μιας μερίδας του πολιτικού και του οικονομικο-δημοσιογραφικού χώρου. Όμως και για τις δύο πληγές ήταν συνυπεύθυνοι και οι ξένοι. Όπως λ.χ. οι Γερμανοί, Γάλλοι, Άγγλοι και Αμερικανοί, που κέρδιζαν δισεκατομμύρια ευρώ σε βάρος του εθνικού μας πλούτου από την ετήσια πώληση πολεμικού υλικού. Αυτή η συνεχής αιμορραγία, μάς γονάτιζε και δεν μας επέτρεπε να προχωρήσουμε προς τα εμπρός, ενώ προσέφερε πλούτο στα ξένα έθνη. Το ίδιο συνέβαινε και με το πρόβλημα της διαφθοράς. Λ.χ. η Γερμανική Siemens είχε ειδικό κλάδο για την εξαγορά Ελλήνων παραγόντων, προκειμένου να τοποθετήσει τα προϊόντα της στην ελληνική αγορά. Επομένως ο ελληνικός λαός υπήρξε θύμα αυτού του ληστρικού ντουέτου, Ελλήνων και Γερμανών, που πλούτιζαν σε βάρος του.


Είναι φανερό ότι αυτές οι δύο μεγάλες πληγές θα μπορούσαν να αποφευχθούν εάν οι ηγεσίες των δύο φιλοαμερικανικών κομμάτων εξουσίας δεν είχαν διαβρωθεί από στοιχεία διεφθαρμένα, τα οποία για να καλύψουν τη διαρροή του πλούτου (που ήταν προϊόν της εργασίας του ελληνικού λαού) προς τα ταμεία των ξένων χωρών, κατέφευγαν στον υπέρμετρο δανεισμό, με αποτέλεσμα το δημόσιο χρέος να φτάσει στα 300 δισ. ευρώ, δηλαδή το 130% του ΑΕΠ (Ακαθάριστου Εθνικού Εισοδήματος).


Με την κομπίνα αυτή οι ξένοι που προανέφερα κέρδιζαν διπλά. Πρώτον από την πώληση των όπλων και των προϊόντων τους. Και δεύτερον από τους τόκους των χρημάτων που δάνειζαν στις κυβερνήσεις και όχι στον λαό. Γιατί όπως είδαμε, ο λαός ήταν το κύριο θύμα και στις δύο περιπτώσεις. Ένα παράδειγμα και μόνο θα σας πείσει. Οι τόκοι του δανείου του ενός δισ. δολλαρίων που έκανε ο Ανδρέας Παπανδρέου στα 1986 από μια μεγάλη ευρωπαϊκή χώρα, έφτασαν στα 54 δισ. ευρώ και ξεπληρώθηκαν τελικά το … 2010!


Ο κ. Γιούνγκερ εδήλωσε προ ενός έτους ότι είχε διαπιστώσει τη μεγάλη αιμορραγία των Ελλήνων από τις υπερβολικές (και αναγκαστικές) δαπάνες για την αγορά πολεμικού υλικού από Γερμανία και Γαλλία συγκεκριμένα. Και συμπέρανε ότι έτσι οι πωλητές μας οδηγούν σε βέβαιη καταστροφή. Όμως ομολογεί ότι δεν προέβη σε καμμιά ενέργεια, για να μη βλάψει τα συμφέροντα των φιλικών του χωρών!


Στα 2008 υπήρξε η μεγάλη οικονομική κρίση στην Ευρώπη. Ήταν λοιπόν επόμενο να επηρεαστεί και η ελληνική οικονομία. Εν τούτοις το επίπεδο ζωής, αρκετά υψηλό, ώστε να έχουμε καταταγεί μεταξύ των 30 πλουσιότερων χωρών του κόσμου, έμεινε βασικά το ίδιο. Υπήρξε όμως άνοδος του δημοσίου χρέους.


Όμως το δημόσιο χρέος δεν οδηγεί αναγκαστικά σε οικονομική κρίση. Τα χρέη μεγάλων χωρών όπως λ.χ. οι ΗΠΑ και η Γερμανία υπολογίζονται σε τρισεκατομμύρια ευρώ. Το πρόβλημα είναι εάν υπάρχει οικονομική ανάπτυξη και παραγωγή. Τότε μπορεί κανείς να δανείζεται από τις μεγάλες Τράπεζες με επιτόκιο έως 5%, έως ότου περάσει η κρίση.


Σ’ αυτή τη θέση ακριβώς βρισκόμασταν στα 2009, όταν έγινε η κυβερνητική αλλαγή τον Νοέμβριο και ανέλαβε πρωθυπουργός ο Γ. Παπανδρέου. Για να κατανοηθεί τι σκέπτεται σήμερα ο ελληνικός λαός για την καταστροφική πολιτική του, παραθέτω δύο νούμερα: Στις εκλογές του 2009 το ΠΑΣΟΚ κέρδισε το 44% των ψήφων. Σήμερα τα γκάλοπ του δίνουν 6%.


Ο κ. Παπανδρέου θα μπορούσε να αντιμετωπίσει την οικονομική κρίση (που όπως είπα αντανακλούσε την ευρωπαϊκή) με δάνεια από τις ξένες Τράπεζες και με το σύνηθες επιτόκιο δηλαδή κάτω από 5%. Εάν το έκανε αυτό, δεν θα υπήρχε για τη χώρα μας το παραμικρό πρόβλημα. Το αντίθετο μάλιστα θα συνέβαινε, γιατί βρισκόμασταν σε φάση οικονομικής ανάπτυξης κι έτσι ασφαλώς θα ανέβαινε το βιοτικό μας επίπεδο.


Όμως ο κ. Παπανδρέου είχε ήδη ξεκινήσει τη συνωμοσία του εναντίον του ελληνικού λαού από το καλοκαίρι του 2009, όταν συναντήθηκε κρυφά με τον Στρως Καν, με στόχο να οδηγηθεί η Ελλάδα κάτω από την ηγεμονία του ΔΝΤ. Η πληροφορία για τη συνάντηση αυτή δόθηκε στην δημοσιότητα από τον ίδιο τον πρώην Πρόεδρο του ΔΝΤ..


Για να φτάσουμε όμως έως εκεί, θα έπρεπε να παραμορφωθεί η πραγματική οικονομική κατάσταση στη χώρα μας, ώστε να φοβηθούν οι ξένες Τράπεζες και να ανεβάσουν τα επιτόκια δανεισμού σε απαγορευτικούς αριθμούς. Αυτή η επαχθής επιχείρηση ξεκίνησε με την ψεύτική εκτίναξη του Δημοσίου Ελλείμματος από το 9,2% στο 15%. Για την κακουργηματική αυτή πράξη ο Εισαγγελέας κ. Πεπόνης παρέπεμψε προ 20 ημερών στην Δικαιοσύνη τους κυρίους Παπανδρέου και Παπακωνσταντίνου (υπουργό των Οικονομικών).


Ακολούθησε η συστηματική εκστρατεία του κ. Παπανδρέου και του Υπουργού Οικονομικών στην Ευρώπη που διήρκεσε 5 μήνες, κατά την οποία προσπαθούσαν να πείσουν τους ξένους ότι η Ελλάδα είναι ένας Τιτανικός έτοιμος να βυθιστεί, ότι οι Έλληνες είναι διεφθαρμένοι, τεμπέληδες και επομένως ανίκανοι να αντιμετωπίσουν τις ανάγκες της χώρας. Σε κάθε τους δήλωση ανέβαιναν τα επιτόκια, ώστε να μην μπορούμε πια να δανειστούμε, οπότε η υπαγωγή μας στο ΔΝΤ και στην Ευρωπαϊκή Τράπεζα να πάρει τον χαρακτήρα της σωτηρίας μας, ενώ στην πραγματικότητα υπήρξε η αρχή του θανάτου μας.


Τον Μάιο του 2010 υπεγράφη από έναν και μόνο Υπουργό το περίφημο Μνημόνιο, δηλαδή η πλήρης υποταγή μας στους δανειστές μας. Το ελληνικό δίκαιο σ’ αυτές τις περιπτώσεις απαιτεί την ψήφιση μιας τόσο σημαντικής συμφωνίας από τα τρία πέμπτα της Βουλής. Άρα στην ουσία το Μνημόνιο και η Τρόικα που σήμερα ουσιαστικά μας κυβερνούν λειτουργούν παράνομα όχι μόνο για το ελληνικό αλλά και για το ευρωπαϊκό δίκαιο.


Από τότε έως τώρα, εάν τα σκαλιά που οδηγούν στο θάνατό μας είναι είκοσι, έχουμε ήδη διανύσει πάνω από τα μισά. Φανταστείτε ότι με το Μνημόνιο αυτό παραχωρούμε στους ξένους την Εθνική μας Αυτοτέλεια και την Δημόσια περιουσία μας. Δηλαδή Λιμάνια, Αεροδρόμια, Οδικά δίκτυα, Ηλεκτρισμό, Ύδρευση, Υπόγειο και υποθαλάσσιο πλούτο κλπ. κλπ. Κι ακόμα τα ιστορικά μας μνημεία όπως η Ακρόπολη, οι Δελφοί, η Ολυμπία, η Επίδαυρος κλπ. αφού έχουμε παραιτηθεί από όλες τις σχετικές ενστάσεις.


Σταμάτησε η παραγωγή, ανέβηκε στο 18% η ανεργία, κλείσανε 80.000 καταστήματα, χιλιάδες βιοτεχνίες και εκατοντάδες βιομηχανίες. Συνολικά βάλανε λουκέτο 432.000 επιχειρήσεις. Δεκάδες χιλιάδες νέοι επιστήμονες εγκαταλείπουν τη χώρα, που βυθίζεται κάθε μέρα και πιο πολύ σε μεσαιωνικό σκότος. Χιλιάδες πρώην ευκατάστατοι πολίτες ψάχνουν στα σκουπίδια και κοιμούνται στο πεζοδρόμιο.


Στο μεταξύ υποτίθεται ότι ζούμε χάρη στη μεγαλοψυχία των δανειστών μας, της Ευρώπης των Τραπεζών και του ΔΝΤ. Στην πραγματικότητα κάθε πακέτο με τα δεκάδες δισ. ευρώ με τα οποία χρεώνεται η Ελλάδα επιστρέφεται ολόκληρο από κει που έρχεται, ενώ εμείς φορτωνόμαστε νέους αβάσταχτους τόκους. Και επειδή υπάρχει η ανάγκη να διατηρηθεί το Κράτος, τα Νοσοκομεία και τα Σχολεία, η Τρόικα φορτώνει τα μεσαία και τα κατώτερα οικονομικά στρώματα της κοινωνίας με υπέρμετρους φόρους, που οδηγούν κατ’ ευθείαν στην πείνα. Γενικευμένη κατάσταση πείνας είχαμε στην αρχή της γερμανικής κατοχής το 1941 με 300.000 νεκρούς σε διάστημα έξι μηνών. Από τότε το φάσμα της πείνας ξανάρχεται στη συκοφαντημένη και δύστυχη χώρα μας.


Αν σκεφθεί κανείς ότι η γερμανική κατοχή μας στοίχισε ένα εκατομμύριο νεκρούς και την ολοσχερή καταστροφή της χώρας μας, πώς είναι δυνατόν να δεχτούμε εμείς οι Έλληνες τις απειλές της κ. Μέρκελ και την πρόθεση των Γερμανών να μας επιβάλουν ένα νέο γκαουλάιτερ… Τη φορά αυτή με γραβάτα…


Και για να αποδείξω πόσο πλούσια χώρα είναι η Ελλάδα και πόσο εργατικός και συνειδητοποιημένος Λαός είναι ο Έλληνας (συνείδηση του Χρέους προς την Ελευθερία και της αγάπης προς την πατρίδα) είναι η εποχή της Γερμανικής Κατοχής από το 1941 έως τον Οκτώβριο του 1944. Όταν τα SS και η πείνα σκότωσαν ένα εκατομμύριο πολίτες και η Βέρμαχτ κατέστρεφε συστηματικά την χώρα, έκλεβε την αγροτική παραγωγή και τον χρυσό από τις Τράπεζες, οι Έλληνες έσωσαν από την πείνα τον Λαό με τη δημιουργία του Κινήματος της Εθνικής Αλληλεγγύης και δημιούργησαν έναν παρτιζάνικο στρατό 100.000, που καθήλωσε στην χώρα μας 20 γερμανικές μεραρχίες.


Συγχρόνως όχι μόνο κατόρθωσαν οι Έλληνες χάρη στην εργατικότητά τους, να επιζήσουν αλλά υπήρξε και μεγάλη ανάπτυξη της νεοελληνικής τέχνης μέσα στις συνθήκες κατοχής, ιδιαίτερα στους τομείς της λογοτεχνίας και της μουσικής.


Η Ελλάδα επέλεξε την οδό της αυτοθυσίας για την ελευθερία και συγχρόνως της επιβίωσης.


Και τότε μας χτύπησαν αναίτια κι εμείς απαντήσαμε με Αλληλεγγύη και Αντίσταση και επιζήσαμε. Το ίδιο ακριβώς κάνουμε και τώρα με τη βεβαιότητα ότι τελικός νικητής θα είναι ο ελληνικός λαός. Αυτό το μήνυμα στέλνω στην κ. Μέρκελ και στον κ. Σόϊμπλε δηλώνοντας ότι παραμένω πάντοτε φίλος του Γερμανικού Λαού και θαυμαστής της μεγάλης του συνεισφοράς στην Επιστήμη, τη Φιλοσοφία και την Τέχνη και ιδιαίτερα στη Μουσική! Και η καλλίτερη ίσως απόδειξη γι’ αυτό είναι ότι εμπιστεύθηκα το σύνολο του μουσικού μου έργου σε δύο Γερμανούς Εκδότες, τον Schott και το ν Breitkopf, που είναι από τους μεγαλύτερους εκδότες του κόσμου και η συνεργασία μου μαζί τους είναι άκρως φιλική.


Μας απειλούν ότι θα μας εκδιώξουν από την Ευρώπη. Εάν η Ευρώπη δεν μας θέλει μια φορά, εμείς αυτή την Ευρώπη των Μέρκελ – Σαρκοζί δεν την θέλουμε δέκα φορές.


Σήμερα Κυριακή 12 Φεβρουαρίου, ετοιμάζομαι να πάρω μέρος κι εγώ μαζί με τον Μανώλη Γλέζο, τον ήρωα που κατέβασε τη Σβάστικα από την Ακρόπολη δίνοντας έτσι το σινιάλο για το ξεκίνημα όχι μόνο της ελληνικής αλλά και της ευρωπαϊκής αντίστασης ενάντια στον Χίτλερ. Οι δρόμοι και οι πλατείες μας θα πλημμυρίσουν από εκατοντάδες χιλιάδες πολίτες που θα διαδηλώνουν την οργή τους κατά της κυβέρνησης και της Τρόικα.


Άκουσα χθες τον τραπεζίτη-Πρωθυπουργό στο διάγγελμά του προς τον Ελληνικό Λαό να λέει ότι «έχουμε φτάσει σχεδόν στο μηδέν». Ποιοι όμως μας έφτασαν μέσα σε δυο χρόνια στο ΜΗΔΕΝ; Οι ίδιοι, που αντί να βρίσκονται στη φυλακή, εκβιάζουν τους βουλευτές να υπογράψουν Νέο Μνημόνιο χειρότερο από το πρώτο, που θα εφαρμοστεί από τους ίδιους ανθρώπους και τις ίδιες μεθόδους που μας οδήγησαν στο ΜΗΔΕΝ. Γιατί; Γιατί αυτό επιτάσσει το ΔΝΤ και το Γιούρο Γκρουπ εκβιάζοντάς μας ότι εάν δεν υπακούσουμε, θα οδηγηθούμε στην χρεοκοπία… Εδώ παίζεται το θέατρο του παραλόγου. Όλοι αυτοί οι κύκλοι που ουσιαστικά μας μισούν (ξένοι και Έλληνες) και που είναι οι μόνοι υπεύθυνοι για την δραματική κατάσταση στην οποία οδήγησαν τη χώρα, απειλούν, εκβιάζουν, με σκοπό να συνεχίσουν το καταστροφικό τους έργο, δηλαδή να μας πάνε κάτω από το ΜΗΔΕΝ, έως την οριστική μας εξαφάνιση.


Έχουμε επιζήσει σε πολύ δύσκολες συνθήκες μέσα από τους αιώνες και είναι βέβαιο ότι αν μας οδηγήσουν με τη βία στο προτελευταίο σκαλοπάτι πριν από τον θάνατο, οι Έλληνες όχι μόνο θα επιζήσουν αλλά και θα αναγεννηθούν. Αυτή τη στιγμή έχω αφιερώσει όλες μου τις δυνάμεις στην προσπάθεια να ενωθεί δυναμικά ο ελληνικός λαός. Προσπαθώ να τον πείσω ότι η Τρόικα και το ΔΝΤ δεν είναι μονόδρομος. Ότι υπάρχει άλλη λύση. Κι αυτή είναι να αλλάξουμε ριζικά την πορεία του έθνους μας και να στραφούμε προς την Ρωσία για οικονομική συνεργασία και για τη δημιουργία κοινοπραξιών που θα μας βοηθήσουν στην ανάδειξη του φυσικού πλούτου της χώρας με όρους που θα εξασφαλίζουν το εθνικό μας συμφέρον. Όσο για την Ευρώπη προτείνω να πάψουμε να αγοράζουμε πολεμικό υλικό από την Γερμανία και την Γαλλία. Όπως θα κάνουμε ό,τι είναι δυνατόν, ώστε η Γερμανία να εξοφλήσει τις πολεμικές αποζημιώσεις που μας οφείλει και που σήμερα μαζί με τους τόκους μπορεί να ανέρχονται στα 500 δισ. ευρώ.


Η μοναδική δύναμη που μπορεί να πραγματοποιήσει αυτές τις επαναστατικές αλλαγές είναι ο ελληνικός λαός ενωμένος σε ένα τεράστιο Μέτωπο Αντίστασης και Αλληλεγγύης, ώστε να εκδιωχθεί η Τρόικα (ΔΝΤ και Ευρωπαϊκές Τράπεζες) από την χώρα. Ενώ παράλληλα θα πρέπει να θεωρηθούν ως μη γενόμενες όλες οι παράνομες ενέργειές τους (δάνεια, χρέη, τόκοι, φόροι, αγορές του Δημόσιου πλούτου). Φυσικά οι Έλληνες συνεργάτες τους που έχουν ήδη καταδικαστεί στη συνείδηση του λαού μας ως προδότες, θα πρέπει να τιμωρηθούν.


Στον σκοπό αυτό (της ενότητας του Λαού σε ένα Μέτωπο) είμαι ολοκληρωτικά δοσμένος και πιστεύω ότι τελικά θα δικαιωθώ. Πολέμησα με το όπλο στο χέρι ενάντια στην Χιτλερική κατοχή. Γνώρισα τα μπουντρούμια της Γκεστάπο. Καταδικάστηκα από τους Γερμανούς σε θάνατο και έζησα ως εκ θαύματος. Στα 1967 ίδρυσα το ΠΑΜ, την πρώτη αντιστασιακή οργάνωση κατά της στρατιωτικής χούντας. Πάλεψα στην παρανομία. Πιάστηκα και φυλακίστηκα στο «σφαγείο» της χουντικής Ασφάλειας. Τελικά και πάλι επέζησα.


Σήμερα είμαι 87 ετών και είναι πολύ πιθανόν να μη ζήσω τη σωτηρία της αγαπημένης μου πατρίδας. Όμως θα πεθάνω με τη συνείδησή μου ήσυχη, γιατί εξακολουθώ να κάνω το Χρέος μου απέναντι στα ιδανικά της Ελευθερίας και του Δικαίου ως το τέλος.


Αθήνα, 12.2.2012

Μίκης Θεοδωράκης
Διαβάστε Περισσότερα »

Τρίτη 14 Φεβρουαρίου 2012

- Τα τρακτέρ στις πλατείες...

Νέος γύρος κινητοποιήσεων από τους αγρότες του νομού Καρδίτσας. Επιτυχημένη η χθεσινή σύσκεψη της ΕΟΑΣΚ στον Παλαμά. Θα γίνει ενημέρωση των αγροτών σε κάθε χωριό και αναμένεται περαιτέρω κλιμάκωση του αγώνα…

 




Αγροτική σύσκεψη της Ενωτικής Ομοσπονδίας Αγροτικών Συλλόγων Καρδίτσας (ΕΟΑΣΚ) πραγματοποιήθηκε χθες το μεσημέρι στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων του Πολιτιστικού Κέντρου Παλαμά.
Στη σύσκεψη, στην οποία πήραν μέρος αγρότες από όλα τα χωριά του καρδιτσιώτικου κάμπου, παραβρέθηκε αντιπροσωπεία της δημοτικής Αρχής Παλαμά με επικεφαλής το δήμαρχο κ. Πατσιαλή, τον αντιδήμαρχο κ. Νασιούλη και τον πρόεδρο του Δ.Σ. κ. Βαϊόπουλο, ενώ το παρών του έδωσε και ο επικεφαλής της ελάσσονος αντιπολίτευσης κ. Πολυγένης.
Στο χαιρετισμό του ο δήμαρχος κ. Πατσιαλής, έστειλε στους αγρότες του νομού μήνυμα ενότητας, «μακριά από κομματικές ταμπέλες» όπως είπε, γιατί μόνο έτσι θα πετύχουν τους στόχους τους για την επίλυση των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν και τα οποία βαίνουν συνεχώς αυξανόμενα.
Ο αντιπρόεδρος της ΕΟΑΣΚ κ. Γιαννακός, προέβη σε μια αποτίμηση των μέχρι τώρα αγροτικών κινητοποιήσεων, τονίζοντας πως «είναι επιτακτική ανάγκη να πάμε τον μέχρι τώρα αγώνα μας ένα βήμα παρακάτω».
Στη συνέχεια ο πρόεδρος της ΕΟΑΣΚ κ. Μπούτας αναφέρθηκε στα γενικότερα προβλήματα που αντιμετωπίζουν σήμερα οι Έλληνες εργαζόμενοι αλλά και οι μικρομεσαίοι αγρότες, με τα μνημόνια και τα δυσβάσταχτα μέτρα και τα χαράτσια της κυβέρνησης και της τρόικας. Αναφέρθηκε συγκεκριμένα  στις πολιτικές που εφαρμόζονται σχετικά με τις αυξημένες κρατήσεις στο ΟΓΑ, στη μείωση των τιμών των αγροτικών προϊόντων και στην ταυτόχρονη αύξηση του κόστους παραγωγής, ενώ τα προβλήματα θα γίνουν περισσότερα με την ιδιωτικοποίηση των λιμνών που θα σημάνει νέα χαράτσια στη χρήση του νερού για άρδευση, καθώς και με τη νέα ΚΑΠ που ετοιμάζουν για μετά το 2014. Όλα αυτά, είπε ο κ. Μπούτας, έχουν ένα στόχο, να χτυπήσουν τον μικρομεσαίο αγρότη.


Ο πρόεδρος του Αγροτικού Συλλόγου Παλαμά κ. Τζέλλας έκανε αναφορά στα άμεσα αγροτικά προβλήματα, που έχουν να κάνουν με τις πληρωμές των προϊόντων, τις επιδοτήσεις και τη συνδεδεμένη, τα καλλιεργητικά δάνεια, τις αποζημιώσεις από τον ΕΛΓΑ, κ.λπ.
Ο κ. Τζέλλας προχώρησε στη συνέχεια στη διατύπωση της πρότασης της ΕΟΑΣΚ για νέες κινητοποιήσεις, η οποία έγινε αποδεκτή από τους παρευρισκόμενους:
Από αύριο το πρωί, οι αγρότες θα βγάλουν τα τρακτέρ τους στις πλατείες όλων των χωριών, ενώ ταυτόχρονα θα βγει η προκήρυξη της ΕΟΑΣΚ με όλες τις θέσεις και τα αιτήματα που θέτουν οι αγρότες του νομού Καρδίτσας και θα οριστούν τα κλιμάκια τα οποία θα περιοδεύσουν σε όλα τα χωριά του κάμπου και θα ενημερώσουν τους αγρότες, ζητώντας τους να πάρουν μέρος στην κινητοποίηση, βγάζοντας τα τρακτέρ στις πλατείες. Μέσα στο επόμενο διάστημα θα αποφασιστεί σε άλλη σύσκεψη η κλιμάκωση του αγώνα.





Διαβάστε Περισσότερα »

Σάββατο 11 Φεβρουαρίου 2012

- Πόσο «γοητευτικές» σας φαντάζουν οι ανορθόδοξες δίαιτες;

Κατά καιρούς όλο και κάποια νέα πληροφορία λαμβάνουμε όλοι μας, είτε από τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης, είτε από τον κοινωνικό μας περίγυρο για μία νέα ‘μαγική’, γρήγορη και σωτήρια δίαιτα ή για κάποιο νέο προϊόν που καταπολεμά το λίπος είτε της τροφής, είτε του σώματος με διάφορους τρόπους, πέραν βέβαια του φυσιολογικού, με βάση τον οποίο, άλλωστε, το ανθρώπινο σώμα είναι φτιαγμένο να λειτουργεί.
 Συνήθως, αυτό που συμβαίνει με τις περίεργες αυτές δίαιτες ή τα διάφορα ‘μαγικά’ προϊόντα που διοχετεύονται στο εμπόριο είναι ότι, συνήθως, ‘δανείζονται’ ένα, πράγματι, υπαρκτό κομμάτι του ανθρώπινου μεταβολισμού, αλλά αγνοούν όλα τα υπόλοιπα εκατομμύρια μεταβολικά μονοπάτια που αλληλεπιδρούν και επηρεάζουν την υγεία του σώματος. Έτσι, λίγο με τη βοήθεια του marketing, λίγο με την εκμετάλλευση της διακαούς επιθυμίας των συναναθρώπων μας σήμερα να χάσουν βάρος, οι ανορθόδοιξοι αυτοί τρόποι παρουσιάζονται σαν μία εξαιρετικά πολλά υποσχόμενη ευκαιρία.  
 Επειδή, κάποιοι μπορεί να αναρωτιέστε ‘Και που είναι το κακό; Αφού έχει αποτέλεσμα!’ οι απαντήσεις και τα αντεπιχειρήματα είναι πολλά. Πράγματι. Το βάρος τις περισσότερες φορές χάνεται. Αυτό που το σώμα, δυστυχώς, αποβάλλει, όμως, είναι μυική μάζα (η οποία χάνεται πολύ πιο εύκολα, απ’ ότι επαναδημιουργείται), οστική μάζα, νερό και πολύ λιγότερο λίπος. Αυτός είναι και ένας - μεταξύ και πολλών σημαντικών άλλων - λόγος του ότι το βάρος επανακτάται, και πολλές φορές σε σημείο υψηλότερο από πριν.
 Κρατήστε αυτό: Καμία περίεργη δίαιτα και κανένα μαγικό προϊόν δεν μπορεί να επέμβει και να αλλάξει ούτε τη φυσιολογία του σώματός μας, ούτε και τη γονιδιακή μας προέλευση. Από το να σπαταλάει κανείς ενέργεια, χρόνο και χρήμα στο να ψάχνει για να βρει τέτοιου είδους μαγικές λύσεις, είναι πολύ παραγωγικότερο και εξαιρετικά ρεαλιστικότερο να χρησιμοποιεί τις δυνάμεις του, ώστε να βρει τρόπους να έχει εξυπνότερες διατροφικές συνήθειες και ένα κανονικό επίπεδο φυσικής δραστηριότητας. Δεν είναι πάντα τόσο απλό όσο ακούγεται. Ζητήστε τη βοήθεια ενός επαγγελματία υγείας, καθώς η προσπάθεια αυτή απαιτεί, συνήθως, συνεργασία και υποστήριξη.


Αλεξία Κατσαρού, διατροφολόγος – διαιτολόγους MSc, απόφοιτης Χαροκοπείου Πανεπιστημίου, υποψ. διδάκτ. Ιατρικής Σχολής Πανεπιστημίου Θεσσαλίας

www.alexiakatsarou.gr/
Διαβάστε Περισσότερα »

Παρασκευή 10 Φεβρουαρίου 2012

- Χαραξέ μου τον αριθμό στο χέρι, και βάλε μου και την στολή να τελειώνουμε...

Δεν αντέχω άλλο! Ντύστε με στα ριγέ, βάλτε και την στάμπα του «γουρουνιού» που αντικατέστησε το εβραϊκό αστέρι ως σύμβολο του-κατασκευασμένου- εχθρού της Γερμανίας και των «φίλων» της στην Ελλάδα και κάντε ό,τι θέλετε. Μόνο το νούμερο στο χέρι που θα αντικαταστήσει την όποια ανθρώπινη υπόσταση πλέον μου αναγνωρίζετε(;). Κάνατε την πατρίδα μου ένα σύγχρονο Auschwitz, με είπατε τεμπέλη, απατεώνα και μου δείξατε το δάκτυλο. Μου αφαιρέσατε το δικαίωμα στο όνειρο. Με ξευτιλίζετε και με απειλείτε μέσα από τις «πληροφορίες». Θέλετε κι άλλα «δανεικά» από την χώρα μου, ενώ τα προηγούμενα τα κρατάτε. Αφού θα δώσετε ρε προδότες «πολιτικοί» τα πάντα, όσα απέμειναν, στα puncher, τι νόημα έχει αν θα τα πάρουν έτσι ή θα είναι σε ειδικό λογαριασμό; 

Αφού ήδη Γερμανοί ζουν και δρουν σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, γιατί σας σοκάρει ο όρος gauleiter; Μήπως γιατί δεν φανταζόσασταν ότι είστε ικανοί για τόσο «μεγαλείο», όπως τα πρότυπά σας von Reichenbach κ.λπ.; 

Αφήστε τα ψέματα για αρνήσεις στις επιταγές του Διευθυντηρίου. Τα’ χετε δώσει όλα. Προηγούμενοι δοσίλογοι, το 1941, είχαν λίγη τσίπα και αυτοκτόνησαν. Αλλά δεν πρόκειται να πάρουν ποτέ οι Γερμανοί το νόημα και την ουσία όσων σημαίνει η Ελλάδα για την Ανθρωπότητα. Έρχεται η ώρα σας…

Σοφία Τ.

Διαβάστε Περισσότερα »

- Ανεμογεννήτριες κατ’ οίκον προωθεί το ΥΠΕΚΑ...

Υπουργική απόφαση για την εγκατάσταση οικιακών ανεμογεννητριών αναμένεται να εκδώσει σύντομα το υπουργείο Ανάπτυξης.
Το πρόγραμμα είναι παρόμοιο με τα «φωτοβολταϊκά στις στέγες» και δίνει τη δυνατότητα στους ενδιαφερόμενους να εγκαταστήσουν ανεμογεννήτριες 3 – 4 Κιλοβάτ, χωρίς να χρειάζονται φορολογικά στοιχεία και τιμολόγια, ενώ θα γίνεται συμψηφισμός με την ΔΕΗ.
Την ίδια ώρα, το ΥΠΕΚΑ επεξεργάζεται δεύτερη υπουργική απόφαση, με την οποία θα ρυθμίζονται οι χρήσεις γης για μικρές ανεμογεννήτριες που εγκαθίστανται εκτός σχεδίου πόλης. Πρόκειται για ανεμογεννήτριες με «επενδυτικά» χαρακτηριστικά.
Και σε αυτή την περίπτωση η διαδικασία έχει ομοιότητες με τα εκτός σχεδίου φωτοβολταϊκά, ωστόσο γίνεται ειδική πρόβλεψη για θέματα θορύβου και ασφάλειας κατασκευής, θέματα που δεν αντιμετωπίζουν τα φωτοβολταϊκά.
Έτσι με την υπουργική απόφαση θα ορίζονται οι αρχές πιστοποίησης και το πλαίσιο συμμόρφωσης των επενδύσεων αυτών με τα πρότυπα θορύβου και ασφάλειας κατασκευής.
Διαβάστε Περισσότερα »

Πέμπτη 9 Φεβρουαρίου 2012

- Γιατί οι αστυνομικοί δεν είναι με το μέρος των διαδηλωτών;

Οι κυβερνώντες έχουν κάνει κάτι πολύ αποτελεσματικό δεν τα βάζουν με όλους μαζί αλλά με μία κοινωνική ομάδα κάθε φορά.
Πρώτα τους υψηλόμισθους του δημοσίου τομέα, μετά με όλους τους υπαλλήλους του δημοσίου, αλλά ΕΚΤΟΣ από αυτούς που έχουν ειδικά μισθολόγια (βλέπε αστυνομικοί, στρατιωτικοί, γιατροί, καθηγητές πανεπιστημίου, δικαστικοί κλπ), μετά τους υπαλλήλους του ιδιωτικού τομέα (τώρα) και έπονται αυτές οι ισχυρές κοινωνικά ομάδες. Είναι απλό οι κυβερνώντες και οι ισχυροί της οικονομικής ζωής χρειάζονται τους αστυνομικούς για να τους προστατεύουν από την οργή της μάζας, τους δικαστικούς για να ερμηνεύουν το δίκαιο όπως τους εξυπηρετεί (να κάνουν τα στραβά μάτια στο μνημόνιο και να βγάζουν αντισυνταγματική κάθε απεργία), οι δε γιατροί απλά έχουν πάρα πολλούς εκπροσώπους στην πολιτική ζωή ε δε θα φάνε και τα σωθικά τους.

Μειώσεις στους άνω έγιναν, αλλά μόνο στα αρχικά ποσοστά, με την πρώτη δόση των μειώσεων. Αυτό που έγινε με το ενιαίο μισθολόγιο, μειώσεις στους ήδη μειωμένους μισθούς όπως και των άνω αλλά κατά ένα επιπλέον ποσοστό από 5% κατ ελάχιστο έως και 50% δεν το έχουν υποστεί (ακόμα). Τελικά βέβαια όταν θα έχουν μειωθεί οι μισθοί όλων, όλοι μαζί θα απαιτήσουμε να μειωθούν και των άνω «ειδικών ομάδων» και τελικά το σχέδιο πέτυχε: μειώσεις των μισθών σε όλους.

Μπορεί να μην πληρώνονται τα πάρα πολλά λεφτά, αλλά παίρνουν πλέον περισσότερα από τον μέσο υπάλληλο.

Σημείωση ότι και τώρα αναβάλλατε την συζήτηση για την μείωση στα ειδικά μισθολόγια για τον Ιούνιο. Και να φανταστείτε ότι είπαν λέει για μείωση μόλις 10%,όταν σε όλο το υπόλοιπο δημόσιο η (τελευταία μόνο) μείωση ήταν κατά μέσο όρο 25%

Αναρωτιέται ακόμα κάποιος γιατί οι αστυνομικοί δεν είναι με το μέρος των διαδηλωτών;


Επειδή δεν δαγκώνεις το χέρι αυτού που σε ταΐζει ..ή για την ακρίβεια αυτού που φροντίζει να σου ρίχνει περισσότερα ψίχουλα απ’ ότι ρίχνει στους υπολοίπους

Είναι μια συνεργασία σιωπηρή..

Είναι μια σιωπή ενοχής..
Διαβάστε Περισσότερα »

Τετάρτη 8 Φεβρουαρίου 2012

- Εντονη βροχόπτωση και πλημμύρες στην περιοχή μας...

Η έντονη βροχόπτωση είχε ως αποτέλεσμα να πλημμυρίσει ο ποταμός Ενιππέας στις περιοχές Λεύκης, Ορφανών, Φύλλου, Ηλιά, Συκεών Πετρίνου και τμήμα της Ιτέας. Η κυκλοφορία στην τοπική κοινότητα Πετρίνου έχει καταστεί αδύνατη.
Αυτό είναι ένα σύνηθες φαινόμενο αφού οι πλημμύρες είναι συχνές κατά τη διάρκεια του χειμώνα. Φαινόμενο το οποίο όμως θα πρέπει επιτέλους να πάψει να υφίσταται.
Λόγω των έντονων αυτών καιρικών συνθηκών, προκλήθηκαν ζημιές στις χειμερινές καλλιέργειες των αγροτών, όπως σιτηρών, μηδικής κλπ. , σε έκταση 10000 στρεμμάτων. Η πολιτεία θα πρέπει να σταθεί στο πλευρό των αγροτών αφού η οικονομία της χώρας στηρίζεται στον πρωτογενή τομέα. Για το λόγο αυτό θα πρέπει ο ΕΛΓΑ να εκτιμήσει τις ζημιές.
Επίσης είναι απαραίτητο πλέον η πολιτεία να αναλάβει επιτέλους τις ευθύνες και να προχωρήσει στον καθαρισμό του ποταμού από το ύψος της νέας κοίτης Ορφανών Φύλλου και ειδικότερα στο Πέτρινο. Η κατασκευή μιας νέας γέφυρας στην τοπική κοινότητα Πετρίνου είναι απαραίτητη προκειμένου να εξυπηρετούνται οι κάτοικοι της περιοχής. 

Ηλίας Λιάχανος (αντιδήμαρχος) 






 

Διαβάστε Περισσότερα »

- Το νέο βαθμολόγιο των εκπαιδευτικών...

Ριφιφί στην προϋπηρεσία των εκπαιδευτικών με το νέο βαθμολόγιο...

Δε φτάνει η δραματική μείωση των μισθών και των συντάξεων, δε φτάνει η μείωση του αφορολόγητου από τα 12.000 στα 5.000 ευρώ, δε φτάνει το χαράτσι του σπιτιού και της έκτακτης εισφοράς που από 1/1/2012 θα κρατιέται κατευθείαν από το μισθό, ΤΩΡΑ κλέβουν και προϋπηρεσία από τους εκπαιδευτικούς και από όλους βέβαια τους δημοσίους υπαλλήλους.

Με την εφαρμογή του νέου βαθμολογίου –μισθολογίου επιχειρείται μια μεγάλη κλοπή στην προϋπηρεσία και βέβαια στις αποδοχές των εκπαιδευτικών.
 
Στη σελίδα 25 της ερμηνευτικής εγκυκλίου του Υπουργείου Οικονομικών αναφέρεται:

"Μετά την ανωτέρω μισθολογική ένταξη, η μισθολογική εξέλιξη των υπαλλήλων πραγματοποιείται σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 2 του άρθρου 12 του κοινοποιούμενου νόμου, οι οποίες προβλέπουν ότι για τη μισθολογική εξέλιξη των υπαλλήλων απαιτείται η παρέλευση διετίας ή τριετίας ανάλογα με το βαθμό στον οποίο έχει ενταχθεί ο υπάλληλος. Αυτό σημαίνει ότι ο πλεονάζων χρόνος που τυχόν απομένει μετά την ανωτέρω μισθολογική κατάταξη των υπαλλήλων στους οικείους βαθμούς και Μ.Κ. δεν θα ληφθεί υπόψη για τη μισθολογική εξέλιξη στο επόμενο μισθολογικό κλιμάκιο. Συνεπώς, το επόμενο μισθολογικό κλιμάκιο σε όλους τους υπαλλήλους θα δοθεί μετά την παρέλευση διετίας ή τριετίας από την ημερομηνία έναρξης ισχύος των διατάξεων του κεφαλαίου δεύτερου του κοινοποιούμενου νόμου (1-11-2011)”. 

Τι σημαίνει αυτό πρακτικά;
Ότι πλεονάζων χρόνος σε ένα μισθολογικό κλιμάκιο διαγράφεται! 
Δεκάδες χιλιάδες εκπαιδευτικοί βλέπουν να διαγράφεται προϋπηρεσία 5, 10, 15 μηνών κλπ. Γιατί έτσι θέλει η νέα ιερά συμμαχία συγκυβέρνησης – Ε.Ε. – ΔΝΤ. 

Σταυρούλα Τσίπρα - Γκαρέλη
Εκπαιδευτικός
Διαβάστε Περισσότερα »

Τρίτη 7 Φεβρουαρίου 2012

- Και στο τέλος δεν έμεινε κανείς...

ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ... ΔΕΝ ΕΜΕΙΝΕ ΚΑΝΕΙΣ











Πρώτα ήρθαν οι Αλβανοί
Και πήραν τις δουλειές των χτιστών και των εργατών της γης κι εγώ, που δεν ήμουν τίποτα από τα δυό, είπα: 
Καλά είναι γίνονται και οι δουλειές φθηνότερα.
Και μετά άρχισαν να κλέβουν τα σπίτια στα χωριά.
Αλλά εγώ, που δεν έχω σπίτι σε χωριό, είπα δεν πειράζει τι κι αν μας μισούν, κι αν δεν συνυπογράφουν ΑΟΖ, Τι κι αν έδωσαν τον Αυλώνα ΜΑΣ στον προαιώνιο εχθρό για να ελλιμενίζει το Στόλο του στα νώτα μας και να μας χτυπήσει πισώπλατα; 

Ας είμαστε ανοιχτόμυαλοι.
Κι αυτά το ΟΥΚ και το Λιμενικό, όλοι Φασίστες είναι.  Μα συνθήματα ήταν αυτά στην παρέλαση; Εκθέτουν τη χώρα διεθνώς!
Πώς; Οι Αλβανοί γράφουν στα σχολικά τους βιβλία για Τσαμουριά και Μεγάλη (Φυσική) Αλβανία;
Σιγά μην πέσουμε στο επίπεδό τους!
Εμείς είμαστε Ελευθεριακοί!!!

Μετά ήρθαν οι Μαύροι.......
Και άρχισαν πουλώντας CDs και DVDs πειρατικά, καταστρέφοντας τα μαγαζιά
Κι εγώ, που δεν είχα videoclub ή δισκοπωλείο, είπα: Δεν πειράζει
Αγόραζα και κανένα πειρατικό που και που κι έκανα και το μάγκα στην παρέα παζαρεύοντας (άσχετα που τα μισά δεν «παίζανε»)
Και φέρανε πρέζα με AIDS και εξαπλασιάστηκαν τα κρούσματα στους εξαρτημένους
Αλλά εγώ, που εξαρτώμαι μόνο από τα λεφτά, είπα και τι έγινε
Βγαίνουν από τη μέση τα πρεζόνια!
   
Αργότερα ήρθαν οι Κινέζοι
Και έφεραν ρούχα φτηνά και παράνομα και ρήμαξαν τις βιοτεχνίες και τα μαγαζιά
Κι εγώ, που φοράω μόνο ξένα επώνυμα, είπα άσε τη φτωχολογιά να ντυθεί φτηνά
Και τι με νοιάζει που η Ιταλική Μαφία είναι από πίσω
Ή μπας κι έχω φυτείες βαμβάκι και θα χάσω έσοδα;
   
Κάπου τότε ήρθαν οι Ρουμάνοι
Κλέφτες με ακροβατική δεινότητα που έμπαιναν και στα πιο ψηλά σπίτια
Αλλά αγόρασα συναγερμούς και πόρτες ασφαλείας και χρηματοκιβώτιο
Και είπα:  Άσε τους χαζούς να ανησυχούν και θαύμαζα πώς σκαρφαλώνανε τόσο ψηλά κάθε που έκλεβαν γνωστό μου.
 
Μαζί ήρθαν και οι Ανατολικές
Και οι νέες κι όμορφες έγιναν πουτάνες και οι γριές γηροκομούσαν.
Και οι συνταξιούχοι χήροι παντρεύτηκαν με δέλεαρ τη σύνταξή τους.
Και οι αναλογιστικές μελέτες των ταμείων τινάχτηκαν στον αέρα
Αλλά είπα:  Ας είναι καλά η ιδιωτική ασφάλεια, δεν έχω ν' ανησυχώ κι αντί να υπάρχουν οργανωμένα και νόμιμα γηροκομεία, όπου οι γέροι θα ζούσαν παρέα με επιστημονική φροντίδα οι φίλοι μου τους άφησαν απομονωμένους με γηροκόμες που τους κλέβουν.
Και είπα: Καλύτερα, ας μείνουν στα σπίτια τους

Ήρθαν όμως και οι Γεωργιανοί κι οι Ρώσοι
Ανήλεοι εγκληματίες, για τους οποίους η ανθρώπινη ζωή δεν έχει καμμιά αξία
Και πρώτα πήραν τον έλεγχο της νύχτας και την προστασία.
Και οι φυλακές έγιναν το φέουδό τους και τα Καλάσνικωφ καθημερινότητα
Αλλά εμένα τι με νοιάζει;  Μήπως έχω νυχτομάγαζο;  Ας φροντίσει η Αστυνομία, τζάμπα (δεν) πληρώνω φόρους;;;
 
Και οι Πολωνές και οι Ουκρανές   
Γίναν καθαρίστριες και υπηρέτριες και ξέμαθα να βάζω πλυντήριο και να σιδερώνω
Και η γυναίκα μου κάνει μανικιούρ κάθε εβδομάδα, οπότε γιατί να τα χαλάει;
Ούτως ή άλλως άμα δεν της έχω «γυναίκα» να καθαρίζει, κουράζεται και τσαντίζεται
Ενώ τώρα είναι ξεκούραστη από το άραγμα όλη μέρα στον καναπέ
Πώς πληρώνω; Εννοείται μαύρα, τρελός είμαι να μου βάλουν τεκμήριο;
   
Και η Ελλάδα έγινε ένα απέραντο Εργοτάξιο   
Κι αντί να ανακαινιστούν τα παλιά, ωραία κτήρια, χτίζονταν ολοένα καινούρια.
Και η Αθήνα απλώθηκε σα ροχάλα στο πρόσωπο της Αττικής.
Και τινάχτηκε στον αέρα κάθε αστικός προγραμματισμός.
Και χρειάστηκαν νέες γραμμές ΜιΜιΜι και ηλεκτροδότησης και υδροδότησης και αποχέτευσης και ΟΤΕ αλλά έχουμε μεγαλύτερα σπίτια και επιτέλους γίναμε «Όπως Αμερική»
Και 'κονομήσανε χοντρά οι εργολάβοι που χρησιμοποιούσαν ανασφάλιστο προσωπικό και φοροδιέφευγαν
   
Αρκετά αργότερα έφτασαν οι ΑφγανοΠακιστανοΜπαγκλαντεσιανοί   
Καιρός ήταν γιατί οι Αλβανοί είχαν ακριβύνει πολύ ασε που σήκωναν κεφάλι και αγόραζαν και ακίνητα και γίνονταν κι εργολάβοι και τα σχολεία είχαν γεμίσει Ανατολικάκια (αλλά εγώ το δικό μου σε ιδιωτικό...)
Αυτοί μας έφεραν Ελονοσία (που είχε εκριζωθεί το 1973) και Ηπατίτιδες αλλά εγώ καίω ΚΑΤΟΛ όλη μέρα και βάζω ΑΟΥΤΑΝ και δε κινδυνεύω.
Κι εμβολιάστηκα (πάντα Δημοσία Δαπάνη - τζάμπα εισφοροδιαφεύγω...)
Αυτοί κοιτάνε τις γυναίκες μας σαν πουτάνες, γιατί δε φοράνε χιτζάμπ και κλέβουν τσάντες στο δρόμο και μέσα από τ' αυτοκίνητα, και χτυπάνε αλύπητα ηλικιωμένους και γυναίκες και κλέβουν τα κοσμήματα σκίζοντάς τους τα αυτιά και τα μούτρα.
Κι είπα στη γυναίκα μου: Δε θα φοράς κοσμήματα και αντί για τσάντα θα φορά κατάσαρκα τα χρήματα και καλύτερα να κινούμαστε μόνο με πλαστικό χρήμα. Τι πειράζει που έτσι θα παρακολουθείται κάθε αγορά μας; Είμαστε όμως ασφαλέστεροι

Μετά ήρθαν κι αυτοί από το Μαγκρέμπ   
Και η Αραβική «Άνοιξη» γέμισε με τους καρπούς της την Ελλάδα (ας είναι καλά οι Τούρκοι δουλέμποροι που έβγαλαν πάνω από 20 ΔΙΣ ευρώ από όσους μας ξερνάνε)
Κι αυτοί είναι χειρότεροι από όλους τους άλλους, γιατί είναι και φανατικοί Μουσουλμάνοι και απαίτησαν και Τζαμί στην Αθήνα, 200 χρόνια μετά που ξεφορτωθήκαμε το βδέλυγμα
Αλλά εγώ, που δεν έχω πατήσει Εκκλησία 25 χρόνια τώρα, είπα:  Τι διάολο;   Φτιάξτε τους ένα Τζαμί να προσεύχονται στο θεό τους που ζητάει τη σφαγή των αλλόθρησκων... Εμείς ας είμαστε ανοιχτόμυαλοι!!!
 
Και οι Γύφτοι όλης της Ευρώπης μαζεύτηκαν εδώ
Διωγμένοι από τις οργανωμένες χώρες, που αναγνωρίζουν τη γάγγραινα και την κόβουν
Και πήραν τον έλεγχο των χωματερών και έστησαν παράνομα παζάρια.
Και κλέβουν ζώα και ρήμαξαν τα μέταλλα και τα καλώδια της ΔΕΗ.
Και το ρεύμα κόβεται στα χωριά κάθε που κλέβουν μετασχηματιστές.
Και ο ΟΣΕ καταστρέφεται από το ρήμαγμα και οι ΟΤΑ το ίδιο
Αλλά εμένα το μόνο που με πείραξε είναι που δεν είχαμε φώτα στο Λυκαβηττό όταν έκλεψαν κι από εκεί τα καλώδια για το χαλκό.
Εξάλλου δεν είναι πολιτικά ορθό να καταφέρομαι ενάντια στους Γύφτους, δείτε τι ωραίοι που είναι στις ταινίες και στην Ισπανία (άσχετο που εκεί η Χωροφυλακή ελέγχει κάθε εβδομάδα τους καταυλισμούς τους)
Α, ναι: Και κατέλαβαν οικόπεδα και γη ιδιωτών και κρατική και την έκαναν καταυλισμούς και παράνομα χυτήρια.
Και πληρώνει αποζημιώσεις το Κράτος και η αναπνοή μας γίνεται βαριά από τα ιχνοστοιχεία που γεμίζουν την ατμόσφαιρα, αλλά «άνθρωποι είναι κι αυτοί, πρέπει να ζήσουν»
Άλλωστε βαριέμαι να πάω στην ανακύκλωση ή να φωνάξω το Δήμο. Οι Γύφτοι είναι πάντα εκεί για να πάρουν όποια παλιά συσκευή παρατήσω εκεί που δεν πρέπει...

Μ΄ αυτά και μ' αυτά το Κέντρο έγινε ακατοίκητο   
Και πήρα τη γυναίκα και τα παιδιά και πήγα στα Βόρεια Προάστια
Εδώ είναι καλύτερα, άσε τους φτωχομπινέδες να τα βρούνε με το συρφετό
Κι αυτοί στον Άγιο Παντελεήμονα που φωνάζουν είναι Φασίστες
Εγώ, γνήσιο τέκνο της Γενιάς του Πολυτεχνείου, δεν μπορώ να ακούω τις παραφωνίες τους: Ζήτω η Παγκοσμιοποίηση και η Ανεκτική Κοινωνία!!!
Πώς είπατε;  20πλάσια πιθανότητα να εγκληματεί ο Αλλοδαπός;  Μα φταίει η κοινωνία μας που δεν τους δίνει όσα ζητάνε!  Και πρέπει να πάρουνε και Άσυλο, είναι όλοι Πολιτικοί Πρόσφυγες.  Άσχετο που οι εταίροι μας σε αυτή την περίπτωση θα κλείσουν τα σύνορα...
Και που ρήμαξαν τα μαγαζιά του Κέντρου, τι πειράζει;  Εγώ μπαίνω στην Τζιπούρα (σιγά μην έπαιρνα station-wagon να με λένε οικογενειάρχη - SUV που δείχνει ότι είμαι περιπετειώδης, άσχετο που το έβαλα μια φορά στην άμμο και φώναζα την ΕΛΠΑ να με βγάλει...), χώνομαι στο, παράνομο - το ξέρω, διαβάζω εφημερίδες - MALL, ψωνίζω όσα αντέχει η κάρτα και φεύγω ασφαλής.
Πώς είπατε; Τα ξενοίκιαστα ανήκουν στα Ταμεία και θα μείνουμε χωρίς συντάξεις; Καλά να πάθετε, είπαμε έχω ιδιωτική!!!

Μόνο που να... τώρα τελευταία άρχισα να φοβάμαι πολύ...
Είναι που μπαίνουν σε σπίτια Προαστίων και όχι μόνο κλέβουν αλλά και βιάζουν και χτυπάνε και σκοτώνουν. Κι ένας φίλος που τον έκλεψαν είπε απλά:  Ήταν η σειρά μου
Κι ένα σαν κι εμένα τον έσφαξαν λέει για μια κωλοκάμερα...
Και στο ναό-Βασιλόπουλο μπήκαν μέρα-μεσημέρι με Καλάσνικωφ...
Και οι φυλακές τιγκάρισαν και δε χωράνε άλλους...
Και κάθε μήνα η Αστυνομία συλλαμβάνει 15-20.000, αλλά δεν έχουν πού να τους βάλουν και τους αφήνουν ελεύθερους και αυτοί ξαναεγκληματούν (να, ο Πακιστανός που έσφαξε για την κάμερα είχε αφεθεί με «αποσυμφόρηση» - και τι όρος είναι αυτός, λες και οι φυλακές είναι λεωφόρος...)
Κι ούτε στην Εθνική κυκλοφορείς πια ήρεμος γιατί τρέχουν με κλεμμένα αυτοκίνητα οι λαθροδιακινητές και γίνονται πολύνεκρα όταν τους κυνηγούν. Άσε που πυροβολούν ενάντια στην Αστυνομία και μπορεί να με πάρει καμιά αδέσποτη
Και γύρισαν τα παιδιά μου δαρμένα και κλεμμένα από κάτι Αλβανάκια 2ης γενιάς...Φαίνεται τελικά δεν ενσωματώνονται (όπως γνωρίζουν οι εταίροι μας εδώ και δεκαετίες) και το περίφημο «χωνευτήρι» αποδείχτηκε ΜΥΘΟΣ σαν τη μπύρα, μόνο που δεν καταπίνεται...
Και με την κρίση δεν έχω πια χρήματα για security και patrol, άσε που κι αυτοί αλλοδαπούς χρησιμοποιούν (βάλαμε τους λύκους να φυλάνε τα πρόβατα)...
Είμαι κι αγύμναστος, γαμώτο. Και μου έμεινε ξενοίκιαστο και το πατρικό στην Πλ. Βικτωρίας (ποιός πάει να μείνει μέσα στους Μαύρους...) κι έχει κι έξοδα και εισφορές...
Κι ο Στρατός; Τι κάνει ο Στρατός; Ξέχασα που εγώ έκανα μειωμένη σε θέση γραφείου (είχα σοβαρότερα πράγματα να κάνω...) και ζητάω να επέμβει να μας σώσει, γιατί μας τρώνε ζωντανούς...

 
ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΑΚΟΥΕΙ ΚΑΝΕΙΣ: 

ΜΕΙΝΑΜΕ ΕΓΩ ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ, ΠΡΩΗΝ ΕΥΠΟΡΟΙ, ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ ΤΟΥ ΣΑΛΟΝΙΟΥ ΚΙ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΕΣ ΤΟΥ ΚΑΝΑΠΕ ...... ΑΑΑΑ.....ΞΕΧΑΣΑ !
ΚΑΙ ΤΑ ΚΤΗΝΗ ΠΟΥ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΜΑΧΑΙΡΙ ΤΟΥ ΧΑΣΑΠΗ Ν'ΑΚΟΥΜΠΗΣΟΥΝ ΤΟ ΣΒΕΡΚΟ ΜΑΣ!!!
Διαβάστε Περισσότερα »

Δευτέρα 6 Φεβρουαρίου 2012

- Πως γίνεται να φύγεις όταν δεν είσαι εδώ;

Μα γιατι τον πιέζετε; Αφού το ψηλό παιδί από τη Μινεσότα δεν θέλει να μένει στην ελλάδα. Δεν τη μπορεί τη χώρα αυτή, τον αρρωσταίνει! Εδώ έγινε προθυπουργός και...κάθε τρείς και λίγο έπαιρνε τον ομματιών του, ταχα μου για <<επαγγελματικά>> ταξίδια. Τώρα που δεν είναι θα κάτσει στην ελλάδα; Δεν θυμάστε τότε που καιγόταν ο κόσμος κι εκείνος είχε πάει για μπάνια με τους<<συντρόφους>>της Σοσιαλιστικούς Διεθνούς στον Αγιο Δομίνικο; Το διασκέδασε πολύ τότε, μέχρι και με εξωτικές καλλονές χώρεψε. Οχι ζεϊμπέκικο όπως του αρέσει. Αλλους χωρούς, λατινικούς. Μην το πιέζετε το παιδί. Δεν μπορεί να μείνει στη χώρα που τον πίκρανε. Τι να κάνει σε μια χώρα που οι κάτοικοίτης, εκτός απο λαμόγια, απατεώνες, φοροφυγάδες και διεφθαρμένοι (όπως ο ίδιος διεμήνυε με κάθε ευκαιρία στο εξωτερικό), είναι και αγνώμονες; Πώς να μείνει σε μιά χώρα που δέν αναγνωρίζει το έργο του, που δεν συγχωρεί στον αδελφό του μια Porche και μια BMW 4X4; Δηλαδή του πατέρα του πώς του συγχώρησε τις κρουαζιέρες με τα σκάφη των μεγιστάνων, τα ταξίδια με την αεροσυνοδό και τη βίλα της Αγράμπελης; Πώς να μείνει σε μιά χώρα που έκανε Πρόεδρο τον κ. Κάρολο, τον <<δανειστή>> του μπαμπά για τη βίλα, και δέν ανέχεται μια βιλίτσα 530τ.μ. με ενοίκιο του αδερφού του; πώς να μείνει σε μια χώρα που οι εισαγγελείς, αντί να κυνηγούν τα <<σκάνδαλα>> που εφηύρε το δικό του κόμμα και τα φόρτωσε στον προηγούμενο, ασχολούνται με υποθέσεις που αγγίζουν δικούς του ανθρώπους; Εδώ ο μπαμπάς παραπέμφθηκε στο Ειδικό Δικαστήριο και ξανάγινε προθυπουργός και αυτόν τον πέταξαν σαν σκουπίδι επειδή του άρεσε να ταξιδεύει; <<Μείνε στην ελλάδα Γιώργο>> του λένε οι (όσοι απέμειναν, τέλος πάντων) δικοί του. Μα πώς να μείνει και για ποιον; Να μείνει γιατί: Για να ακούει τον Χρυσοχοίδη να λέει ότι δεν διάβασε το Μνημόνιο; και γιατί να το διαβάσει; Μήπως του έπεφτε λόγος; και όταν τους τηλεφώνησε απ'την Κόστα Ρίκα να τον διαγράψουν, του έλεγαν <<δέν έχει σήμα,δεν ακούμε καλά>>! Τους πήρε ξεχασμένους και τους έδωσε νίκη με έντεκα ολόκληρες μονάδες διαφορά! Γιατί να μείνει; Για να βλέπει τα γκάλοπ να βγάζουν το ΠΑΣΟΚ πέμπτο κόμμα κάτω απ'το ΠΑΣΟΚ του Φώτη Κουβέλη; Ε όχι, πολύ πάει! Δεν θα τους κάνει τη χάρη! Θα φύγει,άλλα όπως θέλει και όποτε θέλει αυτός. Αν που τελικά μπορεί και να μή φύγει! Διότι για να φύγεις από κάπου ή για να <<σε φύγουν>>, πρέπει να είσαι εκεί! Αν λείπεις διαρκώς, πως θα σε εντοπίσουν και πώς θα σε διώξουν; Για σκεφτείτε το λιγάκι. Για σκεφτείτε το... 

Βασίλης Γιαννάκος

Διαβάστε Περισσότερα »