Τετάρτη 29 Ιανουαρίου 2014

Το γράμμα της Μάνας

Παιδί μου..
Μεγάλωσες...άπλωσες πανιά και φεύγεις....
Χαράζεις τη δική σου πορεία στη ζωή...!
Να ξέρεις πάντα όμως, πως όπου κι αν πάς, όπου κι αν βρίσκεσαι, η καρδιά μιας μάννας δεν ησυχάζει ποτέ...
Γιατί,....
Είσαι η ύπαρξη που δικαιώνει την ερχομό μου σ'αυτή τη ζωή!
Μια μοναδικότητα μέσα στον κυκεώνα του κόσμου, το πλάσμα που μέσα απο τα μάτια του ζώ.
Σάρκα απο τη σάρκα μου, η πιο όμορφη σκέψη μου καθημερινά απο το πρωί μέχρι το βράδυ.
Σκέψη στοργική, σκέψη μοναδική.
Μαζί σου μεγαλώνω και μικραίνω μαζί. Είσαι η καρδιά μου που κυκλοφορεί εκεί έξω, και προσπαθώ με νύχια και με δόντια να την προστατεύσω!
Είσαι η καρδιά που έδωσε κτύπο στη δική μου καρδιά.
Απο μικρό στα χέρια σου κρατούσες τη ζωή μου!
Είσαι το μωρό μου και θα είσαι παντοτινά, ακόμα κι όταν θα είμαι θρόισμα στα φύλλα ενός δένδρου! Δίνεις πνοή όπου χαμογελάς, σπέρνεις την αγάπη που φωλιάζει μέσα σου, και μαζί σου χαμογελώ και νοιώθω περήφανη!
Κάνεις όνειρα και μαζί σου τα ζώ κι εγώ.
Οταν πονάς κάθε φορά μαζί σου πονάω κι εγώ!
Και στην κάθε σου ευτυχισμένη στιγμή μαζί σου, να νοιώθω το γέλιο σου να αντηχεί!
Μην αλλάξεις ποτέ, μην αφήσεις την λύπη να φωλιάσει μεσα στα φυλλοκάρδια σου!
Ασε την αγνότητα σου να αγκαλιάσει κι άλλους ανθρώπους.
Ανοιξε τον δρόμο σου, και φώτισέ τον...γίνε τα όνειρά σου.
Γίνε το αστέρι που θα δώσει το φώς του και σε άλλους ανθρώπους.
Γίνε το κρυφό σου μυστικό.
Γίνε οι ανέιπωτες σκέψεις σου...οι κρυφές σου επιθυμίες.
Απλωσε τα χέρια σου κι αγκάλιασε αυτό που ποθείς, κι εγώ απλός θεατής θα σε επικροτώ για κάθε τι καλό και να σε συμβουλεύω...πάντα με την αγάπη οδηγό στα πιο μεγάλα σου ταξίδια....!

Μάννα

Αννυ Ζησοπούλου

3 σχόλια:

Βάσω Μακρή είπε...

Μονο οι μανουλες το νοιωθουν, υπεροχο...!!!

Ανώνυμος είπε...

Κι αν θες, ΜΑΝΝΟΥΛΑ,αγνότερο λουλούδι στη γιορτή σου, να, πάρε το παιδί σου και φίλα το γλυκά.
Στην Αννυ,στη Βάσω και σε όλες τις ΜΑΝΝΟΥΛΕΣ.

anny zisopoulou είπε...

Ευχαριστώ πολύ...οι μητέρες δίνουν τη ζωή ...και μόνο αυτές μπορούν να νοιώσουν τη δημιουργία ενός ανθρώπου σαρκα απο τη σάρκα τους ...είναι η μεγαλύτερη ευλογία...τα παιδιά μας το αξίζουν να ακούνε και να αισθάνονται αυτη την αγάπη!

Δημοσίευση σχολίου

Οι όροι χρήσης που ισχύουν για τη δημοσίευση των σχολίων, έχουν ως εξής: Σχόλια ανώνυμα, σχόλια τα οποία είναι υβριστικά ή περιέχουν χαρακτηρισμούς ή ανώνυμες καταγγελίες που δεν συνοδεύονται από αποδείξεις θα αφαιρούνται. Η "Ιτέα Καρδίτσας" δεν παρεμβαίνει σε καμία περίπτωση για να αλλοιώσει το περιεχόμενο ενός σχολίου εφόσον πληρεί τις προϋποθέσεις. Σε καμιά περίπτωση τα σχόλια δεν αντιπροσωπεύουν την "Ιτέα Καρδίτσας". Επίσης ο διαχειριστής διατηρεί το δικαίωμα να αφαιρεί οποιοδήποτε σχόλιο θεωρεί ότι εμπίπτει στις παραπάνω κατηγορίες. Με την αποστολή ενός σχολίου αυτόματα αποδέχεστε και τους όρους χρήσης.

Ο διαχειριστής