Τρίτη 24 Μαρτίου 2015

Στις 26 Μαρτίου ξεκινά η υποβολή αιτήσεων για τη νέα ρύθμιση ασφαλιστικών οφειλών

Ξεκινάει την Πέμπτη, 26 Μαρτίου, η διαδικασία υποβολής αιτήσεων για υπαγωγή στη νέα ρύθμιση ληξιπρόθεσμων οφειλών προς τους φορείς κοινωνικής ασφάλισης.

Ως «τελευταία ευκαιρία» χαρακτηρίζει τη ρύθμιση ο διοικητής του ΙΚΑ Ροβέρτος Σπυρόπουλος, σε επιστολή που απευθύνει προς τους οφειλέτες του Ιδρύματος και με την οποία τους ζητά να ενταχθούν σε αυτό «το ιδιαίτερα ευνοϊκό και ευέλικτο σύστημα ρύθμισης των ληξιπρόθεσμων ασφαλιστικών οφειλών τους».

«Αν δεν αξιοποιηθεί και η τελευταία αυτή ευκαιρία, οι υπηρεσίες θα εξαντλήσουν όλες τις δυνατότητες για την είσπραξη των οφειλών, με λήψη αναγκαστικών μέτρων, και η μόνη δυνατότητα ρύθμισης οφειλών που θα παραμένει θα είναι αυτή των 12 δόσεων» σημειώνει ο κ. Σπυρόπουλος.

Στη ρύθμιση υπάγονται οι ασφαλιστικές οφειλές που κατέστησαν ληξιπρόθεσμες στις 2 Μαρτίου 2015, που αφορούν δηλαδή σε εισφορές μισθολογικών περιόδων έως και τον Ιανουάριο 2015.

Το σύνολο της οφειλής (κύρια οφειλή και προσαυξήσεις) κεφαλαιοποιείται τον προηγούμενο της ρύθμισης μήνα (στην κεφαλαιοποιημένη οφειλή συμπεριλαμβάνονται και οι οφειλές του Ιανουαρίου 2015).

Εάν η οφειλή είναι άνω των 5.000 ευρώ προσαυξάνεται με 0,25% μηνιαία (χωρίς οποιαδήποτε άλλη επιβάρυνση, προσαύξηση ή ποινή). Για οφειλές κάτω των 5.000 ευρώ δεν επιβάλλεται καμία μηνιαία προσαύξηση.

Ο αριθμός των μηνιαίων δόσεων μπορεί να φτάσει μέχρι τις 100, με ελάχιστο ποσό καταβολής τα 50 ευρώ. Ανάλογα με τον αριθμό των δόσεων χορηγείται έκπτωση επί των προσαυξήσεων και των πρόσθετων τελών (εξαιρουμένων των αυτοτελών προστίμων), ως ακολούθως:

- Έκπτωση 100% για εφάπαξ καταβολή της οφειλής
- Έκπτωση 80% για ρύθμιση έως 36 δόσεις
- Έκπτωση 70% για ρύθμιση από 37 έως 50 δόσεις
- Έκπτωση 60% για ρύθμιση από 51 έως 72 δόσεις
- Έκπτωση 50% για ρύθμιση από 73 έως 100 δόσεις

Με τον νέο νόμο δίνεται στους οφειλέτες η δυνατότητα διακανονισμού των οφειλών με εξαιρετικά ευνοϊκούς όρους και σε αριθμό δόσεων που οι ίδιοι θα επιλέξουν, απολαμβάνοντας σημαντικές εκπτώσεις σε πρόστιμα, προσαυξήσεις και λοιπές επιβαρύνσεις που φθάνουν ως και την πλήρη απαλλαγή.

Απαραίτητη προϋπόθεση για την ένταξη στην παρούσα ρύθμιση είναι η καταβολή των τρεχουσών εισφορών του Φεβρουαρίου 2015 έως την τελευταία εργάσιμη ημέρα του Μαρτίου, καθώς και των τρεχουσών εισφορών από εκεί και έπειτα εντός των προβλεπόμενων προθεσμιών.

Στους οφειλέτες που υπάγονται στη ρύθμιση χορηγείται από τον φορέα κοινωνικής ασφάλισης μηνιαίο πιστοποιητικό οφειλής, στο οποίο πιστοποιείται το υπολειπόμενο ποσό οφειλής και επέχει θέση αποδεικτικού ασφαλιστικής ενημερότητας. Επίσης, με την καταβολή της πρώτης δόσης και την έκδοση της απόφασης ρύθμισης αναστέλλεται η λήψη αναγκαστικών μέτρων και η διαδικασία αναγκαστικής εκτέλεσης επί κινητών ή ακινήτων.

Οι αιτήσεις για την υπαγωγή στη νέα ρύθμιση σε ό,τι αφορά τις οφειλές στο ΙΚΑ θα υποβάλλονται από τις 26 Μαρτίου 2015, απευθείας στις Ταμειακές Υπηρεσίες των Υποκαταστημάτων του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ και στα κατά τόπο αρμόδια περιφερειακά ΚΕΑΟ. Η προθεσμία υπαγωγής στη ρύθμιση λήγει στις 30 Απριλίου 2015.

Κάθε δόση καταβάλλεται έως την τελευταία εργάσιμη ημέρα κάθε μήνα. Για την καταβολή των δόσεων αυτών δεν απαιτείται ιδιαίτερη ειδοποίηση του οφειλέτη.

Διαβάστε Περισσότερα »

Δευτέρα 23 Μαρτίου 2015

Αιμοδοσία στην Ιτέα

Η Ενορία του χωριού μας Αγιος Αθανάσιος και ο πατήρ Βασίλειος Γερούκης στα πλαίσια των κοινωνικών δραστηριοτήτων διενήργησε την προηγούμενη Τρίτη 17 Μαρτίου στην αίθουσα του Δημαρχείου Ιτέας, εθελοντική αιμοδοσία για την Τράπεζας Αίματος Ιτέας.

Η ανταπόκριση των κατοίκων του χωριού και άλλων γειτονικών χωριών υπήρξε ικανοποιητική. Συγκεντρώθηκαν τελικά 54 φιάλες αίματος.

Η Ενορία και προσωπικά ο ίδιος εκφράζει δημόσια τις ευχαριστίες του:
α) Στους εθελοντές αιμοδότες που ανταποκρίθηκαν με προθυμία στο κάλεσμά του
β) Στα στελέχη και στον υπεύθυνο της Μονάδας Αιμοδοσίας.

Επίσης, η σελίδα της Ιτέας Καρδίτσας εκφράζει τα θερμά της συγχαρητήρια σε όλους τους αιμοδότες που συμμετείχαν στην εθελοντική αιμοδοσία του χωριού, καθώς και στους συντελεστές αυτής της προσπάθειας.
Είμαστε αρκετοί ώστε να μπορέσουμε να χτίσουμε μαζί μια τράπεζα Αίματος που θα έχει επάρκεια για να εξυπηρετήσει τις ανάγκες των συγχωριανών μας και όχι μόνο.
Η συμμετοχή μας στην κοινή προσπάθεια είναι πολύτιμη.
Δωρίζουμε ζωή στους συνανθρώπους μας.
























Διαβάστε Περισσότερα »

Παρασκευή 20 Μαρτίου 2015

Συνέντευξη τύπου του Βασίλη Γιαννάκου προέδρου της "ΝΕΑΣ ΕΝΩΣΗΣ" Καρδίτσας

Τα προβλήματα πληρωμών που προέκυψαν στη συνδεδεμένη ενίσχυση βάμβακος για τους αγρότες του Νομού Καρδίτσας, καταδεικνύουν το ζήτημα της αξιοπιστίας, στο οποίο έχουμε αναφερθεί επανειλημμένως.

Στο 90% των δηλώσεων ΟΣΔΕ που ανέλαβε πέρυσι ο Αγροτικός Συνεταιρισμός Νέα Ένωση Καρδίτσας, οι πληρωμές πραγματοποιήθηκαν χωρίς προβλήματα. Στις υπόλοιπες περιοχές, στις οποίες ο συνεταιρισμός ήταν αναρμόδιος, προέκυψαν δυστυχώς τεράστια ζητήματα πληρωμών για τους βαμβακοπαραγωγούς. Οι ανακρίβειες στις δηλώσεις και χαρτογραφικά και γεωχωρικά προβλήματα οδήγησαν καλλιεργητές στην απώλεια σημαντικών ποσών.

Καλώ τον ΟΠΕΚΕΠΕ να δημοσιεύσει τα στατιστικά των πληρωμών για τους φορείς που ανέλαβαν πέρυσι τις δηλώσεις καλλιέργειας, προκειμένου οι αγρότες να έχουν μια καθαρή εικόνα.
Σε ορισμένες περιπτώσεις που παρουσιάστηκαν μικρά προβλήματα στις πληρωμές των παραγωγών αρμοδιότητας της Νέας Ένωσης, οφείλονται στο ζήτημα που προέκυψε με τους βοσκοτόπους στην περιοχή του Παλαμά. Σημειώστε ότι το θέμα είναι αμελητέο σε σύγκριση με τις απώλειες που υπέστησαν παραγωγοί άλλων περιοχών στο Νομό Καρδίτσας, ωστόσο να τονίσουμε ότι κανένα ποσό όσο μικρό και αν είναι δεν πρέπει να χαθεί.
Παράλληλα καλώ τον ΟΠΕΚΕΠΕ, ως αρμόδιος επί του θέματος, να ξεκλειδώσει την εφαρμογή συστήματος προκειμένου να γίνουν οι διορθώσεις πάνω στο ζήτημα  των βοσκοτόπων.

Η Νέα Ένωση με αφορμή  τα προβλήματα που προέκυψαν καλεί τους παραγωγούς να είναι ιδιαιτέρως προσεκτικοί σε ποιους απευθύνονται για τις δηλώσεις καλλιέργειας.
Η φετινή χρονιά είναι «σταθμός» για τους αγρότες καθώς καθορίζει τα νέα δικαιώματα της επόμενης περιόδου. Οι παραγωγοί φέτος, ανεξάρτητα από το που απευθύνθηκαν πέρυσι και σε ποιόν έχουν παραδώσει φέτος το εκκαθαριστικό τους, μπορούν να απευθυνθούν στη Νέα Ένωση για τις δηλώσεις καλλιέργειας.
Σωστή ψηφιοποίηση, σημαίνει σωστή και έγκαιρη πληρωμή.

Διαβάστε Περισσότερα »

Πίσω στα παλιά...

Τα παλιά χρόνια, ήταν συνεχής και αδιάκοπη η προσπάθεια της κάθε αγροτικής οικογένειας να εξασφαλίσει όσο το δυνατόν περισσότερα είδη διατροφής, για να μπορέσει να θρέψει την πολυάριθμη φαμίλια της.

Για την εξασφάλιση αυτών των αγαθών, των τόσο απαραίτητων για τη συντήρησή τους, λειτουργούσε ένα ολοκληρωμένο σύστημα παραγωγής τους από την ίδια οικογένεια.
Τα προσφερόμενα προϊόντα προς αγορά, από τα παντοπωλεία, ήταν απρόσιτα.
Αυτά τα παντοπωλεία ήταν κάτι σαν τα σημερινά super-market, γιατί πούλαγαν όλα τα είδη της εποχής. Εκτός από τα τρόφιμα είχαν λιπάσματα, θειάφι, είδη κιγκαλερίας, βαφές, πρόκες…μέχρι και ασπιρίνες.

Όμως ο πολύς κόσμος δεν είχε χρήματα για να τα αγοράσει.
Ειδικά οι φτωχοί αγρότες έπιαναν χρήματα στα χέρια τους μόνο το καλοκαίρι ή το φθινόπωρο που πούλαγαν τα προϊόντα τους. Είναι γνωστό ότι αρκετά παλιά, το εμπόριο γινόταν με ανταλλαγή προϊόντων.

Αργότερα μπήκε το βερεσέ (αγορά με πίστωση).
Οι πιο τακτικοί πελάτες των καταστημάτων αυτών ήταν τα πιτσιρίκια, αν και δεν έκαναν μεγάλους λογαριασμούς, που αγόραζαν συνήθως καραμέλες, στραγάλια και κανένα ξερολούκουμο.

Το βασικό είδος διατροφής ήταν βέβαια και τότε το ψωμί και μετά το λάδι.
Όμως ο μεγάλος αγώνας ήταν για το ψωμί της χρονιάς. Προσπάθεια του κάθε αγρότη ήταν να αυξήσει την παραγωγή του σιταριού και του κριθαριού, για να χορτάσει η οικογένειά του ψωμί. Βέβαια το αποτέλεσμα δεν ήταν πάντα θετικό. Τότε αναγκάζονταν να αγοράσουν στάρι ή έτοιμο αλεύρι.
             
Ο πλάστης, το πλαστήρι, η μεγάλη πήλινη ή ξύλινη λεκάνη ήταν τα χρειαζούμενα νοικοκυράς, η οποία ζύμωνε το ψωμί της οικογένειας για ολόκληρη εβδομάδα. Από το βράδυ της προηγούμενης ημέρας έπιανε το προζύμι. Ένα κομμάτι ζυμάρι που είχε φυλαγμένο στην παγωνιέρα από το ψωμί της προηγούμενης εβδομάδας, το δούλευε με νερό και αλεύρι, έτσι που να γίνει πηκτός χυλός και τον άφηνε κουκουλωμένο με μάλλινη κουβέρτα όλη τη νύχτα.
Μ’ αυτή τη μαγιά, πολύ πρωί την άλλη μέρα ζύμωνε το ψωμί, το κουκούλωνε και πάλι με την κουβέρτα και το άφηνε να ανεβεί. Ύστερα κράταγε πάλι ένα κομμάτι ζυμάρι (προζύμι), για να κάνει το ψωμί της επόμενης εβδομάδας. Με το υπόλοιπο έπλαθε 4-5 μεγάλα καρβέλια (όσα και οι θέσεις της πινακωτής), που ήταν στρωμένη με βαμβακερές πετσέτες καλά αλευρωμένες. Δίπλωνε τις πετσέτες πάνω από τα ψωμιά και σκέπαζε την πινακωτή με την κουβέρτα, για να μην κρυώσει η ζύμη και για να φουσκώσει γρήγορα. Όταν φούσκωνε το ψωμί, έβαζε την πινακωτή στον ώμο και το πήγαινε στο φούρνο.
             
Στην είσοδο της αυλής του κάθε σπιτιού δέσποζε η παρουσία του φούρνου.
Σπίτι χωρίς φούρνο δεν υπήρχε κι αυτό γιατί ψωμί έτοιμο δεν πουλιόταν τότε.
Αν κάποια οικογένεια τύχαινε να μην έχει, τότε ζύμωνε λίγα ψωμιά και τα φούρνιζε στη γειτόνισσα. Αρτοποιός της οικογένειας ήταν η ίδια η μάνα.
Οι νοικοκυρές συνήθως χρησιμοποιούσαν μεγάλη σκάφη, γιατί ζύμωναν πολλά καρβέλια (7-10, από 3 οκάδες και πάνω το καθένα). Μ’ αυτά θα πέρναγαν πολλές μέρες, γιατί το ζύμωμα και το άναμμα του φούρνου ήταν μια πολύ κουραστική δουλειά. Μόλις τελείωνε το ζύμωμα, έπλαθε τα ψωμιά, τα έβαζε πάνω σε τάβλες ή στις πινακωτές και τα σκέπαζε για να «γίνουν» με τη ζεστασιά, οπότε και θα ήταν έτοιμα για το φούρνισμα.
             
Μετά άναβε το φούρνο.
Έριχνε στη συνέχεια κλαριά για να κάψει καλά, οπότε και θα ήταν έτοιμος για το ψήσιμο.
Τα κλαριά τα έσπρωχνε με το φουρνόξυλο και τα άπλωνε σε όλα τα μέρη του φούρνου για να είναι ομοιόμορφο το κάψιμο. Όταν ο φούρνος ήταν έτοιμος, τότε τραβούσε προς τα έξω πάλι με το φουρνόξυλο όλα τα κάρβουνα και τα μάζευε προς το εξωτερικό της πόρτας του φούρνου. Μετά με την πανιάρα (ένα κοντάρι, πάνω στο οποίο είχε δεμένο ένα βρεγμένο χοντρό πανί) σκούπιζε καλά το δάπεδο του φούρνου, για να είναι καθαρό. Τότε ερχόταν η σειρά του μεγάλου ξύλινου φτυαριού. Έβαζε πάνω στο φτυάρι το κάθε καρβέλι, το χάραζε μ’ ένα μαχαίρι και το φούρνιζε. Τελευταία έβαζε την προπύρα την οποία άφηνε έξω-έξω, κοντά στην πόρτα του φούρνου. Η προπύρα ήταν ακριβώς ίδια με τη σημερινή λαγάνα που τρώμε κάθε Καθαρή Δευτέρα. Ετοιμαζόταν πολύ πιο γρήγορα απ’ τα άλλα ψωμιά και τρωγόταν ζεστή. Στα παιδιά άρεσε πολύ με τουλουμοτύρι, σαν πρωινό φαγητό.  Εκεί άναβε το φούρνο με ξύλα και όταν ο φούρνός πύρωνε, έβαζε με ένα ξύλινο φτυάρι τα ψωμιά.
             
Για όλα τα άλλα λειτουργούσε ο προαιώνιος θεσμός της οικιακής οικονομίας, δηλ. η οικογενειακή παραγωγή. Δεν αφήνανε καμία ευκαιρία να περάσει ανεκμετάλλευτη, προκειμένου να εξασφαλίσουν τα μέσα διατροφής. Σπέρνανε και φυτεύανε πατάτες, ντομάτες και μποστάνια.

Όσο αφορά τις ντομάτες, όταν είχαν σχετικά μεγάλη παραγωγή, τις λιώνανε μέσα στα σκαφίδια, τις αλατίζανε, τις σουρώνανε, για να μείνει μονάχα ο χυμός και μετά μέσα στον τέντζερη τις βράζανε ώσπου να πήξουν κι έτσι κάνανε τον ντοματοπελτέ. Μετά τον βάζανε σ’ ένα κιούπι, ρίχνανε από πάνω λάδι, για να μην έρχεται σε επαφή με τον ατμοσφαιρικό αέρα και μουχλιάσει κι έτσι είχανε ντομάτα να περάσουνε όλο το χειμώνα.

Με το γάλα της γίδας κάνανε μπόλικο γλυκοτραχανά.
Κόβανε το στάρι στο χερόμυλο με τις δύο μεγάλες κυλινδρικές πέτρες, το κάνανε πλιγούρι και μετά το βράζανε μέσα στο γάλα. Ήτανε κι ο τραχανάς μια από τις περιζήτητες χειμωνιάτικες τροφές.
             
Το βαρέλι με το κρασί, ήταν απαραίτητο σε κάθε σπίτι. Επίσης σε πρώτη θέση και τα λάχανα, που τα έλεγαν σε κάποιες περιοχές και μάπες.
             
Όσο αφορά τα ζώα τους, οι τσοπάνηδες των ορεινών χωριών το χειμώνα, εάν είχαν μεγάλο αριθμό από γιδοπρόβατα, για να τα προφυλάξουν από τη παγωνιά, τα φέρνανε να ξεχειμάσουν κατά τον κάμπο και εκεί τα σκάριζαν (=έβγαζαν) για να βοσκήσουν. Σ’ αυτούς τους τσοπάνηδες, παραχωρούσαν τα χωράφια τους με το χορτάρι οι ντόπιοι, και σε αντάλλαγμα έπαιρναν τουλουμοτύρι έτοιμο μέσα στ’ ασκιά και μαλλιά προβατίσια ή γίδινα, που αποτελούσαν βέβαια την πρώτη ύλη για τον αργαλειό της κάθε νοικοκυράς.


Διαβάστε Περισσότερα »

Ψήφισμα του Δημοτικού Συμβουλίου Παλαμά: Όχι στο χαράτσι του ΟΣΔΕ

"Για μια ακόμα χρονιά ο μικρομεσαίος αγρότης - κτηνοτρόφος καλείται να καταβάλει ένα χαράτσι, που συστηματικά προωθήθηκε και επιβλήθηκε, με την ανοχή και την συνέργεια και της Πολιτείας, σε βάρος των παραγωγών.

Για μια ακόμα φορά ο αγροτοκτηνοτρόφος καλείται να πληρώσει απ΄την τσέπη του τα έξοδα της δήλωσης ΟΣΔΕ, που (από πέρυσι ήδη) είναι κατά πολύ αυξημένα.

Οι ανταγωνισμοί και οι "τσακωμοί" που ξεκίνησαν πέρυσι, ανάμεσα στην εταιρία GAIΑ Επιχειρείν της Τράπεζας Πειραιώς (& πρώην ΑΤΕ) και σε άλλους «πιστοποιημένους φορείς» για το ποιος θα πάρει την προσοδοφόρα "δουλειά", έχουν επιπτώσεις στους αγρότες, καθώς εκβιάζονται ότι, αν δεν πληρώσουν όσα τους ζητούν, θα χάσουν δικαιώματα, επιδοτήσεις και άλλες ενισχύσεις.

Η μετακύλυση του κόστους λειτουργίας του ΟΣΔΕ στους αγρότες, συνοδεύεται μάλιστα και με προειδοποιήσεις - απειλές ότι, θα πληρώσουν και πρόστιμα από πάνω, αν δεν προλάβουν να κάνουν τη δήλωση στην προθεσμία που έχει τεθεί. Ωστόσο, ταυτόχρονα συνεχίζουν να υπάρχουν και εκκρεμότητες με τις εξισωτικές αποζημιώσεις, την επιστροφή ΦΠΑ, που πολλοί ακόμα δεν έχουν πάρει, αλλά και άλλες επιδοτήσεις που καθυστερούν να τις αποδώσουν στους δικαιούχους.

Σε μια εποχή που τα λαϊκά στρώματα δοκιμάζονται σκληρά απ΄τις συνέπειες της οικονομικής κρίσης των τελευταίων ετών, είναι παράλογο να συνεχίζεται το απαράδεκτο αυτό χαράτσωμα των αγροτοκτηνοτρόφων.

Μάλιστα με την εφαρμογή της νέας ΚΑΠ (2015 - 2020) επιταχύνονται οι διαδικασίες του ξεκληρίσματος της μικρομεσαίας αγροτιάς, με περικοπές επιδοτήσεων (μείον 8% το 2014, ενώ προβλέπονται μειώσεις μέχρι και 45% μέχρι το 2020) και τον μαζικό αποκλεισμό χιλιάδων μικροδικαιούχων. Βρισκόμαστε δηλαδή μπροστά σε ένα νέο κύμα μαζικού ξεκληρίσματος χιλιάδων και χιλιάδων αγροτικών και κτηνοτροφικών νοικοκυριών.

Ο αγροτικός κόσμος έχει ξεπαραδιαστεί πληρώνοντας απανωτά χαράτσια, (για τα σπίτια, τις αποθήκες, τα χωράφια, τις γεωτρήσεις, στον ΕΛΓΑ τον ΟΓΑ το πετρέλαιο, το αγροτικό ρεύμα κ.ά.) - και από φέτος, πληρώνει και φόρο από το πρώτο ευρώ του εισοδήματος του.

Δεν αντέχει πια καμία άλλη επιβάρυνση.
Όπως δεν αντέχει πλέον άλλη κοροϊδία.

Απαιτούμε από την κυβέρνηση, το Υπ. Αγροτικής Ανάπτυξης και τον ΟΠΕΚΕΠΕ να εξασφαλίσουν και να διασφαλίσουν την δωρεάν δήλωση ΟΣΔΕ για όλους τους μικρομεσαίους αγρότες."

Το ψήφισμα.....ΕΔΩ






Διαβάστε Περισσότερα »

Ψάχνουν για υδρονομείς αλλά δεν βρίσκουν!

23 υδρονομείς αναζητά ο Δήμος Παλαμά για την αρδευτική περίοδο που ξεκινά στις 1 Απριλίου και ολοκληρώνεται στις 31 Αυγούστου αλλά έως σήμερα έχουν βρεθεί μόνο οι 17 εξ αυτών.

Το Δημοτικό Συμβούλιο στην πρόσφατη συνεδρίασή του (της 18ης Μαρτίου) αποφάσισε έτσι να παρατείνει την διάρκεια των αιτήσεων έως τις 24 Μαρτίου μήπως και μπορέσει να συμπληρωθεί ο απαιτούμενος αριθμός.
Όσοι πιστοί λοιπόν προσέλθετε...

Απαραίτητα προσόντα
α. Να έχει την Ελληνική ιθαγένεια.
β. Να έχει συμπληρώσει το 23ον έτος της ηλικίας του και να μη υπερβαίνει το 60ο. («’Υδρονομεύς δύναται να εκλεγή και ο άγων ηλικίαν μέχρι του 65ου έτους, κατόπιν αποφάσεως ειδικώς ητιολογημένης.», σύμφωνα με το άρθρο 6 παραγ.1β. του Β.Δ 28.3/15.4.1957)
Διαβάστε Περισσότερα »

Τα συμπεράσματα δικά σας...!!!

Ανοιχτός διαγωνισμό επιλογής αναδόχου κατασκευής του έργου
«ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΚΤΙΡΙΟΥ ΓΙΑ ΕΚΘΕΣΗ ΙΣΤΟΡΙΚΟΥ ΚΑΙ ΛΑΟΓΡΑΦΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ»

Η Τεχνική Υπηρεσία έχει προβεί στην σύνταξη της αριθμ. 41/2013 μελέτης για το έργο προϋπολογισμού δαπάνης 178.000,00 ευρώ (με Φ.Π.Α.).

Με την αριθμ. 249/2013 απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου εγκρίθηκε η μελέτη και τα τεύχη
δημοπράτησης του έργου «ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΚΤΙΡΙΟΥ ΓΙΑ ΕΚΘΕΣΗ ΙΣΤΟΡΙΚΟΥ
ΚΑΙ ΛΑΟΓΡΑΦΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ».

Με την αριθμ. 62/2015 απόφαση της Οικονομικής Επιτροπής έγινε η διάθεση της πίστωσης
ποσού 178.000,00€ σε βάρος του Κ.Α. 15-7331.02 του προϋπολογισμού οικονομικού έτους
2015 για την εκτέλεση του έργου «ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΚΤΙΡΙΟΥ ΓΙΑ ΕΚΘΕΣΗ
ΙΣΤΟΡΙΚΟΥ ΚΑΙ ΛΑΟΓΡΑΦΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ».

Για λεπτομέρειες (ΔΙΑΥΓΕΙΑ) πατήστε...ΕΔΩ

Υ.Γ
Η μελέτη ΔΕΝ είναι για το δικό μας ΑΓΡΟΤΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΙΤΕΑΣ και η απόφαση άν ρίξετε μια ματιά στις ημερομηνίες έχει παρθεί απο παλιά και συνεχίζεται έως σήμερα!!!

Τα συμπεράσματα δικά σας...!!!
Διαβάστε Περισσότερα »

Πέμπτη 19 Μαρτίου 2015

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ "ΝΕΑΣ ΕΝΩΣΗΣ" Καρδίτσας

Η υποβολή των Δηλώσεων ΟΣΔΕ 2015 ξεκίνησε.
Θα θέλαμε να ενημερώσουμε τους παραγωγούς ότι φέτος η ΝΕΑ ΕΝΩΣΗ  Καρδίτσας βρίσκεται για την καλύτερη εξυπηρέτησή τους σε όλο το Νομό, με χαμηλό τιμολόγιο, το οποίο έχει ως εξής:


ΤΙΜΟΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΟΣΔΕ 2015
ΚΕΑ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ
Στο υπολογισθέν ανώτατο κόστος υποβολής της ΕΑΕ στους Φορείς Β’ βαθμού συμπεριλαμβάνονται όλες οι απαραίτητες ενέργειες (διορθώσεις, μεταβολές κ.λπ.) οι οποίες πιθανόν να χρειαστούν μέχρι το πέρας της διαδικασίας και την πληρωμή του δικαιούχου.

Πλήθος δηλωθέντων αγροτεμαχίων Αξία
1                                                       32,52 €
2                                                       36,58 €
3                                                       42,28 €
4                                                       44,72 €
5                                                       46,34 €
6                                                       50,41 €
7                                                       52,85 €
8                                                       55,28 €
9                                                       60,16 €
10 -12                                               65,04 €
13 και άνω                                       73,17 €

Μέγεθος ζωικού κεφαλαίου Αξία
για ΜΜΖ<=10                       10 €
για 10<ΜΜΖ<=20                 20 €
για ΜΜΖ>20                         30 €

ΜΕΓΙΣΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΔΗΛΩΣΗΣ
73,17 €

Όλες οι παραπάνω τιμές επιβαρύνονται με ΦΠΑ 23%

Ειδικά για την υποβολή των δηλώσεων δημιουργήσαμε εγκαταστάσεις (υποκαταστήματα) στα παρακάτω σημεία, τα οποία στελεχώσαμε με εξειδικευμένο επιστημονικό προσωπικό:
1) Παλαμάς:
α)    πρώην ΚΕΓΕ
β)     Ηρ. Πολυτεχνείου & Παπακυρίτση (έναντι Δημαρχείου, πρώην «Βοήθεια στο Σπίτι»)

2) Σοφάδες: Κιερίου & Παπάγου γωνία (έναντι Συνεταιριστικής Τράπεζας)

3) Μουζάκι: Αντ. Βασιλείου 88 (δίπλα από την Τράπεζα Πειραιώς)

4) Ιτέα (Πρώην Δημαρχείο)

5) Προάστιο (πρώην Δημαρχείο)

6) Πρόδρομος (Κοινοτικό Γραφείο)

7) Καρποχώρι (Κεντρική Πλατεία)

8) Ματαράγκα (πλησίον ΚΑΠΗ)

9) Αγναντερό 

10) Μαγούλα (κεντρική πλατεία)

11) Λεοντάρι (χώρος Αναπτυξιακής)

12) Κινητά σημεία σε όλο το Νομό

Για την καλύτερη εξυπηρέτηση των παραγωγών αλλά και την ενημέρωσή τους για το ύψος των πληρωμών που δικαιούνται μέχρι το 2020, θα μπορούν να απευθύνονται σε οποιοδήποτε από τα παραπάνω υποκαταστήματα, όπως επίσης και στα κεντρικά γραφεία μας στο κτίριο της Ένωσης (Γρ. Λαμπράκη 10).

Όλες οι παραπάνω ενέργειες έγιναν με γνώμονα τη διασφάλιση των ενισχύσεων των παραγωγών. Μετά από την άκρως επιτυχημένη περσινή χρονιά, χωρίς λάθη και με όλους τους παραγωγούς πληρωμένους, στις επιδοτήσεις τους αλλά και στην επιστροφή ΦΠΑ, θέλουμε να επιστήσουμε την προσοχή στους παραγωγούς: Είναι επιτακτική η ανάγκη για σωστή ψηφιοποίηση των αγροτεμαχίων, έτσι ώστε να μην υπάρχει πρόβλημα στην πληρωμή τους.

Τονίζουμε, τέλος, ότι ανεξάρτητα που έκανε ο κάθε παραγωγός πέρυσι τη δήλωσή του, ανεξάρτητα που έδωσε φέτος το εκκαθαριστικό του σημείωμα, φέτος μπορεί, εφόσον το επιθυμεί, να υποβάλει τη δήλωσή του στη ν. Ένωση, σε οποιοδήποτε από τα παραπάνω σημεία (τηλ. ραντεβού για τα κεντρικά γραφεία: 24410-23700).



Διαβάστε Περισσότερα »

Το Ισλαμικό Κράτος καταστρέφει Χριστιανικές Εκκλησίες...

Το Ισλαμικό Κράτος καταστρέφει Χριστιανικές Εκκλησίες, όλων των Χριστιανικών δογμάτων.
Το Ισλαμικό Κράτος καταστρέφει τζαμιά σιιτών μουσουλμάνων, ως αιρετικά...

Τελευταία εκτεταμένη καταστροφή από το Ισλαμικό Κράτος συνέβη στο Μοναστήρι του Αγίου Γεωργίου στη Μοσούλη.

Το μοναστήρι του Μαρ Γιωργής (Mar Gurguis), δηλαδή Άη Γιώργης, όπως το προφέρουν οι Ασσύριοι χριστιανοί μονοφυσίτες στη γλώσσα τους, χτίστηκε τον 17ο αιώνα και βρίσκεται βόρεια της Μοσούλης στο βόρειο Ιράκ.

Η εκκλησία του μοναστηριού χτίστηκε το 1931 πάνω στα θεμέλια της παλιάς εκκλησίας.
Το Ισλαμικό Κράτος κατέστρεψε εικόνες, βιτρό, αποκαθήλωσε όλους τους σταυρούς και «επιτέθηκε» και στο άγαλμα του Αγίου Γεωργίου με βαριοπούλες.

Το Ισλαμικό Κράτος κατέστρεψε εικόνες, βιτρό, αποκαθήλωσε όλους τους σταυρούς και «επιτέθηκε» και στο άγαλμα του Αγίου Γεωργίου με βαριοπούλες.

Δείτε τις φωτογραφίες...

















Διαβάστε Περισσότερα »