Ένα ευχάριστο ξεχωριστό απόγευμα είχαν την ευκαιρία να περάσουν οι φίλοι και τα μέλη του Συλλόγου Γυναικών Ιτέας το απόγευμα της περασμένης Κυριακής στο καφέ "ΛΟΦΟΣ".
Η ατμόσφαιρα ευχάριστη, το μέρος καταπληκτικό, οι παρουσίες πολλές, ο καφές στην ώρα του, τα εδέσματα πλούσια και η συζήτηση από παρέα σε παρέα διαφορετική και ενδιαφέρουσα.
Στιγμές χαλάρωσης για όλους αλλά και παράδειγμα συλλογικότητας από τις γυναίκες του χωριού μας αφού όλη η ετοιμασία ήταν άψογη.
Σκοπός;;
Να μεγαλώσει η "παρέα".
Μακριά από σκοπιμότητες, εγωϊσμούς και μικροπρέπειες, έτσι ώστε να μπορούμε όλοι μαζί να προσφέρουμε, άλλωστε αυτός είναι και ο κύριος στόχος του συλλόγου.
Το Δ.Σ ευχαριστεί για ακόμα μια φορά όλες και όλους τους παρευρισκομένους.
Με τιμή η πρόεδρος
Τζένη Μακρή
Η ατμόσφαιρα ευχάριστη, το μέρος καταπληκτικό, οι παρουσίες πολλές, ο καφές στην ώρα του, τα εδέσματα πλούσια και η συζήτηση από παρέα σε παρέα διαφορετική και ενδιαφέρουσα.
Στιγμές χαλάρωσης για όλους αλλά και παράδειγμα συλλογικότητας από τις γυναίκες του χωριού μας αφού όλη η ετοιμασία ήταν άψογη.
Σκοπός;;
Να μεγαλώσει η "παρέα".
Μακριά από σκοπιμότητες, εγωϊσμούς και μικροπρέπειες, έτσι ώστε να μπορούμε όλοι μαζί να προσφέρουμε, άλλωστε αυτός είναι και ο κύριος στόχος του συλλόγου.
Το Δ.Σ ευχαριστεί για ακόμα μια φορά όλες και όλους τους παρευρισκομένους.
Με τιμή η πρόεδρος
Τζένη Μακρή




































































