Παρασκευή 27 Δεκεμβρίου 2013

- Ο ξεπεσμός της κοινωνικής πολιτικής

Τις τελευταίες ημέρες έγινε από το Δήμο Παλαμά η διανομή τροφίμων σε άπορους δημότες μας που εντάχθηκαν στην ΚΥΑ 247/23460/22-2-2013 (ΦΕΚ 413/2013/4 Α).

Ο Δήμος Παλαμά έχει την ευθύνη μόνο της διανομής των τροφίμων και καμιά σχέση με την επιλογή των απόρων δημοτών μας.
Διαφωνούμε κάθετα με την διαδικασία επιλογής.
Δεν είναι δυνατόν να δίνουν τρόφιμα σε οικογένειες με 100 και 150 στρέμματα και άτομα που πραγματικά υποφέρουν και όντως είναι άποροι να μένουν εκτός και από αυτή την ελάχιστη βοήθεια.

Τα κριτήρια επιλογής των δικαιούχων δεν υπήρξαν δίκαια. Καλό θα είναι όσοι αποφασίζουν να κάνουν κοινωνική πολιτική να κάνουν σωστά τη δουλειά τους και όχι τόσο πρόχειρα, επιπόλαια και τόσο άδικα.
Όταν έχεις ένα τέτοιο ξεπεσμό της κοινωνικής πολιτικής δεν μπορείς να βρίσκεσαι σε θέση να ρυθμίζεις καταστάσεις της γενικότερης πολιτικής μας και να δίνουν λύσεις σ’ αυτή την κρίση που βιώνουμε όλοι μας. Καλό θα είναι να επανορθώσουν γρήγορα το μέγα λάθος που έχουν κάνει και να ικανοποιήσουν όσους άδικα έχουν βρεθεί εκτός αυτού του μικρού βοηθήματος.

Αν η επιλογή των δικαιούχων γινόταν από την τοπική Αυτοδιοίκηση τότε οι αδικίες θα ήταν μηδαμινές έως ελάχιστες.

Όλα τα παραπάνω για την σωστή ενημέρωση και πληροφόρηση των συνδημοτών μας, διότι υπάρχουν ακόμα άτομα με άγνοια και παραπληροφορούν την κοινωνία μας.

ΠΑΤΣΙΑΛΗΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ
ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΠΑΛΑΜΑ
Διαβάστε Περισσότερα »

- Χριστουγεννιάτικη Γιορτή Ιτέας

Την παραμονή Χριστουγέννων πραγματοποιήθηκε με απόλυτη επιτυχία η Χριστουγεννιάτικη Γιορτή του Πολιτιστικού Συλλόγου Ιτέας.

Απο νωρίς έγινε ο στολισμός και η φωταγώγηση του Χριστουγεννιάτικου Δέντρου της πλατείας και στη συνέχεια στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων οι μαθητές και μαθήτριες του τμήματος μουσικών οργάνων έπαιξαν Χριστουγεννιάτικες μελωδίες.

Ακολούθησε ένα Χριστουγεννιάτικο διήγημα με αφηγήτρια την κ. Ελένη Κουτσουμπέη. 
Στη συνέχεια η χορωδία του συλλόγου με τη συνοδεία της μουσικού κ. Χριστίνας Μαντοπούλου και υπό τη διεύθυνση του μαέστρου κ. Αχιλλέα Μπίμπιλα μας έβαλε στο πνεύμα των εορτών με τραγούδια και κάλαντα απ' όλη την Ελλάδα.



Ακολούθησε βράβευση όλων των επιτυχόντων μαθητών-ριών του Λυκείου Ιτέας που πέτυχαν την εισαγωγή τους σε ανώτατες και ανώτερες σχολές.

Με το πέρας της εκδήλωσης τα παιδιά θα άφησαν στον ουρανό της Ιτέας τα φαναράκια των ευχών.


                     
                         πατήστε πάνω στίς φωτό για μεγένθυση...


















































Διαβάστε Περισσότερα »