Κυριακή 18 Φεβρουαρίου 2018

Στο Δήμο Παλαμά ο αντικαπνιστικός νόμος πνίγηκε στον καπνό!

Προκαλεί πραγματικά θλίψη το γεγονός πως, σε αντίθεση με γειτονικές πόλεις όπου αρχίζει όλο και περισσότερο να εφαρμόζεται ο αντικαπνιστικός νόμος, στην πόλη μας συνεχίζεται η καταστρατήγησή του.
Δυστυχώς η πολιτισμικά ξεπερασμένη αντίληψη και νοοτροπία πάνω στο συγκεκριμένο θέμα καταδεικνύει το μέγεθος της απάθειας και της αδιαφορίας απέναντι σε όλους τους συμπολίτες μας που δεν καπνίζουν και κυρίως απέναντι σε ευπαθείς ομάδες συμπολιτών μας όπως παιδιά, ηλικιωμένοι άνθρωποι με αναπνευστικά προβλήματα κ.ά.
Κι εύλογα αναρωτιέται κανείς τι μπορεί να είναι αυτό που θα καταφέρει ν’ αλλάξει την εδώ και χρόνια παγιωμένη «κακή» νοοτροπία στην πόλη μας;
Πώς θα εξασφαλιστεί η ισονομία των πολιτών τη στιγμή που σε καθημερινή βάση και σχεδόν δικτατορικά καταστρατηγείται η προάσπιση της ανθρώπινης υγείας;
Ελπίζει κανείς ότι κάποια στιγμή ο καπνιστής, που δεν υπολογίζει τη δική του υγεία, θα σεβαστεί την υγεία των υπολοίπων;

Ας μην τρέφουμε αυταπάτες!
Η κουλτούρα μας σαν πολίτες απαιτεί «εξαναγκασμό», δηλαδή εντατικούς ελέγχους από τους αρμόδιους φορείς. Δυστυχώς όμως προς το παρόν οι έλεγχοι στην πόλη μας παραμένουν στη σφαίρα της επιστημονικής φαντασίας. Έτσι λοιπόν συνεχίζει μία κατάσταση η οποία βολεύει τους λίγους κι αναγκάζει τους πολλούς να υπομένουν. Και διαμορφώνεται μια κοινωνία που φοβάται ακόμη και την παραμικρή αλλαγή.
Φοβάται ίσως να μην ξεβολευτεί και χάσει τα κεκτημένα.
Και φτάνουμε στο σημείο να θεωρούμε ως απαραίτητη προϋπόθεση την παρέμβαση της «πολιτισμένης» Ευρώπης για να μας δείξει τον δρόμο. Έναν δρόμο που θα έπρεπε να είναι αυτονόητος και που θα έπρεπε να τον έχουμε βαδίσει από καιρό τώρα.
Κρίνεται λοιπόν σκόπιμο να επιληφθούν του θέματος οι αρμόδιοι φορείς σε επίπεδο υγειονομικών, αστυνομικών και δημοτικών αρχών, σε συνεργασία (όσο είναι εφικτό) με τους άμεσα εμπλεκόμενους καταστηματάρχες, προκειμένου να μπουν οι βάσεις για κοινή αντιμετώπιση του προβλήματος, που δεν αφορά μόνο όσους δεν καπνίζουν, αλλά και τους ίδιους τους καπνιστές!

Υ.Γ. Το να μην εισπνέω τον καπνό του άλλου δεν είναι μόνο αυτονόητο δικαίωμα, είναι και απόδειξη πολιτισμικής κουλτούρας. Μιας κουλτούρας που δυστυχώς εδώ και χρόνια βασική της προτεραιότητα είναι να διδάσκει στα νέα μέλη της την έλλειψη σεβασμού!

Δημήτρης Μαντές

πηγή


Διαβάστε Περισσότερα »

Σάββατο 17 Φεβρουαρίου 2018

Αποκριάτικο παιδικό πάρτυ διοργάνωσε ο Σύλλογος Γονέων & Κηδεμόνων του Δημοτικού Σχολείου και Νηπιαγωγείου Ιτέας

Όσο μακριά κι αν εγκαταλείψουμε το πιτσιρίκι μέσα μας, η ανάμνηση των Αποκριών της παιδικής μας ηλικίας είναι αδιαπραγμάτευτα ισχυρή: το μασκάρεμα, η ιεροτελεστία της επιλογής της στολής, τα πάρτυ, η μαγική μεταμόρφωση.

Τα παιδικά αποκριάτικα πάρτυ είναι η χαρά των μικρών μας αυτές τις ημέρες. Κάθε παιδί θέλει να κάνει ένα και, όπως όλοι οι γονείς, δύσκολα τους χαλάμε χατίρια.

Έτσι με το καθιερωμένο αποκριάτικο πάρτυ υποδέχτηκε και φέτος την Αποκριά ο Σύλλογος Γονέων & Κηδεμόνων του Δημοτικού Σχολείου και Νηπιαγωγείου Ιτέας.
Το πάρτυ έγινε χθες την Παρασκευή, 16 Φεβρουαρίου και η ταβέρνα του Νίκου Στεφανόπουλου πλημμύρισε από μικρούς μασκαράδες.

Στο κάλεσμα του Συλλόγου ανταποκρίθηκαν όλα τα παιδάκια με τους γονείς τους.
Χορός, τραγούδια, γέλια, σερπαντίνες και παιχνίδια συνέθεσαν το σκηνικό της εκδήλωσης.
Ήταν ένα χαρούμενο απόγευμα γεμάτο ζωντάνια και παιδικά όνειρα, από εκείνα που δύσκολα βρίσκεις στις μέρες μας...

Στην εκδήλωση παρευρέθηκε όλο το Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου














Διαβάστε Περισσότερα »

Παρασκευή 16 Φεβρουαρίου 2018

Κουβέντα με...διαφορά!!!

Την Πρωτοχρονιά ο «Άγιος Βασίλης» έφερε στην κόρη μου ένα τάμπλετ. Πάνω στην κουβέντα, λοιπόν, η ερώτηση από μεριά της ήρθε σχεδόν φυσιολογικά.
- «Εσύ μπαμπά όταν ήσουν παιδάκι πότε πήρες πρώτη φορά τάμπλετ»;
Η απάντηση από την πλευρά μου εξίσου φυσιολογική.
- «Δεν είχαμε, μωρό μου, τότε εμείς τάμπλετ». 
Με κοίταξε γεμάτη απορία και με ξαναρώτησε:
- «Τι εννοείς δεν είχατε τάμπλετ». 
Κατάλαβα πως η κουβέντα θα ξεφύγει.
- «Ε, δεν είχαμε. Ήταν άλλες εποχές τότε». 
Τα μάτια της άρχισαν να γεμίζουν ερωτηματικά.
Το έβλεπα να έρχεται.
- «Και πώς παίζατε παιχνίδια»; 
Η επόμενη απάντηση ήταν απλή:
- «Στο δρόμο παίζαμε». 
Και τότε ήρθε η χαριστική βολή.
- «Και καλά, μουσική πώς ακούγατε»; 
Παίρνω το σοβαρό μου ύφος και της απαντώ σαν επιστήμονας που απαντά ερώτηση για την κβαντική μηχανική:
- «Από κασέτες παιδί μου»!
Το σοκ στα μάτια της με έκανε να αναθεωρήσω τη χρησιμότητα της κουβέντας και να κάνω ένα βήμα πίσω: «τι κάνεις ρε στο παιδάκι; Σταμάτα να το σοκάρεις»!
Γιατί ναι, μπορεί να μας χωρίζουν κοντά στα 30 χρόνια άλλα μέσα σε αυτές τις τρεις δεκαετίες τίποτα δεν παρέμεινε ίδιο. Η τεχνολογία προόδευσε με αδιανόητους ρυθμούς, οι καθημερινές συνήθειες άλλαξαν δραματικά, οι άνθρωποι έγιναν πιο «κουμπωμένοι». Και άντε τώρα να εξηγήσεις σε ένα παιδάκι που σήμερα είναι γύρω στα 10 και έχει να επιλέξει ανάμεσα σε ένα από τα έξι παιδικά κανάλια που του παρέχει η συνδρομητική τηλεόραση, πως στην δική μας εποχή, εκεί στις αρχές της δεκαετίας του 1980, ο μικρότερος ήταν αυτός που σηκωνόταν (και πάντα με φασαρία) για να αλλάξει χειροκίνητα το κανάλι (ένα από τα 3-4 που υπήρχαν τότε) στην ασπρόμαυρη τηλεόραση!

Σε αυτό το κείμενο υπάρχει ένας μεγάλος κίνδυνος να πέσουμε στην παγίδα του «χάσματος των γενεών».
Να κάνουμε, δηλαδή, το ίδιο λάθος που έκαναν οι γονείς μας. Αυτό το «αχ, στη δική μας εποχή τα πράγματα ήταν καλύτερα».
Άλλα όχι.
Στη δική μας εποχή τα πράγματα δεν ήταν καλύτερα.
Ήταν πιο αγνά, ίσως.
Και με μεγαλύτερη δόση «άγνοιας κινδύνου», σίγουρα.
Εμείς δεν είχαμε παιδότοπους γεμάτους αφρολέξ και προστατευτικά στις γωνιές.
Παίζαμε στην αλάνα με τις σκουριασμένες κούνιες και τις αιχμηρές γωνιές.
Όταν ιδρώναμε δεν αλλάζαμε μπλούζα. Τη βγάζαμε, την αφήναμε στο χώμα και την ξαναβάζαμε μετά αδιαφορώντας για τα μικρόβια που έστηναν πάρτι πάνω της.
Όταν διψούσαμε δεν είχαμε το ειδικά σχεδιασμένο παγουράκι. Από την βρύση στην άκρη της πλατείας πίναμε, που ήταν εντελώς εκτεθειμένη και από εκεί ξεδιψούσαν και τα αδέσποτα σκυλάκια. Όταν χτυπούσαμε δεν σήμαινε γενικός συναγερμός. Αν δεν χρειαζόσουν ράμματα, τότε γινόσουν καλά με λίγο ιώδιο που γιάτρευε τα πάντα, και την άλλη ημέρα έδειχνες με καμάρι το κόκκινο χρώμα πάνω στο σώμα σου.
Η μάνα μας το πιθανότερο είναι να φώναζε για το σκισμένο παντελόνι και την επόμενη να πήγαινε να έβαζε εκείνο το θρυλικό (συνήθως καφέ ή μαύρο) οβάλ δερμάτινο μπάλωμα. Και αν θέλαμε να παίξουμε κάτι πιο ήρεμο μαζεύαμε χαρτάκια για να τα κολλάμε στα άλμπουμ. Χαμός για να αγοράσουμε ένα φακελάκι. Κλάμα αν τα είχαμε «διπλά». Περηφάνια αν πετυχαίναμε κάποιο «υπερσπάνιο». Τα περισσότερα άλμπουμ ήταν για το ποδόσφαιρο. Αλλά υπήρχαν και τα κοριτσίστικα. Μέχρι και για την «Τόλμη και Γοητεία» με τον Ριτζ και την Καρολάιν που τότε ήταν στα ντουζένια τους, είχαν βγάλει, οι αθεόφοβοι.

Και για να γυρίσουμε στα του τάμπλετ.
Ποιο τάμπλετ;
Στην καλύτερη και για τους μεγαλύτερους υπήρχαν τα «ουφάδικα» που έλιωνες στο πακ-μαν ή προς το τέλος της δεκαετίας να μας αγόραζαν οι δικοί μας το «ατάρι». Εμείς, θα παίζαμε με τις ώρες μπάλα και δεν θα γυρίζαμε σπίτι αν δεν φώναζε η μάνα. Θα παίζαμε πετροπόλεμο μέχρι να την πληρώσει το παράθυρο του γείτονα. Θα πηγαίναμε να εξερευνήσουμε τον μικρό λόφο που τότε έμοιαζε θεόρατο βουνό. Θα καθόμασταν με τις ώρες να χαζεύουμε τα μεγαλύτερα παιδιά που αγόραζαν το πρώτο τους «παπί», τρύπαγαν την εξάτμιση και έκαναν περατζάδες από την πλατεία, σπάζοντας τα νεύρα των γιαγιάδων που μαζευόντουσαν για να κουτσομπολέψουν.
Θα ακούγαμε μουσική από τις κασέτες που είχαμε στοιβαγμένες τη μια πάνω στην άλλη και στην καλύτερη δίσκους στο πικάπ αλλά με προσοχή για να μη σπάσουμε τη βελόνα. Και αν είχε καύσωνα, το παιχνίδι δεν σταματούσε. Απλά στην «εξίσωση» έμπαινε το λάστιχο της αυλής.
Για κλιματιστικά ούτε λόγος. Όχι ένα σε κάθε δωμάτιο, όπως τώρα....Πουθενά.
Οι σπουδαίες αυτές εφευρέσεις μπήκαν στη ζωή μας μετά τον μεγάλο καύσωνα του 1987.

Και επειδή νηστικό αρκούδι δεν χορεύει, τρώγαμε τα πάντα.
Όταν λέμε τα πάντα, εννοούμε τα πάντα. Χωρίς περιορισμούς, χωρίς καταλόγους ανθυγιεινών.
Σοκολάτες, γαριδάκια, δρακουλίνια, φοφίκο.
Τα πάντα όλα. Και αναψυκτικά.
Οι φυσικοί χυμοί ήταν για όταν ήμασταν άρρωστοι, προκειμένου να παίρνουμε βιταμίνες αλλά μέχρι εκεί.
Η μάνα μαγείρευε υγιεινά φαγητά (για λίγο καιρό μόνο έκοψε τα πολλά πράσινα εξαιτίας του Τσέρνομπιλ) για να πάρουμε δυνάμεις αλλά, όπως γυρνούσαμε από το φροντιστήριο κάναμε μια στάση στο σουβλατζίδικο για να πάρουμε ένα πιτόγυρο.
Και όταν πηγαίναμε οικογενειακώς στις ταβέρνες τρώγαμε ότι έτρωγαν οι μεγάλοι.
Δεν υπήρχαν ειδικές παραγγελίες με καλοψημένα φιλετάκια.
Γαρδούμπες; Γαρδούμπες.
Κοκορέτσι; Κοκορέτσι.
Και όταν νύσταζες αποκαμωμένος από το παιχνίδι ανάμεσα στα τραπέζια, δεν σηκωνόντουσαν όλοι να φύγουν «επειδή το παιδί κουράστηκε». Ενώναν δυο καρέκλες και σε έβαζαν να κοιμηθείς εκεί. Και εσύ κοιμόσουν.
Οι επικοινωνίες και οι μετακινήσεις λίγο μετά την εποχή των σπηλαίων
Όταν έβγαινες για να παίξεις, έβγαινες για να παίξεις.
Έλεγες τι ώρα θα γυρνούσες (συνήθως δεν ήταν ώρα αλλά το κλασικό «μόλις νυχτώσει, ντε») και τέλος.
Οι γονείς μας είχαν μόνο μια αμυδρή εικόνα του που μπορεί να είμασταν.
Ε, κάπου εκεί, τέλος πάντων. Ούτε τηλέφωνα, ούτε μηνύματα, ούτε τίποτα.
Για την ακρίβεια, στα πρώτα χρόνια εκείνης της δεκαετίας, δεν υπήρχε καν σταθερό στο σπίτι.
Και όσοι "τυχεροί" είχαν, ήταν ο ΟΤΕ της εποχής με εκείνη την κλασική κι αγαπημένη συσκευή με το κυκλικό καντράν που όλοι πίστευαν πως αν έπαιρναν το «μηδέν» θα ακουγόταν καλύτερα!
Εκείνες οι εποχές που δεν είχαμε ούτε messenger, ούτε viber και, αν ήσουν και λίγο καψουράκος, έπρεπε να περιμένεις μέχρι τελευταία στιγμή στο σπίτι, μπας και χτυπήσει το τηλέφωνο και ήταν το πρόσωπο.
Τότε μας ενδιέφεραν οι μεγαλύτερες κοπέλες που φορούσαν αυτά τα θρυλικά πουκάμισα με τις βάτες και έκαναν τα μαλλιά τους περμανάντ. Και αν ήθελες να βρεθείς με κάποιον χωρίς να έχετε συνεννοηθεί από πριν, πήγαινες κάτω από το παράθυρο του και φώναζες.
- «Μητσοοοοο»! 
Έβγαινε ο Μήτσος κι αν είχε προλάβει να τελειώσει τα διαβάσματα ερχόταν μαζί στο παιχνίδι.
Αν δεν τα είχε τελειώσει, έριχνε έναν τσακωμό, το έσκαγε και ερχόταν. Δεν έπρεπε πρώτα να μιλήσει η μαμά του, με τη μαμά σου να το σκεφτούν, να το εξετάσουν ενδελεχώς και στη συνέχεια να απαντήσουν αρμοδίως.
Τα απογεύματα ήταν κλεισμένα για παιχνίδι. Εκτός κι αν ήσουν «απογευματινός» στο σχολείο.
Γιατί τότε πολλά σχολεία είχαν και απογευματινή βάρδια. Μία εβδομάδα πρωί. Μια εβδομάδα απόγευμα.
Και όταν μπαίναμε στο αυτοκίνητο για να πάμε κάπου οικογενειακά, καθόμασταν στα πίσω καθίσματα και στην καλύτερη να βάζαμε ζώνες. Τα παιδικά καθισματάκια ήταν προϊόν επιστημονικής φαντασίας. Και ο πατέρας κάπνιζε.
Θα μου πει κάποιος και ήταν καλά όλα αυτά, δηλαδή;
Σίγουρα όχι.
Ναι, τα 80s είναι σαφώς μια εποχή που δεν κυριαρχούσε η λογική.
Αλλά αφενός επιβιώσαμε και φτάσαμε εδώ που φτάσαμε και αφετέρου η υπερβολική προστατευτικότητα, στα όρια της υστερίας ποτέ δεν είχε καλά αποτελέσματα.
Οι γυάλες, άλλωστε, είναι για τα χρυσόψαρα....


πίσω στα παλιά
Διαβάστε Περισσότερα »

Τρίτη 13 Φεβρουαρίου 2018

Τροχαίο στον κόμβο Ιτέας

Σύγκρουση δύο αυτοκινήτων είχαμε νωρίς το μεσημέρι σήμερα Τρίτη (13/2) στην Ε.Ο. Καρδίτσας - Λάρισας στον κόμβο της Ιτέας (φανάρια) που τείνει να γίνει καρμανιόλα από την συχνότητα που γίνονται τα τελευταία τα τροχαία.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του KarditsaLive.Net δύο αυτοκίνητα στα οποία οδηγοί ήταν ένας 79χρονος και ένας άνδρας ηλικίας μεταξύ 45-50 ετών συγκρούστηκαν στο σημείο του κόμβου με αποτέλεσμα να τραυματισθούν ελαφρά (σύμφωνα με τι πρώτες πληροφορίες) και να μεταφερθούν με ασθενοφόρα του ΕΚΑΒ στο νοσοκομείο Καρδίτσας για τις πρώτες βοήθειες.




Διαβάστε Περισσότερα »

Πρόγραμμα Αποκριάτικων Εκδηλώσεων Δήμου Παλαμά 2018

Πρόγραμμα Αποκριάτικων Εκδηλώσεων Δήμου Παλαμά 2018

Σάββατο 17 Φεβρουαρίου
Αποκριάτικο πάρτι στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων με εκπλήξεις και κλόουν για τούς μικρούς μας φίλους.
Ώρα έναρξης 17:00




Κυριακή 18 Φεβρουαρίου
Καρναβάλι στο Προάστιο
Ώρα έναρξης 16:00

Δευτέρα 19 Φεβρουαρίου
Κούλουμα στον Παλαμά στο «Πάρκο Αστέριο» (συμμετέχει ο χορευτικός όμιλος "Καραγκούνηδες")
Κούλουμα Μεταμόρφωση, Μάρκο, Καλυβάκια, Βλοχό, Κοσκινά, Ιτέα (στο χώρο του Λαογραφικού Μουσείου), Φύλλο, Αγία Τριάδα, Πεδινό.



Διαβάστε Περισσότερα »

Ο Σύλλογος Γυναικών Ιτέας έκοψε την πίτα την Κυριακή

Σε μια κατάμεστη αίθουσα στο καφεζαχαροπλαστείο "ΧΑΒΑΗ" στην Ιτέα πραγματοποιήθηκε χθες την Κυριακή 11 Φεβρουαρίου 2018 το απόγευμα, η κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας του Συλλόγου Γυναικών Ιτέας.

Η πρόεδρος του συλλόγου Τζένη Μακρή ευχαρίστησε τους παρευρισκομένους για την παρουσία τους, ευχήθηκε να έχουν απ’ όλες τις απόψεις μια καλύτερη χρονιά, και παρακάλεσε τα μέλη του συλλόγου να έρθουν ακόμα πιο κοντά και πιο μαζικά στις εκδηλώσεις.

Τις ευχές τους και την παρουσία τους έδωσαν επίσης και ο Αντιπεριφερειάρχης Καρδίτσας Βασίλης Τσιάκος, ο Δήμαρχος Παλαμά Γιώργος Σακελλαρίου, ο περιφερειακός σύμβουλος Ορέστης Ψαχούλας, και ο πρόεδρος Τ.Κ Ιτέας Βαγγέλης Λύτρας

Στην εκδήλωση παρευρέθηκαν επίσης:
Ο πατήρ Βασίλειος Γερούκης, ο Αντιδήμαρχος Παλαμά Θωμάς Κοντοβάϊος, οι δημοτικοί σύμβουλοι Φωτεινή Καραϊσκου, Αντώνης Λωρίδας και Ιάσων Τσιρώνης, η πρόεδρος ΔΗΚΕΠΑ Ράνια Φούντα, ο Πολιτιστικός Σύλλογος Ιτέας, ο Μορφωτικός σύλλογος Μεταμόρφωσης και ο Σύλλογος Γυναικών Παλαμά.

















Διαβάστε Περισσότερα »

Δευτέρα 12 Φεβρουαρίου 2018

Μουσικοχορευτική θεατρική παράσταση του Πολιτιστικού Συλλόγου Ιτέας

Ο Εκπολιτιστικός Μορφωτικός Σύλλογος Ιτέας σας προσκαλεί όλους στην καθιερωμένη πλέον αποκριάτικη παράσταση το Σάββατο 17 Φεβρουαρίου και ώρα 19:00 μμ στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων του Δημοτικού καταστήματος Ιτέας.

Η παράσταση έχει τίτλο "Της αγάπης το βοτάνι".
Μία ξεκαρδιστική μυθοπλασία γραμμένη στο τοπικό γλωσσικό ιδίωμα που αποτυπώνει με κωμικό τρόπο τη ζωή των ανθρώπων του τόπου μας. Μια μουσικοχορευτική θεατρική παράσταση με πρωταγωνιστές τα παιδιά των παιδικών και εφηβικών τμημάτων του Εκπολιτιστικού Μορφωτικού Συλλόγου Ιτέας και του Λαογραφικού – Αθλητικού Κέντρου Παλαμά «Δρώμενα».

Κείμενα – Χορογραφίες – Ενδυματολογία: Τζέλλα Σοφία
Σκηνικά: Παναγιωτή Μαρία
Μακιγιάζ: Μακρή Ντίνα
Ήχος: Μακρής Ηλίας-Σαμαράς Παύλος.
Διοργάνωση: Εκπολιτιστικός Μορφωτικός Σύλλογος Ιτέας

Στο τέλος της παράστασης θα προσφερθούν σε όλους αναψυκτικά.

ΕΙΣΟΔΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗ


Διαβάστε Περισσότερα »

Κυριακή 11 Φεβρουαρίου 2018

Βάσω Τσέτλα - Αποστολοπούλου: Ένα όνομα που ξεχώρισε στη φετινή Agrotika

Σε κάθε Agrotica, κάποιοι, για κάποιο λόγο ξεχωρίζουν.
Ειδικά στον κλάδο των αγροτικών µηχανηµάτων, όπου η δοµή των επιχειρήσεων είναι πολύ προσωποκεντρική, οι άνθρωποι που έχουν τον τελευταίο λόγο στη στρατηγική προώθησης των µεγάλων σηµάτων στην ελληνική αγορά, τυγχάνουν ιδιαίτερης αναγνώρισης.

Ένα πρόσωπο που ξεχώρισε ανάμεσα στους πέντε πρώτους στη φετινή Agrotika είναι η συγχωριανή μας Βάσω Τσέτλα - Αποστολοπούλου που έκλεψε αυτή τη φορά την παράσταση.

Η Agrenda που κυκλοφόρησε το Σάββατο 10 Φεβρουαρίου φιλοξενεί αναλυτικό ρεπορτάζ από την έκθεση όπου μέσα σε ένα πλούσιο 16σέλιδο αποτυπώνει τις εξελίξεις και τα πρόσωπα που ξεχώρισαν στον κλάδο των αγροτικών μηχανημάτων και των εισροών.

Όπως για παράδειγμα:
-Τις εντυπώσεις των Γάλλων της Kuhn και τις λεπτομέρειες της διανομής των μηχανημάτων από το Kuhn Center που ανοίγει τις πόρτες του στη Λάρισα με οικοδέσποινα τη Βάσω Τσέτλα - Αποστολοπούλου.

-Τη νέα προσπάθεια που υποστηρίζει ο όμιλος Μποζατζίδης-Μητσιολίδης στα λιπάσματα

-Την αναδιάταξη στον τομέα των αγροτικών μηχανημάτων που φέρνει η συμφωνία του Αθανάσιου Κουϊμτζη με την Fendt, και τα σχέδια της γερμανικής εταιρείας στην Ελλάδα όπως τα περιγράφει στην Agrenda ο sales export manager, Bernard Stocker

-Το νέο προϊοντικό χαρτοφυλάκιο της EuroChem Agro Hellas και την είσοδό της στην αγορά των βιοδιεγερτών υπό την καθοδήγηση του έμπειρο διευθύνοντος συμβούλου της εταιρείας, Γιάννη Βεβελάκη

-Τις τάσεις στην παγκόσμια γεωργία δεδομένων των αλλαγών στο «ξεθωριασμένο» μοντέλο επιδοτήσεων και τη θέση της ελληνικής αγροτικής παραγωγής, όπως αυτές περιγράφονται στο βιβλίο του περιφερειακού διευθυντή Ευρώπης, Μέσης Ανατολής και Αφρικής της COMBO EXPERT, Παναγιώτη Χαμακιώτη με τίτλο «The Challenges of Modern Agriculture».

Παράλληλα στο ειδικό αυτό αφιέρωμα φιλοξενούνται τα αποτελέσματα μελέτης του ΓΠΑ για το μέλλον των αγροτικών ενισχύσεων μετά το 2020 που θα διαμορφώσει την εθνική πρόταση που θα υποβληθεί στην Κομισιόν την άνοιξη.

Η Ιτέα Καρδίτσας και προσωπικά της ευχόμαστε καλές δουλειές στο νέο της εγχείρημα







Διαβάστε Περισσότερα »

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΟΕΒ ΤΙΤΑΝΙΟΥ

ΤΟΠΙΚΕΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΕΙΣ ΑΝΑ ΑΓΡΟΚΤΗΜΑ ΓΙΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ ΕΡΓΩΝ 2018 ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΟΕΒ ΤΙΤΑΝΙΟΥ
Με θέμα τον προγραμματισμό έργων που κρίνονται αναγκαία για κάθε αγρόκτημα δικαιοδοσίας του ΤΟΕΒ ΤΙΤΑΝΙΟΥ, πραγματοποιήθηκαν στις 5-6-7-9/2/2018 συνελεύσεις αντιπροσώπων και μελών, στις Κοινότητες Κοσκινά-Μεταμόρφωσης-Καλυβακίων- Βλοχού, μετά από σχετική Πρόσκληση της Διοίκησης του Οργανισμού.
Οι συναντήσεις της Διοίκησης με τους αντιπροσώπους και τα μέλη του Οργανισμού, που πραγματοποιούνται για πρώτη φορά στην ιστορία του ΤΟΕΒ ΤΙΤΑΝΙΟΥ με πρωτοβουλία του ΔΣ, εξελίχτηκαν σε πολύ θετικό κλίμα.
Κατά τη διάρκεια των συναντήσεων ο Πρόεδρος του ΤΟΕΒ ΤΙΤΑΝΙΟΥ κ. Βασίλειος Γιαννάκος, ενημέρωσε για το σκοπό των συναντήσεων ο οποίος αποτελεί μέρος του ευρύτερου σχεδιασμού επανεκκίνησης και μεγαλύτερης ανταποδοτικότητας του ΤΟΕΒ και για την κατάσταση του Οργανισμού. Κατέθεσε τις θέσεις και τις προτάσεις της Διοίκησης του Οργανισμού για τη σωστή διαχείριση και λειτουργία των εγγειοβελτιωτικών έργων καθώς και για τη διάθεση όλων στην  επίλυση των προβλημάτων αρμοδιότητας του Οργανισμού.
Αναφέρθηκε στο σχεδιασμό της Διοίκησης να προχωρήσει αρχικά στις αναγκαίες παρεμβάσεις σε κάθε αγρόκτημα, στο στραγγιστικό δίκτυο και στην αγροτική οδοποιία και ανάλογα με την οικονομική ευχέρεια του Οργανισμού, η οποία είναι συνάρτηση της εισπραξιμότητας των εισφορών, πιο εκτεταμένα στη συνέχεια.
Από πλευράς των μελών εκτέθηκαν τα προβλήματα κάθε αγροκτήματος και έγιναν προτάσεις για την επίλυσή τους.
Οι συναντήσεις χαρακτηρίστηκαν ιδιαίτερα εποικοδομητικές αφού αναδείχτηκαν και καταγράφηκαν τα προβλήματα κάθε περιοχής με σκοπό των προγραμματισμό και την επίλυσή τους με εγγειοβελτιωτικά έργα που δύνανται να πραγματοποιηθούν στο έτος 2018.
Οι συναντήσεις θα συνεχιστούν και στα υπόλοιπα αγροκτήματα δικαιοδοσίας του ΤΟΕΒ ΤΙΤΑΝΙΟΥ με τοιχοκόλληση σχετικών προσκλήσεων ανά Κοινότητα.






Διαβάστε Περισσότερα »

Πέμπτη 8 Φεβρουαρίου 2018

Με επιτυχία η αιμοδοσία σήμερα στον Παλαμά

Με πολύ μεγάλη συμμετοχή ολοκληρώθηκε η 32η εθελοντική αιμοδοσία σήμερα 8 Φεβρουαρίου 2018 στο Κ.Υ. Παλαμά.

Η ανταπόκριση των εθελοντών αιμοδοτών στο κάλεσμά μας για μια ακόμη φορά υπήρξε συγκινητική. Ενδεικτικά αναφέρουμε ότι συνολικά προσήλθαν αρκετά άτομα από τα οποία αιμοδότησαν τα 51!!!

Κύριο χαρακτηριστικό η παρουσία της νέας γενιάς!
Ευχαριστούμε θερμά όλους όσους συμμετείχαν προσφέροντας ανιδιοτελώς δέκα λεπτά από τον χρόνο τους μέσα από μια πράξη ζωής προς τον συνάνθρωπο.

Ευελπιστούμε σε ακόμη μεγαλύτερη προσέλευση στην επόμενη αιμοδοσία.










Διαβάστε Περισσότερα »