Τετάρτη 20 Μαρτίου 2019

Εκδρομή σε Ναύπλιο και Μυκήνες διοργάνωσε ο Πολιτιστικός Σύλλογος Ιτέας

Τις Μυκήνες και το ηλιόλουστο Ναύπλιο επισκέφθηκε το περασμένο Σαββατοκύριακο 16 - 17 Μαρτίου 2019 ο Εκπολιτιστικός Μορφωτικός σύλλογος Ιτέας.
Από τις 5 το πρωί ξεκίνησε το όμορφο ταξίδι για τα μέλη και τους φίλους του συλλόγου με δυο μικρές στάσεις και άφιξη στις 11:00 το πρωί στο "καταραμένο βασίλειο" των Μυκηνών.
Από τον Πέλοπα στον Ατρέα και από τον Ατρέα στον Αγαμέμνονα ο Μυκηναϊκός πολιτισμός γράφτηκε με χρυσά γράμματα στην Ιστορία για 2000 χρόνια περίπου.
Ηλιόλουστες οι Μυκήνες, εντυπωσιακά τα εκθέματα στο μουσείο με υπέροχη θέα από την Ακρόπολη των Μυκηνών τον κόλπο της Αργολίδας. Αμέσως μετά τους περίμενε η πόλη του Ναυπλίου όπου και επισκέφθηκαν το Βουλευτικό, το Πολεμικό μουσείο, το Παλαμήδι κ.α.
Ελεύθερος χρόνος για τους εκδρομείς όπου και απόλαυσαν βόλτες στα στενά της παλιάς πόλης του Ναυπλίου.
Η πρώτη στάση στην επιστροφή ήταν στον Ισθμό της Κορίνθου και αργά το βράδυ της Κυριακής επέστρεψαν στην Ιτέα.






































Διαβάστε Περισσότερα »

Η φύση όπως πάντα κέρδισε για άλλη μια φορά...

Από ώρα στριφογυρίζει πάνω στο κεφάλι μου...
Μια στα άνθη της Αμυγδαλιάς, μια στα αγριολούλουδα, και πάλι σε μένα...
Οι άλλες ζουζουνίζουν πάνω στα κάτασπρα από άνθη δέντρα, αυτή πάνω μου...
Αν συμβεί...λέω, αν, συμβεί το αναπόφευκτο, κάποιος απ' τους δυο μας θα πεθάνει...
Οι και οι δυο...
Εγώ αλλεργικός στο κεντρί κι αυτή χωρίς κεντρί πεθαίνει...
Πόλεμος...
Της εξηγώ με όλους τους καλούς τρόπους που διαθέτω....δεν μας αξίζει τέτοιο τέλος!
Δες την ομορφιά της άνοιξης, τη χαρά της φύσης, κι άλλα τέτοια...μεγάλο κρίμα!
Εκείνη επιμένει...ίδια η διαδρομή της, στα άνθη της Αμυγδαλιάς, στα αγριολούλουδα, στο κεφάλι μου...
Της λέω να φύγει και να κάνει το καθήκον της...να γονιμοποιήσει τις Αμυγδαλιές μας, να μεγαλώσουν...
Με κοιτά παράξενα...
Θυμώνω επικίνδυνα...
Ευτυχώς το κατάλαβε!...
Σταμάτησε την άχαρη διαδρομή της...
Επιτέλους!!!...
Τότε κατάλαβα...
Την είδα να γυρίζει και να πέφτει με πάθος πάνω στο μεγαλύτερο διπλανό ανθισμένο κλαδί...
Ουφ!!!...
Τέλος καλό όλα καλά σκέφτηκα και συνέχισα...
Η φύση όπως πάντα κέρδισε για άλλη μια φορά...

Π. Σ



http://pavlosamaras.blogspot.com/



Διαβάστε Περισσότερα »

Τρίτη 19 Μαρτίου 2019

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ: Αγροτικός Συνεταιρισμός Καρδίτσας «Η ΝΕΑ ΕΝΩΣΗ»

Τον τελευταίο καιρό δεχόμαστε πλήθος τηλεφωνημάτων στα γραφεία του συνεταιρισμού από παραγωγούς που διαμαρτύρονται ότι ορισμένοι ΕΠΙΤΗΔΕΙΟΙ τους ενοχλούν καθημερινά και διαδίδουν ότι ο Αγροτικός Συνεταιρισμός Καρδίτσας «Η ΝΕΑ ΕΝΩΣΗ» έκλεισε ή μετακόμισε.

Ενημερώνουμε και δημόσια ότι τα γραφεία του Συνεταιρισμού παραμένουν στην ίδια διεύθυνση και ουδεμία σχέση έχει η ΝΕΑ ΕΝΩΣΗ με ψευδείς πληροφορίες και τηλεφωνήματα που στόχο έχουν να αποπροσανατολίσουν και να εκμεταλλευτούν τον αγροτικό κόσμο.

Οι παραγωγοί μπορούν να συνεχίσουν να ενημερώνονται και να υποβάλλουν τις Δηλώσεις ΟΣΔΕ, τα Προγράμματα Αγροτικής Ανάπτυξης, την Επιστροφή ΦΠΑ Αγροτών και να πληροφορούνται σχετικά με τις πληρωμές στα ίδια τηλέφωνα που ίσχυαν μέχρι τώρα 2441025100 & 2441023700, καθώς επίσης και στο κεντρικό γραφείο Καρδίτσας στη Μπλατσούκα 20 – πλησίον Τράπεζας Πειραιώς (πρώην ΑΤΕ) και σε όλα τα γραφεία:

Αγροτικός Συνεταιρισμός Καρδίτσας "ΝΕΑ ΕΝΩΣΗ"

Κεντρικό Γραφείο, Μπλατσούκα 20, Καρδίτσα

Τηλ: 2441025100, 23700 E-mail: info@neaenosi.gr

Γραφείο Παλαμά

Ηρ. Πολυτεχνείου 51

Τηλ: 2444024800

Γραφείο Προαστίου

Όπισθεν Δημαρχείου

Τηλ: 2441052002

Γραφείο Ιτέας

Ιτέα Καρδίτσας

Τηλ: 2444031121






Διαβάστε Περισσότερα »

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Αύριο Τετάρτη 20 Μαρτίου θα γίνουν κάποιες εργασίες συντήρησης του δικτύου ύδρευσης Ιτέας τις ώρες από 9:00 το πρωί μέχρι 13:00 περίπου το μεσημέρι (εκτός απροόπτου) και ενδεχομένως μπορεί να έχουμε ολιγόωρη διακοπή.

Η ΔΕΥΑΠ θα εργαστεί εντατικά προκειμένου αν υπάρξει διακοπή να διαρκέσει όσο το δυνατόν λιγότερη ώρα.

Ταυτόχρονα ζητά συγνώμη από τους κατοίκους της Ιτέας για την ταλαιπωρία.

εκ της ΔΕΥΑ Παλαμά




Διαβάστε Περισσότερα »

Σάββατο 16 Μαρτίου 2019

Εργασίες για την ανεύρεση κρυμμένου θησαυρού στο χωριό Άγιος Δημήτριος του δήμου Παλαμά

Εργασίες για την ανεύρεση κρυμμένου θησαυρού θα ξεκινήσουν το επόμενο διάστημα στην κοινότητα Αγίου Δημητρίου στο Δήμο Παλαμά.

Ειδικότερα ιδιώτης από την περιοχή του Ηρακλείου Κρήτης κατέθεσε αίτηση στις δημόσιες αρχές για την ανεύρεση κρυμμένου θησαυρού στην κοινότητα του Αγίου Δημητρίου που έχει κινήσει ως περιοχή στο παρελθόν το ενδιαφέρον πολλών επίδοξων χρυσοθήρων. Ο ιδιώτης φέρεται να έχει πληροφορία για συγκεκριμένη θέση την οποία ωστόσο θα υποδείξει όταν ξεκινήσουν οι εργασίες και εντός ενός ευρύτερου χώρου περίπου 10 στρεμμάτων.

Η επέμβαση για την ανεύρεση του θησαυρού σύμφωνα με τις άδειες που έχουν προχωρήσει, ωστόσο, θα γίνει σε περιορισμένο χώρο. Να σημειώσουμε ότι η τοπική κοινότητα είχε γνωμοδοτήσει αρνητικά από πέρυσι στην έκδοση της σχετικής άδειας με το επιχείρημα ότι θα υπάρξει σοβαρή επίπτωση στο περιβάλλον ωστόσο το Δημοτικό Συμβούλιο Παλαμά ψήφισε κατά πλειοψηφία ως μια εκ των σχετικών υπηρεσιών στην αλυσίδα των αδειοδοτήσεων δίνοντας έγκριση εργασιών.

Αν τελικά ευοδωθεί το αποτέλεσμα ένα μεγάλο τίμημα θα πάει υπέρ του Δημοσίου ενώ ο ιδιώτης και ο Δήμος Παλαμά θα εισπράξουν το υπόλοιπο ποσό.

Κλείνοντας, αξίζει να σημειώσουμε ότι η συγκεκριμένη ενέργεια είναι το πρώτο βήμα καθώς φαίνεται ότι στην περιοχή υπάρχουν πληροφορίες για ακόμα μεγαλύτερο θησαυρό που αναζητείται και που αναμένεται και αυτός να βρεθεί στο επίκεντρο των αναζητήσεων το επόμενο διάστημα...


πηγή
Διαβάστε Περισσότερα »

Παρασκευή 15 Μαρτίου 2019

868.000 ευρώ για αγροτική οδοποιία στον Δήμο Παλαμά

Ο Δήμος Παλαμά είναι μέσα στους 25 πρώτους Δήμους της χώρας που μέσω του προγράμματος Φιλόδημος στον άξονα προτεραιότητας «Δράσεις για την βελτίωση της αγροτικής οδοποιίας» χρηματοδοτείται για έργα αγροτικής οδοποιίας. Το ποσό χρηματοδότησης είναι 868.000 ευρώ και σε αυτό θα προστεθούν άλλες 214.800 ευρώ από ΣΑΤΑ του Δήμου και το συνολικό ποσό του έργου θα ανέλθει σε 1.082.800 ευρώ. Αφορά σε ασφαλτοστρώσεις αγροτικών δρόμων σχεδόν σε όλες τις τοπικές κοινότητες σε μήκος που θα ποικίλει και θα είναι από 500 έως 900μ..
Στο έργο προβλέπονται να γίνουν οι παρακάτω εργασίες:

* Εκσκαφή σε βάθος 30εκ. εκατέρωθεν των χαλικοστρωμένων οδών και κυμαινόμενου πλάτους, ώστε το οδόστρωμα να αποκτήσει το επιθυμητό πλάτος των 6,50μ.

* Κατασκευή επιχώματος με επίλεκτα υλικά λατομείου κατηγορίας Ε4.

* Υπόβαση οδοστρωσίας από θραυστά υλικά λατομείου.

* Βάση οδοστρωσίας από θραυστά αδρανή υλικά.

* Ασφαλτική προεπάλειψη και ασφαλτική στρώση κυκλοφορίας πλάτους 5,50μ.

* Οριζόντια και κατακόρυφη σήμανση.

* Τοποθέτηση χαλύβδινων στηθαίων και μεταλλικών κιγκλιδωμάτων, όπου κρίνονται απαραίτητα.

* Επέκταση υφιστάμενων σωληνωτών.

Είναι το τέταρτο έργο αγροτικής οδοποιίας που εγκρίνεται για τον Δήμο Παλαμά ύστερα από τις χρηματοδοτήσεις από την Περιφέρεια Θεσσαλίας για την αγροτική οδοποιία στον Παλαμά, Προάστιο και Ιτέα και οι οποίες βρίσκονται στο στάδιο των δημοπρασιών.

Παράλληλα ο Δήμος Παλαμά στο πρόγραμμα Φιλόδημος Ι και στον άξονα «Βελτίωση των βασικών περιβαλλοντικών υποδομών και ιδίως αυτών της επεξεργασίας των λυμάτων» και στην αρχική του πρόταση για «Εξοπλισμό τριτοβάθμιας επεξεργασίας εκροών Ε.Ε.Λ. Παλαμά» προϋπολογισμού 682.000 ευρώ έκανε πρόσθετη πρόταση για χρηματοδότηση ενός μικρού φωτοβολταϊκού σταθμού ισχύος 50kw ο οποίος θα καλύπτει την κατανάλωση ηλεκτρικού ρεύματος της εγκατάστασης των λυμάτων και ενός φορτηγού μεταφοράς ιλύος με συνολικό προϋπολογισμό 218.000 ευρώ.

Με αυτές τις χρηματοδοτήσεις και προτάσεις αποδεικνύεται για άλλη μια φορά ότι αυτή η δημοτική αρχή ξέρει , θέλει και μπορεί να διεκδικεί και να φέρνει σημαντικά έργα στον Δήμο μας.




Διαβάστε Περισσότερα »

Όραμά μου ο Δήμος Παλαμά να γίνει τόπος Προόδου και Ανάπτυξης

Δήλωση Υποψηφιότητας Καραϊσκου Φωτεινής

Συνδημότες και Συνδημότισσες
Φίλοι και φίλες
Θέλω να σας γνωστοποιήσω την απόφαση μου να συμμετάσχω στις επερχόμενες Δημοτικές Εκλογές του Μαΐου, στον εκλογικό συνδυασμό «Νέα πορεία Παλαμά» με επικεφαλής τον πιο κατάλληλο υποψήφιο Δήμαρχο, κ. Αχιλλέα Καραλή, του οποίου οι ικανότητες, η εντιμότητα και το κύρος αποτελούν τη μέγιστη εγγύηση για το Δήμο μας.
Η απόφαση μου αυτή αποτελεί προϊόν ώριμης σκέψης και προέκυψε από την παρότρυνση πολλών συμπολιτών μου.
Πολλές φορές, τα τελευταία χρόνια της ενεργής συμμετοχής μου στα κοινά, δεν θα σας κρύψω πως απογοητεύτηκα, πως προβληματίστηκα από στάσεις, πελατειακές συμπεριφορές και καταστάσεις που διαδραματίζονταν στο χώρο της αυτοδιοίκησης.
Ζω όμως με την οικογένεια μου στον Δήμο Παλαμά και με ενδιαφέρει το μέλλον του τόπου μου, όχι ως παθητικός θεατής αλλά ως πολίτης που διεκδικεί, αγωνίζεται και κερδίζει.
Βλέποντας την απουσία ενός ολοκληρωμένου σχεδιασμού για τις πόλεις και τα χωριά μας από την σημερινή Δημοτική Αρχή, από την οποία και ανεξαρτητοποιήθηκα, βλέποντας την αδυναμία της να δώσει λύσεις στα μικρά και τα μεγάλα προβλήματα, βλέποντας τον Δήμο Παλαμά βρώμικο, σχεδόν εγκαταλελειμμένο, με αναιμική ανάπτυξη, να υστερεί σε παραγωγή έργων, υποδομών και χρηματοδοτήσεων, δεν  μπορώ να παραμείνω αδρανής και απλός θεατής.
Οφείλω να ομολογήσω ότι η ενασχόληση μου με τα κοινά είναι ο μεγάλος μου έρωτας.
Πρέπει να συνειδητοποιήσουμε ότι ο Δήμος είμαστε όλοι εμείς, είναι ο τόπος μας.
Η αυτοδιοίκηση συνδέεται με την καθημερινότητα του πολίτη.
Απαιτεί συνεννόηση και συνεργασία, απαιτεί όρεξη για δουλειά και διάθεση προσφοράς, γνωρίσματα που θέλω να πιστεύω πως αναγνωρίζουν στο πρόσωπο μου οι συμπολίτες μου.
Τάσσομαι στο πλευρό του Αχιλλέα Καραλή στις προσεχείς Δημοτικές εκλογές και δίνουμε μαζί τη μεγάλη μάχη για την αλλαγή στον Παλαμά, τον Παλαμά της προόδου και όχι της στασιμότητας.

Ζητώ την στήριξή σας με την ψήφο σας για να χαράξουμε μια ΝΕΑ ΠΟΡΕΙΑ στον Δήμο Παλαμά με την συμμετοχή όλων των δημοτών.
Για μια ΝΕΑ ΠΟΡΕΙΑ με όραμα και μέλλον!!!
 
Φωτεινή Καραϊσκου




Διαβάστε Περισσότερα »

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ προς στον Δήμαρχο Παλαμά

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ
Πολλές φορές από τη σελίδα αυτή επέκρινα τη συμπεριφορά της Δημοτικής Αρχής του Δήμου Παλαμά για την αντιμετώπιση των προβλημάτων του χωριού μου, του Πέτρινου Καρδίτσας.
Και για να είμαι κατά το δυνατόν αντικειμενικός ήλθε η ώρα να πω και ένα καλό λόγο για τον Κύριο Δήμαρχο.
Κύριε Σακελλαρίου
Μπορεί να μην λύσατε όλα τα προβλήματα του Πέτρινου, μπορεί να παραλείψατε κάποια ή σας διέφυγαν ή, ενδεχομένως, να ήταν υπέρμετρα των δυνατοτήτων σας, η απόφασή σας, ωστόσο, να αναπλάσετε ένα μνημείο της φύσης όπως η παλιά βρύση, ένα μνημείο πολιτιστικής κληρονομιάς, σας τιμά ιδιαίτερα και καταδεικνύει τις ευαισθησίες σας για το περιβάλλον, που τόσο ανάγκη έχει ο τόπος μας.
Δήμαρχε Σακελλαρίου
Πιστεύοντας ότι διερμηνεύω σωστά τα αισθήματα των συγχωριανών μου προς το πρόσωπό σας επιτρέψτε μου να σας ευχαριστήσω δημόσια και να σας ευχηθώ καλή επιτυχία.

Κωνσταντίνος Γαλλής





Διαβάστε Περισσότερα »

Τρίτη 12 Μαρτίου 2019

Κλείνει η βιβλιοθήκη του Ε.Μ.Σ.Ιτέας

Λόγω της μεγάλης συσσώρευσης βιβλίων προς τη δανειστική βιβλιοθήκη του συλλόγου από δωρητές, ενημερώνουμε το κοινό ότι θα γίνουν εργασίες και προσθήκη νέου επίπλου στο χώρο και γι αυτό το λόγο η βιβλιοθήκη θα παραμείνει κλειστή μέχρι και τις 25 Μαρτίου.
Όσοι φίλοι-ες δανείστηκαν από το σύλλογο βιβλία παρακαλούνται να τα κρατήσουν στην κατοχή τους και να τα επιστρέψουν μετά τις 25 Μαρτίου έτσι ώστε να μπορέσουμε να ενημερώσουμε και το πρόγραμμα εισόδου-εξόδου βιβλίων του υπολογιστή..
Όποιος φίλος-η επιθυμεί να βοηθήσει στην καταγραφή των βιβλίων παρακαλείται να επικοινωνήσει με τον σύλλογο.

Με εκτίμηση ΔΣ
   Ε.Μ.Σ.Ιτέας




Διαβάστε Περισσότερα »

"Όταν Βάγκνερ συνάντησε τις ντομάτες" Το ντοκιμαντέρ της Μαριάννας Οικονόμου γυρισμένο στον Ηλιά Καρδίτσας

Στην ελληνική πρεμιέρα του ντοκιμαντέρ "Όταν Βάγκνερ συνάντησε τις ντομάτες" παρευρέθηκε ο Δήμαρχος Παλαμά Γιώργος Σακελλαρίου

Το τελευταίο ντοκιμαντέρ της Μαριάννας Οικονόμου είναι γυρισμένο στον Ηλιά, ένα μικρό χωριό του Δήμου Παλαμά, και πραγματεύεται την δύναμη των ανθρώπινων σχέσεων, τον τρόπο που αντιμετωπίζει κανείς τις αντιξοότητες της ζωής σε δύσκολους καιρούς, αλλά και τον επιχειρηματικό νου του Αλέξανδρου Γκουσιάρη, ιδιοκτήτη μιας οικογενειακής επιχείρησης που ξεκίνησε πριν από 22 χρόνια με το μέλι, και επεκτάθηκε στην βιολογική ντομάτα και στα όσπρια.
Το σενάριο ακολουθεί δύο ξαδέλφια, τον μελισσοκόμο και μαθηματικό Αλέξανδρο Γκουσιάρη που επιστρέφει στο χωριό του, και τον ξαδελφό του Χρήστο Τάκα, γεωργό, καθώς και πέντε γυναίκες που εργάζονται εποχιακά στην επιχείρηση, ξεκινώντας τη βιολογική καλλιέργεια ενός παλιού σπόρου ντομάτας, η οποία αναπτύσσεται και ωριμάζει υπό τους ήχους του Βάγκνερ αλλά και του κλαρίνου. Η ταινία παρακολουθεί επίσης, τη συσκευασία των προϊόντων τους υπό τις αφηγήσεις παραμυθιών και ιστοριών του Αλέξανδρου, αλλά και τις συζητήσεις των πέντε γυναικών, ταξιδεύοντάς μας, στο τέλος ως τις αγορές και τα σούπερ μάρκετ σχεδόν σε κάθε άκρη της γης αλλά με τους δικούς τους κανόνες μάρκετινγκ, προσπαθώντας να αντιμετωπίσουν τις τεράστιες δυσκολίες της παγκόσμιοποιημένης αγοράς τροφίμων που ζούμε.


Το ντοκιμαντέρ διάρκειας 73 λεπτών, έκανε πρεμιέρα στο επίσημο πρόγραμμα του 69ου Διεθνούς Φεστιβάλ Κινηματογράφου του Βερολίνου (7-17 Φεβρουαρίου 2019) σαν προτεινόμενο για βράβευση, και έτυχε ενθουσιώδους υποδοχής. Η ελληνική πρεμιέρα του, πραγματοποιήθηκε στο 21ο Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης την Παρασκευή 08/03 στην αίθουσα "Τζων Κασσαβέτης", στο πλαίσιο της ενότητας Food vs Food (ταινίες που αντιμετωπίζουν "το φαγητό όχι μόνο ως τροφή, αλλά ως μνήμη, κουλτούρα, δικαίωμα"), και απέσπασε το βραβείο της Διεθνής Ένωσης Κριτικών Κινηματογράφου (FIPRESCI).

Στην πρεμιέρα ήταν καλεσμένοι από την σκηνοθέτιδα Μαριάννα Οικονόμου και τον πρωταγωνιστή Αλέξανδρο Γκουσιάρη, οι 33 κάτοικοι του χωριού, οι μαθητές του γυμνασίου Ιτέας που συμμετείχαν σε ένα μικρό τμήμα της ταινίας, οι καθηγήτριές τους, Άννα Καραμούρτου και Ευαγγελία Μιχαήλ και ο Δήμαρχος Παλαμά Γιώργος Σακελλαρίου.
Μετά το τέλος του ντοκιμαντέρ, ακολούθησαν ερωτήσεις και τοποθετήσεις από τους παρευρισκόμενους θεατές, που είχαν κατακλύσει την αίθουσα.


Στην σύντομη τοποθέτησή του ο Δήμαρχος Παλαμά Γιώργος Σακελλαρίου συνεχάρη τους συντελεστές για την υπέροχη ταινία, ευχαρίστησε την Μαριάννα Οικονόμου γιατί μέσω αυτού του ντοκιμαντέρ αλλά και του επιχειρηματικού μυαλού του Αλέξανδρου Γκουσιάρη, γίνεται γνωστός παγκοσμίως ο Ηλιάς και ο Δήμος Παλαμά, ενώ αναφέρθηκε στο αίσθημα υπερηφάνειας που εισέπραξε από την κατάμεστη sold out αίθουσα της προβολής.






Διαβάστε Περισσότερα »