Τρίτη 4 Ιουνίου 2024

Εργασίες αποκατάστασης στο Πέτρινο

Τις τελευταίες μέρες το Πέτρινο είναι ένα απέραντο εργοτάξιο. Ο Δήμος Παλαμά κάνει οτι είναι δυνατόν να είναι όλα έτοιμα ώστε να μην χαθεί η αρδευτική περίοδος και δεύτερον να αποκατασταθούν οι κεντρικοί δρόμοι μέσα κι έξω απο το χωριό.

Οι εργασίες που έγιναν είναι:

Χαλικόστρωση μέσα στο χωριό και στον κεντρικό δρόμου Πέτρινου-Συκαιώνα προσωρινά μέχρι να ολοκληρωθεί και να καλυφθεί με πίσσα.

- Καθαρισμος γέφυρας από μπάζωμα και πλέον κανονική ροη του νερού από το κεντρικό κανάλι. 

- Ξεμπάζωμα κεντρικού καναλιού για 3 χιλιομετρα. 

- Καθαρισμος και άνοιγμα καναλιού 2 χιλιομετρων. 

- Λειτουργούν πλέον σχεδόν όλες οι πομόνες και κάποιες λεπτομέρειες μένουν ακόμα από την ΔΕΗ. 

- Ξεμπάζωμα ρέματος και κατασκευή ράμπας για πρόσβαση σε όλα τα χωράφια. 

Ο Πέτρινος θα είναι πανέτοιμος απο κάθε άποψη....

Δήμαρχε σε ευχαριστουμε για όλα!!

Ευριπίδης Παληγιάννης




















Διαβάστε Περισσότερα »

Πέμπτη 30 Μαΐου 2024

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή της Esep βράβευσε το Γυμνάσιο - Λύκειο Ιτέας

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή της Esep (European School Education Platform) ανακοίνωσε τα σχολεία – νικητές στα οποία απονέμεται η Ετικέτα “Etwinning School Label 2024 -2025 .

Ανάμεσά στα 4567 Ευρωπαϊκά σχολεία που βραβεύθηκαν, 57 σχολικές μονάδες από την Ελλάδα. Το Γυμνάσιο Λυκειακές Τάξεις Ιτέας περιλαμβάνεται σε αυτές.

Με την απονομή της ετικέτας Σχολείο eTwinning, το ETwinning Europe αναγνωρίζει τη συμμετοχή, τη δέσμευση και την αφοσίωση όχι μόνο των μεμονωμένων eTwinners εκπαιδευτικών του σχολείου μας, αλλά ολόκληρης της εκπαιδευτικής κοινότητας στην οποία συνεργάζονται ο διευθυντής, οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές.

Συγχαρητήρια!



Διαβάστε Περισσότερα »

Τετάρτη 22 Μαΐου 2024

Επιτέλους έφυγαν τα σκουπίδια και τα φερτά υλικά του "Daniel" απο την Ιτέα

Εδώ και δυο ημέρες το μέρος που φιλοξένησε όλα τα σκουπίδια και τα φερτά υλικά, κρεβάτια, στρώματα, φωτογραφίες, στέφανα γάμου, έπιπλα και άλλα πολύτιμα αντικείμενα των κατοίκων της Ιτέας, και μαζί τους και ολες τις όμορφες αναμνήσεις μιας ζωής, έχει πλέον καθαριστεί, ισοπεδωθεί και τίποτα δεν θυμίζει την προηγούμενη απαράδεκτη κατάσταση που υπήρχε απο την μεγάλη πλημμύρα του "Daniel" τον Σεπτέμβριο του ΄23. 

Στο ίδιο μέρος ο Δήμος τοποθέτησε πινακίδες απαγόρευσης σκουπιδιών και μπαζών προλαβαίνοντας τον καθέναν μας που θα πάει να πετάξει κάτι σε περίπτωση που "πιάσει" το -Δεν ήξερα η δεν γνώριζα-. 

Πρέπει επιτέλους να κρατάμε το χωριό μας καθαρό και να καταλάβουμε οτι δεν είμαστε μόνοι μας σ΄αυτή την μικρή κοινωνία και οτι άσχημο κάνουμε γυρίζει σε μας. 

Και φυσικά η πράξη θα έχει και συνέπειες με δημοτικό πρόστιμο για όποιον τολμήσει....





Διαβάστε Περισσότερα »

Σάββατο 11 Μαΐου 2024

Σε φιλικό κλίμα έγινε η παράδοση-παραλαβή του Εκπολιτιστικού Μορφωτικού Συλλόγου Ιτέας

Σε φιλικό κλίμα και με καλή διάθεση έγινε η παράδοση-παραλαβή του Εκπολιτιστικού Μορφωτικού Συλλόγου Ιτέας

Ο πρώην πρόεδρος Αχιλλέας Μπαλαντίνας και η πρώην γραμματέας Μαρία Μουτσώκου παρέδωσαν με κάθε επισημότητα και νομιμότητα τη περιουσία του συλλόγου στο νέο Δ.Σ. 

Το νέο Δ.Σ τους ευχαριστεί θερμά για τη στήριξη τις συμβουλές και τις γνώσεις που τους μετέφεραν.





Διαβάστε Περισσότερα »

Τρίτη 30 Απριλίου 2024

Δημοτικό Συμβούλιο Παλαμά: Μέτρα στήριξης των πληγέντων αγροτών

Το Δημοτικό Συμβούλιο Παλαμά, στην τελευταία συνεδρίαση του, προχώρησε σε απόφαση λήψης μέτρων ως ένδειξη έμπρακτης συμπαράστασης και αλληλεγγύης προς τους δοκιμαζόμενους αγρότες που επλήγησαν από τις καταστροφικές θεομηνίες Daniel και Elias.

Συγκεκριμένα αποφάσισε ομόφωνα την κατάργηση για το 2023 των τελών άρδευσης και την κατάργηση για το ίδιο έτος των εσόδων από την χρήση των παρόχθιων αντλιοστασίων.


Στην εισήγησή του ο αντιδήμαρχος κ. Χρ. Βαϊόπουλος τόνισε πως:
«Ο Δήμος Παλαμά έχει υποστεί βιβλικές καταστροφές εξαιτίας των τελευταίων θεομηνιών Daniel και Elias, φθίνει τόσο σε οικονομικούς όσο και σε δημογραφικούς δείκτες, έχει ανάγκη στήριξης και γενναίων φορολογικών και όχι μόνο κινήτρων. Η προστασία και η ενίσχυση της αγροτικής παραγωγής αποτελεί το πρώτο βήμα προς το σκοπό αυτό. Οι αγρότες καταστράφηκαν, χιλιάδες στρέμματα αγροτικών καλλιεργειών χάθηκαν μέσα σε τεράστιους όγκους νερών, γεωργικός εξοπλισμός χάθηκε. Επίσης με τις μεγάλες αυξήσεις της ενέργειας, των λιπασμάτων και των αγροτικών εφοδίων, τίθεται πλέον ζήτημα επιβίωσης των αγροτών. Κατόπιν των ανωτέρω, σε ένδειξη έμπρακτης συμπαράστασης και αλληλεγγύης προς τους δοκιμαζόμενους αγρότες μας που επλήγησαν βάναυσα από τις καταστροφικές θεομηνίες Daniel και Elias και κατόπιν δέσμευσης της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Εσωτερικών στο αίτημά μας για έκτακτη επιχορήγηση για την κάλυψη ανταποδοτικών δαπανών εισηγούμαι την έγκριση των μέτρων για τη στήριξη και ανακούφιση τους».


Διαβάστε Περισσότερα »

Δευτέρα 29 Απριλίου 2024

Με επιτυχία ολοκληρώθηκε το Πασχαλινό Φιλανθρωπικό Bazaar μαθητών του Γυμνασίου Λ.Τ. Ιτέας

Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε το Πασχαλινό Φιλανθρωπικό Bazaar μαθητών και εκπαιδευτικών του Γυμνασίου Λ.Τ. Ιτέας.

Με πολλή χαρά και ενθουσιασμό, οι μαθητές μας πραγματοποίησαν μια σημαντική πρωτοβουλία, δημιουργώντας ακούραστα, χειροποίητες λαμπάδες από φυσικό κερί. Όλα τα έσοδα από το bazaar διατέθηκαν για καλό σκοπό, υποστηρίζοντας πρωτοβουλίες που αντανακλούν τις αξίες του εθελοντισμού και της αλληλεγγύης και  συμβάλλοντας στην διαμόρφωση ενεργών και κριτικά σκεπτόμενων μαθητών-πολιτών.

Αναλυτικά τα έσοδα του φιλανθρωπικού bazaar:

540 ευρώ δόθηκαν στον Σύλλογο Γονέων του σχολείου για να ενισχύσουν το πολύτιμο έργο τους ως αρωγοί στις δράσεις τους

400 ευρώ δόθηκαν στον Ιερό Ναό Αγίου Αθανασίου Ιτέας για το φιλόπτωχο ταμείο του και τον στολισμό του επιταφίου 

96 ευρώ συγκεντρώθηκαν για την Φλόγα: Σύλλογος γονέων των παιδιών με νεοπλασματική νόσο από τις λαμπάδες του συλλόγου που διατέθηκαν.

Τα φύλλα κηρήθρας για την κατασκευή των αναστάσιμων λαμπάδων ήταν δωρεά των γονέων: Παπαβασιλείου Νίκου και Αντώνη Λωρίδα, τους οποίους και θερμά ευχαριστούμε καθώς και όλους όσους στήριξαν την συγκεκριμένη δράση. 

Υπεύθυνοι Εκπαιδευτικοί της δράσης: Ευάγγελος Κουτσώνης, Ευαγγελία Τσατσαρέλη, Έλλη Βυτινιώτου, Ζωή Σιμούλη, Βαΐα Τσίπρα

Ευχόμαστε Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση!!!









Διαβάστε Περισσότερα »

Παρασκευή 26 Απριλίου 2024

Oλοκληρώθηκε με επιτυχία ο διαγωνισμός καλαθιού Λαζαρίνας

Oλοκληρώθηκαν σήμερα με επιτυχία και μεγάλη συμμετοχή η εκδήλωση και ο διαγωνισμός καλαθιού Λαζαρίνας στο Δημαρχείο Φύλλου (Ιτέας). 

Οι μικρές μας Λαζαρίνες με τα υπέροχα παραδοσιακά στολισμένα καλάθια τους αναβίωσαν τα ήθη και τα έθιμα του τόπου μας. 

Παρευρέθηκε εκεί ο Εκπολιτιστικός Μορφωτικός Σύλλογος Ιτέας, ο Σύλλογος Γυναικών Ιτέας, καθώς και ο Σύλλογος Φίλων Αγροτικού – Λαογραφικού Μουσείου Ιτέας

Ευχαριστούμε όλους όσους συμμετείχαν στην επιτυχή διεξαγωγή της εκδήλωσης. Ευχόμαστε πολλά συγχαρητήρια στις Λαζαρίνες μας και Καλό Πάσχα σε όλους.










Διαβάστε Περισσότερα »

Τετάρτη 24 Απριλίου 2024

Επαναλειτουργία του Αγροτικού Ιατρείου Πετρίνου

Ενας κρυφός πόθος και επιτακτική ανάγκη, η επαναλειτουργία του Αγροτικού Ιατρείου Πετρίνου γίνεται πλέον πραγματικότητα μετά απο οκτώ χρόνια. 
Σε έναν φιλόξενο χώρο, στο παλιό κοινοτικό γραφείο το οποίο ανακαινίστηκε πρόσφατα απο τον Δήμο, ο Δήμαρχος Παλαμά κ. Σωκράτης Δασκαλόπουλος πάντα σε αγαστή συνεργασία με τον Διευθυντή Κ.Υ. Παλαμά κ. Παναγιώτη Λαγούϊα, εγκαινίασε σήμερα Τετάρτη στις 11 το πρωϊ τον χώρο και τον παρέδωσε στους κατοίκους του χωριού.

Το ιατρείο από σήμερα και στο εξής θα λειτουργεί δυο φορές τον μήνα για να εξυπηρετήσει τους κατοίκους και να τους βγάλει απο τη δύσκολη θέση να κάνουν χιλιόμετρα και χρόνο για φάρμακα και εξετάσεις.

Στον σύντομο χαιρετισμό που απηύθυνε ο Δήμαρχος στους κατοίκους που παρεβρέθηκαν απο νωρίς στην εκδήλωση, δεν παρέλειψε να επαναβεβαιώσει πως "Η νέα δημοτική αρχή έχει τα θέματα παροχής και πρόληψης της υγείας των δημοτών σε πρώτη προτεραιότητα".

Στη συνέχεια ο Δήμαρχος μαζί με τον αντιδήμαρχο Ηλία Λιάχανο, τον Δημοτικό σύμβουλο Ευριπίδη Παληγιάννη και τον πρόεδρο Τ.Κ Πετρίνου Χρήστο Μπακαβέλλο συνομίλησε με τους κατοίκους στο καφενείο του χωριού για τα άμεσα προβλήματα (αγροτικά κυρίως άρδευση, ρεύμα, παρόχθεια κλπ) που προέκυψαν απο την μεγάλη πλημμύρα "daniel" δίνοντας λύση άμεσα επι τόπου στα περισσότερα, και μάλιστα σε έργα που είναι καθαρά ευθύνη της Περιφέρειας. Υποσχέθηκε οτι ο Δήμος θα είναι δίπλα τους αρωγός σε κάθε πρόβλημα ώστε η νέα αγροτική περίοδος να ξεκινήσει ομαλά και χωρίς προβλήματα.

Στα εγκαίνια παρεβρέθηκαν:

Ο Πατήρ Μιλτιάδης

Οι αντιδήμαρχοι 
Ηλίας Λιάχανος - Κωνσταντίνος Παπαντίνας

Δημοτικός σύμβουλος
Ευριπίδης Παληγιάννης

Ο πρόεδρος Τ.Κ Πετρίνου
Χρήστος Μπακαβέλλος

Και κάτοικοι του χωριού.....



















Διαβάστε Περισσότερα »