Πέμπτη 22 Σεπτεμβρίου 2011

- Γράμμα απο έναν συγχωριανό μας (μέρος 3)...

Αγαπητοί συγχωριανοί και φίλοι...
Επικοινωνώ μαζί σας μ΄αυτόν τον τρόπο όταν νοιώθω την ανάγκη να το κάνω.
Ημουνα στο αγαπημένο μας Χωριό για προσωπική μου υπόθεση στίς 10 του Σεπτέμβρη ημέρα Σάββατο και συγκεκριμένα εκείνει τη μέρα ο νεοϊδρυθείς Πολιτιστικός Συλλογός μας διοργάνωσε στα πλαίσια των "Τιτάνια 2011" λαϊκή βραδιά με ντόπιους καλλιτέχνες. Μου άρεσε πολύ η πρωτοβουλεία του Συλλόγου να βραβεύσει τους μαθητές που πέρασαν σε κάποιο ΑΕΙ η ΤΕΙ. Κατά την ομιλία του Προέδρου και τών άλλων επισήμων που παρεβρέθηκαν με άγγιξε κάτι που είπε μεταξύ άλλων ο συγχωριανός μας Περιφεριακός Σύμβουλος και πρώην Δήμαρχος Αντώνης Αναστασόπουλος.
"Χαίρομαι που βλέπω τους συγχωριανούς μου να διασκεδάζουν όλοι μαζί...". Αυτό φίλοι μου απο μόνο του κάτι λέει, πρέπει επιτέλους ο τόπος μας να είναι μπροστάρης και ενωμένος σε όλα γιατί με αυτόν τον τρόπο κερδίζονται πολλά πράγματα όπως έχει γίνει μέχρι τώρα.
Ο φωτεινός σηματοδότης στην διάβαση του Δημοτικού Σχολείου και το κυριότερο η μη κατάργηση των Λυκειακών τάξεων του Χωριού μας (είδατε τι μπορούμε να πετύχουμε ενωμένοι;).
Στο γλέντι που ακολούθησε λοιπόν, για να επανέλθω, είδα τούς συγχωριανούς μου να γλεντάνε και να χωρεύουν όλοι μαζί, αλλά εκείνο που με εντυπωσίασε και με χαροποίησε ιδιαίτερα ήταν η συμμετοχή στόν χορό πάρα πολλών μικρών παιδιών, το μέλλον αυτού του τόπου (ένα μεγάλο μπράβο στούς γονείς τους).
Σημαντικό ρόλο για να πετύχει η βραδιά έπαιξε σαφώς και η ορχήστρα της οποίας την καλλιτεχνική διεύθυνση είχε ο φίλος μου Παύλος Σαμαράς.
Γύρισα λοιπόν στη βάση μου την επόμενη μέρα αποκομοίζοντας απο το προηγούμενο βράδυ τις καλύτερες των εντυπώσεων.
Φίλοι μου και συγχωριανοί ας βοηθήσουμε αυτόν τον Σύλλογο να ευδοκιμήσει και να είστε σίγουροι οτι σαν Κουτσιαριώτες ενωμένοι θα καταφέρουμε μεγάλα πράγματα.
Απο την μεριά μου τελειώνοντας θα ήθελα να συγχαρώ το Δ.Σ του Συλλόγου μας για την άψογη διοργάνωση.
Σάς ευχαριστώ όλους

Μίλτος Αναστασίου 


1 σχόλιο:

Παύλος Σαμαράς είπε...

Ο Ταχυδρόμος χτυπάει πάντα 3 φορές...

Δημοσίευση σχολίου

Οι όροι χρήσης που ισχύουν για τη δημοσίευση των σχολίων, έχουν ως εξής: Σχόλια ανώνυμα, σχόλια τα οποία είναι υβριστικά ή περιέχουν χαρακτηρισμούς ή ανώνυμες καταγγελίες που δεν συνοδεύονται από αποδείξεις θα αφαιρούνται. Η "Ιτέα Καρδίτσας" δεν παρεμβαίνει σε καμία περίπτωση για να αλλοιώσει το περιεχόμενο ενός σχολίου εφόσον πληρεί τις προϋποθέσεις. Σε καμιά περίπτωση τα σχόλια δεν αντιπροσωπεύουν την "Ιτέα Καρδίτσας". Επίσης ο διαχειριστής διατηρεί το δικαίωμα να αφαιρεί οποιοδήποτε σχόλιο θεωρεί ότι εμπίπτει στις παραπάνω κατηγορίες. Με την αποστολή ενός σχολίου αυτόματα αποδέχεστε και τους όρους χρήσης.

Ο διαχειριστής