Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα "Κινηματογράφος για όλους". Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα "Κινηματογράφος για όλους". Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Πέμπτη 1 Μαΐου 2014

Δεν Βλέπω δεν Ακούω Τίποτα..."See No Evil, Hear No Evil"

Ο Πολιτιστικός Σύλλογος Ιτέας την Κυριακή 4 Μαϊου και ώρα 8μμ το απόγευμα στην αίθουσα του Δημαρχείου Ιτέας στα πλαίσια του "Κινηματογράφος για όλους" θα προβάλει την ξεκαρδιστική κωμωδία:

"See No Evil, Hear No Evil"...(δεν βλέπω, δεν ακούω τίποτα)

Η είσοδος θα είναι όπως πάντα δωρεάν για όλους


Η Ταινία
Ένας τυφλός και ένας κουφός είναι οι μοναδικοί αυτόπτες μάρτυρες σε φόνο, αλλά η αστυνομία δεν πιστεύει στα λεγόμενά τους και τους συλλαμβάνει. Ψάχνοντας για ένα χρυσό νόμισμα, οι δράστες προσφέρονται να πληρώσουν εγγύηση και να τους αποφυλακίσουν. Όταν οι δύο συνεταίροι αντιλαμβάνονται με ποιους έχουν να κάνουν, δραπετεύουν από το αστυνομικό τμήμα και καταστρώνουν το δικό τους σχέδιο.
>
Διαβάστε Περισσότερα »

Παρασκευή 28 Μαρτίου 2014

"Κινηματογράφος για όλους" Την Κυριακή στήν Ιτέα

Ο Πολιτιστικός Σύλλογος Ιτέας την ερχόμενη Κυριακή 30 Μαρτίου και ώρα 7:30μμ το απόγευμα στην αίθουσα του Δημαρχείου Ιτέας θα προβάλει παιδική ταινία για τα παιδιά της Ιτέας και όχι μόνο.

Θα προβληθεί η ταινία του 2011:

THE SMURFS (Τα Στρουμφάκια 1)


Διαβάστε Περισσότερα »

Δευτέρα 24 Μαρτίου 2014

Οι κινηματογραφικές προβολές στήν Ιτέα...είναι γεγονός!!!

Ο προτζέκτορας είχε στηθεί απο μέρες και ήταν έτοιμος.
Ο Βαγγέλης είχε αναλάβει την εικόνα και τον ήχο.
Ο Πρόεδρος προλόγισε τη βραδιά.

Παραπάνω από 50 άτομα συγκεντρώθηκαν στήν αίθουσα του Δημαρχείου, για την πρώτη κινηματογραφική προβολή του Πολιτιστικού Συλλόγου Ιτέας.

                      " THE HOBBIT... THE DESOLATION OF SMAUG".


Η πρώτη ταινία.
Χωρίς εισιτήριο, μόνο από μεράκι και με διάθεση να βρεθούν και να περάσουν καλά.

Οι κινηματογραφικές προβολές ξεκίνησαν στήν Ιτέα.
Η κεντρική ιδέα ήταν της Αννίτας Μπαμπάνα, που της αρέσει πολύ ο κινηματογράφος και τον στηρίζει πάντα. Πρότεινε στον Πολιτιστικό Σύλλογο να κάνουμε αυτή την κίνηση, να ξεκινήσουμε δηλαδή προβολές για όλο το χωριό, και περισσότερο για τα παιδιά μας είπε.
Μας άρεσε ως ιδέα και το προχωρήσαμε.

Προσπαθούμε να επιλέγουμε ταινίες με διάφορα θέματα, από διάφορες περιόδους της ιστορίας του κινηματογράφου, από διαφορετικές κινηματογραφικές σχολές.
Ο Κινηματογράφος του Συλλόγου έτσι κι αλλιώς λειτουργεί ανιδιοτελώς, ό,τι συμβαίνει εδώ είναι δωρεάν και, κατά συνέπεια, και οι προβολές.
Ουσιαστικά είναι παρεΐστικες.
Έτσι λειτουργούν οι περισσότερες ομάδες που κάνουν προβολές.
Χωρίς εισιτήριο.
Προσφέρουν την παρέα που έχει ανάγκη ο άνθρωπος, ειδικά στις μέρες μας.
Έχει ανάγκη ο άνθρωπος σήμερα να μιλήσει με ένα φίλο του, να βρεθεί κοντά, παρέα με κάποιον άνθρωπο.

Παράλληλα, σίγουρα μια κινηματογραφική προβολή σε ταξιδεύει σε έναν άλλον κόσμο και σου δίνει τη δυνατότητα, για δυο – τρεις ώρες μαζί με παρέα και κουβέντα, να πάψεις να σκέφτεσαι την καθημερινότητά σου, τα προβλήματά σου, ό,τι σε απασχολεί.

Αναμφίβολα είναι μια ευχάριστη διέξοδος....







Διαβάστε Περισσότερα »

Πέμπτη 20 Μαρτίου 2014

"Κινηματογράφος για όλους" στήν Ιτέα

Ο Πολιτιστικός Σύλλογος Ιτέας την ερχόμενη Κυριακή 23 Μαρτίου και ώρα 7μμ το απόγευμα στην αίθουσα του Δημαρχείου Ιτέας στα πλαίσια του "Κινηματογράφος για όλους" θα ανοίξει την αυλαία για τα παιδιά του Γυμνασίου και Λυκείου Ιτέας και όχι μόνο.

Θα προβληθεί η ταινία του 2014:
"THE HOBBIT THE DESOLATION OF SMAUG / ΧΟΜΠΙΤ Η ΕΡΗΜΙΑ ΤΟΥ". 

Η είσοδος θα είναι δωρεάν

Το Δ.Σ του Συλλόγου

Το trailer της ταινίας

Διαβάστε Περισσότερα »