Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Αγροτουρισμός. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Αγροτουρισμός. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Δευτέρα 28 Νοεμβρίου 2011

- Νέο Θεσμικό πλαίσιο για την ίδρυση και αναγνώριση Μουσείων..

Με την υπογραφή σχετικής απόφασης από τον Υπουργό Πολιτισμού και Τουρισμού Παύλο Γερουλάνο καθορίστηκαν οι προϋποθέσεις ίδρυσης και αναγνώρισης μουσείων. Η απόφαση εξειδικεύει τις προϋποθέσεις ίδρυσης νέων μουσείων από το Δημόσιο, καθώς τις προϋποθέσεις που πρέπει να πληρούν τα μη δημόσια μουσεία προκειμένου να αναγνωρίζονται από το ΥΠΠΟΤ.

Υιοθετείται ένα ελάχιστο, αλλά απολύτως αναγκαίο, σύνολο προϋποθέσεων που αφορούν το ευρύτερο φάσμα των λειτουργιών ενός μουσείου και εκτείνονται από τη διαχείριση των συλλογών ως την οργάνωση και διοίκηση του μουσείου και τις υπηρεσίες προς το κοινό.

Με τον τρόπο αυτό καλύπτεται ένα σημαντικό κενό στο θεσμικό πλαίσιο για την προστασία και προβολή της πολιτιστικής μας κληρονομιάς. Για τον καθορισμό του νέου πλαισίου αξιοποιήθηκε η σημαντική εμπειρία των Υπηρεσιών του Υπουργείου, λήφθηκε υπόψη η πρακτική άλλων χωρών και έγιναν σεβαστές οι βασικές αρχές δεοντολογίας του Διεθνούς Συμβουλίου Μουσείων (ICOM).

Το θεσμικό πλαίσιο που υιοθετείται μπορεί να αποτελέσει έναν οδικό χάρτη για τα μουσεία της Ελλάδας, βοηθώντας τα να αποκτήσουν αυξημένη επίγνωση του ρόλου τους, να αναβαθμίσουν το κύρος, την αξιοπιστία και το προφίλ τους, να επιλύσουν χρόνια προβλήματα με σωστή ιεράρχηση και να υιοθετήσουν καλές πρακτικές (τυποποίηση διαδικασιών και μεθόδων εργασίας). Συγχρόνως, αποτελεί ένα σημαντικό εργαλείο για το ίδιο το ΥΠΠΟΤ, προκειμένου να αξιοποιούνται αποδοτικότερα τα διαθέσιμα κονδύλια, να παρέχεται στοχευμένη στήριξη στα μουσεία και να ενισχύεται η προβολή και η δικτύωσή τους.

Η απόφαση αυτή, με την οποία η Πολιτεία εκπληρώνει μια βασική υποχρέωσή της απέναντι στα μουσεία της Ελλάδας, δημόσια και μη, ευελπιστούμε ότι θα αποτελέσει μια σταθερή βάση για τη χάραξη και την υλοποίηση μιας συνεκτικής εθνικής μουσειακής πολιτικής.
Διαβάστε Περισσότερα »

Τρίτη 30 Αυγούστου 2011

- Δελτία Κοινωνικού Τουρισμού από σήμερα στα ΚΕΠ

Αρχίζει σήμερα από τα ΚΕΠ η χορήγηση Δελτίων Κοινωνικού Τουρισμού Εκδρομικού- Επιμορφωτικού Προγράμματος νέων αγροτών και δωρεάν παροχής βιβλίων για τους κληρωθέντες δικαιούχους του ΟΓΑ.
 Σε ό,τι αφορά το εκδρομικό - επιμορφωτικό πρόγραμμα νέων αγροτών, οι δικαιούχοι θα λάβουν τα δελτία τους με συστημένη επιστολή από τον ΟΓΑ και θα μπορούν να τα χρησιμοποιήσουν έως τις 31-3-2012 ενώ των δελτίων για τα προγράμματα των εκδρομών και της δωρεάν παροχής βιβλίων μέχρι τις 31-12-2011.
Οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να επισκεφθούν οποιοδήποτε ΚΕΠ, ώστε να ενημερωθούν εάν είναι κληρωθέντες των προγραμμάτων και να λάβουν τα Δελτία Κοινωνικού Τουρισμού (Δ.Κ.Τ.), Δελτία Εκδρομικού προγράμματος (Δ.Ε.Π.) καθώς και τα Δελτία δωρεάν παροχής βιβλίων. Παράλληλα, οι δικαιούχοι του Προγράμματος Κοινωνικού Τουρισμού θα λάβουν εκτός από το δελτίο Κοινωνικού Τουρισμού και εκπτωτικά κουπόνια.
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να ενημερώνονται από την ιστοσελίδα του ΟΓΑ (www.oga.gr) για τα συμβεβλημένα με τον ΟΓΑ τουριστικά καταλύματα, τουριστικά γραφεία και βιβλιοπωλεία.
Τα Δελτία Κοινωνικού Τουρισμού εκδρομικού προγράμματος και δωρεάν παροχής βιβλίων θα παραλαμβάνονται προσκομίζοντας αντίγραφο της αίτησης συμμετοχής και την αστυνομική τους ταυτότητα ή απόκομμα πληρωμής σύνταξης ή καταβολής εισφορών/ βιβλιάριο Υγείας και αστυνομική ταυτότητα.
Διαβάστε Περισσότερα »