Ακούμε κατά καιρούς διαμαρτυρίες συγχωριανών μας για την επικινδυνότητα των αδέσποτων σκυλιών που έχουν κατακλύσει το χωριό μας και τις θεωρούμε υπερβολικές ή ανυπόστατες.
Όταν όμως κάποιος έχει προσωπική εμπειρία θα δικαιώσει ασφαλώς τους διαμαρτυρόμενους.
Θα αναφερθώ εν προκειμένω σε περιστατικό που ήμουν μπροστά προσωπικά ο ίδιος σήμερα.
Συγκεκριμένα σε γνωστό καφέ του χωριού πελάτες πίνοντας αμέριμνοι το καφεδάκι δέχθηκαν τα μικρά παιδιά τους ξαφνικά την επίθεση αγέλης 5 σκύλων που τα κύκλωσαν με ουρλιαχτά έτοιμα να τα κατασπαράξουν.
Την τελευταία στιγμή επενέβησαν οι ψυχραιμότεροι, και τους απομάκρυναν.
Αυτό συνέβη πολλές φορές κατά την διάρκεια που ήμουν εκεί
Το σοκ και η λαχτάρα των γονιών δεν περιγράφεται.
Αν δεν το έπαιρναν κάποιοι γρήγορα είδηση ασφαλώς θα τους κομμάτιαζαν.
Δεν είναι καθόλου υπερβολικά όσα προαναφέρω.
Αν δεν ληφθούν εγκαίρως μέτρα για το πρόβλημα η κατάσταση θα γίνει επικινδυνότερη όσο προχωρά το καλοκαίρι για τους ανύποπτους πελάτες και κυρίως για τα ανυπεράσπιστα μικρά παιδιά.
Η Πολιτεία καλά έκανε και θέσπισε αυστηρές ποινές και μεγάλα πρόστιμα σε όσους συμπεριφέρονται βάναυσα στα σκυλιά. Τους άκακους και ανύποπτους πολίτες, που πέφτουν θύματα των αδέσποτων σκύλων, ποιος θα τους προστατεύσει και ποιος θα τους αποζημιώσει την στιγμή που κανένα από τα σκυλιά αυτά δεν φέρει υποχρεωτικά περιλαίμιο με πινακίδα των στοιχείων του ιδιοκτήτη τους ή κάποιο ενσωματωμένο τσιπάκι, όπως γίνεται στις άλλες πολιτισμένες χώρες;;;
Και φυσικά τα μόνα που δεν φταίνε είναι τα ζώα γι΄αυτό...
Π.Σ
Όταν όμως κάποιος έχει προσωπική εμπειρία θα δικαιώσει ασφαλώς τους διαμαρτυρόμενους.
Θα αναφερθώ εν προκειμένω σε περιστατικό που ήμουν μπροστά προσωπικά ο ίδιος σήμερα.
Συγκεκριμένα σε γνωστό καφέ του χωριού πελάτες πίνοντας αμέριμνοι το καφεδάκι δέχθηκαν τα μικρά παιδιά τους ξαφνικά την επίθεση αγέλης 5 σκύλων που τα κύκλωσαν με ουρλιαχτά έτοιμα να τα κατασπαράξουν.
Την τελευταία στιγμή επενέβησαν οι ψυχραιμότεροι, και τους απομάκρυναν.
Αυτό συνέβη πολλές φορές κατά την διάρκεια που ήμουν εκεί
Το σοκ και η λαχτάρα των γονιών δεν περιγράφεται.
Αν δεν το έπαιρναν κάποιοι γρήγορα είδηση ασφαλώς θα τους κομμάτιαζαν.
Δεν είναι καθόλου υπερβολικά όσα προαναφέρω.
Αν δεν ληφθούν εγκαίρως μέτρα για το πρόβλημα η κατάσταση θα γίνει επικινδυνότερη όσο προχωρά το καλοκαίρι για τους ανύποπτους πελάτες και κυρίως για τα ανυπεράσπιστα μικρά παιδιά.
Η Πολιτεία καλά έκανε και θέσπισε αυστηρές ποινές και μεγάλα πρόστιμα σε όσους συμπεριφέρονται βάναυσα στα σκυλιά. Τους άκακους και ανύποπτους πολίτες, που πέφτουν θύματα των αδέσποτων σκύλων, ποιος θα τους προστατεύσει και ποιος θα τους αποζημιώσει την στιγμή που κανένα από τα σκυλιά αυτά δεν φέρει υποχρεωτικά περιλαίμιο με πινακίδα των στοιχείων του ιδιοκτήτη τους ή κάποιο ενσωματωμένο τσιπάκι, όπως γίνεται στις άλλες πολιτισμένες χώρες;;;
Και φυσικά τα μόνα που δεν φταίνε είναι τα ζώα γι΄αυτό...
Π.Σ



















