Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Αδέσποτα. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Αδέσποτα. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Δευτέρα 29 Απριλίου 2019

Επικίνδυνη αγέλη αδέσποτων σκύλων στην Ιτέα

Ακούμε κατά καιρούς διαμαρτυρίες συγχωριανών μας για την επικινδυνότητα των αδέσποτων σκυλιών που έχουν κατακλύσει το χωριό μας και τις θεωρούμε υπερβολικές ή ανυπόστατες.
Όταν όμως κάποιος έχει  προσωπική εμπειρία θα δικαιώσει ασφαλώς τους διαμαρτυρόμενους.

Θα αναφερθώ εν προκειμένω σε περιστατικό που ήμουν μπροστά προσωπικά ο ίδιος σήμερα.
Συγκεκριμένα σε γνωστό καφέ του χωριού πελάτες πίνοντας αμέριμνοι το καφεδάκι δέχθηκαν τα μικρά παιδιά τους ξαφνικά την επίθεση αγέλης 5 σκύλων που τα κύκλωσαν με ουρλιαχτά έτοιμα να τα κατασπαράξουν.
Την τελευταία στιγμή επενέβησαν οι ψυχραιμότεροι, και τους απομάκρυναν.
Αυτό συνέβη πολλές φορές κατά την διάρκεια που ήμουν εκεί
Το σοκ και η λαχτάρα των γονιών δεν περιγράφεται.
Αν δεν το έπαιρναν κάποιοι γρήγορα είδηση ασφαλώς θα τους κομμάτιαζαν.
Δεν είναι καθόλου υπερβολικά όσα προαναφέρω.
Αν δεν ληφθούν εγκαίρως μέτρα για το πρόβλημα η κατάσταση θα γίνει επικινδυνότερη όσο προχωρά το καλοκαίρι για τους ανύποπτους πελάτες και κυρίως για τα ανυπεράσπιστα μικρά παιδιά.

Η Πολιτεία καλά έκανε και θέσπισε αυστηρές ποινές και μεγάλα πρόστιμα σε όσους συμπεριφέρονται βάναυσα στα σκυλιά. Τους άκακους και ανύποπτους πολίτες, που πέφτουν θύματα των αδέσποτων σκύλων, ποιος θα τους προστατεύσει και ποιος θα τους αποζημιώσει την στιγμή που κανένα από τα σκυλιά αυτά δεν φέρει υποχρεωτικά περιλαίμιο με πινακίδα των στοιχείων του ιδιοκτήτη τους ή κάποιο ενσωματωμένο τσιπάκι, όπως γίνεται στις άλλες πολιτισμένες χώρες;;;
Και φυσικά τα μόνα που δεν φταίνε είναι τα ζώα γι΄αυτό...

Π.Σ


Διαβάστε Περισσότερα »

Παρασκευή 2 Ιουνίου 2017

Πρωτοβουλίες για την αντιμετώπιση του προβλήματος με τα αδέσποτα αναλαμβάνει ο Δήμος Παλαμά

Πρωτοβουλίες για την αντιμετώπιση του προβλήματος  με τα αδέσποτα αναλαμβάνει ο Δήμος Παλαμά με σκοπό την ευαισθητοποίηση των πολιτών και την ορθολογική διαχείριση του θέματος των αδέσποτων ζώων.
   
Η εγκατάλειψη ενός ζώου δημιουργεί τεράστια προβλήματα τόσο για το ζώο όσο και για την κοινωνία.
   
Σύμφωνα με τον νόμο για τα δεσποζόμενα ζώα συντροφιάς, είναι υποχρέωση των κατόχων τους να προσκομίζουν, επί αποδείξει, στον Δήμο αντίγραφο του πιστοποιητικού ηλεκτρονικής σήμανσης του ζώου τους, ώστε να δημιουργηθεί μια ηλεκτρονική βάση δεδομένων με τον αριθμό δεσποζόμενων σκυλιών.
   
Ο Δήμος Παλαμά για πρώτη φορά εφαρμόζει πρόγραμμα εμβολιασμού του ιού της λύσσας και ταυτόχρονα προβαίνει στη σήμανση του ζώου προς όφελος της δημόσιας υγείας και ευζωίας των ζώων συντροφιάς. Ήδη στη Δ.Κ. Παλαμά εμβολιάστηκαν δέκα αδέσποτα σκυλιά και το πρόγραμμα θα συνεχιστεί σε ολόκληρο τον Δήμο.
     
Παράλληλα θα πραγματοποιηθούν συναντήσεις με την αστυνομία για την εφαρμογή του νόμου για τα αδέσποτα και δεσποζόμενα ζώα συντροφιάς, ώστε να περιοριστεί το φαινόμενο της εγκατάλειψης, της κακοποίησης και της μη ανάληψης υποχρεώσεων από τους ιδιοκτήτες δεσποζόμενων σκυλιών.
   
Τέλος ο Δήμος θα ξεκινήσει σειρά δράσεων σε σχολεία για ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των μαθητών.

  Φωτεινή Καραϊσκου
 Αντιδήμαρχος Παλαμά








Διαβάστε Περισσότερα »