Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Αντιπεριφερειάρχης. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Αντιπεριφερειάρχης. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Δευτέρα 18 Μαΐου 2020

Συνεδρίασε το Συντονιστικό Όργανο Πολιτικής Προστασίας υπό τον Αντιπεριφερειάρχη Καρδίτσας Κωστή Νούσιο

Κωστής Νούσιος:
Σε ετοιμότητα η Π.Ε Καρδίτσας – Απαραίτητη η  συνεργασία όλων των εμπλεκομένων φορέων

Με τη συμμετοχή όλων των αρμοδίων φορέων συνεδρίασε σήμερα το μεσημέρι το Συντονιστικό Όργανο Πολιτικής Προστασίας υπό τον Αντιπεριφερειάρχη Π.Ε Καρδίτσας κ. Κωστή Νούσιο.
Ο κ. Αντιπεριφερειάρχης, αφού ευχαρίστησε τους παρευρισκόμενους για τη συμμετοχή τους, τόνισε ότι η Π.Ε Καρδίτσας διαθέτει την απαραίτητη ετοιμότητα με διαθέσιμο όλο το μηχανικό της εξοπλισμό, ώστε να επέμβει όπου χρειαστεί. Ζήτησε άμεση ενημέρωση από την Π.Υ, το στρατό, τους δήμους και τις εθελοντικές οργανώσεις και ευχήθηκε να έχουμε μια καλή αντιπυρική περίοδο.
‘’Θα διατεθούν όλα τα μηχανήματα και το προσωπικό της Π.Ε Καρδίτσας σε 24ωρη βάση και αν χρειαστεί θα μισθωθούν και ιδιωτικά μηχανήματα. Έχουμε ήδη προβεί σε καθαρισμούς χόρτων και βλάστησης σε σημεία της αρμοδιότητας μας και θα συνεχίσουμε σε συνεργασία με το Δασαρχείο και τους Δήμους. Καθημερινά θα εκτιμάται ο δείκτης επικινδυνότητας, ώστε να αυξάνονται τα μέτρα ετοιμότητας και επιτήρησης των δασών για επισήμανση πυρκαγιών. Σε περίπτωση που ο δείκτης επικινδυνότητας είναι 4 και άνω και σε συνδυασμό με την ένταση των ανέμων θα εκδίδεται απόφαση περί διακοπής της κυκλοφορίας στο δασικό δίκτυο. Θεωρούμε παράλληλα ιδιαίτερα σημαντική την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση της κοινής γνώμης σε θέματα πρόληψης από φυσικές καταστροφές’’, επεσήμανε ο κ. Αντιπεριφερειάρχης.
  Να δοθεί έμφαση στην πρόληψη των πυρκαγιών ζήτησε ο προϊστάμενος του τμήματος πολιτικής προστασίας Π.Ε Καρδίτσας κ. Βάιος Κωστέλλος, ώστε με μηνύματα από τα ΜΜΕ να ενημερωθούν οι πολίτες για ενέργειες που πρέπει να αποφεύγουν ειδικά στο χρονικό διάστημα από 1η Μαΐου έως 31 Οκτωβρίου.
Στο σχέδιο ΙΟΛΑΟΣ αναφέρθηκε ο δ/της ΔΙ.ΠΥ ν. Καρδίτσας πύραρχος κ. Γιώργος Νταουτάς. Τόνισε παράλληλα ότι με τη νέα νομοθεσία ιδρύονται Σ.Ο σε επίπεδο Περιφέρειας Θεσσαλίας και δήμων. Ο κ. Νταουτάς επεσήμανε την ανάγκη προγραμματισμού των απαραίτητων αντιπυρικών έργων, την ετοιμότητα των πυροσβεστικών μέσων, αλλά και μέτρα πρόληψης για τις ημέρες υψηλής επικινδυνότητας. Ζήτησε επίσης να συντάξουν οι δήμοι όλα τα απαραίτητα μνημόνια για οργανωμένη απομάκρυνση πολιτών, αν απαιτηθεί λόγω πυρκαγιάς, ενώ τόνισε η Π.Υ διαθέτει καθημερινά 8 οχήματα ( 6 για περιπολίες και 2 με πυροσβεστική δυνατότητα) με την παρουσία αξιωματικού υπηρεσίας.
Τόνισε μάλιστα ότι η Π.Υ έχει ολοκληρώσει τους ελέγχους σε υδατοδεξαμενές και υδροστόμια, ενώ στάθηκε ιδιαίτερα στο πρόβλημα της βλάστησης που καλύπτει πολλούς δασικούς δρόμους.
Ο Δ/ντής 2ου και 3ου γραφείου του ΚΕΣΝ λοχαγός κ. Αντώνης Βουλγαρόπουλος αναφέρθηκε στην ετοιμότητα του στρατού, ο οποίος θα καλύψει ανάγκες στον τομέα της πρόληψης με περιπόλους σε συνεργασία με την Π.Υ.
Εκ μέρους της αστυνομικής διεύθυνσης Καρδίτσας ο αστυνομικός δ/ντής κ. Αθανάσιος Ράικος διευκρίνισε ότι διενεργούνται περιπολίες επί 24ωρου βάσης τόσο στην περιοχή της Λίμνης Πλαστήρα όσο και στην περιοχή του Δήμου Μουζακίου, ενώ υπάρχει και κινητή μονάδα πρόληψης στην περιοχή της Ρεντίνας. Ζήτησε επίσης την συνδρομή των τοπικών κοινωνιών στο θέμα της πρόληψης των  πυρκαγιών.
Τους δήμους θα ενημερώνει καθημερινά για τους χάρτες επικινδυνότητας  και η Α.Δ.Θ.Στ.Ε όπως δήλωσε ο προιστάμενος πολιτικής προστασίας κ. Κω/νος Γαβριηλίδης.
Την συνδρομή του Δασαρχείου, προκειμένου να καθαριστούν και να συντηρηθούν όλοι οι δασικοί δρόμοι ζήτησε και ο Δήμαρχος Αργιθέας κ. Ανδρέας Στεργίου. Μαζί του συμφώνησε και ο Αντιδήμαρχος Σοφάδων κ.  Ιωάννης Κουτσομήλιας αφού το ίδιο πρόβλημα εντοπίζεται σε Τ.Κ όπως η Κτιμένη και ο Βαθύλακκος.
Εκ μέρους του Δήμου Λίμνης Πλαστήρα ο Αντιδήμαρχος κ. Θέος ζήτησε να ενταθούν οι περιπολίες στην περιοχή και από την Π.Υ και από το Α.Τ .
Από το Δασαρχείο Καρδίτσας η κ. Φωτεινή Ξαντήρου επεσήμανε ότι η υπηρεσία βρίσκεται σε ετοιμότητα, ενώ από το Δασαρχείο Μουζακίου η κ. Ιωάννα Αναστασιάδου τόνισε ότι έχουν εξασφαλιστεί πιστώσεις από το Πράσινο Ταμείο και το Π.Δ.Ε για τα δημόσια δάση που είναι στην αρμοδιότητα του δασαρχείου.
Έτοιμος και ο ΔΕΔΗΕ να συνδράμει όπου χρειαστεί όπως δήλωσε ο Δ/ντής της υπηρεσίας κ. Δημήτρης Κολοβός.
Για αλλαγή του νομικού πλαισίου και μεγαλύτερη ευελιξία στην συνεργασία των υπηρεσιών και των δήμων έκανε λόγο ο θεματικός αντιπεριφερειάρχης κ. Νικόλαος Καραγιάννης, ώστε να υπάρχει καλύτερος συντονισμός.
Στις πυρκαγιές που προκαλούνται από χώρους απορριμμάτων αναφέρθηκε ο κ. Στ. Χατζηνικολιδάκης εκ μέρους της Δ/νσης Υγείας και Μέριμνας .
Με ομάδα εθελοντών και 4 οχήματα θα συνδράμει ο Κυνηγετικός Σύλλογος Καρδίτσας, όπως είπε ο Πρόεδρος του κ. Δημήτρης Παπούλιας.
Εκ μέρους της Αερολέσχης Καρδίτσας , όπως τόνισαν ο κ. Παναγιώτης Μιχόπουλος και ο κ. Βαγγέλης Παπαβασιλείου, υπάρχει η δυνατότητα να χρησιμοποιηθεί το αεροσκάφος της, για εναέριες περιπολίες.
Τέλος και οι εκπρόσωποι του Ε.Ο.Σ., Ε.Ο.Δ., Λέσχης 4χ4 και της Ραδιολέσχης κ.κ. Αντώνης Παπαδάκος, Αντώνης Κοστούδης, Ηλίας Ζαχαράκης και Δημήτρης Βογιατζής αντίστοιχα τόνισαν ότι και οι εθελοντικές οργανώσεις τίθενται, όπως κάθε χρόνο, στην διάθεση της Πολιτικής Προστασίας με όλα τα μέσα που διαθέτουν.
Στη συνεδρίαση του ΣΟΠΠ συμμετείχαν επίσης οι περιφερειακοί σύμβουλοι κα Λία Ρογγανάκη και κ. Δημήτρης Αναγνωστόπουλος, η προϊσταμένη περιβάλλοντος Δ. Παλαμά κα Ιωάννα Τζέλλα, και η αναπληρώτρια δ/ντρια ΔΤ Έργων ΠΕ Καρδίτσας κα Χριστίνα Ρέππα.




Διαβάστε Περισσότερα »

Δευτέρα 30 Δεκεμβρίου 2019

Ευχές Αντιπεριφερειάρχη Καρδίτσας Κωστή Νούσιου για το νέο έτος 2020

Σε κάθε συμπολίτισσα και κάθε συμπολίτη απευθύνω θερμές, εγκάρδιες ευχές για την έλευση του νέου έτους.
Εύχομαι προσωπική και οικογενειακή ευτυχία, υγεία και προκοπή, προπάντων όμως δύναμη, ελπίδα και αισιοδοξία για το σήμερα και το αύριο.

Η νέα χρονιά να φέρει μαζί της μια καλύτερη πορεία για την πατρίδα μας, μια ελπιδοφόρα προοπτική για τη νεολαία μας, ασφάλεια και αξιοπρεπή διαβίωση για όλους μας.

Ας έχουμε ως στέρεα βάση την εργατικότητα, την εφευρετικότητα, το φιλότιμο, το δημιουργικό πείσμα για να προχωρήσουμε σε ευόδωση των προσπαθειών μας σε όλους τους τομείς.
Χρόνια πολλά, καλή χρονιά!

    Κωνσταντίνος Γ. Νούσιος
Αντιπεριφερειάρχης Καρδίτσας









Διαβάστε Περισσότερα »

Τρίτη 22 Οκτωβρίου 2019

Μήνυμα του Αντιπεριφερειάρχη Κωστή Νούσιου για τις δράσεις εξωστρέφειας του Γυμνασίου Ιτέας

Μήνυμα του Αντιπεριφερειάρχη Καρδίτσας Κωστή Νούσιου για τις δράσεις εξωστρέφειας του Γυμνασίου Ιτέας

"Η Περιφέρεια Θεσσαλίας Π.Ε. Καρδίτσας θα στέκεται πάντα αρωγός σε δράσεις εξωστρέφειας και ανάδειξης της σημαντικότητας του Ευρωπαϊκού οικοδομήματος.
Είναι πραγματικά ελπιδοφόρο, που μικρά σχολεία, σε "δύσκολες" περιοχές, σαν αυτό του Γυμνασίου της Ιτέας, χρησιμοποιούν όλα τα ευρωπαϊκά εργαλεία για να φέρουν σε επαφή μαθητές από Ευρωπαϊκά κράτη, ανταλλάσσοντας ιδέες και αντιλήψεις και κάνοντας γνωστές τις δυνατότητες της περιοχής μας.
Τα ολόθερμά μου συγχαρητήρια στον συντοπίτη Ολυμπιονίκη της πάλης Κώστα Θάνο ο οποίος χωρίς δεύτερη σκέψη συμμετείχε στο δρώμενο της αναπαράστασης της πάλης όπως γινόταν στην αρχαία Ελλάδα και φυσικά στον Διευθυντή του Σχολείου κύριο Παναγιώτη Ταγκούλη και στους καθηγητές Άννα Καραμούρτου, Σπύρο Τσούτσα, Αρετή Λαχανά και Ευαγγελία Μιχαήλ.
N.B.: Θα ήταν παράλειψή μου να μην ευχαριστήσω τον αεικίνητο Παύλο Σαμαρά για την εξαιρετική δημοσιογραφική κάλυψη της εκδήλωσης."

     Κωνσταντίνος Νούσιος
Αντιπεριφερειάρχης Καρδίτσας







Διαβάστε Περισσότερα »

Δευτέρα 23 Σεπτεμβρίου 2019

Επίσκεψη Αντιπεριφερειάρχη κ. Κωνσταντίνου Νούσιου στην εκθεσιακή αγορά της 19ης Οικολογικής Γιορτής Καρδίτσας

Επίσκεψη Αντιπεριφερειάρχη Καρδίτσας κ. Κωνσταντίνου Νούσιου στην εκθεσιακή αγορά της 19ης Οικολογικής Γιορτής

Κ. Νούσιος: «Ενθαρρύνουμε πρωτοβουλίες οι οποίες έχουν ευεργετικές επιπτώσεις στην υγεία, τον πρωτογενή τομέα και την επιχειρηματική ανάπτυξη»
Την εκθεσιακή αγορά πιστοποιημένων βιολογικών προϊόντων και οικολογικής χειροτεχνίας και έκθεση περιβαλλοντικών και οικολογικών δραστηριοτήτων επισκέφτηκε ο Αντιπεριφερειάρχης κ. Κωνσταντίνος Νούσιος.
Ο κ. Νούσιος, συνοδευόμενος από τους Περιφερειακούς Συμβούλους κ. Κωνσταντίνο Γαϊτανίδη, κ. Δημήτριο Αναγνωστόπουλο, κα Λία Ρογκανάκη και τον Πρόεδρο της Οικόσφαιρας και συντονιστή της Οικολογικής Γιορτής κ. Σωκράτη Βασιλάκο συνομίλησε με τους εκθέτες παραγωγούς σε μία προσπάθεια της Π.Ε. Καρδίτσας να ενημερωθεί για τα παραγόμενα είδη, τις δραστηριότητες, τα προβλήματα, αλλά και τις προοπτικές των τοπικών επιχειρήσεων και παράλληλα να αναδείξει και να προβάλλει εντός και εκτός Καρδίτσας το αξιόλογο επιχειρηματικό δυναμικό.
Ο Αντιπεριφερειάρχης Καρδίτσας μοιράστηκε τις ανησυχίες των παραγωγών και έδειξε ιδιαίτερο ενδιαφέρον στα προϊόντα τα οποία προωθούν ένα εναλλακτικό τρόπο παραγωγής και τρόπο ζωής προς τους αγρότες και τους καταναλωτές.
Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης, ανέπτυξε διάλογο και με προθυμία δοκίμασε τα προϊόντα στα περίπτερα των εκθετών, επισημαίνοντας την ανάγκη για ενημέρωση και πληροφόρηση της κοινωνίας του Ν. Καρδίτσας, της ευρύτερης περιοχής, αλλά και ολόκληρης της χώρας, γύρω από περιβαλλοντικά θέματα και τα βιολογικά αγαθά.


Κατά τη διάρκεια της επίσκεψής του ο κ. Νούσιος ανέφερε τα εξής:
«Η Οικολογική Γιορτή Καρδίτσας, είναι μία Κίνηση μοναδική στο Πανελλήνιο για τον άνθρωπο, το περιβάλλον και την ποιότητα ζωής. Από το 2001 μέχρι σήμερα, η φίλεργη προσπάθεια της «Οικόσφαιρας» έχει καταφέρει να τοποθετήσει την Καρδίτσα στο επίκεντρο των περιβαλλοντικών και οικολογικών δραστηριοτήτων, δημιουργώντας ερεθίσματα και ενισχύοντας στην τοπική κοινωνία αλλά και ευρύτερα την οικολογική συνείδηση. Η ενεργή της παρουσία έχει προσδώσει προστιθέμενη αξία στην περιοχή μας, προσφέροντας τη δυνατότητα, ο κόσμος να γνωρίσει καινοτόμα οικολογικά, βιολογικά και υγιεινά προϊόντα διατροφής και διαβίωσης. Με συνδιοργανωτές την Περιφέρεια Θεσσαλίας – Περιφερειακή Ενότητα Καρδίτσας, το Δήμο Καρδίτσας, την Αναπτυξιακή Καρδίτσας, την Ένωση Πολιτιστικών Συλλόγων Καρδίτσας, την ΠΑΔΥΘ (Περιβαλλοντική Αναπτυξιακή Δυτικής Θεσσαλίας), το Φυσιολατρικό Όμιλο Καρδίτσας και το Σύλλογο Φίλων Μουσείου Καρδίτσας, η μεγάλη αυτή Γιορτή ξεχωρίζει για την πληθωρική της υπόσταση, σε εποχές, μάλιστα που οι επιστήμονες κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου περισσότερο από ποτέ για την κλιματική αλλαγή, η οποία δεν αφορά μόνο την υπερθέρμανση του πλανήτη αλλά επεκτείνεται ως την αποξήρανση των εδαφών και την παραγωγή. Απάντηση στα παραπάνω μπορεί να δοθεί από τη βιολογική ή οικολογική γεωργία, η οποία αποτελεί την ιδανική -πλέον- λύση για γεωργική ανάπτυξη, με μοναδικό γνώμονα την προστασία του περιβάλλοντος και της ανθρώπινης υγείας. Σε αυτά τα πρότυπα κινείται για άλλη μία χρονιά η Οικολογική Γιορτή που φέτος αφιερώνεται στην Κομποστοποίηση-Επανάχρηση-Ανακύκλωση. Είμαι πεπεισμένος ότι η συγκεκριμένη ημερίδα σε συνδυασμό με τις παράλληλες εκδηλώσεις ενημερώνει και ευαισθητοποιεί με τον πλέον υπεύθυνο τρόπο τους επισκέπτες και τους καταναλωτές. Ο πανελλαδικός χαρακτήρας της εκθεσιακής αγοράς στο άλσος Παυσιλύπου προσέλκυσε και φέτος χιλιάδες επισκέπτες και σε αυτό το σημείο θα ήθελα να συγχαρώ τους εμπνευστές και άοκνους εργάτες της «Γιορτής». Επιτρέψτε μου να κάνω ιδιαίτερη μνεία στον κ. Σωκράτη Βασιλάκο, ο οποίος είχε το όραμα και τη θέληση να βάλει τις δομές εκείνες που κατέστησαν τη διοργάνωση, θεσμό. Μιας διοργάνωσης που είχα την τιμή να αποτελέσω  και πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής, να αφουγκραστώ τον παλμό, τις ανησυχίες και να συμμετέχω στις γόνιμες διαδικασίες συντονισμού των δρώμενων. Η Περιφερειακή Ενότητα Καρδίτσας σε συνεργασία με την Περιφέρεια Θεσσαλίας έχει αποδείξει την τεχνογνωσία, την εμπειρία και την αποτελεσματικότητά της στην υποστήριξη της παραγωγής και προώθησης βιολογικών και φυσικών προϊόντων, έχοντας πάντα προτεραιότητα τη φύση, το περιβάλλον και τον άνθρωπο. Ο πρωτογενής τομέας απαιτεί ευρηματικές και καινοτόμες προσεγγίσεις και προς αυτή την κατεύθυνση συντασσόμαστε με την Οικολογική Γιορτή ενθαρρύνοντας πρωτοβουλίες οι οποίες έχουν ευεργετικές επιπτώσεις στην υγεία αλλά και την επιχειρηματική ανάπτυξη».





Διαβάστε Περισσότερα »

Πέμπτη 19 Σεπτεμβρίου 2019

Ο Κωστής Νούσιος νέος Αντιπεριφερειάρχης Καρδίτσας

Στο όνομα του Κωστή Νούσιου κατέληξε ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας Κώστας Αγοραστός για τη θέση του χωρικού Αντιπεριφερειάρχη Π.Ε Καρδίτσας, όπως το γνωστοποίησε πριν λίγα λεπτά στο Astra TV.

Ο κ. Αγοραστός συνεκτίμησε όλα τα δεδομένα και κατέληξε στο πρόσωπο του Κωστή Νούσιου τον οποίο και τοποθέτησε στην κορυφή της ιεραρχίας στην ΠΕ Καρδίτσας.

Η συνεργασία τους άλλωστε ήταν άψογη όλα τα προηγούμενα χρόνια με τον Κώστα Αγοραστό να εμπιστεύεται πλήρως τόσο τις δυνατότητες όσο και την εμπειρία του νέου Αντιπεριφερειάρχη.


https://costisnousios.gr/


πηγή


Διαβάστε Περισσότερα »