Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Αχιλλέας Καραλής. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Αχιλλέας Καραλής. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Δευτέρα 3 Φεβρουαρίου 2020

Ανταπάντηση του Αχιλλέα Καραλή στον Δήμαρχο Παλαμά

Κύριε Σακελλαρίου
Εγώ στο δημοσίευμά μου σε αποκάλεσα «Κε Δήμαρχε». Εσύ με αποκαλείς τυχάρπαστο. Τη διαφορά αυτή των χαρακτήρων μας την αφήνω στην κρίση των συμπολιτών μας.
Και με αποκαλείς έτσι γιατί ενήργησα νόμιμα για να μπορέσω να πάρω την αμοιβή μου για έργα που έκανα στο Δήμο προ 10ετίας.
Δηλαδή όσοι αμείβονται νομιμοτόκως είναι τυχάρπαστοι;;
Ξεχνάς ότι στο γραφείο σου με αλαζονικό ύφος (ίδιον του χαρακτήρα σου) είπες ότι δεν μου δίνεις τους τόκους και αν θέλω να δεσμεύσω την επιχορήγηση του Δήμου όπως έκαναν και άλλοι δημότες;;
(Το ποσό για το οποίο μιλάμε είναι 5.000 Ευρώ. Είναι οικονομική αδυναμία του Δήμου όπως γράφεις ή πράξη ΕΚΔΙΚΗΤΙΚΗ προς εμένα;;; Άλλωστε το ποσό αυτό είναι και η μόνη αμοιβή μου όταν αμείβομαι μετά από 10 χρόνια).
Γράψαμε ότι στην προηγούμενη θητεία σου δεν έκανες ΚΑΝΕΝΑ ΕΡΓΟ. Και αντί να σιωπήσεις μας αναφέρεις ένα (1) έργο της δεύτερης θητείας σου, αφού δεν είχες ΟΥΤΕ ΕΝΑ στην πρώτη σου θητεία.
Αυτογκόλ κ. Δήμαρχε.
Και πάμε τώρα στις δικαστικές πρακτικές τις οποίες συνεχίζεις.
Σε καταλογίσαμε ανικανότητα στο να διοικείς τον Δήμο. Δεν κάνεις σωστό προγραμματισμό για έργα και υπηρεσίες και μετά για να πληρωθούν οι δικαιούχοι τους λες να κινηθούν δικαστικά. εσύ ο ίδιος. Τους δικηγόρους βέβαια και τις δικαστικές δαπάνες- που δεν θα απαιτούνταν εάν έκανες σωστά τη δουλειά σου- τις πληρώνει ο Δήμος και όχι εσύ.
Άρα δεν σε πολυ ενδιαφέρει κιόλας. Η δουλειά μας να γίνεται. Την ανοχή μας επ’ αυτού κ. Δήμαρχε δεν την εκτίμησες. Μην μας αναγκάζεις να το ψάξουμε το θέμα. Για το καλό του Δήμου βεβαίως.
Από τις πάμπολες περιπτώσεις που χρησιμοποιείς την δικαστική οδό πληρωμών, θα αναφέρουμε τις περιπτώσεις προσλήψεων συνεργατών σας που τους προσλαμβάνεις ΠΑΡΑΝΟΜΑ και για να τους πληρώσεις τους εξωθείς να μηνύσουν τον Δήμο. Και έτσι γίνεται με απόλυτη ευθύνη σας. Τη βιομηχανία αυτή κ. Δήμαρχε των δικαστηρίων εμείς θα την σταματήσουμε.

Υ.Γ.1. Πληροφορηθήκαμε κ. Δήμαρχε ότι από το ίδρυμα ΓΚΙΝΕΣ προταθήκατε για παγκόσμιο βραβείο πρωτοτυπίας στην Αυτοδιοίκηση. Για πρώτη φορά παγκοσμίως απεχώρησε από συνεδρίαση Δημοτικού Συμβουλίου η πλειοψηφούσα συμπολίτευση. Κάνατε γνωστό τον Παλαμά στην Οικουμένη. Μπράβο σας!!!

Υ.Γ.2. Κύριε Δήμαρχε με την Ελληνική Γλώσσα δεν τα πάτε καλά. Εάν ανοίξετε το λεξικό θα δείτε ότι η λέξη «τυχάρπαστος» δεν έχει καμία σχέση με όσους νομίμως διεκδικούν τα δεδουλευμένα τους.

ΑΧΙΛΛΕΑΣ ΚΑΡΑΛΗΣ
ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΜΕΙΖΟΝΟΣ ΜΕΙΟΨΗΦΙΑΣ
ΔΗΜΟΥ ΠΑΛΑΜΑ


Διαβάστε Περισσότερα »

Πέμπτη 30 Ιανουαρίου 2020

Κύριε Σακελλαρίου σας επιστρέφω την ντροπή

Για λόγους ηθικής τάξης και δημοτικής συνείδησης οφείλω μία απάντηση, πρώτον στους δημότες Παλαμά και δεύτερον στον δήμαρχο κ. Σακελλαρίου.

ΙΣΤΟΡΙΚΟ:
Οι οφειλές προς εμένα αφορούν τον πρώην Δήμο Φύλλου και πρώην Δήμο Παλαμά από το 2009 και 2010, τότε που ουδεμία σχέση είχα με τα Δημοτικά. Επειδή η οφειλή αυτή δεν ήταν δυνατό να εισπραχθεί λόγω έλλειψης αποφάσεων, κατέφυγα στα δικαστήρια με αγωγή κατά του Δήμου Παλαμά. Την ίδια διαδικασία ακολούθησαν και εκατοντάδες ελεύθεροι επαγγελματίες.
Δικαιώθηκα Πρωτόδικα και αντί να πληρωθώ, θα είχε τελειώσει εκεί το θέμα, ο νυν Δήμαρχος Παλαμά αρνήθηκε την πληρωμή και άσκησε έφεση εναντίον μου στο Εφετείο.
Δικαιώθηκα και στο Εφετείο για το ποσό του οφειλόμενου Κεφαλαίου προσαυξημένο νομιμοτόκως.
Στη συνέχεια τον Ιούλιο του 2019 κατατέθηκαν στη Οικονομική Υπηρεσία του Δήμου τα τιμολόγια των δικαστικών αποφάσεων για να πληρωθώ. Ακολούθως πληρώθηκα ΜΟΝΟ το Κεφάλαιο χωρίς τους τόκους. Σε τηλεφωνική επικοινωνία με τον κ. Δήμαρχο, ο οποίος μου είπε δεν πληρώνω τόκους, αλλά κάνε κατάσχεση λογαριασμού για να πληρωθείς. Μετά από αυτό και σε επικοινωνία με την Οικονομική Υπηρεσία η οποία απαίτησε να μη γίνει κατάσχεση λογ/σμού εντός του 2019 και να γίνει το 2020. Σεβάστηκα την πρόταση της, έτσι ώστε η πληρωμή να γίνει το 2020.
Στη συνεδρίαση του Δ.Σ της 28/1/2020 και πριν την έναρξη της συνεδρίασης, ο κ. Δήμαρχος επιτέθηκε σε μένα και στους Δημοτικούς Συμβούλους μου, χαρακτηρίζοντας ανήθικη την ενέργειά μου αυτή.
Αντί κ. Δήμαρχε να μάθεις σωστά τη δουλειά του Δημάρχου και να μη χρειάζονται δικαστικές αποφάσεις (διαδικασία την οποία και εσύ συνεχίζεις) με παραπανήσια δικαστικά έξοδα, μέμφεσαι εμένα.
Σου επιστρέφω λοιπόν την ντροπή.
Επίσης κ. Δήμαρχε αντί να ντρέπεσαι που για πρώτη φορά στα χρονικά της Τοπικής Αυτοδιοίκησης απεχώρησε η συμπολίτευση και το Συμβούλιο διαλύθηκε, εσύ το αναφέρεις ως καύχημα.
Δήμαρχε προεκλογικά επειδή είσαι ο μοναδικός Δήμαρχος στην Ελλάδα που δεν έκανες ΚΑΝΕΝΑ ΕΡΓΟ, το μόνο που επικαλέστηκες ήταν ότι συμμόρφωσες τα οικονομικά του Δήμου.
Παρόλα αυτά στο χθεσινό σου κείμενο γράφεις ότι «Ο Δήμος είναι σε δεινή οικονομική θέση, αδυνατεί να πληρώσει και έχει οικονομική αδυναμία».
Είπες ψέματα κύριε Δήμαρχε, εξαπάτησες τους δημότες για να επανεκλεγείς;;
Ναι ή όχι;;
Και τολμάς να μιλάς για ηθική.
ΗΘΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ όποιος και αν είναι ο δικαιούχος έστω και αν είναι δημοτικός σύμβουλος. Όπως λες ο ίδιος πλήρωσες κάποιους τόκους. Γιατί σε μένα κάνεις εξαίρεση και επίθεση εκ του πονηρού;
Για την περίπτωσή σου ο θυμόσοφος λαός λέει:
«Εκεί που μας χρωστούσαν μας πήραν και το Βόδι».



Διαβάστε Περισσότερα »

Παρασκευή 22 Νοεμβρίου 2019

Αλήθεια κ. Δήμαρχε τι έχετε να πείτε για όλα αυτά;

Σε πρόσφατο Δημοτικό Συμβούλιο, σε θέμα εκτός ημερησίας διατάξεως, τέθηκε προς συζήτηση το εξής: "Συμμετοχή του Δήμου Παλαμά στον Σύνδεσμο Δήμων Π.Ε. Καρδίτσας ( Σ.ΔΗ.Π.Ε.Κ.) με σκοπό την υποβολή πρότασης στο Πρόγραμμα ΦΙΛΟΔΗΜΟΣ ΙΙ που αφορά στην κατασκευή, επισκευή, συντήρηση και εξοπλισμό εγκαταστάσεων καταφυγίων ζώων συντροφιάς και έγκριση του Καταστατικού του Συνδέσμου καθώς και ορισμός αιρετών αντιπροσώπων του Δήμου Παλαμά στο Διοικητικό Συμβούλιο του Συνδέσμου".
Ο κ. Δήμαρχος ανέφερε ότι σε ό,τι αφορά την τοποθεσία των εγκαταστάσεων του Καταφυγίου, θα αποφασίσει το Συμβούλιο σε επόμενη συνεδρίαση.
Παρόλα αυτά όμως έκπληκτοι διαπιστώσαμε δια μέσω δημοσιεύματος στον Νέο Αγώνα, ότι έχει ανακοινωθεί από τον Σύνδεσμο (Σ.ΔΗ.Π.Ε.Κ.) με πρωτοβουλία του Δήμου Καρδίτσας ότι το Καταφύγιο Ζώων θα γίνει στην τ.κ. Αστρίτσας της ΔΕ Φύλλου.
Παράλληλα με απόφαση αναρτημένη στο Διαύγεια από  όμορο Δήμο ορίστηκε ως έδρα του Καταφυγίου  και πάλι η Αστρίτσα.

Αλήθεια κ. Δήμαρχε τι έχετε να πείτε για όλα αυτά;
Γιατί εμπαίζετε το Δημοτικό Συμβούλιο και τους κατοίκους του Δήμου μας, ισχυριζόμενος ότι  θα αποφασίσουμε σχετικά με την έδρα;
Ρωτήθηκαν οι φορείς και η τοπική κοινωνία αν συμφωνούν να γίνει το Καταφύγιο Ζώων στο συγκεκριμένο χώρο;

Κ. Δήμαρχε τέτοιου είδους αποφάσεις δεν λαμβάνονται σε θέμα εκτός ημερησίας διάταξης, αυταρχικά και με προχειρότητα. Πρέπει πάντα να ενημερώνονται οι  φορείς και οι δημότες, οι οποίοι και θα δώσουν την έγκριση τους σε ένα τόσο σοβαρό θέμα.
Προς ενημέρωση σας κ. Δήμαρχε η συγκεκριμένη περιοχή (του Καταφυγίου) έχει προταθεί για την δημιουργία ταμιευτήρα νερού, ένα έργο πνοής που θα διευκολύνει την άρδευση χιλιάδων στρεμμάτων και θα απαλύνει τον κόπο των αγροτών μας.
Με αφορμή  τα ανωτέρω, καλούμε να συγκληθεί άμεσα ΈΚΤΑΚΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ με την παρουσία των φορέων και των δημοτών.
Θέλουμε να πιστεύουμε ότι θα το πράξετε και θα ανοίξετε αληθινά τα χαρτιά σας, αποκαλύπτοντας έτσι τα βαθύτερα αίτια της απόφασης σας αυτής που κάθε άλλο παρά συμφέρει τον Δήμο μας.

Η μείζων αντιπολίτευση του
        Δήμου Παλαμά



Διαβάστε Περισσότερα »

Τρίτη 10 Σεπτεμβρίου 2019

Ευχές στους μαθητές για την νέα σχολική χρονιά από τον Αχιλλέα Καραλή

Ευρισκόμενοι στο ξεκίνημα μιας νέας σχολικής χρονιάς, που αρχίζει για τους μαθητές και τις μαθήτριες του Δήμου μας, δεν μπορεί παρά να είμαστε αισιόδοξοι και χαρούμενοι, δεδομένου ότι η μαθητιώσα νεολαία, αποτελεί το πιο ζωντανό κομμάτι της τοπικής μας κοινωνίας, αλλά και την ελπιδοφόρα δύναμη για την αναπτυξιακή πορεία του τόπου μας.
Σε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο και απαιτητικό περιβάλλον εκ των πραγμάτων οφείλουμε να επενδύουμε καθημερινά στη μέγιστη αξιοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού μας.
Εύχομαι στους μαθητές και τις μαθήτριες του Δήμου Παλαμά καλή πρόοδο, υγεία και δύναμη για τη νέα σχολική χρονιά που ξεκινά.
Ένας νέος κύκλος μάθησης αρχίζει με όνειρα, φιλοδοξίες, με προοπτικές προόδου και επιτυχίας.
Εύχομαι επίσης σε κάθε εκπαιδευτικό και σε κάθε γονέα και κηδεμόνα να εφοδιαστούν με ψυχική δύναμη, υπομονή αλλά και πίστη για την επίτευξη των στόχων τους.
Καλή εποικοδομητική και δημιουργική χρονιά με υγεία.

Για τη μείζονα αντιπολίτευση
        Δήμου Παλαμά
     Αχιλλέας Καραλής
Διαβάστε Περισσότερα »

Τρίτη 27 Αυγούστου 2019

Συγχαρητήριο μήνυμα του Αχιλλέα Καραλή

Θέλω μέσα απ'την καρδιά μου να συγχαρώ όλους τους μαθητές και τις μαθήτριες του Δήμου μας για την επιτυχία τους στις φετινές πανελλήνιες εξετάσεις και την εισαγωγή τους στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.
Η επιτυχία τους αυτή αποτελεί προϊόν μια πολυετούς και επίπονης προσπάθειας και σηματοδοτεί την αρχή μιας νέας προσωπικής, πνευματικής αλλά και επαγγελματικής εξέλιξης.
Συγχαρητήρια και στους γονείς που έδωσαν το δικό τους αγώνα και στήριξαν ηθικά και οικονομικά- παρά τη δύσκολη οικονομική συγκυρία- την επιτυχία των παιδιών τους, αλλά και των εκπαιδευτικών που με τη μεθοδική δουλειά τους στάθηκαν κοντά στους μαθητές, αρωγοί και συμπαραστάτες σ'αυτή τη δύσκολη διαδρομή.
Συγχαρητήρια επίσης αξίζουν και στους μαθητές που φέτος προσπάθησαν αλλά για διάφορους λόγους δεν τα κατάφεραν, γιατί η γνώση όπως και τα όνειρα δεν έχουν ουρανό. Δεν πρέπει να απογοητεύονται γιατί η ζωή είναι γεμάτη με δεύτερες ευκαιρίες και εναλλακτικές επιλογές. Άλλωστε μια προσωρινή αποτυχία, με σωστή διαχείριση και πολλή δουλειά, μπορεί να γίνει το εφαλτήριο μιας μεγαλύτερης επιτυχίας.
Καλή πρόοδο σε όλους

Για τη μείζονα αντιπολίτευση
      Αχιλλέας Καραλής




Διαβάστε Περισσότερα »

Πέμπτη 6 Ιουνίου 2019

Δήλωση του Αχιλλέα Καραλή για τις Πανελλήνιες εξετάσεις

Με την ευκαιρία της έναρξης των πανελληνίων εξετάσεων θα ήθελα να ευχηθώ καλό κουράγιο και καλή επιτυχία στους μαθητές στους γονείς και στους εκπαιδευτικούς του Δήμου μας.
Δεν είναι η τελευταία, ούτε η καθοριστική δοκιμασία της ζωής για τα παιδιά μας. Είναι μια ευκαιρία να εισπράξουν τα οφέλη μιας μεγάλης κοπιαστικής και μακρόχρονης προσπάθειας.
Είναι η ευκαιρία να διεκδικήσουν αυτό που τους αξίζει και να δρέψουν τους καρπούς της προσπάθειάς τους.
Σαν γονιός που ο γιος του δοκιμάζεται στις πανελλήνιες εξετάσεις θέλω να σας πω παιδιά μου:
Να διεκδικήσετε με αξιοκρατία τη θέση που σας αξίζει.
Με ηρεμία, νηφάλια σκέψη και καθαρό μυαλό, θα καταφέρετε να κάνετε ένα μεγάλο βήμα για τη μεγάλη και πολυποίκιλη ανηφόρα της ζωής. Ένα μεγάλο βήμα στο βάθρο της επιτυχίας
της ευδαιμονίας και της καταξίωσης. Σας συγχαίρω εκ των προτέρων για την προσπάθεια που κάνετε και σας εύχομαι ολόψυχα το μέγιστο επιθυμητό αποτέλεσμα.
Επίσης εύχομαι στους γονείς καλή επιτυχία. Γνωρίζω ότι και αυτοί στάθηκαν δίπλα στη μεγάλη προσπάθεια των παιδιών τους συνέδραμαν και υποστήριξαν με κάθε μέσο την προσπάθεια αυτή.
Εύχομαι καλό κουράγιο και δύναμη στους εκπαιδευτικούς που και αυτοί με τη σειρά τους καλούνται να αξιολογήσουν τους κόπους της νέας γενιάς που ετοιμάζεται να πάρει τα ηνία της ζωής στα χέρια της. Αυτές τις μέρες μια καινούργια γενιά ετοιμάζεται να γράψει το μέλλον του τόπου μας.
Μας αφορά όλους και στεκόμαστε αρωγοί σε κάθε τους προσπάθεια ευχόμενος μια μεγάλη επιτυχία για τα παιδιά του τόπου μας.

        Με εκτίμηση
για τη Νέα πορεία Παλαμά
    Αχιλλέας Καραλής






Διαβάστε Περισσότερα »

Τετάρτη 5 Ιουνίου 2019

Δήλωση του Αχιλλέα Καραλή για το αποτέλεσμα των εκλογών

Αγαπητοί συντοπίτες και συντοπίτισσες, μετά το εκλογικό αποτέλεσμα της 2ας Ιουνίου 2019, αισθάνομαι την ανάγκη να σας ευχαριστήσω που με την ψήφο σας τιμήσατε για μια ακόμη φορά το συνδυασμό μας "Νέα πορεία Παλαμά" αλλά και εμένα προσωπικά.
Οι Δημότες του Δήμου μας αποφάσισαν και το αποτέλεσμα είναι απολύτως σεβαστό.
Συγχαίρουμε τον κύριο Σακελλαρίου και τους συνεργάτες του για την εκλογή τους.
Επίσης ένα μεγάλο ευχαριστώ στους συνεργάτες μου, τους εκλεγμένους Δημοτικούς συμβούλους και σ'αυτούς που δεν εξελέγησαν δίνοντας όλοι μαζί ένα τίμιο και αξιοπρεπή αγώνα.
Προσωπικά υπόσχομαι ότι θα τιμήσω την εμπιστοσύνη σας και θα συνεχίσω να δουλεύω με όλες μου τις δυνάμεις για το κοινό καλό, μένοντας πιστός στις αρχές και το ήθος που με διακρίνει όλα αυτά τα χρόνια, με τη συναίσθηση της ευθύνης για την περαιτέρω βελτίωση και ανάπτυξη του Δήμου μας.
Σας ευχαριστώ από καρδιάς

                Αχιλλέας Καραλής
επικεφαλής της μείζονος αντιπολίτευσης
                   Δήμου Παλαμά





Διαβάστε Περισσότερα »

Παρασκευή 24 Μαΐου 2019

Η Ιτέα απόψε έβγαλε δήμαρχο...

Με παρουσία πλήθους κόσμου, σε ιδιαίτερα ζεστό και φιλικό κλίμα, πραγματοποιήθηκε η κεντρική ομιλία του υποψηφίου δημάρχου Παλαμά Αχιλλέα Καραλή χθες το απόγευμα Πέμπτης στην Ιτέα.
Η παρουσία του κόσμου ήταν μαζική και συγκινητική δημιουργώντας νικηφόρα ατμόσφαιρα.
Ο Υποψήφιος δήμαρχος κ. Καραλής μίλησε για τις θέσεις του συνδυασμού του και τους βασικούς τομείς ανάπτυξης που προτείνει για τον δήμο Παλαμά και ειδικότερα για την Ιτέα.
Στην συνέχεια παρουσίασε τους υποψηφίους του συνδυασμού του "ΝΕΑ ΠΟΡΕΙΑ ΠΑΛΑΜΑ".
Μια ομάδα συνεργατών με κεντρικό σύνθημα η "ΝΕΑ ΠΟΡΕΙΑ έχει δύναμη, έχει πρόγραμμα, έχει λόγο και αύριο". Μία ομάδα που με την συνεργασία τους, με αισιοδοξία, πείσμα και αποφασιστικότητα θα δώσει "νέα πορεία" στο δήμο Παλαμά.
Ο κ. Καραλής μίλησε από καρδιάς, ανέλυσε το πρόγραμμά του για τον δήμο και αναλυτικά για την Ιτέα μέσα σε μια κατάμεστη αίθουσα, αλλά και πλήθος δημότες που παρακολουθούσαν απ΄έξω.
Στο τέλος της ομιλίας του τόνισε φανερά συγκινημένος:

"Φίλες και φίλοι,
Πορευτήκαμε όλο αυτό το διάστημα στην αντιπολίτευση με συνετό, ευγενικό και πολιτισμένο τρόπο. 
Δεν επαναπαυτήκαμε στην ανέξοδη και φθηνή κριτική. Μιλήσαμε με πράξεις και προτάσεις.
Γιατί;;;
Γιατί μπορούμε να προσφέρουμε.
Γιατί μπορούμε να αναλάβουμε την ευθύνη.
Γιατί πολύ απλά αυτοί είμαστε.
Πορευτήκαμε και πορευόμαστε κοιτάζοντας μόνο εκεί που θέλουμε να πάμε. Να πάμε το δήμο Παλαμά μπροστά. Γιατί ζούμε καθημερινά τα προβλήματα αυτού του τόπου και θέλουμε να τα επιλύσουμε. Η "ΝΕΑ ΠΟΡΕΙΑ ΠΑΛΑΜΑ" επεδίωξε και επιδιώκει να είναι η συνειδητή σας επιλογή που θα επιφέρει τα θεμέλια της αλλαγής που οραματιζόμαστε και τόσο πολύ χρειαζόμαστε.
Τρείς μέρες πριν τις εκλογές θέλω με ικανοποίηση να δηλώσω ότι είμαι περήφανος που η "ΝΕΑ ΠΟΡΕΙΑ" κατάφερε να δημιουργήσει μια νέα κοινωνική πλειοψηφία, που θα αφήσει ένα δυνατό στίγμα στα πεπραγμένα αυτού του τόπου.
Πρέπει να γίνουν πολλά.
Έχουμε τη θέληση, έχουμε τις ικανότητες, έχουμε το όραμα. 
Ρεαλιστικά, οργανωμένα και αποτελεσματικά.
Πρέπει στον τόπο μας να πνεύσει ένας νέος άνεμος. Ένας άνεμος οραματικός. Για τα χωριά μας, για τον Παλαμά. Το οφείλουμε στους δημότες. Είμαι τιμή μου που είμαι υποψήφιος δήμαρχος Παλαμά.
Η μεγαλειώδης σημερινή συγκέντρωση απόψε δεν αφήνει κανένα περιθώριο αμφισβήτησης από κανέναν ότι η "ΝΕΑ ΠΟΡΕΙΑ ΠΑΛΑΜΑ" θα είναι η παράταξη που θα νικήσει στις εκλογές. 
Η Ιτέα απόψε μίλησε...
Η Ιτέα απόψε αποφάσισε...
Η Ιτέα απόψε έβγαλε δήμαρχο..."


























Διαβάστε Περισσότερα »

Τρίτη 21 Μαΐου 2019

Προεκλογική ομιλία σε Φύλλο και Αμπελώνα του Αχιλλέα Καραλή


Συνεχίζει τις περιοδείες του ο υποψήφιος Δήμαρχος Παλαμά Αχιλλέας Καραλής αυτή τη φορά σε Φύλλο και Αμπελώνα

Και στις δύο περιπτώσεις οι συγκεντρώσεις των δημοτών ήταν μεγάλες.
Ο υποψήφιος Δήμαρχος στις περιοδείες του ακούει συνεχώς τα παράπονα των δημοτών για τη διαχείριση της καθημερινότητάς τους καθώς και για τα προβλήματα που υπάρχουν στο χωριό τους.

Από την πλευρά του επισημαίνει ότι πλησιάζει η στιγμή που σε πολλά από αυτά τα ζητήματα μπορεί να αλλάξει η κατάσταση.
"Ως επόμενη δημοτική αρχή, με την ψήφο των συνδημοτών μας, σκοπεύουμε να έχουμε στενή συνεργασία με τους δημότες να βοηθήσουμε στο μέτρο που μπορούμε. Είναι βεβαίως κατανοητό σε όλους ότι ένας σύγχρονος Δήμος δεν μπορεί παρά να παρακολουθεί όλες τις εξελίξεις. Είμαστε εδώ για να αποδείξουμε ότι μας ενδιαφέρει το μέλλον, ο πολιτισμός, ότι μας ενδιαφέρει ένας περισσότερο ενεργός πολίτης που συμμετέχει"
...τόνισε ο υποψήφιος Δήμαρχος.

Συνεχίζει τις προεκλογικές του ομιλίες στο Προάστιο την Τετάρτη 22 Μαΐου, στην Ιτέα την Πέμπτη 23 Μαΐου και ολοκληρώνει την επίσημη προεκλογική του εκστρατεία το βράδυ της Παρασκευής 23 Μαΐου με την κεντρική του ομιλία στον Παλαμά.


















Διαβάστε Περισσότερα »

Δευτέρα 20 Μαΐου 2019

Εντυπωσιακή η συμμετοχή στην Ομιλία σε Γοργοβίτες και Μάρκο του Αχιλλέα Καραλή

Εντυπωσιακή η συμμετοχή σε όλες τις ομιλίες που πραγματοποιεί.
Μηνύματα νίκης, φτάνουν από κάθε γωνιά του Δήμου για το συνδυασμό "ΝΕΑ ΠΟΡΕΙΑ ΠΑΛΑΜΑ" και για τον υποψήφιο Δήμαρχο Αχιλλέα Καραλή.
Ο υποψήφιος Δήμαρχος, σταδιακά ολοκληρώνει τις περιοδείες του, σε χωριά και κοινότητες του δήμου όπου το κλίμα που συναντάει από τους συγκεντρωμένους κατοίκους είναι πρωτόγνωρο.
Όλες οι συγκεντρώσεις που πραγματοποίησε μέχρι στιγμής, είχαν εντυπωσιακή συμμετοχή από συνδημότες, ενώ συγχρόνως είναι αξιοσημείωτο ότι η πλειοψηφία, επιδιώκει το διάλογο με τον υποψήφιο δήμαρχο και τους υποψηφίους δημοτικούς συμβούλους που τον συνοδεύουν.
"Είναι γεγονός πλέον ότι γύρω από το συνδυασμό μας υπάρχει εντυπωσιακή συσπείρωση. Άνθρωποι, όλων των ηλικιών και όλων των πολιτικών πεποιθήσεων, έρχονται να μας ακούσουν. Θεωρώ ότι με το νηφάλιο λόγο μας, με τις προτάσεις που καταθέτουμε και με τη γενικότερη στάση μας τους κερδίζουμε. Κάθε μέρα που περνά, είμαστε όλο και πιο κοντά στο στόχο μας, να κερδίσουμε την εκλογική μάχη για το Δήμο Παλαμά την Κυριακή 26 Μαΐου και στη συνέχεια να ριχτούμε στη δουλειά για να πραγματοποιήσουμε αυτά που υποσχόμαστε. Όλα αυτά τα χρόνια, πάντοτε ήμασταν δίπλα στον πολίτη και στις ανάγκες του, τον ακούγαμε και συζητούσαμε μαζί του. Με τη ίδια λογική θα συνεχίσουμε" τονίζει σε δηλώσεις του ο υποψήφιος δήμαρχος.
Ο υποψήφιος Δήμαρχος, συνεχίζει τις επισκέψεις και την επικοινωνία με τους συνδημότες μας, καθώς την θεωρεί πολύ σημαντική για να πετύχει στο έργο του.

Τα χωριά Γοργοβίτες και Μάρκο επισκεύθηκε αναπτύσσοντας το πρόγραμμά του για το κάθε χωριό.

                                                       Γοργοβίτες









                                                  
                                                         Μάρκο














Διαβάστε Περισσότερα »